Jatkoaika Warriors -treidiketju

  • 26 459
  • 387

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Dallas Stars ja Pittsburgh Penguins pelaajakaupoilla, molemmat seurat saavat omat tähtipelaajansa takaisin.

Crosby -> Pittsburgh Penguins

Benn + Stewart + Despres -> Dallas Stars

Kivi vierähti sydämeltä tän myötä. Hyvä näin.

Tuli innostuttua taannoin ihan liikaa kyllä, ei enää jatkossa tulevissa peleissä kyllä.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Herranjumala mitä keskustelua täällä, pitää muistaa ensi kerralla että en juo kahvia kun luen tätä threadia.
 

Matsku

Jäsen
Herranjumala mitä keskustelua täällä, pitää muistaa ensi kerralla että en juo kahvia kun luen tätä threadia.
Mehän ykkösliigan äijien kanssa jaetaan vuorot, jolloin kukin vuorollaan vetää bisseä ja rämpyttää F5:sta, jos vaikka D.Anssi olisi saanut räpellettyä jotain seitsemänsivuista mussutusta milloin mistäkin aiheesta. Ja tietysti höystettynä kivoilla sivistyssanoilla!
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mehän ykkösliigan äijien kanssa jaetaan vuorot, jolloin kukin vuorollaan vetää bisseä ja rämpyttää F5:sta, jos vaikka D.Anssi olisi saanut räpellettyä jotain seitsemänsivuista mussutusta milloin mistäkin aiheesta. Ja tietysti höystettynä kivoilla sivistyssanoilla!

Kyllä, tää ketju on viimisen parin päivän aikana ollut viihdyttävintä luettavaa jatkoajassa. Taistelulajeja, sivistyssanoja, Hitler ja vaikka mitä!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätäänvaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.

Eli nyt siis haluatkin jatkaa tätä....

A) Vedit jotain johtopäätöksiä puhtaasta kysymyslauseestani, että olisin jotain päätöksiä tehnyt johonkin suhteen tässä liigassa ja sitten pyörittelet päässäsi jotain skenaarioita, että komissaarina potkisin sinut diktaattorimaisesti pois liigasta, minkä perusteella olen Hitler. Kyllä nuo jutut jokainen tuolta osaa lukea.

B) En edelleenkään tiedä, minkä takia tuota asiaa jauhoit sivukaupalla täällä julkisesti, jos tarkoituksesi oli vain "kysyä onko Kovalchuk saatavissa noihin samoihin pelaajiin". Ylipäänsä vastasin siihen kysymykseen heti, minkä lisäksi olisit voinut kysyä tuon normaaliin tapaan yksityisviestillä, kuten jo aiemmin nyt Kovalchukia tiedustellut tyyppi. Tuohon kysymykseesi nähden myöskin sivukaupalla jauhaminen Devilsien joukkueen paskuudesta ei oikein tehnyt järkeä.

Ilman taustamotiiveja (jotka jokainen voi itse päätellä) tuossa ei ole mitään järkeä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mehän ykkösliigan äijien kanssa jaetaan vuorot, jolloin kukin vuorollaan vetää bisseä ja rämpyttää F5:sta, jos vaikka D.Anssi olisi saanut räpellettyä jotain seitsemänsivuista mussutusta milloin mistäkin aiheesta. Ja tietysti höystettynä kivoilla sivistyssanoilla!

Kyllä, tää ketju on viimisen parin päivän aikana ollut viihdyttävintä luettavaa jatkoajassa. Taistelulajeja, sivistyssanoja, Hitler ja vaikka mitä!

Katkeruus on vaan niin suloista... :) Ainakin "pokecheck-liigan" jättäneen osalta voin vain kuvitella!

Upeata vielä tämä heimomeininkinen "me"- ja "te" -ajattelu, nyt kun ollaan "oikeassa" heimossa. Ei jumalauta. :D Ugh! Ugh! ja viidakkorumpu soi!
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katkeruus on vaan niin suloista... :) Ainakin "pokecheck-liigan" jättäneen osalta voin vain kuvitella!

Upeata vielä tämä heimomeininkinen "me"- ja "te" -ajattelu, nyt kun ollaan "oikeassa" heimossa. Ei jumalauta. :D Ugh! Ugh! ja viidakkorumpu soi!

Katkeruudesta en tiedä, mutta tyytyväinen olen, että lähdin lätkimään tuosta kakkosliigasta. Siellähän on kohta niin paljon sääntöjä, että ne joutuu ennen joka peliä/offseasonia kertaamaan moneen otteeseen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Katkeruudesta en tiedä, mutta tyytyväinen olen, että lähdin lätkimään tuosta kakkosliigasta. Siellähän on kohta niin paljon sääntöjä, että ne joutuu ennen joka peliä/offseasonia kertaamaan moneen otteeseen.

Enemmän ykkösliigassa sääntöä ja säätöä on. Ei meillä ole kuin tuo säbäranne pannassa (on käsittääkseni myös teillä). Meillä ei ole mitään peluutusrajoituksia. Nuo UFA-säännöt nyt tulivat, ja tiedät erittäin hyvin miksi. Tuskin itse niitä vastaan olet/olisit, koska olit minun kanssa yhtäläinen "itkijä" asiasta. PS. Heimoveljesi, jota lainasit, oli muutes yksi tuon järjestelmän härskeimpiä hyväkskäyttäjiä, että hienoa menoa tosiaan siellä suunnassa!

Teidän liigassahan pelaaminen oli niinkin lepposta, että joku janari veti hampaat irvessä Kanella 130 pistettä spämmäämällä Toewsilla pelkästään sitomisalotusta. Mut hei, ei oo sääntöi, joten kiva meininki!
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enemmän ykkösliigassa sääntöä ja säätöä on. Ei meillä ole kuin tuo säbäranne pannassa (on käsittääkseni myös teillä). Meillä ei ole mitään peluutusrajoituksia. Nuo UFA-säännöt nyt tulivat, ja tiedät erittäin hyvin miksi. Tuskin itse niitä vastaan olet/olisit, koska olit minun kanssa yhtäläinen "itkijä" asiasta.

Teidän liigassahan pelaaminen oli niinkin lepposta, että joku janari veti hampaat irvessä Kanella 130 pistettä spämmäämällä Toewsilla pelkästään sitomisalotusta. Mut hei, ei oo sääntöi, joten kiva meininki!

Kyllä siellä aika helvetisti leppoisampi meininki on kuin näissä kahdessa muussa liigassa. Niin ja siellä saa muuten tuulettaa maalin jälkeen! Mutta joo, jatkakaa!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kyllä siellä aika helvetisti leppoisampi meininki on kuin näissä kahdessa muussa liigassa. Niin ja siellä saa muuten tuulettaa maalin jälkeen! Mutta joo, jatkakaa!

Tuuletuskieltoja nyt ei ole missään liigassa ollut ja tuskin tulee olemaan. Se, että joku nyt on ottanut joskus nahkaansa tuulettamisesta (en muutes todellakaan ole ikinä sanonut tuulettamisesta yhtään mitään, jos tuo nyt sattui olemaan jotenkin minuun kohdistettu), niin ei kyllä vielä tarkoita yhtään mitään.

Upeasti myös sivuutit oleellisen viestistäni!

Mutta hieno homma, että kiertolainen on nyt löytänyt oman paikkansa heimon keskuudesta!
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Nytkin ensiksi syyttelet minua ties mistä ja sitten jätät homman levälleen.
Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätään vaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.
Siinä syy miksi vielä kirjoitin vaikkei niin jaksaisikaan. "Hitleriksi" on siis vastauksesi? Yleisen ärsyttävän treidistä jankkaamiseni lisäksi siis.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ykkösliiga vaikuttaa kyllä aika kuolleelta näihin muihin verrattuna, ei ole nytkään yhtään mitään kirjoiteltu koko kuussa tänne jatkoaikaan... Tiedä sitten kuinka aktiivinen on ykkösen oma irc -kanava.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuuletuskieltoja nyt ei ole missään liigassa ollut ja tuskin tulee olemaan. Se, että joku nyt on ottanut joskus nahkaansa tuulettamisesta (en muutes todellakaan ole ikinä sanonut tuulettamisesta yhtään mitään, jos tuo nyt sattui olemaan jotenkin minuun kohdistettu), niin ei kyllä vielä tarkoita yhtään mitään.

Upeasti myös sivuutit oleellisen viestistäni!

Mutta hieno homma, että kiertolainen on nyt löytänyt oman paikkansa heimon keskuudesta!

Mikä ihmeen kiertolainen? Kakkosliigassa pelailin kaksi kautta, kunnes riitti(liian kova taso mulle), warriors liigassa olin hetken, mutta ei mielenkiinto riittänyt niin hitaasti etenevään liigaan ja ykkösliigaan liityin heti kun sieltä joukkue vapautui ensimmäisen kauden loppupuolella. Kaikissa näissä ollut samaan aikaan, kiertolainen siis? Mutta, tämä keskustelu riitti nyt mun osalta.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ykkösliiga vaikuttaa kyllä aika kuolleelta näihin muihin verrattuna, ei ole nytkään yhtään mitään kirjoiteltu koko kuussa tänne jatkoaikaan... Tiedä sitten kuinka aktiivinen on ykkösen oma irc -kanava.

Johtuu siitä, että ykkösliigalle tehtiin oma foorumi jatkiksen ulkopuolelle. Kyllä siellä aktiivinen meno on.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Siinä syy miksi vielä kirjoitin vaikkei niin jaksaisikaan. "Hitleriksi" on siis vastauksesi? Yleisen ärsyttävän treidistä jankkaamiseni lisäksi siis.

Me molemmat tiedetään aivan hyvin, mistä tässä on kyse. Sen takia tätä keskustelua on aika turhauttavaa käydä.

Voisin nyt laittaa tuon aikaisemman viestini tähän uudestaan, koska siitä kyllä löytyy vastaukset. Jos nyt tuon haluat tulkita, että mielestäni tasan tarkkaan sanoit minua täysin eskplisiittisesti Hitleriksi, niin siitä vain (näinhän asia ei toki ole, mutta mitään väliä sillä kyllä ei ole). Eiköhän meistä kumpikin kuitenkin tiedä, että epäsuorasti noita väitteitä teit. Jätän tämän kuitenkin jokaisen muun lukijan itse arvioitavaksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei jumalauta lopettakaa jo toi vitun naurettava keskustelu! En tiedä muista, mutta itseäni kiinnostaa tämän liigan tapahtumat enkä jaksaisi lukea kymmentä sivua suoraan sanottuna täyttä paskaa käykää YV:llä nämä keskustelut.

Pakko oli jo purkautua asiasta ei tossa ole mitään järkeä...
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Itselläni on se periaate, että jos jonkin alotan, niin sen sitten loppuun vien. Sain nyt tuossa lukea yhtä ja toista, jolloin luonnollisesti niihin vastaan. Mikään velvollisuus kenelläkään ei ole vastata mihinkään, mutta kyllä siinä herää kysymys, että minkä takia koko hommaan sitten lähtee? Nytkin ensiksi syyttelet minua ties mistä ja sitten jätät homman levälleen.

Kuitenkin tietenkin seison sanojeni takana, ja jos joku yrittää minusta jollain ihmeperusteilla mustamaalata ties mitä, niin luonnollisesti nyt siihen "puutun". Yllättävän usein olet nyt lähtenyt johtopäätösten tekemiseen itsestäni, vaikka asia on itsellesi aivan yhdentekevä(?).
Mistä asioista sinua syytän? Mitä johtopäätöksiä olen sinusta tehnyt? Kyllä joku näyttötaakka tässä on sinulla, kun väität minun "syytelleen sinua ties mistä" ja "jollain ihmeperusteilla mustamaalanneen" sinua. Siksi pyysin tätä:
Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätäänvaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.

Eli nyt siis haluatkin jatkaa tätä....

A) Vedit jotain johtopäätöksiä puhtaasta kysymyslauseestani, että olisin jotain päätöksiä tehnyt johonkin suhteen tässä liigassa ja sitten pyörittelet päässäsi jotain skenaarioita, että komissaarina potkisin sinut diktaattorimaisesti pois liigasta, minkä perusteella olen Hitler.
"... minkä perusteella olen Hitler." Eiköhän tämä ole ihan oma johtopäätöksesi? Vai väitänkö jossain sinun olevan Hitler?
Ilmeisesti sinulla on nyt sitten ylin päätäntävalta tässä liigassa mikäli rankku komissaarin tehtävät sinulle luovuttaa ilman yhteistä päätöstä. Ja tätä Hitlerin vuoden -33 vastaavaa muistuttavan vallansiirron seurauksena saamaasi päätäntävaltaa käytät ensimmäisenä ulostamalla minut liigasta?
Tässä oli tämä virhe, ettet ollut ulostamassa liigassa, vaan esitit vaihtoa Edmontoniin. Vertaus koskee kuitenkin vallanvaihtoa.
tuli vain yksi painotettu kysymys lisää: olenko väittänyt sinua jossain lauseessani poliittiselta ideologialtasi tai maailmankatsomukseltasi natsi-myönteiseksi? Ei hyvää päivää sentään...
Me molemmat tiedetään aivan hyvin, mistä tässä on kyse. Sen takia tätä keskustelua on aika turhauttavaa käydä.

Jos nyt tuon haluat tulkita, että mielestäni tasan tarkkaan sanoit minua täysin eskplisiittisesti Hitleriksi, niin siitä vain (näinhän asia ei toki ole, mutta mitään väliä sillä kyllä ei ole). Eiköhän meistä kumpikin kuitenkin tiedä, että epäsuorasti noita väitteitä teit.
Nimenomaan, näinhän asia ei toki ole. "... epäsuorasti noita väitteitä teit." Nämä väittämäsi "epäsuorat väitteet" nyt ovat ihan omia johtopäätöksiäsi ja tulkintojasi teksteistäni? Eivät ainakaan omia sanomisiani tai kirjoittamisiani, enkä minä voi olla vastuussa tekemistäsi tulkinnoista.

En myöskään tiedä aivan hyvin mistä tässä on kyse. Sanoit puolustautuvasi itseäsi koskevia syytteitä ja mustamaalaamista vastaan. Eli tätä casea?

Koko tekstin pointti nyt on, etten edelleenkään ymmärrä, miten olen sinua syyttänyt tai mustamaalannut, vaikka sellaista kovaan ääneen minun väität tehneen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Hekolle,

Itse jätän tämän asian tähän, koska tämä menee aivan turhaksi jankkaamiseksi. Muut voivat näiden tekstien perusteella tehdä omat johtopäätökset asioista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Öhöm, itse aiheeseen palaten...

Dallas Stars näyttää pienen treidin jälkeen siis tältä:

Voracek - Benn "A" - Nash
Kassian - B.Schenn - Stewart
Morrow "C" - Eakin - Jones
Fraser - Fiddler - Vincour/Dvorak/Upshall
+ Nystrom, Glennie, Petersen, Sceviour, Ritchie, Tousignant ja Starnasky

- Hyökkäys aikalailla valmis. Jos maaleja ei tule niin sitten voidaan alkaa etsimään jotain taitavampaa kaveria noiden fyysisten kavereiden tilalle.

Scuderi - Goligoski
Robidas "A" - Despres
Larsen - Fistrick
+ Oleksiak, Benn, Dillon, Rome ja Jokipakka

- Pakisto ei varmaan herätä hirveästi pelkoa kenessäkään. Kieltämättä joku yksi kova pakki ei tekisi pahaa.

Lehtonen
Greiss/Campbell
Bachman

- Ykkösmokke on loistava ja myös kakkosmokke on hyvä. Molemmat nuoria kavereita ja kehittyviä.

Boldatut kaverit eivät ole myynnissä, yrittää toki saa aina, mutta heitä ei myydä pois helpolla!

EDIT: Kokoonpano vähän elänyt :D

EDIT: Ensimmäisen vapaiden pelaajien markkinoiden jälkeen joukkueeseen tuli vielä Upshall ja Greiss.
 
Viimeksi muokattu:

Titans

Jäsen
Ei jumalauta lopettakaa jo toi vitun naurettava keskustelu! En tiedä muista, mutta itseäni kiinnostaa tämän liigan tapahtumat enkä jaksaisi lukea kymmentä sivua suoraan sanottuna täyttä paskaa käykää YV:llä nämä keskustelut.

Pakko oli jo purkautua asiasta ei tossa ole mitään järkeä...

Älä nyt herranjumala pilaa hyvää viihdettä! Loistavaa settiä.

Tsemiä Dissonanssille!

Titans
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Pittsburgh kaupoilla Dallasin ja Phoenixin kanssa:

Tilaa palkkakatossa ennen treidejä: 4,685 milj. $

Dallasin kanssa: Benn (86) (6,160), Stewart (86) (5,780), Despres (77) (0,840) = 12,78 milj. $
<->
Crosby (95) (8,700)

Tilaa palkkakatossa Dallas treidin jälkeen: (12,78-8,700)= 4,08 +4,685 = 8,765 milj. $

Phoenixin kanssa:
Fleury (85) (5,000), Couture (86) (2,875), Martin (85) (5,000), Hornqvist (82) (3,085) = 15,96 milj. $
<->
Rinne (89) (7,000), Koivu (86) (6,750), Morris (83) (2,750) , Korpikoski (81) (2,700) = 19,20 milj. $
Tilaa palkkakatossa Phoenix treidin jälkeen: (16,235 – 19,20) = -2,965 + 8,765 milj. € = 5,800 milj. €

Pittsburgh ilmoittaa, että erittäin edullinen huippuveskari Vokoun (87) (2,00 milj $ /1y) ON KAUPAN, tarjouksia tuleen joko PertinenAsp2 livessä tai sitten palstalla mulle (Unlucky) YV:tä

Miten on muut managerit, hyväksytäänkö tällä kertaa Pittsburghin ja Phoenixin kauppa? :) Caphit on tasapainotettu ja treidi on enemmän balanssissa nyt.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja Dallas Stars jatkaa kaupankäyntiä:

Jagr -> Chicago Blackhawks

Kassian + Scuderi -> Dallas Stars
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Ja Dallas Stars jatkaa kaupankäyntiä:

Jagr -> Chicago Blackhawks

Kassian + Scuderi -> Dallas Stars
Chicago vahvistaa kaupan! :)


CHICAGO BLACKHAWKS


Lucic (87) - Toews (90) - Hossa (89)
Kane (87) - Kopitar (88) - Jagr (80)
Teräväinen (57) - Malhotra (78) - Stålberg (81)
Shaw (73) - Madden (75) - Parros (69)
Frolov (75)
Hayes(75)


Byfuglien (87) - Keith (90)
Seabrook (86) - Leddy (80)

Laakso (80) - Valabik (71)


Niemi (82)
Craword (82)


Tummennetut EI kaupan!
Vihreällä merkatuista saa ja pitää ehdottaa!

Joukkue etsii:
Tuomo Ruutu, Saku Koivu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös