Pitäiskö se perkele lähteä mukaan.
Siis sähän olisit kokeneena kaverina yksi "matkaisännistä" :)
Pitäiskö se perkele lähteä mukaan.
Minä voin sitten viettää aikaani soutuveneessä mahdollisimman kaukana paatista kitisemässä lasten ja lapsenmielisten saatanallisuudesta...
...mutta siideriä ja viiniä ette minulta vie.
vlad.
P.S. Siideri ei ole alkoholitonta.
Mä lähtisin vladin mukaan johonkin kaukaiseen veneeseen, oltais hiljaa ja makusteltaisiin hyviä viinejä sekä sidukoita. Ihan hyvätä kuulostaisi tuo.
Jotkut toivoisivat voivansa. Yläasteella mulla oli luokkakaverina muuan Petri, jota ei missään olosuhteissa saanut kutsua Petriksi. Aina piti sanoa Pete. Jos joku erehtyi petrittelemään, niin reaktio vaihteli tilanteesta riippuen paikalta poistumisesta vittuilemisen kautta päälle käymiseen. Se tyyppi oli ruutitynnyri, fiksu kaveri mutta pahansisuinen. Pieni ja ärhäkkä kuin taisteluterrieri. Viimeksi näin joskus 1990-luvun alussa junassa, kertoi muuttaneensa Tampereelle. Huhu väittää että kuoli sinne mutta en usko, ei sellaiset tyypit kuole. Ne elää vihan vimmalla ikuisesti.Minkäpä mies nimelleen voi.
Tossa mäkin voisin olla mukana.
Ehdoton ei jossain väsyneessä yökerhossa lätkästä puhumiselle. Schollin biletys vois kyllä olla näkemisen arvoista, mutta sitä tuskin saa risteilylle raahattua, liian demarimeininkiä.
Minä voin hommata helikopterin laskemaan Kalervo Kummolan tuon laivan reitillte. Saamme sitten kaikki kokea Titanicin neitsytmatkan.
Helikopterin? Ai yhden?
Vanha Lenin helikopteri voi osua vahingossa jotakin sivullista päähän kun lantio liikahtaa turhan äkäisesti. Siitä sikiää herkästi pahoinpitelysyyte ja porttikieltoa koko Jatkoajan jengille. Ei hyvä.No otetaan Vanha Len mukaan niin on kaksi helikopteria.
Pistetään kolme porilaista pyöreään hyttiin ja sanotaan, että nurkassa on psychodad.
Tissiin. Sitten kun naispuolisen kirjoittajan vasemmassa tississä lukee lapussa joku sana, niin voi hauskasti osoittaa oikeanpuoleista ja kysyä että mikäs tuon nimi on.Nimilaput rintaan tai tissiin?
Pistetään kolme porilaista pyöreään hyttiin ja sanotaan, että nurkassa on psychodad.
Kolme itseä pyöreään huoneeseen, joille sanotaan että nurkassa on Evil. Tai kolme suvivirttä huoneeseen, jonka nurkassa on Yläpesä.Pistetään kolme porilaista pyöreään hyttiin ja sanotaan, että nurkassa on psychodad.
Kolme itseä pyöreään huoneeseen, joille sanotaan että nurkassa on Evil. Tai kolme suvivirttä huoneeseen, jonka nurkassa on Yläpesä.
Kolme itseä pyöreään huoneeseen, joille sanotaan että nurkassa on Evil. Tai kolme suvivirttä huoneeseen, jonka nurkassa on Yläpesä.
Pitäis, mutta perkele minne?
Näistä asioista maisistaYleisessä saunassa, miesten puolella seuraisi ensin hiljentymisen hetki kun Vanha Len tulisi lauteille. Sen jälkeen tosin alkaisi normaali keskustelu eli vitutusketju-, ärsytysketju-, ihmettelyketju ja perussuomalaiset-ketju livenä.
...niistä saavuttamattomista naisista, satumaisista. HIFK ja Jomppa nyt perkele tulette alalauteille kuulolle.Näistä asioista maisista
puhuivat he kaikenlaisista.
Yleisesti ottaen, kuitenkin, puhuivat he naisista.