Itse olin hieman vastakarvaan, kun kuulin podcastista. Sitten alkuun onnistuivat saamaan miut kuuntelemaan ja tykkäsin. Nyt viimeaikoina, erityisesti Lehterän lähdön jälkeen ovat ihmeen lauhkeita. Erityisesti Koskirantaa eivät halua näemmä suututtaa. Olisikohan vieraaksi tulossa. Fakta on kaikesta kaunistelusta huolimatta, että Jarno ei ole ollut sitä mitä odotettiin.
Edellisessä jaksossa nostivat Reinin tilastoja framille, jotka kieltämättä olivat hyvät. Siltikin peliä katsoneet näkivät, ettei Reini pelannut hyvin. Tilastot voivat näyttää mitä tahansa, mutta miun mielestä silmä määrittelee siltikin sen oletko pelannut hyvin vai et. Syystäkin Reini oli seuraavan pelin viltissä.
Koskirannan kohdalla voidaan sanoa samaa. Tilastot näyttää hyvältä tietyllä tapaa, mutta katsojille peli ei näytä hyvältä. Kaukaan pääty saattaa olla vaikka minkälainen tilasto hiirien kokoontuminen, ja etsiä sieltä omaa mielipidettään tukevat tilastot. Itse tykkään katsoa peliä, ja vetää omat johtopäätökseni sitä kautta. Suosittelen myös sinne hämyiseen studioon.