Buffalo_1988
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jos menette nyt kesällä, niin sitten on järkättävä toinen reissu ensi keväänä Skoda-cupin aikaan ja mielellään Turku-Tukholma akselilla, niin halukkaat voisivat käydä katsomassa jonkun MM-Kiekkopelin.
Paitsi TOJ ei pääse kaikille kansille.
Jos menette nyt kesällä, niin sitten on järkättävä toinen reissu ensi keväänä Skoda-cupin aikaan ja mielellään Turku-Tukholma akselilla, niin halukkaat voisivat käydä katsomassa jonkun MM-Kiekkopelin.
Olisikohan mahdollista saada Kari Salmelainen juontamaan illan gaalaa, ja Seppo Hovi soittamaan pianoa? Timo T.A. Mikkonen voisi olla kunniavieraana kannella katselemassa maisemia.
Tulevatkohan P.Sihvonen ja siffa mukaan viivelähdöllä? - "Ei mitään merkitystä!"
Näin on oletettavaa eli pojat nousevat laivaan vasta Maarianhaminassa ja poikkeuksellisesti sen jälkeen Viking, Silja ja Eckerö etenevät rinnakkain kolmella kaistalla kohti Tukholmaa. Loppumatkalla on kyllä siirryttävä suoraan pystysuunnan matkustukseen kun svedujen sumppu estää tehokkaasti kolmen kaistan kaytön.
Omia eväitä ei saa ottaa, mutta kai Jokerifanit saa yhden sämpylän ottaa mukaan?
Vähän aiheen vierestä tuohon videoon liittyen. Ittee ainakin kylmäs kattoo tollasta kännisten rimpuloiden pelleilyä. Eihän toi kovin yleinen harrastus sentään oo?Uskoisin, että risteilylle saataisiin varsin vahva edustus Ässien kannattajista.
Porilaiset ovat tunnetusti risteilykansaa. (Youtube.com)
Luonnonvalinta lienee sinullekin tuttu termi. Luonnonvalinnan ansiosta ihmissuvun perimä säilyy kohtuullisessa kondiksessa, kun osa dorkimmista putoaa tyhmäillessään yli laidan.Vähän aiheen vierestä tuohon videoon liittyen. Ittee ainakin kylmäs kattoo tollasta kännisten rimpuloiden pelleilyä. Eihän toi kovin yleinen harrastus sentään oo?
Tässä nyt näköjään pedataan minulle matkanjohtajan ja huvimestarin postia, ja mikäpä siinä. Johdatan retkueen paikoille, joilla olen vuosikymmenten varrella syönyt, juonut, nainut, kussut, paskonut, nukkunut, rämpyttänyt kitaraa, ottanut turpaan, kertonut huonoja vitsejä ja kätkättänyt räkäisesti.Voisiko tämä Jatkoaikaristeily tapahtua sisämerellämme - eli Pielisellä jollain Havericruising-laivayhtiön laivalla? Purkka/Fööni/Takatukka-Pena kippariksi ja tuloksena olisi - niin mikä? Voisin vaikka lähteä risteilylle näkemään Lieksan, Nurmeksen sekä Kolin - ja ex-Uimaharjusta puhumattakaan..
Tässä nyt näköjään pedataan minulle matkanjohtajan ja huvimestarin postia, ja mikäpä siinä. Johdatan retkueen paikoille, joilla olen vuosikymmenten varrella syönyt, juonut, nainut, kussut, paskonut, nukkunut, rämpyttänyt kitaraa, ottanut turpaan, kertonut huonoja vitsejä ja kätkättänyt räkäisesti.
Taisi se viime kesänä ainakin kulkea. Mulla on kyllä varmaan 10 vuotta kun viimeksi sillä yli menin.Vieläkö se autolautta Pielinen siellä kuleksii?
Kenestä Appo? Uleåburger on minun veikkaukseni.Varmaa olisi ainakin se että paatille muodostuisi oma Oravaryhmänsä
Voi olla että tuollainen matka on omiaan jalostamaan seurueen sisäisistä Apoista ja Önsseistä usempiakin ulkoisia lahjakkuuksia. Uleå on aika vahvoilla kumminkin.Kenestä Appo? Uleåburger on minun veikkaukseni.
Taitaa olla paras että, The Queen ja Sampio pidetään mahdollisimman kaukana toisistaan tuon reissun aikana. Toki se on mahdottomuus ja jossain vaiheessa iltaa alkaa perinteinen vääntö, kun kaksikko väkisinkin törmää laivalla toisiinsa.
Se kinastelu jatkuukin sitten koko loppureissun ajan, ellei joku palstalaisista räjähdä ja sano että lopettakaa nyt jo...voimasanojen kera.
Kalsarikännihyttejä pitäisi olla yksi kerros