Näin maalaisena en ymmärrä mitä borkan vetäminen tarkoittaa, mutta itse ajattelin olla paikalla klubin avautuessa, eli heti kasilta... Ja bozik; kyllä tässä tänään ehkä joutuu yhden yömyssyn kumoamaan, että on latio letkeänä heti aamutuimaan!
Mä fundeerasin tän sil viissii, notta katselen alun kuinka Suomi pyörittää Espanjaa jaliksessa ihan pyörryksiin. Siihen sitten nukahdan ja herään aamulla täysin letkeänä ja valmiina taistoon )Näin maalaisena en ymmärrä mitä borkan vetäminen tarkoittaa, mutta itse ajattelin olla paikalla klubin avautuessa, eli heti kasilta... Ja bozik; kyllä tässä tänään ehkä joutuu yhden yömyssyn kumoamaan, että on latio letkeänä heti aamutuimaan!
Mulla on ajatuksissa startata Pohjois-Helsingistä joskus klo 7.30 kieppeillä. Navin mukaan olen silloin paikalla noin 8.07, ihan tarkkaa aikaa ei ole ;)
Piru että tekisi mieli ottaa useampi rentouttava ja valmistautua koitokseen, mutta ajokunto rajoittaa, jääkööt six packiin.
Sinne vaan seuraavaan JA Golfiin mukaan, niin tiedät!Siis montako pistettä Gags pelasi? Ja millä händärillä?
Sinne vaan seuraavaan JA Golfiin mukaan, niin tiedät!
Kuka voitti scratchin ja millä tuloksella?
Meinaat siis etten mielestäsi ollut yhtä ADHD kuin normaalisti?Gagsin voitto oli varma jo ennen kuin yhtään palloa oli ilmassa, sen verran rauhallinen ja itsevarma herra oli jo ennen kisaa.
Meinaat siis etten mielestäsi ollut yhtä ADHD kuin normaalisti?
Kisan tulos ja pisteet 39 eivät vaikuttaneet händäriin eli bufferissa mentiin.
Kyllä sinä taidat olla oikeassa, yritin googletellen tarkistaa asiaa. Minä elän jossakin muinaisuudessa, koska minusta systeemi ainakin joskus meni niin, että 3 pistettä oli ns. bufferi eli sen sisällä (yli tai alle) ei vaikutusta tasoitukseen. Nyt kun katsoin niin eihän tällaista systeemia ilmeisesti enää edes ole. Täytyy seurailla vaihtuuko tasoitus jossakin välissä, kun niitä päivittävät.Vai ymmärsinkö nyt jotain ihan väärin?
Kyllä sinä taidat olla oikeassa, yritin googletellen tarkistaa asiaa. Minä elän jossakin muinaisuudessa, koska minusta systeemi ainakin joskus meni niin, että 3 pistettä oli ns. bufferi eli sen sisällä (yli tai alle) ei vaikutusta tasoitukseen. Nyt kun katsoin niin eihän tällaista systeemia ilmeisesti enää edes ole. Täytyy seurailla vaihtuuko tasoitus jossakin välissä, kun niitä päivittävät.
Viiskasille tsemppiä ja pikaista paranemista !
Täytyy seurailla vaihtuuko tasoitus jossakin välissä, kun niitä päivittävät.
Vai että kasikakkosella meni scratchin voitto. Olis pitäny tulla korjaamaan toi potti ;).
No nyt on sen verran isot puheet, että tuo täytyy nähdä ens vuonna livenä, eiku nyt jo pvm kalenteriin ja kisaamaan!!