Jatkoaika Music Awards 2020

  • 8 774
  • 76

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ai niin tosiaan, tätä ketjua ei voi olla miettimättä tuossa kun kalenteria katselee. Olet oikeassa, levyvuosi oli jälleen laadukas ja ennen kaikkea yllätyksellinen, kyllä se ansaitsisi tulla ruodituksi. Vuoden levy on itselleni selvä, mutta täytyisi vielä muutoin katsella miten omat paragrafit menevät sijojen 2-5 suhteen, sillä tiukkaa on..

Kuten silti tuossa edellä vajaa vuosi sitten totesin, niin olen jotenkin jo ihan täynnä tämän vetämistä, koska ketjun aitoa arvoa on vaikea nähdä. Kunhan nyt pääsen saamaan tyydytystä esittelemällä omia ostoksiani, jotka eivät suurta palstayleisöä edes kiinnosta :D lisäksi biisien listaamisessa perässä pysyminen on semi-rasittavaa, albumit vielä ovatkin helppoja

Mutta toki meitä on hyvin pieni joukko, jolle tämä on tärkeä ketju ja laskennan etenemisen seuranta livenä on toisaalta erittäin jännittävää tällaiselle asioiden listaamisen fanaatikolle, mikä itse olen. Joten paskanmarjat, minä vedän tämän ketjun vielä ainakin tänä vuonna! Tosin käynnistelen sen sitten varmaan vasta tuossa viikon päästä viikonloppuna, mutta kuitenkin..
Tällä tulee kyllä ääni Vuoden Jatkoaikalainen- kisassa! Mahtavaa, että jaksat!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikken varmaan koskaan ole osallistunut tähän niin lukenut olen kyllä ja katsonut mielenkiinnolla millaisesta musasta tykätään. Eli sikäli peukkua jatkamiselle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös