Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 753
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
Siirretään samalla joulukuulle, että varmasti kaikki pääsevät mukaan, mmkay?
No joulukuussa on jo uudet bileet vuorossa. ;p
Eiköhän nyt ainaski y r i t e t ä, josko toi syyskuun loppu onnais. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen 23. ja 30.9. Tölikassa, mutta se tuskin estää teitä miittailemasta.

Saako Ipa-faneista olutseuraa Hadankaan 14.10. ennen/jälkeen pelin? Entä onko Tampereelta saapumassa Kerho-faneja Etelä-Suomen läänin pääkaupunkiin 25.11.?

mauri kirjoitti:
Onko noin? Cool...Tai siis HOT! ;pppp

On muuten hienot stringit. Haluatko sellaiset?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
seeyou@jäähalli kirjoitti:
... Entä onko Tampereelta saapumassa Kerho-faneja Etelä-Suomen läänin pääkaupunkiin 25.11.?



On muuten hienot stringit. Haluatko sellaiset?
Eiköhän tuota tule vääntäydyttyä Hämeenlinnaan - uskon näin, vaikka se ei uskon kysymys lienekään...
Hmm...Vai stringit...hmmm...Pitääkö miun esitellä niit' jossain catwalkilla???? ;DD

edit: Väärinymmärryksen korjaus...heh.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Lauantaina 16.9.2006 pelataan Hakametsässä jääkiekko-ottelu Tappara-HIFK. Ajattelin saapua paikalle katsomaan ko. peliä.

Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?

Aina ei asiat mene niin kuin on ajatellut. Minä olen antibioottikuurilla, joka jatkuu viikonlopun yli. Näin ollen en ole lähdössä oluelle lauantaina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Aina ei asiat mene niin kuin on ajatellut. Minä olen antibioottikuurilla, joka jatkuu viikonlopun yli. Näin ollen en ole lähdössä oluelle lauantaina.

Muistutetaan nyt vielä tässä kohtaa, että antibioottikuuri ei vaikuta millään tavalla siihen voiko ottaa olutta vai ei. Asiaa on täälläkin puitu moneen otteeseen, mutta sitkeässä moinen huhu silti elää.

Pahoitteluni naapurin tontille tulemisesta, mutta älä ainakaan vääristä syistä jätä oheisohjelmaa väliin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä noista antibiooteista, vaan ennemminkin tässä kyselen, notta olisiko 'yhelle lähtijöitä' esimerkiksi tulevana lauantaina pelin jälkeen...? Tahi jossain vaiheessa joku kerta... :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
mauri kirjoitti:
En tiedä noista antibiooteista, vaan ennemminkin tässä kyselen, notta olisiko 'yhelle lähtijöitä' esimerkiksi tulevana lauantaina pelin jälkeen...? Tahi jossain vaiheessa joku kerta... :)

En tiedä yhestä mutta allekirjoittanut + usea muu potentiaalinen alkoholisti juhlistaa tupaantuliasia (siis minun) lauantaina ja ohjelmaan kuuluu Ilves - HPK.

Veikkaisin että koska halvimmat mahdolliset liput tulee hankittua niin minut löytää tuntia enne peliä hankkimasta juottolapaikkaa mistä hyvä näkyvyys kentälle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulkaa ihmiset Maj Karman keikalle, itse suuntaan sinne pelin jälkeen lauantaina.

Ps. Mauri, kävin äsken namisiivillä SIIPIWEIKOISSA! Hyvää oli ;)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Taitaa olla vieraitten saaminen minun kohdalla innostumaan Maj Karmasta pikkasen hankalaa.Ainakin osan, itsellenihän se sopisi kuin nyrkki jonnekkin.

Alkaa muodostua pelin jälkeen vakioketjuksi tuo Pibnik, varauksella Stags Head, Pickwick,Salhoojankadun Pub ja siitä sitten juottolat jossain Hämeenkadulla. Eli noin varmaan menee ensi lauantainakin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
...Ps. Mauri, kävin äsken namisiivillä SIIPIWEIKOISSA! Hyvää oli ;)

lake, kävin juuri namisiivillä HOOKISSA - ja oli siis TOSI hyvää!!!! ;DDD

Lauantaina tarttis juu johonkin lähtee, mieluummin porukalla...Tätä mieltä olen ma. ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja nythän on niin, että ens maanantaina elikäs 2.10 klo 18.30 jatkoaikalaiset Tampereella (myös muualta tervetulleita ovatten halukkaat) menevätten syömään Hookiin. Kyse on sivistyneestä ruokailusta (rasva pitkin leukoja...ehe) - eikä missään tapauksess riekkumisesta (pois se meistä!)..Elikäs messiin ny si vaa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja ilta pidetty, kiitos kaikille osallistujille. :)

Ihan ensiksi pakko mainita, että Hookista juoksi tyttö mun perään. Olin kai niin vastustamaton, totuus tosin on että unohdin sinne repun, mutta älkää kertoko kenellekään.

Hauskaa oli ja siivet olivat ihan jees, kyllä xhottiakin voi vetää, jos suicide on noin mietoa. Kovasti porukka ihmetteli kun ei puhuttu jääkiekosta, eräs nimeltämainitsematon vaan heitti eräästä toisesta nimeltämainitsemattomasta pientä viiksishowta ja mainitsin pari kertaa sanan peruna.

Oluselle en lähtenyt, ainakaan melkein. Hyvää oli Budvar, muttei lähellekään Kozelin tasoista. ;) Sistikselle kiitos matkaseurasta, vaikka meinasinkin tuon erään huikean ihmisen takia hylätä hänen seuransa aluksi.

Miittejä kai 4 tulossa, Bone goes Hookki, Jossun geimit, pikkujoulu ja hohtokeilaus, kerkeekö tässä edes kotona välissä käymään (töistä puhumattakaan)?

Aijoo, selvis et olen Sistiksen fani, kun mulla oli ala-asteella New Kids On The Blockin kasetti.

Ps. Jossu joi oluen!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kannatti jäädä herrasmiehenä, sai ilmaista viinaa (jonka herrasmiehenä? tarjoan myöhemmin takaisin) ja kyydin kotia kohti. Hookin tyttö keksi hyvän tekosyyn Laken perään juoksuun, mutta hukkaan meni sekin yritys, surullista, kovin surullista.

Bondia on kotva pyörinyt eikä hyvältä näytä, ei todellakaan. Roger Moore on rento kuin seipään niellyt salko.

Mauri on aavistuksen tajunnut, kuori pitää paljon piilossa. Ja kuljettajalle kiitokset kyydistä.

Jossu joi tyttöjen olutta

Ja sen verran vielä että oli vallan mukavaa. Saakohan tästä penalttia.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Ai hitsi, että olikin mukava maanantai-ilta. Kiitokset siis kaikille paikalla olleille Jatkoaikatovereille. Näitä iltoja on kyllä ollut ikävä, nyt sen kunnolla tajusin. Harmi vaan, että eräskin herrasmies joutui jättämään meidän ihanan seuran väliin, kun oli opettelemassa vieraita kieliä.

Olin taas erilainen nuori ja tilasin Hookissa wrappeja siipien sijasta. Muutenkin sain kuulla olevani hieman normaalista poikkeava, kun tein Maurille tunnustuksen koskien Jääkiekkolehtiä ja eräitä muita painotuotteita. Immortal taas sanoi, että kaikki muut paitsi hän on taviksia. Hän on itse samis-tavis.

Hieman ikävää sinänsä, että huomenna on töitä eikä voinut pidemmäksi aikaa jäädä istumaan hyvään seuraan. Maha on tosin niin täysi vieläkin, että alkaa mukavasti väsyttämään.

Jaa juu, oli muuten melkoisen outoa, että keskusteluissa vain vähän sivuttiin jääkiekkoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tilasin sitten siivet suicide-vahvuudella. Samalla todistin vihdoinkin vääräksi hokeman "sitä saa mitä tilaa". Pieni epäilys heräsi samalla seeyou@jäähallin urotekoa kohtaan. Pikkulinnut tosin tiesivät kertoa, että sillä kertaa ympäristössäkin silmät vuosivat kastikkeen aromeista. Tällä kertaa ympäristö sai olla rauhassa. Ei siinä chili-ketsupissa niin voimakas aromi ole. Kannattaa muuten varmistaa Hookissa, että onko sitä suicidea vai ei. Tuo korvike on todella mietoa. Mutta tarjoilijatytölle täydet pisteet hänestä riippumattoman virheen paikkauksesta. Asiakas poistui hyvillä mielin tarjottuun hyvitykseen tyytyväisenä. Jo toinen laadukas asiapalvelu samana päivänä. Kyllä Tampereella vielä osataan.

Kiitokset runsaspäiselle osanottajajoukolle tälläkin kertaa. Erityiskiitokset Immulle uuden vitsin kertomisesta.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo hei, olipas rattoisa ilta! Ja parasta oli tietenkin se, että ruoka oli mulle ilimasta, kun leimakortti oli täynnä - ja lisää saatiin, kun kaverit pisti jakoon. Leonin kanssa käydään aina raakaa taistelua leimoista - nyt meni onnellisesti homma tasan.

Sistiksen musiikkivideokin tuli siinä suunniteltua; biisi nimeltä "Luuseri" + epäonnekasta kompurointia lavalla ja leuka edellä rappusiin. Ymmärsinkö, että se olisi siltikis meikäläiselle omistettu pätkä???? Huomaavaista...

Immortalitaritalritiralitar aiheuttaa yhä lausuntaongelmia. Mutta sitkeästi treenaamme. Immortal olisi voinut hieman ajatella aikanaan nikkivalintaansa...

Poikakoira teki miehen työn, kun ei jättänyt minnuu yksinäni notkumaan baaritiskille. Työmies on palkkansa ansainnut, joten Jeekerit olivatten korvausta kentlemannisuudesta. Tosin pidän huolen siitä, että vastavuoroisuus pelaa;p

Ja vaikka Leon ja muut viskielvistelijät meikkiksen tyrmäsivätkin (verbaalisella tasolla), niin silti väitän sitkeästi, että kyllä Jim Beam on oikein helppoa juomistarkoitukseen. Voisiko sitä muuhun käyttääkään? (No niin, nyt alkaa ehlotuksia varmaan tippumaan: auton pesuun, rottien myrkyttämiseen etc etc..)

Lake hei - se on luonteenheikkoutta, kun ei pysy etukäteisväitteissään; arvasin, että sut saa houkuteltua 'yhelle'. Ja hyvä niin!! :))

Kiitos Jossu lautapelikutsusta, ni on tällasellakin varustuksella varustetulla mahollisuutta osallistua;DDDDD
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Aijoo, selvis et olen Sistiksen fani, kun mulla oli ala-asteella New Kids On The Blockin kasetti.

Olen jo ennenkin kiinnittänyt huomiota siihen, että teikäläisellä on huono maku. Kozelin ylistäminen ja Ilves ovat antaneet viitteitä siitä. Tämä oli jo viimeisin todiste. Valitse idolisi paremmin, iso mies.

mauri kirjoitti:
Sistiksen musiikkivideokin tuli siinä suunniteltua; biisi nimeltä "Luuseri" + epäonnekasta kompurointia lavalla ja leuka edellä rappusiin. Ymmärsinkö, että se olisi siltikis meikäläiselle omistettu pätkä???? Huomaavaista...

Juu, päätin omistaa sen teikäläiselle, koska pakkohan se on jollekin omistaa. Toisaalta Laken ylläolevien seikkojen takia olen harkinnut, että omistaisin sen sittenkin hänelle. Tai ehkä teen sen teille yhteiseksi.

Oli tosiaan kivaa. Täytyy todeta, että wingsit maistuvat Suomessa aivan samalta, kuin Buffalossa, joskin täällä niiden kanssa tulee kastiketta. No olisi sitä saanut siellä rapakon takanakin, jos olisi halunnut. Täällä vaan nuo siivet olivat puolet pienempiä. Eli mielestäni geenimanipuloitu ruoka pitäisi ehdottomasti sallia täälläkin.

Viskistä ja Bourbonista tosiaan keskusteltiin. Leon, se mielestäni nimekkäin kanukki-viski oli Seagram's. Siis se, jonka nimeä arvuuttelimme. Oma kanukkiputelini taas oli Canadien Clubia, joka on hyvinkin juomakelpoista, joskin aika mietoa. Mikä on taas hyvä homma, jos vaihtoehtona on Jim Beam's, joka on maultaan niin kitkerää, että joisin MELKEIN mielummin vaikka etikkaa tai Kleopatran kuukautisia.

Konttorissa tuli juotua amerikkalaista olutta nimeltään Liberty Ale. Kammottavasta nimestään huolimatta kyseinen juoma oli aivan kelvollista. Etten jopa sanoisi näin, että ihan hyvää. Mielestäni paljon parempaa, kuin useat Ameriikassa testaamani oluet. Tai sitten minut vaan manipuloitiin sillä reissulla. Hooksissa juomani Koff ei ainakaan päässyt edes lähelle tätä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sistis kirjoitti:
Viskistä ja Bourbonista tosiaan keskusteltiin. Leon, se mielestäni nimekkäin kanukki-viski oli Seagram's.
No niin. Tiesinhän, että tuli blackout. Tuohan on se, mikä aina ensimmäisenä pitäisi tulla mieleen kanadalaisista viskeistä. Kehumani irkku oli Bushmillsin 10 year old single malt. Black Bush menee melkein yhtä hyvin alas. On tosin blendi (jos on single malt -puritaani). Ja sitten ne loistavat perusviskit Paddy, Powers ja Tullamore, jos irkkuviskeistä meinaa aloittaa. Tosin en mene takuuseen Alkon saatavuuksista.

Tämähän saattaa vaatia viski-iltaa. Naamoissa on ainakin kattava valikoima, mitenkäs Teerenpeli ja muut? Konelssissahan on irkkuja ihan rattoisasti. Keitä kiinnostaisi, mauria nyt ainakin?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri vannotti muitakin ottamaan kantaa tulevien tapaamisten ajankohtiin, ettei häntä ihan hulluksi luulla (myöhäistä jo) kun yksinpuhelua harrastaa. Avaan pelin omalta osaltani niin, että ilmoitan pari hassua päivää jolloin ei passaa. Tämän kuun 21. päivä Zen Cafén keikka kutsuu ja ensi kuun ensimmäinen viikonloppu on myös kiinni, tilaisuus jossa pitänee olla suht tolkuissaan. Junamatka ja mahdollinen heikohko olo ei sovi yhteen, kuten Sistis asiantuntevasti huomautti.

Muutoin käy kyllä miten vaan. Käsky vaan ja kirmaan paikalle kuin peura.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koirapoika kirjoitti:
....
Muutoin käy kyllä miten vaan. Käsky vaan ja kirmaan paikalle kuin peura.
Mitäs jos seuraavaa wingssi-ajankohtaa ehlottaisi Bone, joka joutui tällä kertaa jättämään herkuttelun väliin jonku espanjan kielen opintojen vuoks..(Prioroteettijärjestys miehellä päin...sanoisinko p....uuta.)
Keilailujutska hohdossa olisi tosiaan kiva keikka, voisin jopa ottaa ratojen varauksesta vastuuta, kunhan tiedän, ketkä tulee ja millo passaa...Pistäkää päivämääriä tyrkylle, niin äänestetään se vähiten sopimaton. :)
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hilfe, bitte!

Täällä Tampereella pitäisi olla joku putiikki mistä saisi ostettua Aku Ankka-kansioita - onko tietoa mikä ja missä tämä putiikki on?

Olen kuullut, että se on jossain "Koskikeskuksen luona" tjsp.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko nimimerkeillä tapana kokoontua jonnekin katsomaan Canal+ -pelejä? Tarkoituksena on vierailla Tampereella 24.10 jolloin ohjelman mukaan pitäisi olla vuorossa Lukko-IFK - mikä voisi olla hyvä paikka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös