Viestin lähetti McL
Onko cobol hajua miten nämä "maksutavat ja aikataulut ovatkin jotain muuta kuin normaalit"-jutut sitten menevät?
Miten olisi tyyli Rauma? Siellä on sentään ainoa liigajoukkue joka on oikein tuomittu veronkierrosta. Ässiä sentään vaan epäiltiin, ja sekin lipputulojen osalta.Viestin lähetti McL
Ei sellaista mainetta kukaan todellakaan halua! (Tyyliin Pori, eihän ne asiat unohdu)
Viestin lähetti cobol
Kuinka nämä asiat todella kulkevat, sen tietää loppujen lopuksi vain muutama HPK:n luottohenkilö. Itse olen vaan hiljakseen toivonut, että osaisivat nyt hoitaa laillisesti nämä asiansa myös verojen suhteen. Tätä en toki hetkeäkään epäile, vaikka HPK ei itse maksa uusille vahvistuksilleen useiden eri lähteiden mukaan euroakaan. Rahat tulevat kokonaan muualta, vaikka HPK:n kautta kulkevatkin. Tosin kuulin eräältä suuren talon urheilutoimittajalta, että hän olisi tekemässä asiasta isompaa juttua. Liekö ilmestyy joskus kevättalvella...? Silloin ollaan varmasti viisaampia.
Maksoivat palkkoja pimeästi ja pitivät kaksoiskirjanpitoa. Toimistoon suoritetussa etsinnässä löytyi se ruutuvihko missä oli asiat niin kuin ne oikeasti olivat.Viestin lähetti Daespoo
Millos Lukko on tuomittu ja mitä tuli tehtyä?
Viestin lähetti JanJ
Kuten huomataan, ei näitä kukaan parin vuoden päästä muista...
27.01.98 näyttäis olevan.Viestin lähetti McL
Eipä toi vuosiluku tostakaan aukene, siitä ei ole kyllä muistikuvaa.. Nyt kai mennään muuten sit jo aika off-topiccia!
Viestin lähetti Footless
Noh, kaikkihan selviää sitten jos Cobolin lupailema lehtijuttu joskus ilmestyy. Itse ainakin odotan innolla, saataisiin loppu tälle huhuilulle ja epäilylle.
Viestin lähetti Korkki
Eli McL, älä sekoita heti Poria soppaan, koska Ässiä ei koskaan ole tuomittu mistään. Perkele kun verottajalta tuskin tulee ikinä korvausta joukkueen maineen pilaamisesta.
Viestin lähetti Korkki
JA:n Hämeenlinnalaismafiakaan ei ole vielä tuominnut kirjoituksia eli yhä epäilyttävämmältä vaikuttaa. Sieltäpäin yleensä tulee kovin kritiikki jos heidän sarjaa johtavaa pikkuseuraansa joku kehtaa tölväistä...
Se juttu olisi vasta alkua. Luulenpa että kirjoitukset pitäisi ihan oikeudessa näyttää toteen tai maksaa vahingonkorvauksia.Viestin lähetti Footless
Noh, kaikkihan selviää sitten jos Cobolin lupailema lehtijuttu joskus ilmestyy. Itse ainakin odotan innolla, saataisiin loppu tälle huhuilulle ja epäilylle.
Ilmaisin itseäni taas vähän huonosti. Silloin voitaisiin ihan oikeasti puhua asiasta oikeilla nimillä, "kunnon" lähteiden perusteella. Nyt tää on tämmöstä vihjailujen perusteella hissuttelua.Viestin lähetti JanJ
Se juttu olisi vasta alkua. Luulenpa että kirjoitukset pitäisi ihan oikeudessa näyttää toteen tai maksaa vahingonkorvauksia.
Tällästä tää on...
Viestin lähetti korkki
Jottei aivan täysin offtopiciksi mene niin kyllä minunkin mielestäni jotain veulua tarttee hommassa olla kun yksi porukka vaan sinnittelee yhdistyspohjalla... Eipä silti, JA:n Hämeenlinnalaismafiakaan ei ole vielä tuominnut kirjoituksia eli yhä epäilyttävämmältä vaikuttaa. Sieltäpäin yleensä tulee kovin kritiikki jos heidän sarjaa johtavaa pikkuseuraansa joku kehtaa tölväistä...
Viestin lähetti cobol
Kuinka nämä asiat todella kulkevat, sen tietää loppujen lopuksi vain muutama HPK:n luottohenkilö. Itse olen vaan hiljakseen toivonut, että osaisivat nyt hoitaa laillisesti nämä asiansa myös verojen suhteen. Tätä en toki hetkeäkään epäile, vaikka HPK ei itse maksa uusille vahvistuksilleen useiden eri lähteiden mukaan euroakaan. Rahat tulevat kokonaan muualta, vaikka HPK:n kautta kulkevatkin. Tosin kuulin eräältä suuren talon urheilutoimittajalta, että hän olisi tekemässä asiasta isompaa juttua. Liekö ilmestyy joskus kevättalvella...? Silloin ollaan varmasti viisaampia.
Viestin lähetti Musta_Kyy
Toivotko cobol käsi sydämellä sitä että HPK:n raha-asioista huolehtivat tahot sinua lainatakseni "osaisivat nyt hoitaa laillisesti nämä asiansa myös verojen suhteen" eikä niistä ikinä mitään sanomista tulisi? ;)
1) Äskettäin hankitut vahvistukset? Strbak ja ?+?(=Korkeavuori)Lainaukset cobol:in viestistä