Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 933
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Arki-iltaisin on vähän hankala ehtiä Tampereelle. Huomenna olen ainakin Stadissa.

Me asumme Tampereella, ja sinä jossain Hesassa. Sun pitää muuttaa tänään Tampereelle.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Näin viime yönä enneunen tulevasta B1 goes Hook tapahtumasta. Tapaukseen liittyi nimimerkki Puster joka oli saanut jostain puhelinnumeroni ja soitti olevansa Hookin lähistöllä. Alkoi etsintä ja kohtasin nuoren pellavapäisen miekkosen joka yritti huonolla menestyksellä kasvattaa partaa, luultavasti näyttääkseen vanhemmalta. Suurin huolenaihe Pusterilla oli josko hän pääsee mihinkään sisälle ja jos pääsee, saako hän mitään vettä väkevämpää. Päästiin johonkin sisällekin, mutta sitä ennen tulin rikkoneeksi jonkin puutarhakatoksen näköisen häkkyrän, ilmeisesti päissäni. Sitä sitten korjailtiin ja narua vedeltiin ristiinrastiin kunnes hökötys pysyi kasassa.

Ettei mahdollisesti uusille tulokkaille tule väärää kuvaa, niin miiteissä ei ole koskaan alkoholia maistettu. Matti Vanhasen hengessä vain erilaisia hedelmämehuja, yksi vastarannan kiiski tilaa joskus käynyttä semmoista.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mitä sieniä olet syönyt ennen nukkumaanmenoa? :)

Puster ei ole pellavatukkainen, eikä nuori, eikä oikeastaan mitään tuollaista. Ainakaan kun olen häntä nähnyt. Joko sua jänskättää tuo reissu noin paljon?

Mitähän olette keksineet mun varalle, kun mun mukaan pitää tehdä reissu ja nyt yksi näkee untakin siitä...?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
B1 kirjoitti:
Mitä sieniä olet syönyt ennen nukkumaanmenoa? :)

Puster ei ole pellavatukkainen, eikä nuori, eikä oikeastaan mitään tuollaista. Ainakaan kun olen häntä nähnyt. Joko sua jänskättää tuo reissu noin paljon?

Mitähän olette keksineet mun varalle, kun mun mukaan pitää tehdä reissu ja nyt yksi näkee untakin siitä...?
Alkaa olemaan kurat housussa. Unen jatkossa tapasin oikein kunnon Mr. Kulmakarvan, sillä jannulla ei todellakaan ollut kuin yksi kulmakarva, kuin Kari Elorannan viikset silmien päällä.

En tykkää sienistä, jotain hassuja pillereitä ne oli, monia erilaisia värejä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eihän mun tarvi istua Koirapojan vieressä Hookissa, eihän?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Koirapoika kirjoitti:
Ei tarvitse, voin istua sinun sylissä. Toisin päin ei passaa.

Nyt kuulostaa pahalle. Noh, onneksi painimalla pärjää aina.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
....Noh, onneksi painimalla pärjää aina.
Tämä käy jo niin mielenkiintoiseksi, että maurikin valpastui;)))))
Aattelin varata keskiviikolle pöydän noin apaut suurinpiirtein muutamalle päälle klo 20. Toivottavasti porukkata saapuvi paikalle - kyllä Bonen syliin mahtuu!! Ja painimaankin pääsee jonotusnumerolla...? :D

edit: Mihin me sitä pöytää siis ees tarvitaankaan...? Ehe..
 

Puster

Jäsen
Koirapoika kirjoitti:
Suurin huolenaihe Pusterilla oli josko hän pääsee mihinkään sisälle ja jos pääsee, saako hän mitään vettä väkevämpää.
Tässä voisin väittää olevan jonkinlaista totuuden siementäkin mukana...

Mutta itse asiaan, keskiviikkona kahdeksalta voi tehdä tiukkaa mutta yritetään. Tiukoilla en tarkoittanut tässä kohtaa kuitenkaan painitrikoita sillä ne ovat hyvinistuvat.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Muistakaa trikoot mukaan!
Jos tulen suoraan treeneistä, käymättä suihkussa ja vaihtamatta varusteita, saako painiseuraa? Entä ruokaseuraa? Edes naisseuraa?

Voinette siis laskea minut mukaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
B1 kirjoitti:
Me asumme Tampereella, ja sinä jossain Hesassa. Sun pitää muuttaa tänään Tampereelle.

Sistis vastasi minun viestiini, jolla kyselin ajankohtaa ja paikkaa chickenwingsien syöntimiitille, tuolla "arki-iltaisin jengi on Tampereella" -argumentilla. Muuten en siihen olisikaan kommentoinut.

Sinun pitäisi sitä paitsi tietää, että minä en asu Hesassa. Olet nimittäin ollut paikalla, kun toinen Valas pieksi minut "Nimeä vastapelurin kotikaupungin kaupunginosia" -kisassa.

Tampereelle muuttoani ehkäisee se, että työpaikkani on Helsingissä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo siis, Treella on hyvä asua, sillä tulevana keskiviikkona (25.10) siellä onpi varattuna pöytä kiakkohörhoille klo 20. Ugh.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ei mulla mitään asiaa ole, mutta tämä on viesti numero 800, tämähän se on hyvä ketju sille merkkipaalulle, vallan herkistyn. Sistiksen lukuihin on vielä vähän matkaa, mutta laatu ennen määrää. Keskiviikkona otan onnitteluja, selkään taputuksia ja ilmaisia alkoholijuomia vastaan.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
mauri kirjoitti:
Joo siis, Treella on hyvä asua, sillä tulevana keskiviikkona (25.10) siellä onpi varattuna pöytä kiakkohörhoille klo 20. Ugh.

Onkoos mulle ja avecille paikat, mjitaah?
 

Puster

Jäsen
mauri kirjoitti:
siellä onpi varattuna pöytä kiakkohörhoille
Saako muutkin tulla?

seeyou@jäähalli kirjoitti:
toinen Valas pieksi minut "Nimeä vastapelurin kotikaupungin kaupunginosia" -kisassa.
Aaah, eräs vaatimattoman urheilu-urani kruunattuja hetkiä!
Muuta Tampereelle ja otetaan uus kisa, annan tasoitusta ensimmäiset 20. Tai pidän silmiä kiinni...
Ja minä mikään valas.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jo vain, kaikenmaaliman poikakoirat, puusterit, imortalit+avekit (tai siis 1 kpl) ja muut nälkäiset&janoiset mahtuvat pyöreän pöydän RITAREIDEN joukkioon. Tai no siis, kaikki joukkueet saavat siis olla edustettuina;)

EDIT: Näillä näkymin retkueeseen olis tulossa 11:
Lake, Poikakoira, Leon, Sistis, Bone, Jossu, Immortal+immorlarliartimtar (tms), Puster ja maurikin. Muistinkohan kaikki? Muut innokkaat, jotka ette ole vielä ilimineeranneet ittestänne, antakaa vinkki - ni varaan vieläkin isomman pöydän!!! :))
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
EDIT: Näillä näkymin retkueeseen olis tulossa 11:

On kolmenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
 

Puster

Jäsen
Niin, itse kuulun edelleekin siihen perinteiseen ehkä -ryhmään. Eli ehkä saatan tulla ajoissa paikalle, ehkä en. Ehkä otan siivet miedoilla kastikkeilla, ehkä juon jäävettä. Ehkä en.

Tarpeen niin vaatiessa otan telepaattisen yhteyden johonkin koiranpentuun ja kuullostelen tilannetta.

Pöytävaraustilanne on siis hyvä pitää siinä kahdessatoista, tai ehkä jopa yhdeksässä. Miten kukin tahoillaan sitten haluaakin laskea.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tällä tietoa olen tulossa.
Rouva valasta olin kutsumassa mukaan, mutta senverran sekalainen seurakunta tulossa, että en taida uskaltaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
B1 kirjoitti:
Tällä tietoa olen tulossa.
Rouva valasta olin kutsumassa mukaan, mutta senverran sekalainen seurakunta tulossa, että en taida uskaltaa.

Noh noh, mukaan mahtuu immortarallitarirallitarrrarkin, niin miksei valastar.

Huomenna syödään, muttei välttämättä siipiä. Yhdellekin harkitsen tulevani.

Edit: tosin katotaan vaan, niin meikä vetää 16 hottia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen verran pahoittelen, etten ehdi pilaamaan seuraanne kovinkaan kauaa. Poistun syönnin jälkeen kohti YO-taloa. Pitää mennä bongaamaan Tuvalu, kun kerran halvalla näkee. Ovet sinne aukeavat klo 21, ja tuskin ne alkavat kuitenkaan ihan heti soittaa, joten ei tarvitse ihan täysillä hotkia...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerkesin olemaan eka kommentoija.

Ensin Jossulle: Toivottavasti olo parani, ikävä oli seurata vierestä kun vatsaa väänsi. Sympatioita tosin tuli mukavasti. :)

Kiitos kaikille seurasta, hauskaa oli (no koska nyt ei olisi). Siivet oli hyviä, aluksi jo meinasin haukkua ettei näistä oo mihinkään. Mutta muistetaan se kultainen sääntö, että kannattaa ensin about 10 syödä ja sitten alkaa viimeistään tuntemaan tulisuuden.

Selvisi pari asiaakin, Immortalilla oli pyödän isoin ja Immortaliratarlitar piti sitä kädessä. Lisäksi yks toinen juttu, mut siitä ei sen enempää ny sit. Yhteen hippitukkaan liittyy.

Mauri osaa olla kyllä semmonen ilopilleri ettei mitään rajaa, tosin kertoi että oli haastanut parille kukahattuvanhallevarikselle pelissä.

Nyt unille. Ps. Bruce Racinella on aikas ihanat länget.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös