Koita pärjää. Aika yksin taidat olla halujes kanssa.Potkut, heti. Ei tätä jaksa enää katsella. Surkein valmentaja sitten.....hmm....Selinin. Hallille en palaa ennen kuin tämä pelle on saanut lähteä.
T: Kaikkimullehetifani.
Koita pärjää. Aika yksin taidat olla halujes kanssa.Potkut, heti. Ei tätä jaksa enää katsella. Surkein valmentaja sitten.....hmm....Selinin. Hallille en palaa ennen kuin tämä pelle on saanut lähteä.
T: Kaikkimullehetifani.
Itse en lähtisi vaihtamaan. Tässä seurassa on jo aivan tarpeeksi potkittu valmentajia ulos viime vuosien aikana, eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Itse antaisin ensi kauden alusta vielä Pikelle mahiksen, ja sitten voisi HARKITA asiaa jos ei lähde. Vaikka rahaa on ja kaikkea muuta, niin turha sitä on jatkuvalla syötöllä heittää kaivoon ja maksella irtisanotuille valmentajille korvauksia kun uusilla pyörii palkka päällä. Mielummin kärsitään kausi tai pari, kun jatketaan samaa huonoksi todettua potkukierrettä.Joko nyt? Vai pitääkö odottaa, että pudotaan säälipleijareihin?
Itse en lähtisi vaihtamaan. Tässä seurassa on jo aivan tarpeeksi potkittu valmentajia ulos viime vuosien aikana, eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Itse antaisin ensi kauden alusta vielä Pikelle mahiksen, ja sitten voisi HARKITA asiaa jos ei lähde. Vaikka rahaa on ja kaikkea muuta, niin turha sitä on jatkuvalla syötöllä heittää kaivoon ja maksella irtisanotuille valmentajille korvauksia kun uusilla pyörii palkka päällä. Mielummin kärsitään kausi tai pari, kun jatketaan samaa huonoksi todettua potkukierrettä.
Ainoa tilanne missä hyväksyn Pikkaraisen potkut on se että Pikkarainen tekee jotain historian tyyppistä tms tai jos korvaaja on joku satavarma kortti, eikä mikään arpa á lá Ville Peltonen tms.
Tänään nähtiin täydellinen esimerkki HUIPPUvalmentajan ja meidän "valmentajan" välillä. Toinen vie joukkojaan 6 parhaan joukkoon pienellä budjetilla ja meidän osaaja on viemässä sääleihin liigan kalleimmalla joukkueella ja huippupelaajilla. Hyvä Tobias, hieno valinta!
Tuossahan ne perustelut oli jo aikalailla mun viestissä.Itse et lähtisi vaihtaa? Ei mitään vittuilua, mutta miksi et?
Kaikki mennyt putkeen tän Pikun kanssa?
Tuossahan ne perustelut oli jo aikalailla mun viestissä.
Tuossahan ne perustelut oli jo aikalailla mun viestissä.
Juurikin niin.Kaiken lisäksi Ahokas saapui seuraansa täksi kaudeksi - osaaja siis todistetusti voi saada ammattilaisjoukkueen suorittamaan laadukkaasti ilman 7-vuotista sisäänajoprojetkia.
Kaiken lisäksi Ahokas saapui seuraansa täksi kaudeksi - osaaja siis todistetusti voi saada ammattilaisjoukkueen suorittamaan laadukkaasti ilman 7-vuotista sisäänajoprojetkia.
Itse en lähtisi vaihtamaan. Tässä seurassa on jo aivan tarpeeksi potkittu valmentajia ulos viime vuosien aikana, eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Itse antaisin ensi kauden alusta vielä Pikelle mahiksen, ja sitten voisi HARKITA asiaa jos ei lähde. Vaikka rahaa on ja kaikkea muuta, niin turha sitä on jatkuvalla syötöllä heittää kaivoon ja maksella irtisanotuille valmentajille korvauksia kun uusilla pyörii palkka päällä. Mielummin kärsitään kausi tai pari, kun jatketaan samaa huonoksi todettua potkukierrettä.
Ainoa tilanne missä hyväksyn Pikkaraisen potkut on se että Pikkarainen tekee jotain historian tyyppistä tms tai jos korvaaja on joku satavarma kortti, eikä mikään arpa á lá Ville Peltonen tms.
En ole jälkiviisas, vaan totesin jo muutosvaiheessa Pikkaraisen olevan heikoilla tässä tehtävässä. Salmelaiselle iso miinus. Jos rakentaa vahvan joukkueen, niin se on aloitettava valmennuksesta.
Todennäköisesti pudotuspelit jäävät pelaamatta, joten Pikkarainen/ Tanska kaksikon ura alkaa olla HIFK:ssa ohitse, onneksi.
Onneksi teillä sentään on puikoissa Kummeli-ukkeli! Aika monesta suunnasta vittuilua sietää, muttei sentään Kahvaran hullujen huoneesta.Palkatkaa Raipe loppukaudeks. Mutta Hifk on tällä hetkellä yhtä hyvä kun Erika Vikmanin esitys UMK:n finaalissa. Mutta Alpo Suhonen sitten manageriks jos ette Fööniä saa.
Onneksi teillä sentään on puikoissa Kummeli-ukkeli! Aika monesta suunnasta vittuilua sietää, muttei sentään Kahvaran hullujen huoneesta.
Jos joukkueen ylivoimaprosentti on 33, se tippuu vääjäämättä joukkueesta, valmentajasta ja sarjasta riippumatta..Kun otetaan tarpeeksi "pitkä juoksu", ei minkään joukkueen ylivoimaprosentti yllä 33- een. (merkittävissä sarjoissa) Esim. 10 ottelun jaksossa se voi toki olla vaikka 45.Juurikin niin.
En halua lyödä lyötyjä, eikä sitä koskaan tiedä vaikka olisimme vielä mestareita, varsinkin jos poffsit pelataan ilman katsojia ja meidän äijät pääsevät pelaamaan ilman paineita.
Toivottavasti kuitenkin nämä, jotka ovat antanut itsensä kuulla Pikkaraista lähellä olevilta tahoilta ja puolustelevat meidän valmennusta henkeen ja vereen, kertoen sitä sun tätä, esim. juuri sitä että pitää antaa aikaa, kun on uusi valmentaja uudessa tehtävässä, vihdoin ymmärtävät, että toista mieltä olevat voivat myös olla oikeassa.
Pientä viisastelua loppuun:
Sarjataulukko ei taida vieläkään kertoa koko totuutta.
YV-% on käsittääkseni pudonnut viime aikoina jonkun verran (olikohan yli 33 ja nyt alle 30). Se on merkittävä muutos, ottaen huomioon koko kauden.
AV-prosenteissa taisimme pudota viidenneksi.
Corsi on mitä on.
But nothing is over yet!
Saatan muistaa väärin, mutta mielestäni se oli tuota luokkaa vielä noin 1-2 viikkoa sitten ja KooKoon oli myös päälle 30.Jos joukkueen ylivoimaprosentti on 33, se tippuu vääjäämättä joukkueesta, valmentajasta ja sarjasta riippumatta..Kun otetaan tarpeeksi "pitkä juoksu", ei minkään joukkueen ylivoimaprosentti yllä 33- een. (merkittävissä sarjoissa) Esim. 10 ottelun jaksossa se voi toki olla vaikka 45.
Alkaa kääntyä katseet Salmelaisen suuntaan. Jos hän siis päättää valmentajan palkkauksesta. Miten helvetissä meillä voi olla liigan paras pelaajamateriaali ja surkein valmentaja. Viime kauden liigan pistepörssin kärkikymmeniköstä kuusi pelaa tällä kaudella liigaa. Heistä kolme on meillä, pörssin jaetulla kärkisijalla ollut, pörssin kolmonen ja ysi. Lisäksi saatiin mestarijoukkueen ykkössentteri ja liigan parhaimpiin hyökkääviin pakkeihin kuuluneen Kousan. Siihen päälle muutamannvuoden takainen pörssiykkönen Keränen, Dyk, Tuohimaa ja Törmäsen hopeajoukkueen parhaan puolustajamme Järvisen. Miten ihmeessä Salmelainen edes sai nuo kaikki meille? Miettikää minkä tason pelaajia meille hankittiin? Onko meille koskaan aiemmin tullut tällaista tähtisikermää, jos mittariksi siis ottaa pelaajien lähiajan henkilökohtaisen menestyksen liigassa. Ehkä 1998 mestariporukka, mutta siinäkin oli monia kysymysmerkkejä, jotka sitten kauden mittaanbosoittautuivat huipuiksi. Ja miten helvetissä Pikkarainen on onnistunut ryssimään tämän homman ihan totaalisesti?