Mehän ykkösliigan äijien kanssa jaetaan vuorot, jolloin kukin vuorollaan vetää bisseä ja rämpyttää F5:sta, jos vaikka D.Anssi olisi saanut räpellettyä jotain seitsemänsivuista mussutusta milloin mistäkin aiheesta. Ja tietysti höystettynä kivoilla sivistyssanoilla!
Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätäänvaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.
Mehän ykkösliigan äijien kanssa jaetaan vuorot, jolloin kukin vuorollaan vetää bisseä ja rämpyttää F5:sta, jos vaikka D.Anssi olisi saanut räpellettyä jotain seitsemänsivuista mussutusta milloin mistäkin aiheesta. Ja tietysti höystettynä kivoilla sivistyssanoilla!
Kyllä, tää ketju on viimisen parin päivän aikana ollut viihdyttävintä luettavaa jatkoajassa. Taistelulajeja, sivistyssanoja, Hitler ja vaikka mitä!
Katkeruus on vaan niin suloista... :) Ainakin "pokecheck-liigan" jättäneen osalta voin vain kuvitella!
Upeata vielä tämä heimomeininkinen "me"- ja "te" -ajattelu, nyt kun ollaan "oikeassa" heimossa. Ei jumalauta. :D Ugh! Ugh! ja viidakkorumpu soi!
Katkeruudesta en tiedä, mutta tyytyväinen olen, että lähdin lätkimään tuosta kakkosliigasta. Siellähän on kohta niin paljon sääntöjä, että ne joutuu ennen joka peliä/offseasonia kertaamaan moneen otteeseen.
Enemmän ykkösliigassa sääntöä ja säätöä on. Ei meillä ole kuin tuo säbäranne pannassa (on käsittääkseni myös teillä). Meillä ei ole mitään peluutusrajoituksia. Nuo UFA-säännöt nyt tulivat, ja tiedät erittäin hyvin miksi. Tuskin itse niitä vastaan olet/olisit, koska olit minun kanssa yhtäläinen "itkijä" asiasta.
Teidän liigassahan pelaaminen oli niinkin lepposta, että joku janari veti hampaat irvessä Kanella 130 pistettä spämmäämällä Toewsilla pelkästään sitomisalotusta. Mut hei, ei oo sääntöi, joten kiva meininki!
Kyllä siellä aika helvetisti leppoisampi meininki on kuin näissä kahdessa muussa liigassa. Niin ja siellä saa muuten tuulettaa maalin jälkeen! Mutta joo, jatkakaa!
Nytkin ensiksi syyttelet minua ties mistä ja sitten jätät homman levälleen.
Siinä syy miksi vielä kirjoitin vaikkei niin jaksaisikaan. "Hitleriksi" on siis vastauksesi? Yleisen ärsyttävän treidistä jankkaamiseni lisäksi siis.Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätään vaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.
Tuuletuskieltoja nyt ei ole missään liigassa ollut ja tuskin tulee olemaan. Se, että joku nyt on ottanut joskus nahkaansa tuulettamisesta (en muutes todellakaan ole ikinä sanonut tuulettamisesta yhtään mitään, jos tuo nyt sattui olemaan jotenkin minuun kohdistettu), niin ei kyllä vielä tarkoita yhtään mitään.
Upeasti myös sivuutit oleellisen viestistäni!
Mutta hieno homma, että kiertolainen on nyt löytänyt oman paikkansa heimon keskuudesta!
Ykkösliiga vaikuttaa kyllä aika kuolleelta näihin muihin verrattuna, ei ole nytkään yhtään mitään kirjoiteltu koko kuussa tänne jatkoaikaan... Tiedä sitten kuinka aktiivinen on ykkösen oma irc -kanava.
Siinä syy miksi vielä kirjoitin vaikkei niin jaksaisikaan. "Hitleriksi" on siis vastauksesi? Yleisen ärsyttävän treidistä jankkaamiseni lisäksi siis.
Mistä asioista sinua syytän? Mitä johtopäätöksiä olen sinusta tehnyt? Kyllä joku näyttötaakka tässä on sinulla, kun väität minun "syytelleen sinua ties mistä" ja "jollain ihmeperusteilla mustamaalanneen" sinua. Siksi pyysin tätä:Itselläni on se periaate, että jos jonkin alotan, niin sen sitten loppuun vien. Sain nyt tuossa lukea yhtä ja toista, jolloin luonnollisesti niihin vastaan. Mikään velvollisuus kenelläkään ei ole vastata mihinkään, mutta kyllä siinä herää kysymys, että minkä takia koko hommaan sitten lähtee? Nytkin ensiksi syyttelet minua ties mistä ja sitten jätät homman levälleen.
Kuitenkin tietenkin seison sanojeni takana, ja jos joku yrittää minusta jollain ihmeperusteilla mustamaalata ties mitä, niin luonnollisesti nyt siihen "puutun". Yllättävän usein olet nyt lähtenyt johtopäätösten tekemiseen itsestäni, vaikka asia on itsellesi aivan yhdentekevä(?).
Ihan mielenkiinnosta pyytäisin sinua poimimaan ja osoittamaan viesteistäni kohdat, joissa olen mielestäsi syyttänyt, mustamaalannut tai haukkunut sinua tai ylipäätäänvaatinut sinulta taikka liigalta jotain toimia. Kiitos.
"... minkä perusteella olen Hitler." Eiköhän tämä ole ihan oma johtopäätöksesi? Vai väitänkö jossain sinun olevan Hitler?Eli nyt siis haluatkin jatkaa tätä....
A) Vedit jotain johtopäätöksiä puhtaasta kysymyslauseestani, että olisin jotain päätöksiä tehnyt johonkin suhteen tässä liigassa ja sitten pyörittelet päässäsi jotain skenaarioita, että komissaarina potkisin sinut diktaattorimaisesti pois liigasta, minkä perusteella olen Hitler.
Tässä oli tämä virhe, ettet ollut ulostamassa liigassa, vaan esitit vaihtoa Edmontoniin. Vertaus koskee kuitenkin vallanvaihtoa.Ilmeisesti sinulla on nyt sitten ylin päätäntävalta tässä liigassa mikäli rankku komissaarin tehtävät sinulle luovuttaa ilman yhteistä päätöstä. Ja tätä Hitlerin vuoden -33 vastaavaa muistuttavan vallansiirron seurauksena saamaasi päätäntävaltaa käytät ensimmäisenä ulostamalla minut liigasta?
tuli vain yksi painotettu kysymys lisää: olenko väittänyt sinua jossain lauseessani poliittiselta ideologialtasi tai maailmankatsomukseltasi natsi-myönteiseksi? Ei hyvää päivää sentään...
Nimenomaan, näinhän asia ei toki ole. "... epäsuorasti noita väitteitä teit." Nämä väittämäsi "epäsuorat väitteet" nyt ovat ihan omia johtopäätöksiäsi ja tulkintojasi teksteistäni? Eivät ainakaan omia sanomisiani tai kirjoittamisiani, enkä minä voi olla vastuussa tekemistäsi tulkinnoista.Me molemmat tiedetään aivan hyvin, mistä tässä on kyse. Sen takia tätä keskustelua on aika turhauttavaa käydä.
Jos nyt tuon haluat tulkita, että mielestäni tasan tarkkaan sanoit minua täysin eskplisiittisesti Hitleriksi, niin siitä vain (näinhän asia ei toki ole, mutta mitään väliä sillä kyllä ei ole). Eiköhän meistä kumpikin kuitenkin tiedä, että epäsuorasti noita väitteitä teit.
Ei jumalauta lopettakaa jo toi vitun naurettava keskustelu! En tiedä muista, mutta itseäni kiinnostaa tämän liigan tapahtumat enkä jaksaisi lukea kymmentä sivua suoraan sanottuna täyttä paskaa käykää YV:llä nämä keskustelut.
Pakko oli jo purkautua asiasta ei tossa ole mitään järkeä...
Chicago vahvistaa kaupan! :)Ja Dallas Stars jatkaa kaupankäyntiä:
Jagr -> Chicago Blackhawks
Kassian + Scuderi -> Dallas Stars
Miten on muut managerit, hyväksytäänkö tällä kertaa Pittsburghin ja Phoenixin kauppa? :) Caphit on tasapainotettu ja treidi on enemmän balanssissa nyt.
Philadelphia etsii +85ovr sentteriä, jos sellaista olisi kaupan niin viestiä tännepäin.
D.Roy matkaa Phillyyn, myös Huselius mukaan.
Dallasiin tulee B.Schenn ja Voracek.