Jatkoaika Warriors -treidiketju

  • 26 327
  • 387

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Avataanpa Jatkoaika Warriors-liigalle omat treidiketju. Eli täällä voi tiedustella pelaajien saatavuutta yms. treideihin kuuluvaa, enjoy!!
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
No tullaan katselemaan ja heittämään jotain ilmoille.

Predatorsin mielenkiinnon on herättänyt Loui Eriksson ja Johan Franzen, onkohan Dallasissa ja Wingsissä herroille kovatkin hintapyynnöt?

Weber ja Rinne pysyvät, muut ovat kauppatavaraa, varausvuoroja myöten, 15 miljoonaa palkkakatossa tilaa =)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pittsburghissa herännyt myös mielenkiinto Loui Erikssonia kohtaan, kovasti kiinnostaisi tietää mitä Dallasista miehestä halutaan.

Penguinsilla myynnissä Vokoun, Kunitz, Dupuis, Martin ja varausvuoroja. Haen vahvistusta pakistoon ja nelosekenttään, yhden kovan laiturin lisäksi.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Näin alustavasti San Jose kiinnostonut kauppaan tyyliä Vokoun <-> Niemi + jotain. Pakottavaa tai akuuttia tarvetta kaupalle ei kuitenkaan ole.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näin alustavasti San Jose kiinnostonut kauppaan tyyliä Vokoun <-> Niemi + jotain. Pakottavaa tai akuuttia tarvetta kaupalle ei kuitenkaan ole.

Ei ei ei ja vielä kerran ei. Niemellä en tee mitään, liian hyvä kakkosvahdiksi Penguinsiin. Laita pöydälle Pavelski, niin voidaan alkaa keskustelu.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itsellä vähän sama tilanne olisi Vokounin tulon jälkeen. :)

Mutta katsotaan ensiksi tämä jakso ja toteutuneet kaupat, jonka jälkeen näkee hieman, mistä on varaa luopua.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Luongo, Sedinit lähdössä Vancouverista. Tarjouksia :)
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Vanek, Miller, Myers, Tavares. Siinä Buffalon ukot joista en tarjouksia ota vastaan. Leopoldin lisäsin tuonne ylijäämä listaan.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Red Wingsille pistetty treiditarjous Franzenista ja Dallasille Erikssonista, mielestäni vähintään kohtuulliset tarjoukset. Jakso vaihtuu tänään tossa klo 17.15-17.30 vissiin et jos sitä ennen niitä kerkeis katella. =)
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Onnistuiko kenelläkään treidit vai tuleeko kauden myöhässä???!!?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Kyllähän tuolla näytti paljonkin treidejä onnistuvan kun selaile listaa mis on kaikki vapaat pelaajat ja treidaukset käyti läpi siin GM connected -keskuksessa. Itsellä ei, toki eivät varmaan kerenneet käydä katsomassakaan.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Huhhuh mikä treidi Anaheimilla ja Kingsien välillä. S.Koivu, S.Souray, J.Blake<-->Kopitar, Doughty, Richards!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaha. Ei Pääjärvi-treidi näemmä onnistunut sitten. Noh, uusia miehiä tilalle.

Toinen treidi meni läpi, jossa tuo Steen tuli Penguinsiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Huhhuh mikä treidi Anaheimilla ja Kingsien välillä. S.Koivu, S.Souray, J.Blake<-->Kopitar, Doughty, Richards!

Täysin naurettava treidi. Eihän tuossa ole perkele mitään järkeä.

3 supermiestä kolmeen hasbeeniin. Eikö tuossa mennyt mitään vaihdossa lisää Kingsiin?
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Ja nyt jumalauta turvat auki ja tarjousta pöytään ykkössentteri hakusessa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse vaadin kyllä tuota treidin perumista, vaihtavat päittäin takaisin. Ei perkele tuossa ole mitään järkeä.

Mutta tämä on vain minun mielipide.

Ps. Hiitlille pistetty pohdittavaa YV:llä.

Edit: Siinähän pelaat, sama mulle. Ei muuta tuon treidin järjettömyyttä silti mihinkään suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Itse vaadin kyllä tuota treidin perumista, vaihtavat päittäin takaisin. Ei perkele tuossa ole mitään järkeä.

Mutta tämä on vain minun mielipide.

Ps. Hiitlille pistetty pohdittavaa YV:llä.

Ei käy! Tai pelaan loput pelit ohjain pöydällä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kings oli tarjonnut Bufyglienista naurettavaa kahta prospectia. Onneksi komissionääri oli hereillä ja hylkäsi koneem gm:lle tehdyn tarjouksen. Myöskään Chicagon treidi ei onneksi ole läpi mennyt. Miekin olisin pelannu pelit keitetyllä perunalla jos olis menny.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Itse vaadin kyllä tuota treidin perumista, vaihtavat päittäin takaisin. Ei perkele tuossa ole mitään järkeä.

Mutta tämä on vain minun mielipide.

Ps. Hiitlille pistetty pohdittavaa YV:llä.

Edit: Siinähän pelaat, sama mulle. Ei muuta tuon treidin järjettömyyttä silti mihinkään suuntaan.

Aivan sama mielipide, tai sitten potkitaan molemmat vittuun, joku (Esim. Lake79)käy tekemäs treidin hyväksyn sen ja lake79 palaa pensseihin... Vaihtoehtoja on monia sano mummo ku pöytää pyyhki. Niin ja kyllä noille paikoille uudet pelaajat saadaan että siitä tää homma ei jää kiinni, Bettman on puhunut!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kertokaa nyt toki muutkin managerit mielipiteenne asiasta. Ei mene hitlerimäiseksi päättämiseksi, vaikka itse en tässä kaupassa näe kyllä mitään muuta vaihtoehtoa.

Ps. Jos mun tekemä Gabriel Landeskog <-> Kasa puoliturhia prospecteja ja vissiin varausvuoro tai kaksi on GM:n mielestä paska treidi, sen saa perua ja teen paremman ehdotuksen Coloradoon. En ole varma menikö tuossa Niskanen myös mukana.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Treidi palautuu tänään. Herra komissaarin kannattaa jatkossa miettiä riittääkö omat rahkeet pyörittään tällasta liigaa, tällä hetkellä näyttää ettei riitä sitten millään. Jos ite alottaa kusettamisen niin kannattaa varautua siihen että "kaverit" tulee kyllä "puun takaa". Tällä kertaa vaan kävi niin hassusti ettei herra komissaarin omat treidit ollutkaan menny läpi -> kuppi nurin, uhkailua liigasta jättäytymisellä ja pitkin palstaa huutelua. EA:lla pitäis olla joku ikäraja (esim. nyt vaikka 15v), kuka saa olla komissaarina ja kuka ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös