Mainos

Jatkoaika MM-kisojen vedonlyönti: All-Stars

• 5 888
  • 96

VAIN OSALLISTUJAT VASTAAVAT: Milloin draft?

• Ti 7.5. klo 16:00 alkaen

Ääniä: 2 33,3%
  • Ke 8.5. klo 16:00 alkaen

Ääniä: 2 33,3%
  • To 9.5. klo 16:00 alkaen

Ääniä: 1 16,7%
  • Muu ajankohta, mikä?

Ääniä: 1 16,7%

• Äänestäjiä
    6

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vedä joku viiva siihen. Esimerkiksi leirityksissä mukana olleet lasketaan vaihtoehdoiksi sekä huomiseen klo 17 mennessä Twitterissä tai jossain lehdessä ilmoitetut pelaajat myös. Simppelein ja jos siitä väännetään kättä eli oliko mukana vai ei, niin sitten väännetään. Todistusaineistoa löytyy aina.

Tuo kuuloistaisi hyvältä. Ei olisi sitäkään harmia, että pitäisi draftin aikana selata uutisia mahdollisista kisoihin tulijoista.

Tornados

Jäsen
Tossa alunperin puhuttiinkin riskin ottamisesta eli jos haluaa ottaa riskin, että Artemi Panarin tuleekin mukaan kisojen alettua eikä ota vaikka varmaa kisapelaajaa Michal Kristofia. Mun mielestä tuo on ihan tasapuolinen kaikille, varsinkin kun kaikki joukkueet eivät ole edes ilmoittaneet virallisia joukkueitaan.

Saako siis esimerkiksi Norjasta ja Tanskasta valita pelaajia, koska eivät ole julkistaneet virallista joukkuettaan eivätkä mahdollisesti julkista sitä tänään?

Mulle tuo on edelleen ihan sama enkä mä itse edes ajatellut tuota asiaa ennen Isaskarin kysymystä. Ja joo ymmärrän kyllä eron, mutta kun ei tässä ole mitään kaikista joukkueista virallista listaa, joista niitä pelaajia oikeasti otetaan.

Onks tää Norjan julkistettu joukkue (vähän petraamista olisi omassa norjan kielen taidossa)?

https://www.hockey.no/nyheter/aktue...a-landslaget-menn-vm-2019---uttatte-spillere/

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Saa vedossa valita vaikka Jyrki Lumpeen jos haluaa, mutta jos ei pelaa kisoissa niin oma moka siinä kohtaa. Eli mielestäni kisassa on turha ottaa mitään ns. "ei-pelaakkaan-vaihdanpa-pois"-klasuuleita. Vai mitä sanovat osallistuvat henkilöt @Lico @Isaskar @Abdel @-One- @Hasselbaink @Zohan ? Mielestäni on ihan reilua, että jos ottaa riskillä vaikkapa jonkun Artemi Panarinin, että jos vaikka Columbus putoaa ja jos vaikka Panarin tulisikin niin sitten pysyy siinä vaikka ei tulisikaan.

Päälle tunti ja mennään.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alex DeBrincat (USA) sekä Oliver Ekman-Larsson (Ruotsi).

@Lico

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
William Nylander, Ruotsi

Vittu kun muista pingata. Isaskar.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy