Jarno Pikkarainen Ässien päävalmentajaksi

• 104 744
  • 658

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En tiiä mitä muut ajattelee, mut ei minkään joukkueen päävalmentaja voi sanoa että toisen joukkue voittaa mestaruuden. Lähtökohtaisesti jumalauta pitää luottaa siihen että se oma jengi on paras kaikista ja sillä mennään päätyy saakka. PISTE.

Oletko miettinyt, että jos Pike harrasteli vähän sarkasmia?

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaan, että Pike tarkoitti lukon voittavan runkkarin. siis runkosarjan. Varmasti myös muut aiheeseen liittyvät kilpailut. Pikku lapsus-lipsaus hienon pelin tunnekuohussa.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mitähän mieltä Pikkarainen mahtaa olla rikkeen tehostamisesta. Tuskin Kucerikki ainakaan kehuja keräsi.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiiä mitä muut ajattelee, mut ei minkään joukkueen päävalmentaja voi sanoa että toisen joukkue voittaa mestaruuden. Lähtökohtaisesti jumalauta pitää luottaa siihen että se oma jengi on paras kaikista ja sillä mennään päätyy saakka. PISTE.

Heh! Hauskaa, että Pike tunkeutuu jopa omien ihon alle, vaikka tarkoitus on ihan toinen. Eli; jos ei ole ollenkaan aivoa päässä, niin kannattaa miettiä pirun tarkkaan, mitä Pike tässä tarkoittaa. Vinkki: hän ei ole itse sitä mieltä, että malja jaettiin tammikuussa.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heh! Hauskaa, että Pike tunkeutuu jopa omien ihon alle, vaikka tarkoitus on ihan toinen. Eli; jos ei ole ollenkaan aivoa päässä, niin kannattaa miettiä pirun tarkkaan, mitä Pike tässä tarkoittaa. Vinkki: hän ei ole itse sitä mieltä, että malja jaettiin tammikuussa.
Juuri näin, ja varsinkin kun media on jo lyönyt Lukon varmaksi mestariksi, niin on hyvä lopettaa viikonlopun haastattelut tuollaiseen kommenttiin, varsinkin kun on juuri voitettu "varma mestari" selkeästi.
Lämsäkiin repesi nauramaan,kun Pike sanoi tuon.

Viimeksi muokattu:

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän Pikkarainen vain heittänyt piikkiin aasintuntijoille, jotka hämäytyvät Lukon sisänsä näyttävästä kiekollisesta pörräämisestä kuitenkin niin, että kriittiset maalinteon tukitoimet jäävät pääsääntöisesti tekemättä, koska voimat on allokoitu pörräämiseen ja nurkissa pyörimiseen. Pikkarainen itse ajattelee pelistä lähes päinvastaisesta näkökulmasta, mutta ei nyt tuonut tuon enempää omaa häntäänsä tai omia ajatuksiaan esille.

Omaan silmään Ässien tilanne on näyttänyt koko kauden hyvältä ja kun mennään kohti kevään pelejä Ässien tapa pelata on selkeästi voittava tapa.

leeves126

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bayern. Sympatiat Helsinkiin ja Turkuun.
Itse näen tuon vain hyvänä shakkisiirtona. Kuten täälläkin sanottiin, tuodaan lisää paineita ennakkosuosikille ja se kertoo vain siitä, että ollaan itse valmiita kääntämään kaikki kivet jotta se mestaruus itse voitetaan. Pientä pilkettä silmäkulmassa unohtamatta, joka kuuluu urheiluun.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kieli poskella heitti pientä härsyä ei siitä kannata sen enempää välittää. Mutta tietty jos ulkomaan lomamatkakin täällä meni osan ihon alle pahasti niin varmasti tuostakin saa mielensä pahoitettua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy