Jatkoaika MM-kisojen vedonlyönti: All-Stars

  • 5 572
  • 96

VAIN OSALLISTUJAT VASTAAVAT: Milloin draft?

  • Ti 7.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • Ke 8.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • To 9.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 1 16,7%
  • Muu ajankohta, mikä?

    Ääniä: 1 16,7%

  • Äänestäjiä
    6

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Avataan ketju vetokohteelle niin helpompi seurata ja sopia asioista osallistujien kanssa.

Mikä?

2. Viisikot, World-Wide (Sivullekirjoittaneen lisäksi kaksi osallistujaa)

- Osalllistujat valitsevat kukin vuorotellen (järjestyksessä X - Y - Z - Z - Y - X - X - Y - Z ....) haluamansa pelaajan, jonka uskovat kisoissa tekevän jäätävät tehopisteet. Valitaan kolme (3) hyökkääjää ja kaksi (2) puolustajaa per osallistuja. Jippo onkin se, että mikäli joku on valinnut pelaajan vaikkapa Saksasta, muut eivät saa sieltä enää pelaajia valita. Kisoissa pelaa tänä vuonna 16 joukkuetta, joten kolmella osallistujalla yhdestä joukkueesta ei lopulta valita ketään.
- Varausjärjestys määräytyy ilmoittautumisten mukaan eli meikäläinen aloittaa, seuraava on toinen ja sitten se viimeinen ilmoittautunut kolmas.
- Panoksena 20-30€ per osallistuja, riippuen osallistujien mielipiteestä.
- Nopeimmat syö.

Sillä muutoksella tämä, että tosiaan sovittiin, että porukkaan otetaan useampi jäsen ja joukkuerajoituksia ei ole.

Ketkä?

@FutureHockey
@Lico
@Isaskar
@Hasselbaink
@-One-
@Zohan
@Abdel

Milloin?

Tämähän se kysymys on. Mahdollisimman lähellä kisoja, mutta siten kuitenkin, että ehditään hyvin vetämään drafti ilman erikoisjärjestelyitä. Fantasy Poolin varaustilaisuus on keskiviikkona 8.5., joten onko sama ajankohta sopiva vai vedetäänkö mielummin torstaina? Sana on vapaa.

Panos?

25€ per osallistuja eli voittaja kuittaa mukavan 150€ pikavoiton itselleen terassirahastoon.

All-Stars kentälliset

FutureHockey

Patrick Kane (USA) - Alex DeBrincat (USA) - Dominik Kahun (Saksa)
Oliver Ekman-Larsson (Ruotsi) - Henri Jokiharju (Suomi)

Lico

Evgeni Malkin (Venäjä) - William Nylander (Ruotsi) - Kirill Kaprizov (Venäjä)
Mikhail Sergachev (Venäjä) - Dmitri Orlov (Venäjä)

Isaskar

Jack Eichel (USA) - Alexander Ovechkin (Venäjä) - Leon Draisaitl (Saksa)
Ryan Suter (USA) - Filip Hronek (Tshekki)

Hasselbaink

Nikita Kucherov (Venäjä) - Mark Stone (Kanada) - Jakub Voracek (Tshekki)
Shea Theodore (Kanada) - Noah Hanifin (USA)

-One-

Jonathan Marchessault (Kanada) - Sean Couturier (Kanada) - Nico Hischier (Sveitsi)
Thomas Chabot (Kanada) - Erik Gustafsson (Ruotsi)

Zohan

Nikita Gusev (Venäjä) - Johnny Gaudreau (USA) - Elias Lindholm (Ruotsi)
Mattias Ekholm (Ruotsi) - Andrej Sekera (Slovakia)

Abdel

Elias Pettersson (Ruotsi) - Evgeni Kuznetsov (Venäjä) - Dylan Larkin (USA)
Roman Josi (Sveitsi) - Adam Fox (USA)
 
Viimeksi muokattu:

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulle käy mikä vaan ehdotetuista varausajankohdista, niin en äänestä mitään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mikään noista ei käy klo 16 alkaen, mutta 17 alkaen joo.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki muut ajat käy, paitsi torstai ei oikein mihinkään aikaan. Olisiko parempi, jos ei menisi Fantasy Poolin kanssa päällekkäin?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kaikki muut ajat käy, paitsi torstai ei oikein mihinkään aikaan. Olisiko parempi, jos ei menisi Fantasy Poolin kanssa päällekkäin?
Mikään noista ei käy klo 16 alkaen, mutta 17 alkaen joo.
Mulle käy mikä vaan ehdotetuista varausajankohdista, niin en äänestä mitään.
Näillä kriteereillä paras lieneisi sitten tiistaina 7.5. klo 17:00 alkaen? @Hasselbaink @Zohan @Abdel mielipidettä vielä kaivataan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Itseasiassa se tiistaikaan ei natsaa. Katoin väärin vuoroja. Maanantai, keskiviikko tai torstai. Tai tänään illalla.
Meikäläiselle tämä ilta ei sovi kun on firman kinkerit niin en ole paikalla.

Nyt saavat osallistujat vaikuttaa: Otetaanko täten huomenna maanantaina klo 17:00 eteenpäin vai torstaina klo 17:00 eteenpäin? @Isaskar tosin ilmoitti, että torstai ei ole hyvä, joten olisiko se sitten huomenna? Ei ne rosterit siitä kuitenkaan niin merkittävästi muutu vaikka sieltä joku tähtönen saattaakin vielä tippua tuon jälkeen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Meikäläiselle tämä ilta ei sovi kun on firman kinkerit niin en ole paikalla.

Nyt saavat osallistujat vaikuttaa: Otetaanko täten huomenna maanantaina klo 17:00 eteenpäin vai torstaina klo 17:00 eteenpäin? @Isaskar tosin ilmoitti, että torstai ei ole hyvä, joten olisiko se sitten huomenna? Ei ne rosterit siitä kuitenkaan niin merkittävästi muutu vaikka sieltä joku tähtönen saattaakin vielä tippua tuon jälkeen.

En ainakaan nähnyt syytä miksei keskiviikko kenellekään sopisi?
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Mulle käy myöskin kaikki arki-illat.
Editoidaan viestiä sen verran, että mahdollisesti joka arki 16 eteenpäin, mutta viimeistään 17 kyllä olen jo paikalla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
En ainakaan nähnyt syytä miksei keskiviikko kenellekään sopisi?
Joo juu olikin vain toive, ettei samaan aikaan Fantasy Poolin kanssa.

Tosiaan keskiviikko sitten varmaan olisi se paras vaihtoehto kaikinpuolin vaikka silloin onkin tuo toinenkin drafti.

Tuleeko siis vastasanoja jos sanon, että drafti pidetään keskiviikkona 8.5. klo 17:00 alkaen? Varausaikoja tuskin tarvitsee hirveästi säätää, luotan siihen, että kaikki osallistuneet ovat tuolloin aktiivisesti paikalla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
@FutureHockey miten siis nyt tehdään kun ilmeisesti @Abdel sekä @Isaskar menee vähän ristiin?
Paha, paha.. Mulla on meinaan tänään vielä iltavuoro itsellänikin niin tämä päivä ei sikäli käy ellei draftia aloitettaisi joskus 22:00 aikaan, joka sekin aivan hölmöä. Perkeles vie.. Torstai ei sitten sovi @Isaskar :lle, vai onko hällä jotain mahdollisuutta vaikuttaa menoihinsa, että pääsisi paikalle? Noin muuten torstai kävisi ilmeisesti kaikille siinä missä huominenkin (pl. @Abdel jolle huominen ei siis onnistu).

Mietteitä, ehdotuksia?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tää ilta ei meikäläisellekään oikein onnistu.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten suhtaudutaan pelaajiin, joiden kisoihin tuloa ei ole vahvistettu? Liittyy kylläkin enemmän Fantasy Pooliin, jossa viimeisillä kierroksilla on varattava aika kuraa ja riskinotto jollain mahdollisesti tulevalla pelaajalla voisi kannattaa. Onko tällaiset pelaajat kuitenkaan varauskelpoisia?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Miten suhtaudutaan pelaajiin, joiden kisoihin tuloa ei ole vahvistettu? Liittyy kylläkin enemmän Fantasy Pooliin, jossa viimeisillä kierroksilla on varattava aika kuraa ja riskinotto jollain mahdollisesti tulevalla pelaajalla voisi kannattaa. Onko tällaiset pelaajat kuitenkaan varauskelpoisia?

Mun puolesta antaa palaa vaan. Ei kai sillä nyt pitäis olla merkitystä varaatko Evgeni Malkinin vai Sergei Fedorovin. Kaikilla on sama lähtökohta ja tietoa on jaossa.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun puolesta antaa palaa vaan. Ei kai sillä nyt pitäis olla merkitystä varaatko Evgeni Malkinin vai Sergei Fedorovin. Kaikilla on sama lähtökohta ja tietoa on jaossa.

Fantasy Poolin puolella on tämä sääntö ja siitä tuo kysymys tuli siis mieleen:

Sääntöihin vielä sen verran, että jos meillä on menossa jo draftissa joku seitsemäs kierros ja McDavid päättääkin tulla kisoihin juuri silloin, niin hän ei ole varauskelpoinen.

Kaikki säännöt sopii kyllä, kunhan on vaan tiedossa. Jos päätetään, että saa varata kenet tahansa ja milloin tahansa niin se on ihan ok.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Fantasy Poolin puolella on tämä sääntö ja siitä tuo kysymys tuli siis mieleen:



Kaikki säännöt sopii kyllä, kunhan on vaan tiedossa. Jos päätetään, että saa varata kenet tahansa ja milloin tahansa niin se on ihan ok.

Aika hassu sääntö tuonne Fantasy Pooliin, koska kaikki joukkueet eivät ole edes julkistaneet lopullista joukkuettaan eivätkä sitä ehkä edes huomiseen klo 17 asti tee.

Mutta miten vuan!
 

Knap

Jäsen
Aika hassu sääntö tuonne Fantasy Pooliin, koska kaikki joukkueet eivät ole edes julkistaneet lopullista joukkuettaan eivätkä sitä ehkä edes huomiseen klo 17 asti tee.

Mutta miten vuan!
Mun mielestä aika perseestä, että ollaan jo kierroksilla ynnämuut ja jollekkin sattuu tuollainen lahja. Vie mun mielestä vähän suolan tästä touhusta, kun saat varata 1. kierroksen pelaajan 7. kierroksella. Siksi näin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä aika perseestä, että ollaan jo kierroksilla ynnämuut ja jollekkin sattuu tuollainen lahja. Vie mun mielestä vähän suolan tästä touhusta, kun saat varata 1. kierroksen pelaajan 7. kierroksella. Siksi näin.

Tossa alunperin puhuttiinkin riskin ottamisesta eli jos haluaa ottaa riskin, että Artemi Panarin tuleekin mukaan kisojen alettua eikä ota vaikka varmaa kisapelaajaa Michal Kristofia. Mun mielestä tuo on ihan tasapuolinen kaikille, varsinkin kun kaikki joukkueet eivät ole edes ilmoittaneet virallisia joukkueitaan.

Saako siis esimerkiksi Norjasta ja Tanskasta valita pelaajia, koska eivät ole julkistaneet virallista joukkuettaan eivätkä mahdollisesti julkista sitä tänään?

Mulle tuo on edelleen ihan sama enkä mä itse edes ajatellut tuota asiaa ennen Isaskarin kysymystä. Ja joo ymmärrän kyllä eron, mutta kun ei tässä ole mitään kaikista joukkueista virallista listaa, joista niitä pelaajia oikeasti otetaan.
 

Knap

Jäsen
Tossa alunperin puhuttiinkin riskin ottamisesta eli jos haluaa ottaa riskin, että Artemi Panarin tuleekin mukaan kisojen alettua eikä ota vaikka varmaa kisapelaajaa Michal Kristofia. Mun mielestä tuo on ihan tasapuolinen kaikille, varsinkin kun kaikki joukkueet eivät ole edes ilmoittaneet virallisia joukkueitaan.

Saako siis esimerkiksi Norjasta ja Tanskasta valita pelaajia, koska eivät ole julkistaneet virallista joukkuettaan eivätkä mahdollisesti julkista sitä tänään?

Mulle tuo on edelleen ihan sama enkä mä itse edes ajatellut tuota asiaa ennen Isaskarin kysymystä. Ja joo ymmärrän kyllä eron, mutta kun ei tässä ole mitään kaikista joukkueista virallista listaa, joista niitä pelaajia oikeasti otetaan.
Oon tuota itsekin pyöritellyt. Puolensa ja puolensa. Tavallaan se vääristä voimasuhteita liikaa, jos poimii myöhään noita "varmoja yli 10p" pelaajia, mutta voi jäädä myös luu käteen.

Toivoisin, että mikäli nuo maat eivät ole julkaisseet kisamiehistöjään, voisi käyttää omaa päätä. Kaikki tietänee, että Norjalla pelaa Thoresen, Martinsen ja Olimbit hyökkääjistä kuitenkin, valitsisiko joku sieltä jonkun muun muka? Näin esimerkiksi, vaikka tuokin on nyt vähän ristiriitainen mun aiempiin sanomisiin.

Mun pitää miettiä tätä vielä ja katsoa, julkaiseeko em. maat kokoonpanojaan ja miten nuo 2. kierrokselta tippuneet ilmoittautuvat mukaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oon tuota itsekin pyöritellyt. Puolensa ja puolensa. Tavallaan se vääristä voimasuhteita liikaa, jos poimii myöhään noita "varmoja yli 10p" pelaajia, mutta voi jäädä myös luu käteen.

Toivoisin, että mikäli nuo maat eivät ole julkaisseet kisamiehistöjään, voisi käyttää omaa päätä. Kaikki tietänee, että Norjalla pelaa Thoresen, Martinsen ja Olimbit hyökkääjistä kuitenkin, valitsisiko joku sieltä jonkun muun muka? Näin esimerkiksi, vaikka tuokin on nyt vähän ristiriitainen mun aiempiin sanomisiin.

Mun pitää miettiä tätä vielä ja katsoa, julkaiseeko em. maat kokoonpanojaan ja miten nuo 2. kierrokselta tippuneet ilmoittautuvat mukaan.

Esimerkiksi toinen Olimb ei taida mukana olla ja Thoresen on myös ilmeisesti epävarma, vaikka tuolla Jatkoajan kisaosiossa Norjan kohdalla hänet onkin merkitty mukaan. Pointtina siis juuri tämä.

Vedä joku viiva siihen. Esimerkiksi leirityksissä mukana olleet lasketaan vaihtoehdoiksi sekä huomiseen klo 17 mennessä Twitterissä tai jossain lehdessä ilmoitetut pelaajat myös. Simppelein ja jos siitä väännetään kättä eli oliko mukana vai ei, niin sitten väännetään. Todistusaineistoa löytyy aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös