Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 277 927
  • 2 930
Vidu, arvatkaas vaan menikö tämä ilta sitten ohmoiluksi meikäläisen osalta. Täytyy tästä yllättäen lähteä työn puolesta Nummelaan ja kotiudun sieltä vasta kun sitkeimmätkin teistä jo notkuvat yökerhosta poistettuina kebab-jonossa.
Nyt kyllä vituttaa ja rankasti, ottaiskohan loparit?
Dajne:n muistomaljaan ajattelin kyllä osallistua puhelimitse samalla kun kyrpiinnyn keikka-autossa odotellen illan loppumista. Ossi ja Designer, pitäkääs puhelimet päällä, otetaan Sauerapfelit anyway. Uskoisin olevani vapaa puhelinmuistotilaisuuteen n. klo 21.

-Buddy
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No voi perkule.
Ei voi mitään.
Minä tulen paikalle, tosin tyylikkäästi puoli tuntia myöhässä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Doppelbockin kiskominen on aloitettu hyvissäajoin.
Jore Marjarannan näköinen mies on kadonnut jonnekkin, ei ole kuulunut koko päivänä. No, jospa hän saisi parkeerattua saksalaisen laatuautonsa johonkin Tampereen parkkipaikoista vielä illan aikana. Jos ei niin tulen yksin.

Iltaa odotellen,
bisnesman
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Palasin jo kotiin. Aamulla menoa, ei viitsi venyttää pitemmäksi.
Uusia naamoja tuli tavattua ja hauskaa väkeähän täällä asuu.
Kiitos Ossi, Designer, hammer_lynx, vilperi#18,bisnesman,tilatiili ja Kahdeksas Kääpiö.

Apfelsuaeer...no se aine kuitenkin, niin se on hyvää. Tottakai se piti tästäkin paikasta juoda loppuun. Maljoja nosteltiin eräälle espoolaiselle jo poispotkitulle Jatkislaiselle, HPK:n varmoille pronssimitaleille 2004 ja 3 kertaa Raimo Helmiselle.


Koska jääkääkkäfoorumistien joukossa on todellisia potkisfaneja, seuraava tapaaminen on Tampere United - FC Hämeenlinna-pelin yhteydessä. Päivää en tähän hätään jaksa etsiä.
Ehdoitan kuitenkin tapaamista tunti ennen ottelua viereisessä Mr.Pickwickissä. Pikilinna on kuitenkin täynnä.

Tänään se taas nähtiin. Naiset pitää Valaista. Kolme naista hyppäsi mun kaulaan tullessaan sisään ja koko muu porukka veti kateelliseksi, kun huomasivat, mitä Valaat todella on. Parhaita nisäkkäitä!
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jees, kiitoksia vaan vanhoille parroille ja uusille naamoille. B1:n listaan lisätään vielä Puster ja kaikki taisi tulla mainittua. Kuten maljapuheistakin voi jo päätellä, Ilves oli harvinaisen hyvin edustettuna tällä kertaa. Kerho taisi kuitenkin olla loppujen lopuksi niskan päällä, kun Tilatiili ja Kahdeksas Kääpiö löysivät perille. Kun bisnesman avaa suunsa, vastuu siirtyy heti kuulijalle. Voiko enää savolaisempaa tyyppiä olla :D

Mun krapulallakin on krapula.
 
Viimeksi muokattu:

Puster

Jäsen
Uughh, olen sitten minäkin palannut elävien kirjoihin ja aamulla pääni sisästä löytynyt mörökölli on potkittu takaisin katuojaan. Oliko se se Apfelundscreigensauerfüross (tai jotain sinnepäin) mikä tämän tärinän ja vapinan aiheutti?
Enkä edes jaksa muistella, kuinka moneen clubiin anoin illan aikana hang-around jäsenyyttä.

Tampereen oma junaittiit kohtaa Hämeenlinnan pojat tämän hetken sarjaohjelman mukaan lauantaina 2. päivä elokuuta kello 17 Tammelassa. Jokainen merkitköön täten kalentereihinsa kyseisen päivän ja B1:n ehdotus kokoontumisesta Mr.Pickwickissä lienee sekin näillä puheilla sovittu. Kannattaa varmaan merkitä myös seuraava päivä vapaaksi, tuskin meinaan eilisestä meno ainakaan hiljenee.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Mukavaa taas oli ja mukavaa oli nähdä uusia kasvoja ja vanhojakin. Perkuleen työt, kun viivyttivät saapumista ja arvata saattoi, että Apfell.... no se juoma oli loppunut. Toivoa sopii, että seuraavaan miittinkiin ehtii ajoissa ja Pickwikissä on virallista Tampereen jatkoaikalaisten maljajuomaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilperi#18
Mukavaa taas oli ja mukavaa oli nähdä uusia kasvoja ja vanhojakin. Perkuleen työt, kun viivyttivät saapumista ja arvata saattoi, että Apfell.... no se juoma oli loppunut. Toivoa sopii, että seuraavaan miittinkiin ehtii ajoissa ja Pickwikissä on virallista Tampereen jatkoaikalaisten maljajuomaa.
Krapula tosiaan iski pitkästä aikaa. Mitä ihmeen myrkkyä siellä oikein juotettiin! Lonkeron näköistä ja makuista mut aika helvetin tujua! :D

Lisävalaistusta kaipaisin myös siitä, missä vietimme loppuillan? Joku yökerho taisi olla. Ja miten minä pääsin kotiin..?

PIAN UUSIKSI! :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nyt voin tunnustaa, että piti tulla paikalle ihan vaan muutamalle ja lähteä hyvissä ajoin ennen puolta yötä kotiin.

Ja paskat.

Podin sitten eilen elämäni kolmannen krapulan. Hämmentävää. Miten tämä on mahdollista?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitääkö tämä sitten tulkita niin, että B1 tahtoo kaljalle? Milloin? Minne? Ketkä saa osallistua?
 
Mä tahdon kanssa kaljalle. Kesäloma alkaa ensi maanantaina ja ny alkaa olemaan terassikelitkin. Ehdotuksia ajan ja paikan suhteen otetaan vastaan. Mulle sopinee nyt kaikki.

-Buddy
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ketjua vaan ylöspäin pistin muistin virkistämiseksi, mutta kyllä kaljalle lähtö onnistuu. (kunhan se on ensi viikon puolella )
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Juottolaan

Meikäläisellekin kelpaa oluelle lähteminen ensi viikolla, sillä näillä näkymin ainoat työpäivät ompi todennäköisimmin lauantai ja sunnuntai.

Koska? Mihin? Milloin? Siinä ne tärkeimmät kysymykset.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joopa

Terassi palkitsisi kyllä. Ajasta ja paikasta en osaa sanoa mitään. Sopikaa te jotain niin katson, pääseekö.

Tai no, paikka voisi olla vaikka Paapan kapakan terassi. Se tosin on aina ei-sateella täynnä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Quottaus Designerin viestiin toisesta ketjusta:

Viestin lähetti Designer
Sistis, tule meitin kanssa terassille niin tutustut moneen muuhun. Lisää asiasta toisessa ketjussa.

Yritetään, jos pääsisin tällä kertaa. Tämä viikko on ainakin kiireinen markkinoinnin työn takia. Viikonlopun olen poissa Tampereelta. Maanantaina on kerhomme kokous. Tiistaista eteenpäin onkin tilaa... ehkäpä... ehkäpä....
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No kun kukaan ei ole avannut peliä, niin minä avaan.
Torstaina 3.7. klo 18 Esplanadin terassi. Eli Dublinin ovien ja Metson välissä, Hämeenpuistossa.
Aurinkoisella säällä on täynnä, mutta niin ovat kaikki muutkin kaupungin terassit.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti B1

Torstaina 3.7. klo 18 Esplanadin terassi.

Omasta mielestäni paikka on sieltä karseammasta päästä mutta hyvän seuran (apfelsnautserhouhoun) houkuttelemana ilmottaudun alustavasti mukaan.
Kellonaikakin näyttäisi hyvältä,
ei taitaisi aikaisemmin monelle sopiakaan?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vai että valkkasitte mun treenipäivän. No, onhan noita molareita meidän joukkueessa jo muutenkin eikä kesällä tartte ees lahjattomien reenata. Kyseinen t-rassi taitaa muuten olla ihan niitä ensimmäisiä paikkoja, mihin tänne muutettuani ajauduin. Siellä oli täyttä jo silloin -96. Paikallissää näyttää kelit viisi päivää eteenpäin. Ehtinemme tehdä suunnitelma B:n vielä lähempänä H-hetkeä. Sateen sattuessa loistava paikka voisi olla vaikka Kahdet Kasvot, kavereiden kesken Naamat. Ja onhan siinä vieressä vielä Kustaa III tms.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Torstaina 3.7. klo 18 Esplanadin terassi. Eli Dublinin ovien ja Metson välissä, Hämeenpuistossa.

Päivä ja paikka sopii hyvin, mutta aikaa voitaisiin ainakin minun puolestani hieman viilailla. Tänään nimittäin sain klo 11.00 herätysksen pomoltani ja hän latasi kalenteriin hieman lisätunteja. Naisille, kun on piru vie niin vaikeaa sanoa ei, tuli kalenteriin myös tuolle päivällä työvuoron. Pääsen töistä vasta 19.45 ja teidät sekä Tampereen juottoiloiden valikoiman tuntien, ei mene kuin hetkiä ja apfel..... on lopussa.

Niin vai pitäisikö ko paikkaan soittaa, että varaa tuota nektaria noin 30 litraa?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Haistakaa ite. Valkkasitte Ossin reenipäivän, mikä tarkoittaa sitä, että se on samalla myös minun reenipäiväni. Katsotaan, tarvitaanko reeneissä puisia käisiäni vai ilmestynkö Tampereen jatkisten kanssa terassille.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tämmösiin on pakko tulla. Juuri baarista kotiutuneena voi sanoa, että Tampereella riittää baareja joita ei edes muista olleen olemassa. Ainakaan aamulla :o

Ens viikonloppu on vapaa. Alkuviikosta sitten taas hoitaa (toissijaisia) asioita :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti vilperi#18
Päivä ja paikka sopii hyvin, mutta aikaa voitaisiin ainakin minun puolestani hieman viilailla. Tänään nimittäin sain klo 11.00 herätysksen pomoltani ja hän latasi kalenteriin hieman lisätunteja. Naisille, kun on piru vie niin vaikeaa sanoa ei, tuli kalenteriin myös tuolle päivällä työvuoron. Pääsen töistä vasta 19.45 ja teidät sekä Tampereen juottoiloiden valikoiman tuntien, ei mene kuin hetkiä ja apfel..... on lopussa.

Niin vai pitäisikö ko paikkaan soittaa, että varaa tuota nektaria noin 30 litraa?

Mun mielestä aikaa ei tarvi viilata. Perjantaina on lähtö Saimaan rantamaisemiin, joten pieni herkistely on paikallaan. Perjantaina kuitenkin paikan päällä jatketaan samalla linjalla.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo, aika on ihan hyvä. Kukin liittyköön seuraan haluamaansa aikaan. Säävaraus kuitenkin pitää ottaa huomioon myös mattimyöhäisten takia. Eli jos sille terassille ei mahdu tai jos on kehno keli, meidän pitänee olla jossain muussa sovitussa paikassa sovittuun aikaan. Que?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös