seeyou@jäähalli kirjoitti:Arki-iltaisin on vähän hankala ehtiä Tampereelle. Huomenna olen ainakin Stadissa.
Me asumme Tampereella, ja sinä jossain Hesassa. Sun pitää muuttaa tänään Tampereelle.
seeyou@jäähalli kirjoitti:Arki-iltaisin on vähän hankala ehtiä Tampereelle. Huomenna olen ainakin Stadissa.
Alkaa olemaan kurat housussa. Unen jatkossa tapasin oikein kunnon Mr. Kulmakarvan, sillä jannulla ei todellakaan ollut kuin yksi kulmakarva, kuin Kari Elorannan viikset silmien päällä.B1 kirjoitti:Mitä sieniä olet syönyt ennen nukkumaanmenoa? :)
Puster ei ole pellavatukkainen, eikä nuori, eikä oikeastaan mitään tuollaista. Ainakaan kun olen häntä nähnyt. Joko sua jänskättää tuo reissu noin paljon?
Mitähän olette keksineet mun varalle, kun mun mukaan pitää tehdä reissu ja nyt yksi näkee untakin siitä...?
Ei tarvitse, voin istua sinun sylissä. Toisin päin ei passaa.B1 kirjoitti:Eihän mun tarvi istua Koirapojan vieressä Hookissa, eihän?
Koirapoika kirjoitti:Ei tarvitse, voin istua sinun sylissä. Toisin päin ei passaa.
Tämä käy jo niin mielenkiintoiseksi, että maurikin valpastui;)))))B1 kirjoitti:....Noh, onneksi painimalla pärjää aina.
mauri kirjoitti:edit: Mihin me sitä pöytää siis ees tarvitaankaan...? Ehe..
Tässä voisin väittää olevan jonkinlaista totuuden siementäkin mukana...Koirapoika kirjoitti:Suurin huolenaihe Pusterilla oli josko hän pääsee mihinkään sisälle ja jos pääsee, saako hän mitään vettä väkevämpää.
Jos tulen suoraan treeneistä, käymättä suihkussa ja vaihtamatta varusteita, saako painiseuraa? Entä ruokaseuraa? Edes naisseuraa?B1 kirjoitti:Muistakaa trikoot mukaan!
Leon kirjoitti:.... Edes naisseuraa?
B1 kirjoitti:Me asumme Tampereella, ja sinä jossain Hesassa. Sun pitää muuttaa tänään Tampereelle.
mauri kirjoitti:Joo siis, Treella on hyvä asua, sillä tulevana keskiviikkona (25.10) siellä onpi varattuna pöytä kiakkohörhoille klo 20. Ugh.
Saako muutkin tulla?mauri kirjoitti:siellä onpi varattuna pöytä kiakkohörhoille
Aaah, eräs vaatimattoman urheilu-urani kruunattuja hetkiä!seeyou@jäähalli kirjoitti:toinen Valas pieksi minut "Nimeä vastapelurin kotikaupungin kaupunginosia" -kisassa.
mauri kirjoitti:EDIT: Näillä näkymin retkueeseen olis tulossa 11:
Eiku laskin tohon mut ja mun sivupersoonan;))))Sistis kirjoitti:On kolmenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
B1 kirjoitti:Tällä tietoa olen tulossa.
Rouva valasta olin kutsumassa mukaan, mutta senverran sekalainen seurakunta tulossa, että en taida uskaltaa.