Jatkoaika MM-kisojen vedonlyönti: All-Stars

  • 5 575
  • 96

VAIN OSALLISTUJAT VASTAAVAT: Milloin draft?

  • Ti 7.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • Ke 8.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • To 9.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 1 16,7%
  • Muu ajankohta, mikä?

    Ääniä: 1 16,7%

  • Äänestäjiä
    6

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Henri Jokiharju (FIN) sekä Dominik Kahun (GER).

@Lico
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tsori, oon ihan sekasin näis järjestyksis ton toisen draftin vuoksi. Helpot rahat teille, varsinkin kun venakkoon luotan vahvasti.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tsori, oon ihan sekasin näis järjestyksis ton toisen draftin vuoksi. Helpot rahat teille, varsinkin kun venakkoon luotan vahvasti.
Mitä nyt 4/5 teikäläisellä Ryskijä :D

Juu ei tää mikään helpoin drafti ollut kun on tuo Fantasy tuossa samaan aikaan, mutta suht kivuttomasti meni kuitenkin.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Kiitos kaikille nopeasta varailusta. Kolme kertaa meni oma heppa nenän edestä edeltävällä vuorolla, että tietääpähän ainakin mitä syyttää, kun häviää.

Noah Hanifin
@-One-
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jäikö Nikita Gusev ihan oikeasti varaamatta?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jäikö Nikita Gusev ihan oikeasti varaamatta?
Joku syväkurkku huuteli, että aloittaa penkiltä niin kaikki säikähti. Vaikka puhe olikin harjoituspelistä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Joku syväkurkku huuteli, että aloittaa penkiltä niin kaikki säikähti. Vaikka puhe olikin harjoituspelistä.

Viimesimmissä reeneissä Kucherovin kans samas ketjus kolmosessa. Malkin on nyt joidenki turhakkeiden kans.

Ne on venäläisii ne.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä yhdelläkään joukkueella ei ole selkeetä edgeä. Yhteensä 3 valintaa mun listojen ulkopuolelta ja periaatteessa nekin ovat oikein potentiaalisia nikkareita. Yleensä olen itseluottamusta täynnä näissä, mutta nyt en.

Tsemppiä kaikille!
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Vähän sama homma. En kerennyt tälläkertaa tekemään ennakkokatselmusta pelaajista ja vähän summanmutikassa samalla eliteprospectia selaillen katselin aina pelaajan tai pari valmiiksi seuraavalle varausvuorolleni, että siihen nähden pitää olla tyytyväinen omaan jengiin vaikka 3/5 kertaa menikin "oma pelaaja" kalkkiviivoilla edellisen varaajan toimesta. Tosin kyllähän näin pienellä osallistujamäärällä tuolta löytää jokainen edes hieman jääkiekkoa seuraava aika nopeasti pelaajan tilalle vielä viimeisilläkin kierroksilla.
Hronekin olisin kyllä ottanut kyllä mielummin, kun Hanifinin joka ei välttämättä ole edes ylivoimakentissä tietäen noiden junnujen kyvyt viivassa ja Gusevista nukuin ihan rehellisesti pommiin, kun viimeisellä hyökkääjävalinnalla olin jo raapustanut Jonathan Marshöhöön nimen valmiiksi. No, mutta menkööt!

Onnea kaikille.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös