Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 513
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulen paikalle jos tulen. Palataan lähempänä asiaan.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pistinpä kalenteriin kun sattui tällainen keskustelu silmään. Tulen siis paikalle, jollei jotain pakottavaa estettä ilmene.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyviä uutisia. En pääse tuolloin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sistis, soot niin väsyny miäs.. ;)

Ei, ehkäisen väsymistä. Seuraavana päivänä on Steve Hackett Genesis Revisited Helsingissä, enkä halua olla siellä väsyneenä. Olen kuitenkin jo liki nelikymppinen, joten väsymys saattaisi yllättää toisena päivänä. Joskus nuorempana tällainen ei olisi ollut ongelma, mutta vuodet heilahtaa. No, onneksi te ikinuoret pärjäätte tällaisissa asioissa ongelmitta. :)

No, jätetään takaportti vielä auki pikavisiitille, mutta vain jännityksen vuoksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toi sun allekirjoitus sopii täydellisesti tähän viestin perään.

Se sopii täydellisesti kaikkien viestien perään.

Pidätte aina onnistuneesti möötet sellaisina päivinä, että minulla on jo jotain muuta. Jotkut sivistyneet arkikaljat joskus saattaisivat olla helpoiten järjestettäviä, mutta näillä mennään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pidätte aina onnistuneesti möötet sellaisina päivinä, että minulla on jo jotain muuta. Jotkut sivistyneet arkikaljat joskus saattaisivat olla helpoiten järjestettäviä, mutta näillä mennään.

Käsittääkseni perjantai ON arkipäivä, ainakin meillä Suomessa. Tai..oletko sää muslimiksi kääntynyt kun perjantai ei ole arkea?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tai..oletko sää muslimiksi kääntynyt kun perjantai ei ole arkea?

Tuossa tapauksessa tuskin ehdottaisin oluen juontia. Olet oikeassa siinä, että arjen velvollisuudet osuvat myös perjantaille. Mutta koska normaalia viikkotyötä tekevät työn sankarit ovat perjantai-iltana jo saaneet työviikkonsa pakettiin, viikonloppu on alkanut. Tästä syystä lasken perjantain molempiin kuuluvaksi.

Sivistyneet arkikaljat voisivat siis osua sellaisiin arki-iltoihin, jotka eivät ole viikonlopuksi tulkittavia. Näitä ovat maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai.

Myönnän, että tämä perjantain aseman pohtiminen on hankalaa logiikkaa. Mutta tilanne on tässä hieman samanlainen kuin jääkiekkojoukkueella, jolla kausi on vielä muodollisesti kesken, mutta tiedossa on, ettei se enää jatku runkosarjan jälkeen. Ollaan siis jo vähän kuin kesälomalla, vaikka kausi vielä jatkuukin. Vähän vastaava välitila siis tässäkin. Ehkä tämä on helpommin lähestyttävä esimerkki niin Ilveksen kuin Kerhon kannattajien näkökulmasta?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, jätetään takaportti vielä auki pikavisiitille, mutta vain jännityksen vuoksi.
A kuuleha sie, tule ihmeessä syömään ja 'muutamalle' sen ajaksi, kun peliä kahtomma, se alkaa jo viien jälestä. Katsot sen kuitenkin jossain. Miksipä ei meidän kanssa? ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Väliaikahuhuilu: niin sitä vaan, että oli sillä syynsäkin, että hyvissä ajoin tällä kertaa alettiin Mansen-miittiä rummutella, että mahdollisimman moni varaa tärkeän päivämäärän elämästään > h-hetkeen apauttiarallaa muutama viikko. Uudet kasvot pöydän äärelle myös. Deal?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Väliaikahuhuilu: niin sitä vaan, että oli sillä syynsäkin, että hyvissä ajoin tällä kertaa alettiin Mansen-miittiä rummutella, että mahdollisimman moni varaa tärkeän päivämäärän elämästään > h-hetkeen apauttiarallaa muutama viikko. Uudet kasvot pöydän äärelle myös. Deal?
Olikin jo ikävä maurin spämmiä. :peukku:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mauri se spämmää - tai siis muistuttaa, notta vahvistattehan mulle parin päivän sisään tulonne, varaan sunnuntaina pöyrän Hookista perjantaille 10.5. klo 17 - auttaisi, jos tietäisi pääluvun;) Eli ymmärsinkös oikein: tulollaan ovatten ainaskis Bone, Jossu, Tarinankertoja, hammer lynx, Dr. Gallo, Fancy Jasper -One-? lake79? Sistis? Hereworth?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En pääse.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joo, tulossa olen. Blitz ei ole Suomessa, piilossa ulkomailla. Ja Koirapoika lähetti terveisiä, ei pääse paikalle.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Tulen, mutta näillä näkymin vasta siinä seitsemän pintaan ehdin paikalle. Ilmoittelen maurille, jos onnistuukin aiemmin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo, tulossa olen. Blitz ei ole Suomessa, piilossa ulkomailla. Ja Koirapoika lähetti terveisiä, ei pääse paikalle.
Tunnukset banniin, välitit viestin kirjoituskiellossa olevan nimimerkin osalta. #Hymiö

Edelleen olen tulossa jos olen, päätän varmaan perjantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös