Mainos

Jarmo Myllys HPK:n??

• 24 604
  • 202

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Footless
Heinonenhan lähti Ahmoihin, mutta vittuiluahan se on jos mies siellä pelaa loppukauden. Sen tason maalivahdille luulisi löytyvän ottajaa. Liigassa on kuitenkin huonompiakin kakkosmaalivahteja...

Eipä ole palattuuaan kovinkaan hyvin loistanut. En sitten tiedä millainen on ahmojen puolustus verrattuna Mestis-hyökkääjiin.

Taisi vain kahden parhaan maalivahdin loukkantuminen saada B:n viisikonkin tulemaan joskus veskarin avuksi.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti msg

Taisi vain kahden parhaan maalivahdin loukkantuminen saada B:n viisikonkin tulemaan joskus veskarin avuksi.
Olihan se pitkälti tuotakin, mutta kyllä Heinonen ihan hyvin torjuikin. Ja tilastot ovat sen verran hyvät että luulisi jotain kiinnostavan. Itse luotan kyllä paljon ennemmin Myllykseen, ja ei varsinaisesti ikävä Samia tullut. Diggasin kyllä äijän tyylistä mikä välittyi haastattelujen kautta.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daespoo
Lue nyt hyvä mies uudestaan viestini. Minä en ole käynyt haastamassa riitaa ja uhoamassa oman joukkueeni paremmuudella joukkueiden omissa viestiketjuissa. Näin väitit minun tekevän etkä vieläkään ole näyttänyt yhtään viestiä viimeisen kahden viikon ajalta.

Daespoo, Balastik Kerhoon -ketjussa
Onneksi olkoon, "sympaattinen pikkuseura" hankki jälleen yhden kovan vahvistuksen ja tietysti kaveri pelaa ilmaiseksi koska Hämeenlinna on Helsingin ja Tampereen välissä (tässä vaiheessa voisi kysyä että so what?) ja koska missään muussa jengissä ei nähtävästi ollut samaa kieltä puhuvia pelaajia eikä missään muualla ole hoidettu pelaajien asioita hyvin. Uskokaa pois, kyllä tälläiset perustelut saavat pelaajan tiputtamaan nollan palkastaan pois, jotkut jopa maksavat saadessaan pelata tässä metropolissa jossa ei tekeminen heti lopu jääkiekon ulkopuolellakaan.

Hei Daespoo, ottiko Balastikin tulo kuuppaan pahasti? On aika monta kirjoitusta tuolla ko. viestiketjussa sulta. Tässä kuitenkin hieman lohdutusta sinne "voittoputkeen"! Voit sitten miettiä vedinkö herneet nenään vai naurattaako mua noi viestit.

Ja harmittaa muuten, kun Myllys ei tullut meille! Kaveri on vakuuttanut minut jo nyt, että se oli hyvä päätös jäädä Bluesiin! ;)

PS. Voitte te sen Heinosen kuiteskii ottaa, ei me sitä tarvita...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy