Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 507
  • 2 930

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Fostersia kannukaupalla, cha cha chaa!
Onko Sistis/Mauri-akselista kuulunut mitn? I need juu teör!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Immortal kirjoitti:
Onko Sistis/Mauri-akselista kuulunut mitn? I need juu teör!

Simpukka joutuu skippaamaan. Juna lähtee klo 17:07 ja siihen on ehdittävä. Musiikilliset velvoitteet pitävät muualla. Mutta pitäkää hauskaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Simpukka joutuu skippaamaan. Juna lähtee klo 17:07 ja siihen on ehdittävä. Musiikilliset velvoitteet pitävät muualla. Mutta pitäkää hauskaa.

Luuseri, olisin tarjonnut ainakin vesilasillisen, mutta ei sit. Koskettele koskettimias!
 
Vääntäydyn paikalle vaikken ilmeisesti pääsekään vääntämään Maurin kanssa joutavista asioista.

p.s. Kerho hankki Tippetsin kilpavarusteluna. Kukaan ei hanki joukkueeseen poliisia kun Kerholla on äijä joka hakkaa poliisit.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Olinx eka?!?! Vaikka olinkin melkein vika, joka poistui kotiinsa. Tai mistä minä tiedän mitä muka huonovointinen Bone ja Koirapoika teki jatkettuaan matkaa keskustaan. Kummallista kun ei kelvannut kehoitus oksentaa kadunkulmaan ja jatkaa matkaa meidän kanssa. Me siis käsittää minun lisäkseni Immortalin ja avecin. Mutta joo...

Kiitos erittäin paljon kaikille paikalla (enemmän tai vähemmän) viihtyneille. Oli mukava tapa aloittaa joululoma. O'Connel'sin salmari oli muuten melkoisen hyvää. Kuulemma siinä oli turkkaria - kysäisin baaritytöltä. Erityisen syvä niiaus siis sille, joka sen ensimmäisen kierroksen sitä tarjosi. Taisipa olla Immu. Pokkaukset myös kaikille muille tarjonneille.

Meikäläisen maljapuhe kyllä kalpeni kaikkien muiden vastaaville, mutta hälläkös sen väliä. Hyvälle tyypille kuitenkin otettiin. Kunpa vain olisi saanut kaikki Immunkin löpinät talteen jonnekin. Hauskaa ainakin oli, ja se on pääasia. Vaikka meikäläisen kikakikakikatus olikin ehkä kaikkea muuta kuin hauskaa kuunneltavaa. :P

Ens perjantaillekin saatiin muutama tulonsa (melkein) varmistanut, ihan positiivista. Toivottavasti seuraava päivämäärä sopisi Herra Valaallekin. Ihan vaan muistutuksena immeisille, niin ensi viikon perjantaina eli 29. päivä olisi tarkoitus kokoontua meikäläisen luokse kaikenlaisen mukavan merkeissä. Ohjelmassa mm. seurapelejä ja Liverpool-aiheisten videotallenteiden katselemista. Kaikki halukkaat saavat tulla. Mutta omat juomat ja isommat eväät pitää itse tuoda. Sori.

Hmm, oliskohan munkin viisainta painua petiin... Ehkä. Täydennetään juttua sitten vähän virkeämpänä, jos ilmenee aihetta.
 
Kiitos krapulasta veljet ja siskot. Juuri pääsin työmaalle. Mukavaa oli. Onneksi älysin lähteä puoliltaöin. Se kanukki ois pitäny värvätä jatkoajan kirjoittajaksi. Tästä tulee pitkä päivä. huoh...

p.s. Sedin sisters on hjuuva nimitys Canucks-sweduille
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jooh, pääsin minäkin kotiin. Tosin kävin vääntämässä inttiasiaa jonkun junnarin kanssa Mäkkärin tiskillä.
En nyt suoraan ollut huonovointinen, se salmari vaan nousi päähän kun tuli kumottua sitä aika hätäiseen. Tulen varmaan vanhaksi. Tosin raikas ilma helpotti, mutta olinhan minä tarpeeksi kännissä. Tuosta vielä lisää, niin olisitte saaneet kantaa mut kotiin. Eli olin taas herrasmies ja säästin teidän vaivaa.

Immun tekstejä nyt saa kukaan talteen. Ainoa mikä jäi mieleen oli baijerilainen baaritanssija ja lanne. Kiitoksen Immulle hienosta esityksestä.

Vancouverin miehelle opetettiin tamperelaisesta jääkiekosta selkeimmät asiat. Tapparalaisten yhteydessä mainitaan aina "hooking" ja Ilveksen yhteydessä "shitpond".

Pitkään mietittiin että kuka menee kenellekin yöksi ja kuka on mukana threesomessa ja kuka foursomessa. Iltahan päättyi siihen, että Immu lähti kahden naisen kanssa omille teilleen. Epäilen siis vahvaa threesomea.

lake voisi vaihtaa suosikkijoukkueekseen Tapparan, kun tuo fanclubin korttikin näyttää löytyvän nykyään lompakosta.

Pääasia oli että oli kivaa. Toivottavasti myös teillä oli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun päähän sattuu.

Kiitos kaikille ja etenkin Immulle tarjoamisista ja esityksistä (oli melkomoisen erilaista verrattuna aiempaan ja ei kyllä haittaa), allekirjoittanut ei tällä kertaa pystynyt venymään, mutta mun vuoro tulee montakin kertaa vielä tulevaisuudessa. Huikeeta oli, vaikka itse olin tyttöjen mielestä välillä vähän tylsä, anteeksi :( ja korjaan tämän viikon päästä, taas hassuttelee vieraita lake, tjsp.

Haluaako joku vuoden vanhaa rommia? Jäi viime uudesta vuodesta juomatta, lisäksi tuolla olis rommikaakaolikööriä, joka on suoraan sanottuna ihan hirveetä.
Voisin viikon päästä ottaa mukaan. Toki tulen, vaikka tuo patteriin sitominen ja YNWA:n soittaminen + DVD:iden katsominen ei niin hyvä idea mun mielestä olekaan, Jossu kovasti piti hyvänä ideana, kun Immu tuon heitti.

Kiitos tytöillekin, olipas kiva saada kahdelta kauniilta naiselta kivat halit illan päätteeksi, oli kyllä paras mahdollinen kruunu sille. Oli herkkää, melkein itkin ilosta.

Nyt pitäs jaksaa aloittaa siivoaminen, plääh.

Bone: No mutkun noi kaverit sen tilas mulle, mää en voinu sanoa mitään vastaan tjsp.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jotain vikaa oli salmarissa. Sen siitä saa, kun juo sauerin loppuun. Mahtaakohan uskaltaa ottaa huomenna viiniä jouluaterialla. Mutta enpäs herännyt kotioven kynnyksen päältä jalat ulkopuolella. Kanukilla oli ihan liikaa hampaita. Eikä sen pääkään lepattanut puhuessa. Telkkarista noista saa ihan erilaisen kuvan. Vai mitä, hammer?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hupaisaa oli, kiitos kaikille osallistujille. Matkustus sujui ihan mainiosti vaikka yö ja aamu muuta lupaili, pari tukevaa halausta ja keskustelua posliinisen puhelimen kanssa auttoi asiaa. Mopon piti pysä käsissä mutta eihän ilmaista alkkohoolia saa jättää juomatta, näin se alkoi keulia pahan kerran. Jos joskus olisi niin varoissaan että saisi myös tarjottua eikä vain käytettyä tilannetta hyväkseen.

Leon jäi ilmeisesti vieläkin vaille tietoa oikeasta nimestäni. Henkkarit kiersi kädestä käteen kun vuoron perään tavailtiin vaikeaa nimeä, herra oli niin liikuttuneessa tilassa ettei huomannut tilaisuutensa koittaneen. Salt & Vinegar sipsejä löytänet Punnitse ja Säästä kaupasta, siellä on useampaa erikoista sorttia. Pussikoko ei ole varmaan 100 grammaa suurempaa.

Ja Hammer Lynxille sukellusveneterveiset, jos olet lukumiehiä niin tutustupa Rauta-arkut kirjaan, kirjoittaja Werner Herbert.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kiitokset kaikille minunkin puolestani. Oli mycket kivaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koirapoika kirjoitti:
Leon jäi ilmeisesti vieläkin vaille tietoa oikeasta nimestäni. Henkkarit kiersi kädestä käteen kun vuoron perään tavailtiin vaikeaa nimeä, herra oli niin liikuttuneessa tilassa ettei huomannut tilaisuutensa koittaneen. Salt & Vinegar sipsejä löytänet Punnitse ja Säästä kaupasta, siellä on useampaa erikoista sorttia. Pussikoko ei ole varmaan 100 grammaa suurempaa.
Kyllä silmät vanhalla vielä sen verran toimii. Mutta tuo jälkimmäinen on kyllä paras uutinen tänä vuonna. FANTASTISTA!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuvaa hyvin varmaan mun väsymystä, kun nauraa räkätin tuolle Leonin "liikaa hampaita"-jutulle, eihän noin vanha mies enää voi olla noin hauska, eihän?

Olenko ainoa joka juo tänään alkoholia? Aloitin Lonkerosta ja nyt menee vuorostaan olut, Dry Vodkaakin voisin maistaa kohta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jahas - sitä ollaan oltu riekkumassa iliman lupaa;)
Onneksi lautapeliosastoa on tarjolla ensi perjantaina - taidamppas vääntäytyä 'puhumaan tyhjänpäiväisyyksiä', halusittepa tahi ette - hehhee. Mutta tällä kertaa Aliaksessa (pelataanhan sitä???!?) ehdottomasti sekajoukkueet..ei naiset oikein pärjänny viimetteeks poikain logiikalle. Hö.
Elikäs uutta hauskaa kohden siis! :)
Ja hilipeetä jouluva sitä ennen to evripadi........
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Mahtavaa, että maurimmekin on hengissä ja lupaa vielä vaivautua seuraamme perjantaina. Voidaan toki pelata Aliasta, jos sen otat mukaasi. :) Ja Immuhan lupasi tuoda Kimblen. Sitä kun en vielä satu omistamaan.

Voishan niitä sekajoukkueitakin kokeilla, mutta naiset taas ei välttämättä ymmärrä miesten logiikalla selitettyjä juttuja ja päinvastoin. Ainahan sitä toki voi yrittää. :)

Tiedoksi niille, jotka vielä harkitsevat (ja joita ei aiemmat houkuttimet kiehtoneet), niin tiedossa saattaa olla minun ja Immun avecin yhteinen suihkuhetki lukittujen ovien takana. ;D

Hyvää joulua vielä kerran kaikille palstaveljille ja -siskoille.

B1 kirjoitti:
Immun tekstejä nyt saa kukaan talteen. Ainoa mikä jäi mieleen oli baijerilainen baaritanssija ja lanne. Kiitoksen Immulle hienosta esityksestä.

Se oli muuten baaritanssijatar. ;) Ja on kyllä erittäin harmillista, että sua ei vieläkään saada mun luokse, mutta edelleen tää tuskin on viimenen miitti Multsussa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Voishan niitä sekajoukkueitakin kokeilla, mutta naiset taas ei välttämättä ymmärrä miesten logiikalla selitettyjä juttuja ja päinvastoin. Ainahan sitä toki voi yrittää. :)

Tiedoksi niille, jotka vielä harkitsevat (ja joita ei aiemmat houkuttimet kiehtoneet), niin tiedossa saattaa olla minun ja Immun avecin yhteinen suihkuhetki lukittujen ovien takana. ;D

Niin siis kun miesten logiikka on täydellisen vankkumaton, niin naisten heiväröinen vastaava jää ikäänkuin taka-alalle ja naiset eivät ymmärrä parempiaan? Vai mitä hait takaa. :P Jossulla tosin on kyl äijämäisyyttä aikaslailla sopivasti, joten hän tuskin jää huonolle sijalle pelissä. Saas nähdä mitä tällä kertaa selitetään, viimeksi oli aikas hauskaa ja nyt muutes ei sit Towerissa oo mitään rangaistusmaksua häviäjälle. ;)

Edelleen se lukittu ovi on vain hidaste, ei este. Mutta....
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
29.12 siis ilmeisesti sama paskasakki (:D) kokoontuu Jossun aka. Nipan kämpille johonkinpäin Multisiltaa. Ohjelmassa on ainakin alkoholia, lautapelejä ja Liverpool-aiheisia DVD-tallenteita. Uudetkin kasvot tervetulleita!!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. Joulukinkut on päivää vaille syöty ja aika ajatella jo tulevaa perjantaita.

Tuleeko väkeä?
Sidotaanko Lake patteriin ja kidutetaanko häntä?
Onko suihkuverho liian suuri este ja menevätkö tytöt edes kaksin suihkuun?
Maistuuko kebabbi hyvälle Immoritaritarin mielestä?
Onko kukaan liian humalassa ja aiheuttaa kohua?
Laittaako Mauri lupaamansa helposti riisuttavat vaatteet päälle?
Tuleeko sekajoukkueet?
Leikkiikö Immortal palleilla?
Onko illassa järkeä alkuunsakaan?

Näihin ja moneen muuhun vielä tulevaan kysymykseen vastaukset siis perjantaina.

Tulossa ainakin: Immu + avec, nipa luultavasti?, minä, sistis, mauri, koirapoika? ja Jaswinder?.

Mites Leon ja Bone, onko varmaa ettette pääse?
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Taitaa jäädä väliin. Ei sitä kukaan katsoisi kun isot ihmiset itkee, seurauksena siitä kun pieksisin teidät joka pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Koirapoika kirjoitti:
Taitaa jäädä väliin. Ei sitä kukaan katsoisi kun isot ihmiset itkee, seurauksena siitä kun pieksisin teidät joka pelissä.

Hah. Sinne vaan ja häviämään, kyl mauri sut vielä käskyttää sinne.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
lake79 kirjoitti:
Hah. Sinne vaan ja häviämään, kyl mauri sut vielä käskyttää sinne.
Arvaat varmaan keneltä on tullut ukaasia. Sain järjestelyä aikataulut (lupa kysytty) ja ilmeisesti olen sitten saapumassa, tarkempaa tietoa varmaa saa sitten lähempänä perjantaita.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Ihan mukavasti tuntuu porukkaa olevan tulossa. Ihmettelenpä, jos ei Immun mainospuhe houkuttele vielä muitakin. Laken kysymykset oli kiperiä ja aiheellisiakin, mutta ne eivät ehkä ole omiaan herättämään uusien immeisten kiinnostusta.

Voivat pitää meitä liian sisäänpäinkääntyneinä tai jotain. Ehkä ollaankin, mutta porukkaan on silti helppo päästä. Ei tarvitse edes olla koko ajan äänessä. Vai mitä?

Mutta ihan asiaakin oli. Ajasta ei ole ollut mitään puhetta, ja sitä ehdittiinkin jo yksityisviestitse minulta tiedustelemaan. Itsehän olen koko viikon vapaalla, joten mun puolesta jokainen voi tulla heti kun vaan ehtii. Tietysti voitte saapua yhdessäkin, jos niin haluatte. Ehdotuksia otetaan vastaa, mutta heitetään nyt vaikka kello kuusi näin alustavasti.

Siinä olisi ruoka-aikakin käsillä sopivasti ja voitais käydä sitä pizzaa/kebabbia hakemassa. Sitten saatais toteutettua näitä aiemmissa viesteissä mainostettuja asioita ja ainakin osaan kysymyksistä löydettäisiin vastaukset.

Ylihuominen tulee pian. Oletko valmis?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tarvitsen opaskoiran pelipaikalle, hämärästi muistan missä paikka on ja kartalta Multisilta löytyy mutta siihen se sitten jääkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Koirapoika kirjoitti:
Tarvitsen opaskoiran pelipaikalle, hämärästi muistan missä paikka on ja kartalta Multisilta löytyy mutta siihen se sitten jääkin.

Heitä numeros privaan ja sovitaan aika ja paikka ja opastan sut perille, ellei "sun kulta" Mauri sit ota sua kyytiin ja romanttisesti tule seurassasi perille asti.

Jossulle: En ole valmis, pelottaa ja mun kysymykset oli nimenomaan tarkoitettu herättämään ulkopuolisten mielenkiinto, että millaista meillä meno on ja mitä menettää ja tottakai pääsisi laken kysymyslistaan, kuka sinne nyt ei haluaisi?

Huomenna peliin, perjantaina jossulle, en valita. Paitsi Liverpoolista.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
lake79 kirjoitti:
Heitä numeros privaan ja sovitaan aika ja paikka ja opastan sut perille, ellei "sun kulta" Mauri sit ota sua kyytiin ja romanttisesti tule seurassasi perille asti.
Eihän mauri ota koiria autoon kun ei niitä sänkyynkään päästä, näin kertoi, peräkonttiin voi viskata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös