Viestin lähetti Teacup
Siis kirjoittiko Predator noista kaikista paikoista Jatkoaikaan? Eikös idea ollut, että ilmoittautuu aina kyseisestä paikasta? Muutenhan listassa olisikin todella paljon järkeä mikäli lueteltaisiin kaikki paikat jossa on käynyt..
Viestin lähetti scholl
Idea lienee jos olemme oikein ymmärtäneet on mainita itsenäinen valtio:
- jossa on sillä hetkellä kun kirjoittaa
- jota maata ei ole aiemmin mainittu
Kunnat ja muu huuhaa voi mennä sinne sekalaiset vitutukset ketjuun.
Heh, älä muuta sano. Mitäs sillä on väliä jos kunnista olisi tehty samoilla säännöillä kisa myös ohelle. Tosin Predator senkin jo hienosti vesitti listallaan landepaikoistaan jossa hän on lehmän eritteitä haistellut. Sama se. Joka tapauksessa tuloksena on lista joka ei juuri ketään kiinnosta. Ainoa että eri paikkakunnilta on sen verran enemmän kirjoittajia, kuin eri maista, että ketju voisi pysyä esillä kauemmin kuin sen 24 tuntia.Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Karmee poru.
Niinpä niin, kun kaikki pitää saada heti ja nyt.Viestin lähetti stiflat
Ainoa että eri paikkakunnilta on sen verran enemmän kirjoittajia, kuin eri maista, että ketju voisi pysyä esillä kauemmin kuin sen 24 tuntia.
No hyvinhän sulla sitten menee, kun keskityt vain ketjuihin jotka sua kiinnostaa.Viestin lähetti stiflat
Ketä ne edes kiinnostaa? No kuten sanoin; samapa se minulle.
Viestin lähetti stiflat
No samapa tuo minulle jos haluatte kirjoittaa puolen vuoden välein;
Kanada, Kreikka, Ruotsi. Jipii!! On se mahtavaa.
Ketä ne edes kiinnostaa? No kuten sanoin; samapa se minulle.
Niin, ihan samanlainen tarve sinullakin varmaan on kirjoittaa niitäViestin lähetti Cosmo
Jos on pakottava tarve kirjoitella hirmuinen määrä jotain Härmän kylien nimiä max 2 vrk aikana, niin kokeile vaikka notepadia.
Mikäli tämäkin ketju olisi noteerattu alusta saakka sen vaatimalla arvokkuudella ilman kuolaa vatipäiden suupielissä, tulisi tänne alkuun se reilut 200 vastausta ilman sen kummempia jorinoita...
Viestin lähetti Old TJ
Pelisäännöksi laitetattakoon sellainen ehto, että jokainen viesti tähän ketjuun pitää kirjoittaa siinä maassa, jonka haluaaa tähän ketjuun liitettävän. Eli ei riitä viesti tyyliin "olin viime viikolla Burundissa ja lisään sen tähän listaan" vaan jokainen viesti pitää kirjoittaa paikan päällä jossain Huitsin Nevadassa.
Tavoitteena on siis saada aikaan ketju, johon on kirjoitettu viesti Jatkoaikaan mahdollisimman monesta maasta. Seurannan helpottamiseksi tuon maalistan voisi jokainen viestinkirjoittaja lainata omaan viestiinsä jolloin tilanne näkyisi aina tuoreimmassa viestissä.Old TJ
Viestin lähetti Bluesbrother
Ketju lahti jo heti kattelyssa harhateille. Yritetaan nyt uudestaan. .
Taman kirjoitan Kapkaupungista Etela-Afrikasta.
Viestin lähetti Txjokeri
8) Indonesia
10) Ranska
Viestin lähetti V-man
Aussitkin on vallattu jos näitä nyt näin jälkeenpäin lähdetään lisäilemään. Ketjun aloittaja päättäkööt diktaattorimaisesti miten jatketaan.
Ei kai tässä kahteen kertaan näitä Gallian kukkoja haluta listaan?Viestin lähetti Kilgore Trout
10) Ranska
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kyllä tämä tieto sai ainakin allekirjoittaneella kovenemaan!
Itse voin mainita itse asiaa sivuten kirjoitelleeni Jatkoaikaan Virosta, tarkemmin sanottuna Pärnusta. Samalla voin ilmoittaa olleeni hieman tuiskeessa ko. tapahtumaa suorittaessani. Ko. episodi sattui sekä vuonna 2003, että 2004.
Täältä tähän