Ite lähtisin ehdottomasti mukaan skaboille, mutta on perkele gines tuona viikonloppuna. Ens kerralla sitten.
Kuulostaa niin hyvältä vinkiltä, että nyt sun pitää tulla näyttämään tuo ihan livenä Jatkoaika Golfiin => eiku ilmoittautumista tulemaan!
Heh, ei sentään. Sen verran pelaaminen tuppaa monesti sekoamaan vieraassa jengissä eikä se ole muutenkaan riittävällä tasolla, joten en lähde pilaamaan hyvää tapahtumaa. Kenties tulevina vuosina.
No no, tällä rundilla sekoaa taatusti muutakin kuin peli, tule mukaan vaan !!
Korkeintaan voisin tulla kilpailemaan vuoden Jatkiscaddien tittelistä. Mutta lupaan treenata ja kenties ensi vuonna ollaan messissä.
Fordel ehdottomasti mukaan kisaan vaan! Varmasti et kadu.
Onkohan Vihdissa kuinka tiukka etiketti? Ajattelin kyllä ainakin kisan aloituslyönnin suorittaa Karalahden pelipaita päälläni...
Onkohan Vihdissa kuinka tiukka etiketti? Ajattelin kyllä ainakin kisan aloituslyönnin suorittaa Karalahden pelipaita päälläni...
Ens vuonna sitten! Kyllä mä ainakin Obin voitan... ;)
Liityin muuten golfseuraan jäseneksikin ihan vaan päästäkseni mukaan ja vieläpä juuri Vihtiin, jotta saan kotietua kisaan!
Tuo nyt on sama kuin kirjoittaisi "kyllä mä nyt aina ramman hakkaan. Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita. Ja 10.9. tuo taas varmaan tapahtuukin.
Ja lapa78 mukana jälleen => kiitos ilmoittautumisesta ja tervetuloa mukaan !!
Perkele sentään, menin töhöilemään kylkeni kanssa ja nyt ei ole varmuutta kykenenkö pelaamaan. No tuo kylkihän ei itse suoritukseen vaikuta (samaa skeidaa kuitenkin), mutta se kipu tuntuu juuri nyt ilkeältä.
Yritän löytää jonkun korsetin, että saa edes jonkun näköisen kierron aikaiseksi. Nyt vedetään kolme päivää buranaa ja toivotaan parasta.
T. slaissikuningas
Ei muuta kuin buranaa / Irinaa tarpeen mukaan ja baanalle. Ei tää oo niin vakavaa...;-)
Mulla on ajatuksissa startata Pohjois-Helsingistä joskus klo 7.30 kieppeillä. Navin mukaan olen silloin paikalla noin 8.07, ihan tarkkaa aikaa ei ole ;)Jos klo 09:00 on startti, niin mihin aikaan jengi on tuolla vetämässä borkkaa aamulla?