No joulukuussa on jo uudet bileet vuorossa. ;pB1 kirjoitti:Siirretään samalla joulukuulle, että varmasti kaikki pääsevät mukaan, mmkay?
Eiköhän nyt ainaski y r i t e t ä, josko toi syyskuun loppu onnais. :)
No joulukuussa on jo uudet bileet vuorossa. ;pB1 kirjoitti:Siirretään samalla joulukuulle, että varmasti kaikki pääsevät mukaan, mmkay?
mauri kirjoitti:PS: Mikä vaate...??
Onko noin? Cool...Tai siis HOT! ;pppphammer lynx kirjoitti:No ne IFK-stringit, mitkä CU lupasi sulle hankkia.
mauri kirjoitti:Onko noin? Cool...Tai siis HOT! ;pppp
Eiköhän tuota tule vääntäydyttyä Hämeenlinnaan - uskon näin, vaikka se ei uskon kysymys lienekään...seeyou@jäähalli kirjoitti:... Entä onko Tampereelta saapumassa Kerho-faneja Etelä-Suomen läänin pääkaupunkiin 25.11.?
On muuten hienot stringit. Haluatko sellaiset?
mauri kirjoitti:Hmm...Vai stringit...hmmm...Pitääkö miun esitellä niit' jossain catwalkilla???? ;DD
seeyou@jäähalli kirjoitti:Lauantaina 16.9.2006 pelataan Hakametsässä jääkiekko-ottelu Tappara-HIFK. Ajattelin saapua paikalle katsomaan ko. peliä.
Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?
seeyou@jäähalli kirjoitti:Aina ei asiat mene niin kuin on ajatellut. Minä olen antibioottikuurilla, joka jatkuu viikonlopun yli. Näin ollen en ole lähdössä oluelle lauantaina.
mauri kirjoitti:En tiedä noista antibiooteista, vaan ennemminkin tässä kyselen, notta olisiko 'yhelle lähtijöitä' esimerkiksi tulevana lauantaina pelin jälkeen...? Tahi jossain vaiheessa joku kerta... :)
lake79 kirjoitti:...Ps. Mauri, kävin äsken namisiivillä SIIPIWEIKOISSA! Hyvää oli ;)
lake79 kirjoitti:Aijoo, selvis et olen Sistiksen fani, kun mulla oli ala-asteella New Kids On The Blockin kasetti.
mauri kirjoitti:Sistiksen musiikkivideokin tuli siinä suunniteltua; biisi nimeltä "Luuseri" + epäonnekasta kompurointia lavalla ja leuka edellä rappusiin. Ymmärsinkö, että se olisi siltikis meikäläiselle omistettu pätkä???? Huomaavaista...
No niin. Tiesinhän, että tuli blackout. Tuohan on se, mikä aina ensimmäisenä pitäisi tulla mieleen kanadalaisista viskeistä. Kehumani irkku oli Bushmillsin 10 year old single malt. Black Bush menee melkein yhtä hyvin alas. On tosin blendi (jos on single malt -puritaani). Ja sitten ne loistavat perusviskit Paddy, Powers ja Tullamore, jos irkkuviskeistä meinaa aloittaa. Tosin en mene takuuseen Alkon saatavuuksista.Sistis kirjoitti:Viskistä ja Bourbonista tosiaan keskusteltiin. Leon, se mielestäni nimekkäin kanukki-viski oli Seagram's.
Mitäs jos seuraavaa wingssi-ajankohtaa ehlottaisi Bone, joka joutui tällä kertaa jättämään herkuttelun väliin jonku espanjan kielen opintojen vuoks..(Prioroteettijärjestys miehellä päin...sanoisinko p....uuta.)Koirapoika kirjoitti:....
Muutoin käy kyllä miten vaan. Käsky vaan ja kirmaan paikalle kuin peura.