Jatkoaika Golf 2013

  • 9 695
  • 71

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Ite lähtisin ehdottomasti mukaan skaboille, mutta on perkele gines tuona viikonloppuna. Ens kerralla sitten.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ite lähtisin ehdottomasti mukaan skaboille, mutta on perkele gines tuona viikonloppuna. Ens kerralla sitten.

Selityksiä riittää. Mutta mukaan vaan. Ei ole pelkoa että olisit viimeinen kisassa, se paikka on mulle varattu. Virallinen tasoitus 20,3 mutta kahden vuoden lähes pelaamattomuuden takia pitäisi tasoituksen olla luokkaa 36, jos rehellisiä ollaan.

Bägi selkään ja mukaan ja matkaan!
 

Fordél

Jäsen
Kuulostaa niin hyvältä vinkiltä, että nyt sun pitää tulla näyttämään tuo ihan livenä Jatkoaika Golfiin => eiku ilmoittautumista tulemaan!

Heh, ei sentään. Sen verran pelaaminen tuppaa monesti sekoamaan vieraassa jengissä eikä se ole muutenkaan riittävällä tasolla, joten en lähde pilaamaan hyvää tapahtumaa. Kenties tulevina vuosina.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Heh, ei sentään. Sen verran pelaaminen tuppaa monesti sekoamaan vieraassa jengissä eikä se ole muutenkaan riittävällä tasolla, joten en lähde pilaamaan hyvää tapahtumaa. Kenties tulevina vuosina.

No no, tällä rundilla sekoaa taatusti muutakin kuin peli, tule mukaan vaan !!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Korkeintaan voisin tulla kilpailemaan vuoden Jatkiscaddien tittelistä. Mutta lupaan treenata ja kenties ensi vuonna ollaan messissä.

Älä ole tuollainen, lähde vaan pelaamaan. Ja jos se pelaaminen sekoaa vieraassa porukassa, niin kyseinen kisa on mitä mainioin paikka harjoitella sitä.

Viime vuonna olin mukana ja ehkä saan järjestettyä niin, että pääsen nytkin ja homma on todella lepposta. Palloja haviää ja palloihin ei aina osuta, mutta mitä sitten? Huumorilla mennään, joten mukaan vaan Fordél.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Fordel ehdottomasti mukaan kisaan vaan! Varmasti et kadu.

Onkohan Vihdissa kuinka tiukka etiketti? Ajattelin kyllä ainakin kisan aloituslyönnin suorittaa Karalahden pelipaita päälläni...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Fordel ehdottomasti mukaan kisaan vaan! Varmasti et kadu.

Onkohan Vihdissa kuinka tiukka etiketti? Ajattelin kyllä ainakin kisan aloituslyönnin suorittaa Karalahden pelipaita päälläni...

Vähänkö olisi hienoa jos se paita poltettaisiin samalla ja koko homma menisi juutuubiin.

Paska homma kun en pääse mukaan. On tuo gripin muutoskin toiminut yllättävän hyvin joten VIhdin alavilla mailla olisi voinut olla yllärin paikat
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Onkohan Vihdissa kuinka tiukka etiketti? Ajattelin kyllä ainakin kisan aloituslyönnin suorittaa Karalahden pelipaita päälläni...

Gags; jos joku marshallin näköinen hyypiö edes yrittää puuttua tuohon spektaakkeliin niin takaan kajauttavani rauta-5:lla tajun kartanolle...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No niin, tärkeimmät valmistelut saatu päätökseen, kun Karalahden pelipaita toimitettiin minulle eilen. One week to go! Pitäisköhän tässä kentälläkin käydä kerran tai pari ennen kisoja?
 

Number 11

Jäsen
Olen mukana jos Fordélkin tulee!

Nojoo, kai sitä voisi joka tapauksessa yrittää päästä mukaan. Tällä hetkellä näyttäisi aikataulujen osalta ihan hyvältä ja lauantai on 99% varmuudella vapaa ja varmistuksen asiaan saan nyt tänään sunnuntaina illemmalla.

Liityin muuten golfseuraan jäseneksikin ihan vaan päästäkseni mukaan ja vieläpä juuri Vihtiin, jotta saan kotietua kisaan! Ilta- ja yöihmisenä tosin aika paljon annan tasoitusta aikaisten lähtöaikojen osalta. Suomi-Espanja futispeli edellisiltana alkaa niin myöhään, että ihan jo senkin puolesta aikaisin nukkumaanmeno on mahdottomuus kun Stadikalta pitäisi kotiinkin löytää pelin jälkeen.

Harmittavan vähän tosiaan osallistujia tällä hetkellä. Laitan Salamalle yv:tä vielä heti kun asia varmistuu, mutta eiköhän sitä mukana olla. Toivotaan hyviä kelejä lauantaiksi! Niin ja joo, Fordél ja kaikki muutkin vähän epäröivät: mukaan vaan rohkeasti! Omalla kohdallanikin kyseessä olisi ensimmäinen kerta ja pelitaidotkin ovat mitä ovat.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Prkl, itekin tekisi mieli osallistua, varsinkin kun Vihti Golf on vanha kotikenttä ja sitä ei ole tullut kierrettyä sitten 2010. Tuo edellisen illan Suomi-Espanja peli on kyllä vaan sellanen, että ei varmaankaan oo ajokunnossa la-aamuna. :/

Ens vuonna sitten! Kyllä mä ainakin Obin voitan... ;)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ens vuonna sitten! Kyllä mä ainakin Obin voitan... ;)

Tuo nyt on sama kuin kirjoittaisi "kyllä mä nyt aina ramman hakkaan. Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita. Ja 10.9. tuo taas varmaan tapahtuukin.

Yritin vielä epätoivoista työkuvioiden muokkausta. Epätoivoisesti. Ei vaan onnistu.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ystävät, Toverit; tasan viikon päästä tästä hetkestä tämän vuoden Jatkoaika Golf on jo historiaa, voittajaa ylistetään, pelikavereita kiitellään jne. Varmaa on vain se, että kaikilla mukana olleilla on bägissään muisto mukavasta rundista rennossa seurassa!

Meikäläisen pitää vahvistaa osallistujamäärä ja kilpailijat Vihtiin viim. ensi keskiviikkona, joten nyt sitten viimeisetkin epäileväiset ryhtiä pyttyyn ja ilmoittautumiset tulemaan!!

Ulkona sataa nyt sen verran, että ei taida vesi taivaalla riittää ens lauantaiksi, hyvät kelit siis tiedossa!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kiitos ilmoittautumisesta Number 11, pelaajalista on päivitetty avausviestiin. Ja nyt on siis pelaajia jo sen verran, että jakaannutaan kahteen lähtöön!! Meikäläinen pyrkii olemaan paikalla klubin avautuessa, eka ryhmä siis baanalle klo 9.00.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Tuo nyt on sama kuin kirjoittaisi "kyllä mä nyt aina ramman hakkaan. Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita. Ja 10.9. tuo taas varmaan tapahtuukin.

Meinasin unohtaakin, että siellä kohdataan jälleen.

Hauskoja kisoja kaikille osallistujille, sääli ettei pääse osallistumaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ja lapa78 mukana jälleen => kiitos ilmoittautumisesta ja tervetuloa mukaan !!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ja lapa78 mukana jälleen => kiitos ilmoittautumisesta ja tervetuloa mukaan !!

Ja ilmoittauduin ja maksoin muutaman tunnin liian aikaisin. Perkele sentään, menin töhöilemään kylkeni kanssa ja nyt ei ole varmuutta kykenenkö pelaamaan. No tuo kylkihän ei itse suoritukseen vaikuta (samaa skeidaa kuitenkin), mutta se kipu tuntuu juuri nyt ilkeältä.

Yritän löytää jonkun korsetin, että saa edes jonkun näköisen kierron aikaiseksi. Nyt vedetään kolme päivää buranaa ja toivotaan parasta.

T. slaissikuningas
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Perkele sentään, menin töhöilemään kylkeni kanssa ja nyt ei ole varmuutta kykenenkö pelaamaan. No tuo kylkihän ei itse suoritukseen vaikuta (samaa skeidaa kuitenkin), mutta se kipu tuntuu juuri nyt ilkeältä.

Yritän löytää jonkun korsetin, että saa edes jonkun näköisen kierron aikaiseksi. Nyt vedetään kolme päivää buranaa ja toivotaan parasta.

T. slaissikuningas

Ei muuta kuin buranaa / Irinaa tarpeen mukaan ja baanalle. Ei tää oo niin vakavaa...;-)
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ei muuta kuin buranaa / Irinaa tarpeen mukaan ja baanalle. Ei tää oo niin vakavaa...;-)

No ei se vakavuus tässä huoleta, vaan se, että paraneminen venyy, jos siis on vielä lauantaina kylki hellänä. Joka tapauksessa pelaan ihan päin he..inikkoa, on kylki kunnossa tai ei.

Irinan vetämisestä vaimolla saattaa olla toinen mielipide, joten sitä en viitsi kokeilla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla on valmistautuminen kauden päätapahtumaan mennyt suorastaan loistavasti. Kolme viimeistä virallista kisaa kun olen pelannut niin aina on tasoitus noussut ! Kisakunto lähestyy. Valitettavan vähän sitä tosin yhdellä kisalla saa ylöspäin, mutta suunta on oikea.

Muutoin koko kesä on pelin suhteen ollut vuoristorataa ilman jarruja. Yleensä kun on mennyt huonosti niin on mennyt sitten todella huonosti, väliin sitten jokunen harva hyvä rundi. Näistä lähtökohdista olen valmis taistoon.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No niin, nyt on kaikki Vihdissä kunnossa lauantaiaamun spektaakkelia varten:
- rangella odottaa läjä palloja (jos joku tahtoo hakata ne päivän hyvät lyönnit sinne)
- väylällä 5 odottaa Pisin Draivi-taulu jossain 300 metrin päässä teeboxista
- väylän 8 greeniä jyrätään ja hiotaan Lähimmäs Lippua-kisaan
- kokki vääntää herkku-menua
- meikäläisen auton takajousitus on kovilla kun palkinnot ja pytty lastataan kyytiin
- pelipäivälle tilattu aurinkoinen sää tuli vähän etuajassa, mutta lupasi pysytellä tonteilla yli viikonlopun

Muuta ei puutu kuin pelaajat. Toivottavasti kaikki pääsevät paikalle vaivatta, tiedossa on kiva päivä golfin parissa!!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jos klo 09:00 on startti, niin mihin aikaan jengi on tuolla vetämässä borkkaa aamulla?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos klo 09:00 on startti, niin mihin aikaan jengi on tuolla vetämässä borkkaa aamulla?
Mulla on ajatuksissa startata Pohjois-Helsingistä joskus klo 7.30 kieppeillä. Navin mukaan olen silloin paikalla noin 8.07, ihan tarkkaa aikaa ei ole ;)

Piru että tekisi mieli ottaa useampi rentouttava ja valmistautua koitokseen, mutta ajokunto rajoittaa, jääkööt six packiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös