Jatkoaika valloittaa maailman!

  • 102 703
  • 488

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis kirjoittiko Predator noista kaikista paikoista Jatkoaikaan? Eikös idea ollut, että ilmoittautuu aina kyseisestä paikasta? Muutenhan listassa olisikin todella paljon järkeä mikäli lueteltaisiin kaikki paikat jossa on käynyt..
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Teacup
Siis kirjoittiko Predator noista kaikista paikoista Jatkoaikaan? Eikös idea ollut, että ilmoittautuu aina kyseisestä paikasta? Muutenhan listassa olisikin todella paljon järkeä mikäli lueteltaisiin kaikki paikat jossa on käynyt..

Niinpä. Muutenkin ketjun aloittajan idea tuntui hiukan järkevämmältä. Mutta jos joku nyt haluaa paikkakuntia kirjoitella niin mikä minä olen sitä estämään.
 

scholl

Jäsen
Idea lienee jos olemme oikein ymmärtäneet on mainita itsenäinen valtio:
- jossa on sillä hetkellä kun kirjoittaa
- jota maata ei ole aiemmin mainittu

Kunnat ja muu huuhaa voi mennä sinne sekalaiset vitutukset ketjuun.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti scholl
Idea lienee jos olemme oikein ymmärtäneet on mainita itsenäinen valtio:
- jossa on sillä hetkellä kun kirjoittaa
- jota maata ei ole aiemmin mainittu

Kunnat ja muu huuhaa voi mennä sinne sekalaiset vitutukset ketjuun.

Jep. Juuri tämänsuuntaista ajattelin tämän ketjun avatessani, mutta tästä nyt näköjään tuli tällainen "olen nyt tässä Putkinotkossa ja ehkä eläessäni käyn Loimaallakin" -ketju. Vaan minkäs teet estääksesi. Jos tässä nyt ei sitten maailmaa valloitettu niin valloitetaan sitten vaikka Suomi tai Satakunta tai jotain. Jos tää ketju nyt valloituksen tunteen puitteissa on jollekulle jonkun elämyksen tuoman hyvän olon tunteen tarjonnut niin eiköhän tää ole paikkansa ansainnut vaikkakin aika tavoin erilailla kuin oli tuo alkuperäinen juoni, jonka scholl tuossa jo toistikin.

Kiitos vaan tähänastisesta.

Old TJ
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Karmee poru, itse nakkasin tuon Oulun tuonne ihan vitsillä. Sitä kun ystäviltä/tuttavilta tuolta syrjäseuduilta (eli siis näiltä etelän veteliltä) saa aina kuulla sitä, että kuinka "paska maa" Oulu on. Mutta että, no joo.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Karmee poru.
Heh, älä muuta sano. Mitäs sillä on väliä jos kunnista olisi tehty samoilla säännöillä kisa myös ohelle. Tosin Predator senkin jo hienosti vesitti listallaan landepaikoistaan jossa hän on lehmän eritteitä haistellut. Sama se. Joka tapauksessa tuloksena on lista joka ei juuri ketään kiinnosta. Ainoa että eri paikkakunnilta on sen verran enemmän kirjoittajia, kuin eri maista, että ketju voisi pysyä esillä kauemmin kuin sen 24 tuntia.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti stiflat
Ainoa että eri paikkakunnilta on sen verran enemmän kirjoittajia, kuin eri maista, että ketju voisi pysyä esillä kauemmin kuin sen 24 tuntia.
Niinpä niin, kun kaikki pitää saada heti ja nyt.

Mielestäni loistava ketjunavaus Old TJ:ltä, otan osaa, että nämä kärsimättömät vatipäät tuhoavat kaiken minkä käsiinsä saavat.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No samapa tuo minulle jos haluatte kirjoittaa puolen vuoden välein;
Kanada, Kreikka, Ruotsi. Jipii!! On se mahtavaa.
Ketä ne edes kiinnostaa? No kuten sanoin; samapa se minulle.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti stiflat
Ketä ne edes kiinnostaa? No kuten sanoin; samapa se minulle.
No hyvinhän sulla sitten menee, kun keskityt vain ketjuihin jotka sua kiinnostaa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti stiflat
No samapa tuo minulle jos haluatte kirjoittaa puolen vuoden välein;
Kanada, Kreikka, Ruotsi. Jipii!! On se mahtavaa.
Ketä ne edes kiinnostaa? No kuten sanoin; samapa se minulle.

Jos on pakottava tarve kirjoitella hirmuinen määrä jotain Härmän kylien nimiä max 2 vrk aikana, niin kokeile vaikka notepadia.

Mikäli tämäkin ketju olisi noteerattu alusta saakka sen vaatimalla arvokkuudella ilman kuolaa vatipäiden suupielissä, tulisi tänne alkuun se reilut 200 vastausta ilman sen kummempia jorinoita, ja lopun lähestyessä pitäisi jostain Atlaksesta katsoa että vedätetäänkö täällä (sama homma Turun ja LPR:n kanssa toki). Vuonna 2020 muurien murtuessa jossain Ruotissa (?) porukka suorastaan kilpailee siitä, kuka saa "tagattua" uuden maan tässä ketjussa ensimmäisenä nimiinsä. Tosi-TV-ainesta.

No ihan vakavissaan, toki loppua kohden uudet lisäykset generoisivat enemmän ja enemmän ihan mielenkiintoista keskustelua kohteesta - ihan kuten vaikkapa lohilahti (jossain toisessa ketjussa, vitutus-?).

Ketjunavaus on loistava, mutta maailmahan on tietysti suhteellinen käsite, kuten tässäkin ketjussa on nähty. Janitallakin oli ihan omansa ja ketäpä se nyt kiinnostaisi.

EDIT: Freudilainen, eli vtu Janitahan se oli eikä Janina.
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Cosmo
Jos on pakottava tarve kirjoitella hirmuinen määrä jotain Härmän kylien nimiä max 2 vrk aikana, niin kokeile vaikka notepadia.

Mikäli tämäkin ketju olisi noteerattu alusta saakka sen vaatimalla arvokkuudella ilman kuolaa vatipäiden suupielissä, tulisi tänne alkuun se reilut 200 vastausta ilman sen kummempia jorinoita...
Niin, ihan samanlainen tarve sinullakin varmaan on kirjoittaa niitä
kaikkia maan nimiä, joissa vierailet businesslentojesi aikana.

Olisi se kuntien/kaupunkien/paikkojenkin lisääminen voitu tehdä
ihan yhtäläillä arvokkaasti.

Ja sitäpaitsi tämä on keskustelupalsta, ei listauspalsta.
Tämä lista (oli sitten kyseessä kunnat tai maat) ei varmaan
kovinkaan mitään keskusteluja herättäisi.

e:Niin, ja lisätään nyt vielä että mielelläni kyllä olisin tämän ketjun
nähnyt edes jossain muodossa toimivana, kuin nyt tällaisena
jankkauksena asioista. That's it.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos tahan kelpaa takautumat, niin:

1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7( Singapore
8) Indonesia
10) Ranska

Näistä kolmesta viimeisestä olen J-A:han joskus kirjoitellut, mutta jos tarkoitit "tästä eteenpäin" niin pyyhitään pois.
 
Re: Tässä ketjussa Jatkoaika valloittaa maailman!

Viestin lähetti Old TJ
Pelisäännöksi laitetattakoon sellainen ehto, että jokainen viesti tähän ketjuun pitää kirjoittaa siinä maassa, jonka haluaaa tähän ketjuun liitettävän. Eli ei riitä viesti tyyliin "olin viime viikolla Burundissa ja lisään sen tähän listaan" vaan jokainen viesti pitää kirjoittaa paikan päällä jossain Huitsin Nevadassa.

Tavoitteena on siis saada aikaan ketju, johon on kirjoitettu viesti Jatkoaikaan mahdollisimman monesta maasta. Seurannan helpottamiseksi tuon maalistan voisi jokainen viestinkirjoittaja lainata omaan viestiinsä jolloin tilanne näkyisi aina tuoreimmassa viestissä.Old TJ

Ketju lahti jo heti kattelyssa harhateille. Yritetaan nyt uudestaan. Jatkoajassa tosin monet kirjoittavat saannollisesti ulkomailta kasin, syysta etta asuvat siella. Itse asun kylla tukevasti Espoossa mutta puolet vuodesta kuluu siella taalla taman pallon eri reunoilla ja Jatkoaika on ylivoimaisesti paras tietolahde mita jaakiekkoon tulee ja saittia on tullut seurattua eksoottisistakin paikoista.

Taman kirjoitan Kapkaupungista Etela-Afrikasta. Istun nettikahvilassa Waterfrontin ostoskeskuksessa ja taalla kesa on kuumimmillaan. Ulkona ei tohdi kauaa karvistella +35 asteen lammossa. Parin paivan kuluttua matka jatkuu Zimbabween ja Victorian putouksille. Jos sielta nettiyhteyden loydan niin laitan kuulumisia.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Re: Re: Tässä ketjussa Jatkoaika valloittaa maailman!

Viestin lähetti Bluesbrother
Ketju lahti jo heti kattelyssa harhateille. Yritetaan nyt uudestaan. .

Taman kirjoitan Kapkaupungista Etela-Afrikasta.

Tarkoitus ei ole hyppiä kenenkään varpaille, mutta käsitin ketjun avaajan haluavan jokaisen kopioivan tuon listan omaan viestiinsä oman sijaintinsa loppuun lisäten.

Eli lista on sitten tämän näköinen:

1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka

Itse en omaa sijaintiani voinut lisätä, se kun tuolla jo on - toisaalta Teksasiahan voisi pitää omana valtionaan, on se niin suuri ;-)

Voinet sitten lisätä Zimbabwen tuohon listaan, kun sieltä kirjoitat.
 

rinkeli22

Jäsen
Re: Re: Re: Tässä ketjussa Jatkoaika valloittaa maailman!

Viestin lähetti Txjokeri

8) Indonesia
10) Ranska

Onko numero 9 jäädytetty odottamaan jotakin tiettyä paikkaa vai onko tämä keino saada lista näyttämään pidemmältä kuin se onkaan?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Täydennetty valloituslista

1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
9) Norja
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Täydennetty valloituslista

1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore ?
8) Indonesia ?
9) Norja
10) Ranska ?
11) Etelä-Afrikka
12) Australia ?

Aussitkin on vallattu jos näitä nyt näin jälkeenpäin lähdetään lisäilemään. Ketjun aloittaja päättäkööt diktaattorimaisesti miten jatketaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Täydennetty valloituslista

Viestin lähetti V-man

Aussitkin on vallattu jos näitä nyt näin jälkeenpäin lähdetään lisäilemään. Ketjun aloittaja päättäkööt diktaattorimaisesti miten jatketaan.

Ei kai tähän jälkikäteen voi mitään lisätä. Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä tai pointtia, jos voisi lisätä maat, joista joskus on kirjoittanut tänne. Minä ainakin odotan innolla ensi kesää, jolloin saan kirjoittaa Perusta, Boliviasta ja Ecuadorista, joista toki kaikista olen kirjoittanut jo aikaisemminkin.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kilgore Trout
10) Ranska
Ei kai tässä kahteen kertaan näitä Gallian kukkoja haluta listaan?

Hassu juttu sinänsä, ettei suomalaisten suosikkimatkailumaasta, tuosta eteläisestä naapuristamme, ole vielä kukaan ehtinyt kirjoittaa.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Viro

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kyllä tämä tieto sai ainakin allekirjoittaneella kovenemaan!

Itse voin mainita itse asiaa sivuten kirjoitelleeni Jatkoaikaan Virosta, tarkemmin sanottuna Pärnusta. Samalla voin ilmoittaa olleeni hieman tuiskeessa ko. tapahtumaa suorittaessani. Ko. episodi sattui sekä vuonna 2003, että 2004.

Täältä tähän

Onko siellä Viron Pärnussa ollut niin paha Jatkoaika-addiktio että sieltä käsin lentopallolimsaa juoneena on tänne tultu kirjoittelemaan?
Eiiiiiii hyvvee päevvee!
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Re: Re: Täydennetty valloituslista

1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore ?
8) Indonesia ?
9) Norja
10) Ranska ?
11) Etelä-Afrikka
12) Australia ?
13) Tanska

Jep...
 

Ju$$i

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
9) Norja
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka
12) Australia
13) Tanska
14) Hollanti

...jo kolmatta kertaa neljan vuoden sisaan taalla asustellaan...
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
9) Norja
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka
12) Australia
13) Tanska
14) Hollanti
15) Thaimaa

Aika loistava mesta tama Ko Samuin saari. Suosittelen.
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
9) Norja
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka
12) Australia
13) Tanska
14) Hollanti
15) Thaimaa
16) Iso-Britannia
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
1) Ranska
2) USA
3) Suomi
4) Ruotsi
5) Espanja
6) Saksa
7) Singapore
8) Indonesia
9) Norja
10) Ranska
11) Etelä-Afrikka
12) Australia
13) Tanska
14) Hollanti
15) Thaimaa
16) Iso-Britannia
17) Ukraina

Tulipa kirjoitettua Itä-Euroopassa tänne Jatkoaikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös