Jatkoaika risteily

  • 29 446
  • 178

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hah...no ei todellakaan ole laiva naisia pullollan jos edes pientä vihiä saisivat Jatkoajan jengistä. Nettiluusereita vimosen päälle. Kuka nainen niistä muka pitää?

Jep, eli tarvii yrittää pitää päivämäärät inside infona. Tosin Viikkarilla tulee varmaan nörttihälytys ja ilmoitus nettisivuille, että Jatkoaikalaiset ovat tulossa laivaan, joten muiden kannattaa jättää risteily väliin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kai jossain on myös Q:n loundge, missä voi tavata tulevia ulkomaalaisia liigajoukkueiden vahvistuksia?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, eli tarvii yrittää pitää päivämäärät inside infona. Tosin Viikkarilla tulee varmaan nörttihälytys ja ilmoitus nettisivuille, että Jatkoaikalaiset ovat tulossa laivaan, joten muiden kannattaa jättää risteily väliin.

En mä tosta tiedä, mutta pitäkää tämä homma Kummolalta piilossa. Muuten laivan hintataso nousee pilviin.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti mukana! Liputan vahvasti kesäkuun vikan viikonlopun puolesta. Idea ketjunimetyistä hyteistä kannatettava.

Tämä on pakko toteuttaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ehdottomasti mukana! Liputan vahvasti kesäkuun vikan viikonlopun puolesta. Idea ketjunimetyistä hyteistä kannatettava.

Tämä on pakko toteuttaa.

Asukkaat noihin hytteihin voisi jakaa sen mukaan kuka osallistujista on kirjoittanut eniten mihinkin ketjuun.
Minä pääsisin varmaan depressiohyttiin.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asukkaat noihin hytteihin voisi jakaa sen mukaan kuka osallistujista on kirjoittanut eniten mihinkin ketjuun.
Minä pääsisin varmaan depressiohyttiin.

Mä en varmaankaan pääsisi mihinkään hyttiin, mutta ei toisaalta Evil, scholl, Uleåborgir, JHag ja kumppanit kuitenkaan joka hytissä voi samanaikaisesti olla, joten ehkä jonnekin mahtuisin.

Kanadan junnuliigat -hytistä kuuluisi vain maanissävytteistä yksinpuhelua.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jatkoajan historian toiseksi typerin idea. Voittaja löytyy täältä.

Vanha Len kirjoitti:
Hah...no ei todellakaan ole laiva naisia pullollan jos edes pientä vihiä saisivat Jatkoajan jengistä.

Valehdellaan että sä olet lähdössä mukaan, varmasti riittää naisia laivalla.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Valehdellaan että sä olet lähdössä mukaan, varmasti riittää naisia laivalla.

Sara Sieppi nyt saadaan varmasti, kunhan vain vihjataan jääkiekosta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kukahan se siellä homohytissä kiekuisi kukkona tunkioilla? Saattaisi kuulua eräästä puistosta helpotuksen huokaus, kun hytin kaapissa ei olisikaan lukkoa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huikea idea ja huikea ketju. Ainoastaan Vanha Leniä ei oteta mukaan, muuten muille ei jäisi mitään.
Eikä se edes mahtuisi kääntymään hyttikäytävillä.

Menkää ihmeessä. Itse en ole tulossa. En tahdo nähdä schollia pallomeressä speedoillaan.
Lähinnä kai se seisoskelisi keskellä ja vahtisi, ettei hinttarit tule pulikoimaan samaan aikaan. Sellaisia maanisia saksalaisia käskysanoja ja sadatteluja kersoille, jotka yrittävät tulla uimaan. Turpaanlyöntiuhkauksia isille. Jos sattuu olemaan espanjaa tai saksaa puhuva nainen, voi hyvällä lykyllä päästä seuralaishaastatteluun.
---

Minä voin istua lastenhuoneessa vaihdissa. Hyökkään kaikkien kimppuun, jotka voivottelevat muksujen aiheuttamaa meteliä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tällainen pitäisi ehdottomasti järjestää.

Laivaan tullessa pitäisi valokuvaan ottaa kuuluisa "jokerifanit häh?" -kuvan poseeraus. Lihavilta ihmisiltä takavarikoitaisiin vaatteet paloturvallisuusriskiin vedoten. Vitsiketjulaiset voisivat vetää Timo TA -standuppia, illalla ennen varsinaista "matsia" voisi olla keskustelupaneeli Lukon ja Ässien fanien välillä. RV16 pitäisi oikeinkannattamisseminaarin kokoustiloissa. P.Sihvonen järjestäisi videokonferenssin pelitaktiikoista. Bingon sijaan lueteltaisiin helsinkiläisten joukkueiden epäonnistuneita ulkomaalaishankintoja, vaikeustasoa olisi nostettu piilottamalla ruudukkoon muutama yli 25 pistettä iskenyt legenda. Valittaisiin uusi JYP-maskotti. Buffetissa elävä ruoka tarjoiltaisiin Suskin päältä ja Laura Ruohola jakaisi arpalipukkeita. Loppuyön viihteestä vastaisivat ne JYPin voittoa juhlineet Jämsäläiset lihavat veljekset. Maihin saapuessa jokaisella kainalossa pari ylämummoo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä voin istua lastenhuoneessa vaihdissa. Hyökkään kaikkien kimppuun, jotka voivottelevat muksujen aiheuttamaa meteliä.

Minä voin sitten viettää aikaani soutuveneessä mahdollisimman kaukana paatista kitisemässä lasten ja lapsenmielisten saatanallisuudesta...

...mutta siideriä ja viiniä ette minulta vie.

vlad.

P.S. Siideri ei ole alkoholitonta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehdottomasti pitäisi tehdä hyvät hyttijaot ja varmaan olisi parempi valita semmoinen reissu, jossa ainakin piipahdettaisiin Tallinnassa.
Tällöin yhdessä hytissä olisi ainakin: Pettter, HIFK, Jomppa_koo + mahdollisesti joku neljäs.

Hieno idea !
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toimiiko ignore-toiminto livenäkin? En jaksaisi kuunnella kaikkien jorinoita.
Jeesusteippiä rulla mukaan. Sillä kun niputtaa kädet, jalat ja suun niin rauhan saa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Entäs jos nimimerkki Jeesus on mukana? Saako Jeesusta sanoa Jeesukseksi, mitä luulet?
Minkäpä mies nimelleen voi. Jesse näin tuttujen kesken?

Tietty jos ilmastointiteippi on Jeesuksen, niin ehkä sitten kyseessä on jeesusteippi, tai ainakin Jeesuksen teippi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös