Jarno Pikkaraiselle kenkää!

  • 204 912
  • 1 251

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mutta sehän se kuudes sija riittää pikkaraiselle, siinä sitä on kuulema tavoitetta kerrassaan.

Noinhan sitä paikkaillaan kesken heikosti menneen kauden. Todellisuudessa joukkueen pitäisi keikkua Kärppien jälkeen kakkosena.

Toivottavasti tämä jää Pikkaraisen viimeiseksi kaudeksi IFK:ssa. Selin-Pikkarainen oli alunperinkin aivan väärä valinta valmentajakaksikoksi IFK:hon. Kumpikin oli profiloitunut pikkukaupunkien seurojen valmentajiksi, eikä kumpikaan ollut saavuttanut mitään merkittävää urallaan. TPS:n runkosarjan kakkossija ei vielä riitä saavutukseksi, varsinkin kun sekin homma sössiittiin pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Ekaa kertaa olen kallistumassa Pikkaraisen potkuihin, vika tikki on ollut tämä järjetön peluutus. Miksi Pikkaraiselle on edes hankittu Kangasniemeä, Leskistä tai M. Kerästä kun mies selvästi arvostaa eniten Tallberg, J.Keränen, Motin-tyylisiä pelaajia.

Mutta samalla ymmärrän että runkosarjaa on niin vähän jäljellä, ettei siinä olisi mitään järkeä. Vetäkööt Poffit ja katotaan sen jälkeen mikä on tulos.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä valitettavasti nämä jos voi sanoa "junnu" ottelut näyttivät sen, ettei Pikkaraisella ole sitä sytytyslankaa edes peluutuksellisesti. Aivan järjetöntä peluuttaa pappakerhoa tilanteissa, missä nimenomaan tarvittaisiin liikettä, nopeutta ja luovuutta, kuten YV.
Pojat näyttivät läpi ottelun, että tahtoa ja asennetta riittää, palkinnoksi parista virheestä penkitys ja se siitä.

Suoraan sanoen vituttaa ja vielä väärässä ketjussa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuudetta sijaa korkeammalle ei taideta taskaan päästä ja taas lähdetään pudotuspeleihin vieraskaukalosta.

Vaikea tuosta on tosiaan enää ylemmäs nousta, pikemmin voi käydä niin, että sääleihin joudutaan. Sinällään vieraissa aloittaminen ei mielestäni ole ongelma ainakaan tilastojen valossa, sillä vieraissa Pikkaraisen sekava peli on tuottanut 11 pistettä enemmän kuin kotiottelut. Vierasjoukkueena HIFK on liigan neljänneksi paras ja kotijoukkueena keskinkertaisesti vasta kahdeksanneksi ”kovin”. Mutta pelin tiivistyessä sen perusasioiden tulisi olla selkärangassa, jotta menestyksestä voi haaveilla. Jos joukkue yltää välieriin, olisin iloisesti yllättynyt.

Katsotaan Pikua tämä kausi ja vaihdetaan pätevämpi ukko tilalle, mikäli puolivälierisä pudotaan.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vaikea tuosta on tosiaan enää ylemmäs nousta, pikemmin voi käydä niin, että sääleihin joudutaan. Sinällään vieraissa aloittaminen ei mielestäni ole ongelma ainakaan tilastojen valossa, sillä vieraissa Pikkaraisen sekava peli on tuottanut 11 pistettä enemmän kuin kotiottelut. Vierasjoukkueena HIFK on liigan neljänneksi paras ja kotijoukkueena keskinkertaisesti vasta kahdeksanneksi ”kovin”. Mutta pelin tiivistyessä sen perusasioiden tulisi olla selkärangassa, jotta menestyksestä voi haaveilla. Jos joukkue yltää välieriin, olisin iloisesti yllättynyt.

Katsotaan Pikua tämä kausi ja vaihdetaan pätevämpi ukko tilalle, mikäli puolivälierisä pudotaan.

Noinhan se menee tällä hetkellä, mutta paremmassa valmennuksessa joukkueen peli kotona olisi kunnossa ja sarjasijotuskin sellainen, että kotietu heikompaa joukkuetta vastaan olisi etulyöntiasema, ei uhka. Nyt joudutaan taas lähtökohtaisesti kovempaa joukkuetta vastaan samalla kun Kärpät pääsee aloittamaan runkosarjan 8.-10. vastaan ja hoitanee sen sarjan tyyliin 4-0 tai 4-1. Kuudes sija tarkoittaa myös sitä, että mahdollisissa välierissä Kärpät on se todennäköisin vastustaja. Kyllä 2. tai 3. sijalta olisi paljon helpompi lähteä pudotuspeleihin. Pelaajien perusjargoniin kuuluu hokema ”ei ole väliä kuka tulee vastaan, kaikki pitää voittaa”. Ei se niin mene, riittää että voittaa kolme joukkuetta. Kaksi edellistä mestaruuttaan IFK on voittanut siten ettei se kohdannut yhtään runkosarjassa yläpuolelleen sijoittunutta joukkuetta, vaikkei ei itse voittanut runkosarjaa. 2011 saatiin kotietu kaikkiin sarjoihin vaikka oltiin runkosarjan kolmas.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Vaikea tuosta on tosiaan enää ylemmäs nousta, pikemmin voi käydä niin, että sääleihin joudutaan. Sinällään vieraissa aloittaminen ei mielestäni ole ongelma ainakaan tilastojen valossa, sillä vieraissa Pikkaraisen sekava peli on tuottanut 11 pistettä enemmän kuin kotiottelut. Vierasjoukkueena HIFK on liigan neljänneksi paras ja kotijoukkueena keskinkertaisesti vasta kahdeksanneksi ”kovin”. Mutta pelin tiivistyessä sen perusasioiden tulisi olla selkärangassa, jotta menestyksestä voi haaveilla. Jos joukkue yltää välieriin, olisin iloisesti yllättynyt.

Katsotaan Pikua tämä kausi ja vaihdetaan pätevämpi ukko tilalle, mikäli puolivälierisä pudotaan.
Mikäli pudotaan puolivälierissä, niin pikulle kenkää? Koko kausi ollut, niin sekavaa roskaa, niin yksi välieräpaikka ei voi taata jatkoa.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli pudotaan puolivälierissä, niin pikulle kenkää? Koko kausi ollut, niin sekavaa roskaa, niin yksi välieräpaikka ei voi taata jatkoa.
Niin. Mä olen nyt tulkinnut asian siten, että IFK:ssa silkan rahan lisäksi tuloksen (sarjataulukko) sijaan merkitsee tilastot (corsi sun muu jupina). Eli riittää kun näyttää siltä että menestyttäisiin sen sijaan että menestyttäisiin.

Mutta joo, en edellennkään tiedä yhtään mitään pikkariasen kyvyistä tuoda mestaruuksia, mutta kyllä kaiken kaikkiaan kokonaisuus on tällä hetkellä sen verraan sellaista teflonia ettei siihen oikein kiinni pääse että mitä hemmettiä siellä tapahtuu ja kuka vastaa ja mistä. Ilmeisesti ei kukaan vastaa yhtään mistään.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mikäli pudotaan puolivälierissä, niin pikulle kenkää? Koko kausi ollut, niin sekavaa roskaa, niin yksi välieräpaikka ei voi taata jatkoa.

Ei se välieräpaikkakaan ja siitä kivasti ”taistellen” 4-2 lomille mikään saavutus ole. Tai Ifkissähän se on jo kuin mestaruus. Päästään ensi kaudella muistelemaan kuinka oli tolppaa ja ylärimaa ja hallittiin tilastoja. Tuleva mestari laitettiin tiukoille. Meidän resursseilla minimitavoite pitäisi olla välierissä joka vuosi ja Finaalissakin harvase kausi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se välieräpaikkakaan ja siitä kivasti ”taistellen” 4-2 lomille mikään saavutus ole. Tai Ifkissähän se on jo kuin mestaruus. Päästään ensi kaudella muistelemaan kuinka oli tolppaa ja ylärimaa ja hallittiin tilastoja. Tuleva mestari laitettiin tiukoille. Meidän resursseilla minimitavoite pitäisi olla välierissä joka vuosi ja Finaalissakin harvase kausi.
Tähän tämä HIFK:n nykyinen tekeminen kulminoituu. Välieräpaikka on lippu jatkoon ja sen jälkeen voidaan ottaa rennosti. Jätkät nauttii Liigan korkeimpia liksoja, mutta vaatimustaso on vain välierissä. Mun mielestä kommentit hienosta saavutuksesta suoraan kuuden parhaan joukkoon pääsystä on aivan älyttömiä. Tähän kun lisätään ne "haaveet" kotiedusta ni ei jumalauta.
Salmelainen on rakentamassa Pikkaraisen kanssa euroopan kärkiseuraa, mutta niin vain ohi pyyhkivät KooKoot, Ilvekset ja Lukot. Pikkaraisen pää pitäisi olla jo vadilla siitä syystä, että tyydytään keskinkertaisuuteen.
Jollain tasolla Kangasniemen fudut ovat signaali siitä ettei Pikkarainen saa yksilöistä parasta terää irti. Kangasniemen alamäki alkoi samaan aikaan kuin Pikkarainen astui tahtipuikkoihin. Atun kanssa Kangasniemi oli valokeilassa ja takoi omalla tyylillään huikeita suorituksia illasta toiseen.

Odotan että saadaan vielä KJ:n kaltainen koutsi jonka vaatimustaso on kaikki tai ei mitään heti päivästä 1 alkaen.
Ikävä fakta on HIFK:n ja Pikkaraisen kohdalla se, että HIFK haluaa olla euroopan kärkijengi mutta valmennus on high risk, low reward tasoa kun sen pitäisi olla low risk, high reward, high price vähintäänkin meriittien osalta.

Ihmettelin Pikkaraisen valintaa alkupäivinä, mutta annoin hänelle mahdollisuuden kyrvän ulkonäön ja 'jatkuvuuden' takia.
Tällä hetkellä en säälisi häntä lainkaan ja antaisin Tanskalle mahdollisuuden näyttää mitä 7 vuotta lakatun laudan päällä on tehnyt. Puolivälierissä ulos --> Tanska myös hiuksista vittuun.

Valmennus kaipaa totaalisen puhdistautumisen, ei paskasta voi jättää rantuja housuun.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli pudotaan puolivälierissä, niin pikulle kenkää? Koko kausi ollut, niin sekavaa roskaa, niin yksi välieräpaikka ei voi taata jatkoa.

Eikös Pikun sopimus kata myös ensi kauden? Pidän itse minimitavoitteena välieräpaikkaa eli yhtä voitettua playoff-sarjaa. Silloin on edes vähän näyttöä, jotta voisi jatkaa sopparin loppuun. Jos pudotaan puolivälierässä, niin purkaisin sopimuksen. Kyllä, peli on ollut sekavaa, mutta lopulta tulokset ratkaisee. Jos tällä kaudella tulisikin mestaruus, niin kuka muistelisi sekavaa runkosarjaa?

Tällä hetkellä on vaikea nähdä, että puolivälieristä mentäisiin jatkoon, mutta pelataan ne pelit ensin pois ja kivitetään sitten, jos on aihetta. Eikä edes se puolivälieräpaikka ole vielä varma...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itseä ei kyllä yhtään lämmitä pronssipeliin yltäminen jos runkosarja vedetään rimaa hipoen kuuden joukkoon täysin epämielyttävällä paskalla pelillä. Tällä runkosarjalla ainoastaan finaalipaikka on semmoinen, että pystyy näkemään kaudessa jotain hyvää. Keskinkertaisuus se vain tuntuu jatkuvan kaudesta toiseen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itseä ei kyllä yhtään lämmitä pronssipeliin yltäminen jos runkosarja vedetään rimaa hipoen kuuden joukkoon täysin epämielyttävällä paskalla pelillä. Tällä runkosarjalla ainoastaan finaalipaikka on semmoinen, että pystyy näkemään kaudessa jotain hyvää. Keskinkertaisuus se vain tuntuu jatkuvan kaudesta toiseen.

Se on juuri näin. Toki luonnollisesti mielummin välieriin kun että jäädään puolivälierin, mutta noita pronssipelejä nyt on tahkottu tässä aika paljon. Pitäisi päästä finaaleihin jo, tulee muuten taas 5v kuluneeksi edellisestä, aivan kuten 2011-2016 välissä, ja se on liian pitkä aika IFK:lle kyllä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Eikös Pikun sopimus kata myös ensi kauden? Pidän itse minimitavoitteena välieräpaikkaa eli yhtä voitettua playoff-sarjaa. Silloin on edes vähän näyttöä, jotta voisi jatkaa sopparin loppuun. Jos pudotaan puolivälierässä, niin purkaisin sopimuksen. Kyllä, peli on ollut sekavaa, mutta lopulta tulokset ratkaisee. Jos tällä kaudella tulisikin mestaruus, niin kuka muistelisi sekavaa runkosarjaa?

Tällä hetkellä on vaikea nähdä, että puolivälieristä mentäisiin jatkoon, mutta pelataan ne pelit ensin pois ja kivitetään sitten, jos on aihetta. Eikä edes se puolivälieräpaikka ole vielä varma...
Itse maksavana katsojana muistelen. Olisi ihan ok olla hyvissä asetelmissa jo ennen poffeja ja peli olisi rakenteeltaankin sellaista, että voisi jotain odottaa ja haluaisi hallille. Nyt niin ei ole ja itse en latiakaan lyö pikehokiin. Yhdet ilmaisliput löytyy, ne voi käydä hallilla vinguttamassa ja istua baarissa tuopilla.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Alkaa näyttää yhä surkeammalta ratkaisulta Selinin fudut. Tässä tuhotaan jo seuraavaakin kautta. Kuka tonne haluaa tulla sekoilemaan? Harmittaa Pikkaraisen puolesta.
Atu sai aihetonkaki raippaa, jotai osas kait ku vertaa tähä nykysee velhoon.

En potkuja kannata mut pitäs jotai tehä. Ihan oikeesti on pelaajia. 10.2 on kait ja 6. sija.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Atu sai aihetonkaki raippaa, jotai osas kait ku vertaa tähä nykysee velhoon.

En potkuja kannata mut pitäs jotai tehä. Ihan oikeesti on pelaajia. 10.2 on kait ja 6. sija.
Päätit sitten lainata viestin ketjun alkuajoilta, lähes vuoden takaa. Pelaajia on joo oikeasti?

Tässä kohtaa lähestulkoon kaikki mahdollinen on tehty – en usko, että joku sarjan pohjimmaisten keskinkertainen kaveri tätä laivaa suuntaan tai toiseen keikuttaa, eli hankinnat lienee tehdyt. Nyt halutaan jatkuvuutta ja se tarkoittaa luultavasti tämän ketjun ylösnousemusta viikosta toiseen vielä ainakin vuoden.

Mikäli pudotuspelit menee täysin vihkoon (tulee jotain muuta kuin finaalipaikka), niin pieni mahdollisuus Pikkaraisen fuduille lienee olemassa.

Otetaan silti posin kautta: Nyt pitäis paineet olla tiessään. IFK on jämähtänyt kuudenneksi ja kukaan ei odota oikein yhtään mitään. Lasaretti tyhjäksi, paikoista maaleja ja peliin rentoutta. Ei tartte enää puristaa. Seuraavaa kautta ajatellen ollaan otettu taas oppia. Mitään ihmeitä tuskin kannattaa odottaa, mutta eiköhän ensi kaudellakin meillä ole paperilla kärkikahinoissa pyörivä nippu: kesällä kuviot kuntoon ja heti alusta täysi höyry päälle. Siellä on myös jatkuvuutta useamman (joidenkin kohdalla hyvinkin kyseenalaisen) sopimuksen muodossa.

Sormet ristissä ja peukku pystyssä eteenpäin!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itse maksavana katsojana muistelen. Olisi ihan ok olla hyvissä asetelmissa jo ennen poffeja ja peli olisi rakenteeltaankin sellaista, että voisi jotain odottaa ja haluaisi hallille. Nyt niin ei ole ja itse en latiakaan lyö pikehokiin. Yhdet ilmaisliput löytyy, ne voi käydä hallilla vinguttamassa ja istua baarissa tuopilla.
Tämä! Vaikka itse tyhmänä elinkautisena toimin päinvastaisesti eli kaudesta toiseen käyn kaikki pelit kausikorttipaikoilta katsomassa ja vieraspelit vielä Telia TVstä päälle niin en kyllä oikeasti osta täällä osan mainostamaa Pikkaraisen kiekon viihdyttävyys-aspektia. Joukossa on toki ollut hienoja hetkiä, kuten viime keväinen Pelicans-sarja ja kourallinen runkosarja-otteluita, mutta sitten näiden vastapainona on aivan helvetin paljon enemmän pelejä, joissa Pikkaraisen IFK pelaa päin helvettiä ja lyö päätään Lukon/Jukureiden/SaiPan trappiin, ja häviää. Minulle voitto on aina voitto vaikka se tulisi paskalla pelillä, ja en oikein yhtään osaa arvostaa häviöitä vaikka niissä olisi voitettu corsit ja muut tilastot. Vaikea uskoa, että ihmiset viihtyisivät vähemmän peleissä, jos voittoja tulisi voiton perään ”paskakiekolla”? Itse olen ainakin niin loppu tähän IFKn krooniseen alisuorittamiseen, että ottaisin vaikka Tappara-kiekolla 3-4 mestaruutta seuraavaan vuosikymmeneen, ja sen jälkeen voidaan sitten miettiä näitä tyylillisiä asioita. Tämä kaikki on toki erittäin subjektiivista.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tämä! Vaikka itse tyhmänä elinkautisena toimin päinvastaisesti eli kaudesta toiseen käyn kaikki pelit kausikorttipaikoilta katsomassa ja vieraspelit vielä Telia TVstä päälle niin en kyllä oikeasti osta täällä osan mainostamaa Pikkaraisen kiekon viihdyttävyys-aspektia. Joukossa on toki ollut hienoja hetkiä, kuten viime keväinen Pelicans-sarja ja kourallinen runkosarja-otteluita, mutta sitten näiden vastapainona on aivan helvetin paljon enemmän pelejä, joissa Pikkaraisen IFK pelaa päin helvettiä ja lyö päätään Lukon/Jukureiden/SaiPan trappiin, ja häviää. Minulle voitto on aina voitto vaikka se tulisi paskalla pelillä, ja en oikein yhtään osaa arvostaa häviöitä vaikka niissä olisi voitettu corsit ja muut tilastot. Vaikea uskoa, että ihmiset viihtyisivät vähemmän peleissä, jos voittoja tulisi voiton perään ”paskakiekolla”? Itse olen ainakin niin loppu tähän IFKn krooniseen alisuorittamiseen, että ottaisin vaikka Tappara-kiekolla 3-4 mestaruutta seuraavaan vuosikymmeneen, ja sen jälkeen voidaan sitten miettiä näitä tyylillisiä asioita. Tämä kaikki on toki erittäin subjektiivista.
Tais päästä pikku ajatusvirhe – prööt!

Et osta Pikkaraisen kiekon viihdyttävyys-aspektia...mutta sinulle kelpaa voitto vaikka se tulisi paskalla pelillä? Sen jälkeen kuitenkin mietit, että ei ne ihmiset tulis hallille vaikka paskakiekolla voitettaisiin.

Noh, ainakin yhden asian ymmärrän – turhautumisen alisuorittamiseen.
 
J

Just-Ice-Hockey

Tais päästä pikku ajatusvirhe – prööt!

Et osta Pikkaraisen kiekon viihdyttävyys-aspektia...mutta sinulle kelpaa voitto vaikka se tulisi paskalla pelillä? Sen jälkeen kuitenkin mietit, että ei ne ihmiset tulis hallille vaikka paskakiekolla voitettaisiin.

Noh, ainakin yhden asian ymmärrän – turhautumisen alisuorittamiseen.

Tai sitten Pikkaraisen pelillä, joka ei ole viihdyttävää (=paskaa peliä) ei tule riittävästi voittoja... Kunhan arvuuttelen. Prööt Prööt.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itsekin alan kallistumaan sille kannalle että Pikkaraisen sopimus olisi hyvä yrittää yhteisymmärryksessä purkaa ensi kaudeksi, jos vaan parempi valmentaja on saatavilla. Olen odottanut että peli paranisi kun mun silmään kyse ei ole isoista asioista, mutta
parannusta ei oikein tahdo tulla. Tai tavallaan tulee pieniä juttuja, mutta ne ei kanna kuitenkaan lopputulokseen saakka. Silti olen sitä mieltä että tuo pelin on ollut (aina pelin sisällä) sen verran hyvässä kuosissa, että pienellä parannuksella ja paremmalla ja päättäväisemmällä duunilla hyökkäyspäässä, olisi otettu enemmän voittoja. Tai sitten se vaan on niin sekaisin että ei saada sitä viimeistä steppiä otettua. Omista lähdöt on kuitenkin parantuneet, ajoittain karvaus ja paineistuspeli sekä hyökkäysten kääntäminen.

On mulla kyllä myös sellainen fiilis, että yksi laadukas voimalaituri voisi tuoda tarvittavan lisän hyökkäykseen, mutta ei taida sellaista löytyä.

Harmi Pikkaraisen kannalta, odotin aika paljon.

Nyt tulee sitten todellinen stressitesti, sillä seuraavat 6 matsia pelataan Ilvestä, Kärppiä (x2), Kookoota, Saipaa ja Tapparaa vastaan. Vähintään 3 voittoa pitäisi ottaa jotta voisi ajatella että pärjätään noita kovia jengejä vastaan. Alle 3 on liian vähän mutta toisaalta 4-5 olisi jo todella hyvä suoritus ja kova työnäyte Pikkaraiselta, mutta se vaatii että peli paranee hieman ja että itseluottamus saadaan kuntoon.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itsekin alan kallistumaan sille kannalle että Pikkaraisen sopimus olisi hyvä yrittää yhteisymmärryksessä purkaa ensi kaudeksi, jos vaan parempi valmentaja on saatavilla. Olen odottanut että peli paranisi kun mun silmään kyse ei ole isoista asioista, mutta
parannusta ei oikein tahdo tulla. Tai tavallaan tulee pieniä juttuja, mutta ne ei kanna kuitenkaan lopputulokseen saakka. Silti olen sitä mieltä että tuo pelin on ollut (aina pelin sisällä) sen verran hyvässä kuosissa, että pienellä parannuksella ja paremmalla ja päättäväisemmällä duunilla hyökkäyspäässä, olisi otettu enemmän voittoja. Tai sitten se vaan on niin sekaisin että ei saada sitä viimeistä steppiä otettua. Omista lähdöt on kuitenkin parantuneet, ajoittain karvaus ja paineistuspeli sekä hyökkäysten kääntäminen.

On mulla kyllä myös sellainen fiilis, että yksi laadukas voimalaituri voisi tuoda tarvittavan lisän hyökkäykseen, mutta ei taida sellaista löytyä.

Harmi Pikkaraisen kannalta, odotin aika paljon.

Nyt tulee sitten todellinen stressitesti, sillä seuraavat 6 matsia pelataan Ilvestä, Kärppiä (x2), Kookoota, Saipaa ja Tapparaa vastaan. Vähintään 3 voittoa pitäisi ottaa jotta voisi ajatella että pärjätään noita kovia jengejä vastaan. Alle 3 on liian vähän mutta toisaalta 4-5 olisi jo todella hyvä suoritus ja kova työnäyte Pikkaraiselta, mutta se vaatii että peli paranee hieman ja että itseluottamus saadaan kuntoon.

Melkein pitäisi ottaa 5 voittoa, eikä sekään taida riittää runkosarjasijoituksen parantamiseen. Jos oikein reisille menee tuo ottelusuma, saattaa HPK:kin vielä tulla ohi.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Melkein pitäisi ottaa 5 voittoa, eikä sekään taida riittää runkosarjasijoituksen parantamiseen. Jos oikein reisille menee tuo ottelusuma, saattaa HPK:kin vielä tulla ohi.

Pitäisi joo mutta mun luotto vahvistuisi jo 3-4 voitolla ja se olisi hyvä singnaali. Seuraavasta 6 matsista tuo em. jälkeen sitten tavoitteena 4-5. Siitä olisi hyvä edetä kohti 4-5 sijoja.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisi joo mutta mun luotto vahvistuisi jo 3-4 voitolla ja se olisi hyvä singnaali. Seuraavasta 6 matsista tuo em. jälkeen sitten tavoitteena 4-5. Siitä olisi hyvä edetä kohti 4-5 sijoja.

En usko, että tuo tahti riittää. Se riittänee HPK:n takana piyämiseen, mutta ei 4.-5. sijoille. Lukko, Ilves ja KooKoo ottavat pistteitä kovemmalla prosentilla ja heillä on lisäksi aika reilu etumatka.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Potkut, heti. Ei tätä jaksa enää katsella. Surkein valmentaja sitten.....hmm....Selinin. Hallille en palaa ennen kuin tämä pelle on saanut lähteä.

T: Kaikkimullehetifani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös