Olen edelleen samaa mieltä kuin aiemmin talvella tässä ketjussa, Jagria pitäisi tsempata niin paljon että mies voi aidosti jäädä jääkiekkoilijana eläkkeelle.
Nykypäivän kiekon seuraajat tuntee Connor McDavidit ja Sidney Crosbyt, mutta kaikella kunnioituksella herroja kohtaan, nämä on ihan poikasia todellisten legendojen rinnalla. Gordie Howe on "mr.Hockey", mutta Jagr haastaa jo tuotakin titteliä. Perkele Jagr on äijä, joka olisi laittanut osan Gretzkyn ennätyksistäkin uusiksi, jos olisi pelannut koko uransa änärissä. Jagr lienee ainoa tai ainakin yksi harvoja pelaajia, joka on kokenut kaikki NHL:n kolme työsulkua/lakkoa. Sen lisäksi Jagr veti hyvässä peli-iässä kolme kautta kohelossa.
Jatkoaikaan ei koskaan perustettu ketjua: "Jaromir Jagr murskaa Gretzkyn ennätyksen". Olen nimittäin melko varma, että ilman tuota Jagrin KHL-visiittiä tuollainen ketju olisi perustettu, tai ainakin muuten Jagrin matkaa kaikkien aikojen maalikuninkaaksi olisi seurattu. Samaten kaikkien aikojen peliennätykset olisi olleet Jagrille paperia.
Jagr on ihan käsittämätön ukko. En ole koskaan nähnyt herran peliä livenä, mutta se on mun "to do" listalla. Täytyy vain toivoa, että tämä korona-pelleily loppuu joskus niin pääsee matkustamaankin ennen kuin Jagr lopettaa uransa.