Mun puolesta, koska kyseessä oli tahaton loukkaantuminen eikä mikään turha riskinotto niin saat kyllä vaihtaa Tavaresin johonkin toiseen, joka pelaa turnauksessa. Onhan tuo nyt ihan bullshittiä jos teikäläinen olisi käytännössä ulkona ennen kuin eka ottelukaan starttaa.Ylläril taas Tavares loukkaantuu enne ku pelit ees alkaa. Turnaus ohi ja +/- 15p sinne. Onnea muille, mun osalta tää oli taas tässä!
Mun puolesta saa vaihtaa, kun ennen kisoja jo loukkantuu.Mun puolesta, koska kyseessä oli tahaton loukkaantuminen eikä mikään turha riskinotto niin saat kyllä vaihtaa Tavaresin johonkin toiseen, joka pelaa turnauksessa. Onhan tuo nyt ihan bullshittiä jos teikäläinen olisi käytännössä ulkona ennen kuin eka ottelukaan starttaa.
Mites muut? @Lico @Abdel @Hasselbaink @-One- @Isaskar
Kaks peliä kaikilla takana, ensimmäinen tilannekatsaus:
12 @Hasselbaink
10 @Lico
10 -One-
9 @Isaskar
8 @Abdel
7 @FutureHockey
7 @Zohan
Tässä vaiheessa tietysti kaikki on vielä auki, mutta näpyttelin nuo tilastot nyt exceliin niin pystyy seurailemaan tilanteen kehittymistä.
Mis meikä?Kaikilla neljä ottelua nyt, pistetilanne näyttää tältä:
28 @Hasselbaink
20 @Isaskar
20 -One-
18 @FutureHockey
18 @Lico
18 @Zohan
Hasselbaink repii kaulaa Kutsherovin (10p) ja Voracekin (8p) siivittämänä, muut kisailijat ovat keskenään aika hyvin nipussa.
No niin, tietenkin sieltä joku unohtui kun kaikki keikkuu samoissa pisteissä. Sulla myös 18, lisään tuohon ylempään viestiin.Mis meikä?
Ei jumalauta! Taas. Nää on liian samanlaisia ketjuja, niin menee sekasin herkästi. Kiitti maininnasta.Vielä ei kyllä uskalla lähteä tuhlaamaan voittorahoja, vaikka paremmaltahan tämä näyttää miltä on itsestä oman tiimin menestys tuntunut kisojen aikana.
Ps. @Knap sivuosuma