Jarmo Kekäläisestä Jokerien johtaja

  • 723 730
  • 2 043
Vaikka ollaankin eri mieltä asioista, pitää asioista pystyä keskustelemaan ilman henkilökohtaisuuksia ja nimittelyä. Mikäli osoittautuu ettei joku tähän kykene, meidän ikäväksi velvollisuudeksemme jää poistaa tällaiset kirjoittajat muonavahvuudesta.

Moderaattorinne
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tästä nyt oikeen keskustelua tunnu syntyvän

No ei oikein. Sinun mielestä nykyinen meno on ja neljäs sija on ok, kun minä tahtoisin yv-pakin, ehkä paremman sentterin ja taistelua kärkisijoista. Kummallakin on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta älä suotta ala syyttämään minua jostain fantasia manageripelailusta.

En tiedä onko sinulla lukihäiriö vai mitä, mutta YV-Pakki on vähintä mitä olen tässä toivonut ja se on sinusta fantasiapelailua. Jesjes. Jos haaveilisin jostain crosbystä ja malkinista, niin meno vois olla ihan toinen. Kun tykkäät niin kovin kysellä kaikkea, niin saanko minäkin välistä kysyä, että mikä tarve sinulla on koko ajan hyökätä, syytellä ja vähätellä minua, tai minun mielipiteitä?

mun mielestä meidän yv:n ongelmat vieraissa ei ole viivalla, vaan kiekon ylöstuonnissa ja paikanhaussa.

Tämä on myös totta. Mutta kai sinä ymmärrät, että tämäkin johtuu osin siitä, kun meillä ei ole "Vatasta" tai "Lintneriä". Henkilöä joka uskaltaa ja osaa tuoda sen kiekon sinne ylös. Ei sen aina tarvitse olla hyökkääjä, joka sen kiekon sinne kuskaa.

Ossi ja AJ on muuten mun mielestä hoitaneet oman tonttinsa aika ällistyttävän hyvin.

Toki toki, mutta ei herroja ole tehty viivamiehiks. Suojiin ja pleksiin ampumisella tarkoitin ihan Mastoa, ja kaikki sen varmaan ymmärsivät.

Heh. Yhden(tai kahden) maalin Masto ei kelpaa, mutta kahden maalin Lintner on juuri sitä mitä joukkue tarvitsee. Loogista

Ja miksi piti taas puuttua tähän Lintneriin? Johan sanoin, että hän kelpaisi mun jokereihin, nothing else. Ja ihan tiedoksi, että Masto on pelannu 11 peliä enemmän kuin Riku.

Mun mielestä Kerälä+Ruutu on paljon parempi kombo,

Niin, SINUN mielestä. Miten se oikeuttaa sinut haukkumaan ja dissaamaan minun mielipidettä? :)

Kyllä tää valitettavasti ihan oikeasti vaikuttaa siltä fantasiameiningiltä

Edelleen, en ole pelannu koko peliä, eikä tämä sinun fantasiadissaus johda yhtään mihinkään. Lähinnä huvittaa sinun touhusi.

Kerälähän oli enemmän kuin mitat täyttävä kakkonen viime kaudella ja mun mielestä se oli ihan hyväksyttävä oletusarvo, että pystyy sen tontin hoitamaan myös tällä kaudella.

Niin varmaan kaikilla oli. Jokainen odotti, että mies ottaisi askeleen eteenpäin, eikä taaksepäin, mitä hän on nyt tehnyt. Minusta Erkan K-Vantaan komennus ja julkinen "nöyryytys", kertoo kaiken oleellisen. Mies on pelannu pahasti alle odotusten. 30 peliä ja 5+8, ei paljoa häikäise.

Ihan ilman vittuilua haluaisin kysyä, että minkä takia et ole kyseenalaistanut Hardtin paikkaa ykköskentässä ja vaatinut tilalle jotain kovempaa jannua, vaan olet tyytyväinen jatkosoppariin?

Koska fiksusti rakennettu ketju sisältää, pelintekijän, maalintekijän ja "rouhijan". Dynamite tekee paljon työtä, taklaa, luistelee ja sivussa tekee pisteitä. Varmasti kehittyy vielä ensikaudeksi. Minusta hän on aika lailla "täydellinen" lenkki ykköseen.

Kannattaa lukea Kekäläisen tämänpäiväinen haastattelu

Luin kyllä. Vaikka kuinka tuetaan ja odotetaan pitkäjänteistä työtä, ei se tuo meille sitä yv-pakkia :)

Jos ehdit jo lukemaan, niin tee se uudestaan, koska kaikki pointit ei ihan vielä ole menneet perille.

Noni, taas mentiin insult linjalle.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Niin varmaan kaikilla oli. Jokainen odotti, että mies ottaisi askeleen eteenpäin, eikä taaksepäin, mitä hän on nyt tehnyt. Minusta Erkan K-Vantaan komennus ja julkinen "nöyryytys", kertoo kaiken oleellisen. Mies on pelannu pahasti alle odotusten. 30 peliä ja 5+8, ei paljoa häikäise.

Puutun nyt yksittäiseen kohtaan, mutta ei mun mielestä Kerälän kaudesta millään saa pahasti alle odotusten mennyttä, jos miettii että nuo tehot ovat syntyneet alle 13 minuutin ottelukohtaisella jääajalla ja +/-:kin on hyökkääjistä kolmanneksi paras.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keklu kokoaa selvästi jengiä, joka pysyy pääpalikoiltaan kasassa tätä kautta pidempään ja siinä mielessä ollaan valmiita ottamaan riskejä ja tarjoamaan junnuille laavakylpyjä.

Nordlund pitäisi saada vaihdettua jonnekin kauas ja kunnon kiekollinen puolustaja (joka osaa sekä hyökätä että puolustaa) ineen parin-kolmen kauden sopparilla. Kuudentena pakkina voi sitten pyöriä Kivistö, Manelius tai vaikka Lindell. Miksei ensi kaudella Klingonikin jos vaan peli saadaan kohdilleen eikä P-Amerikka kutsu.

Arvostan Keklun pitkän tähtäimen suunnitelmallisuutta, mutta olisi mukavaa voittaa jo tällä kaudella. Loukkaantumisia tulee aivan satavarmasti ja nyt meidän ainoa plan-B on peluuttaa kundeja joista on jo nähty ettei taso vielä riitä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sitä tulin vaan kirjoittamaan, että nykyinen joukkue on näyttänyt osaavansa pelata voittavaa kiekkoa oikeassa mielentilassa. Kyllähän pari sopivaa vahvistusta haluaisin ainakin puolustukseen yhden ja hyökkäykseen toisen, mutta samapa tuo. Tuskin se lopputulos siitä muuttuisi keväällä tai enpä ole ennustaja tahi toimitusjohtaja.

Kekäläinen toimitusjohtajaksi, kova puolivälieräsarja tulevaa mestaria vastaan 2011, European Trophy 2011, hyvä liiga avauskierrokset saivat odotukset ja sun muut koviksi. Ajatus mestaruudesta oli lähempänä kuin vuosiin. Karu totuus ja pelko hiipi puseroon, kun ensin pelaajia loukkaantui, hankinnat eivät onnistuneetkaan aluksi odotetun lailla, tappiokierre oli pahimillaan, Erkka ilmoitti jättävän laivansa, mutta silti uskon Erkan vetävän kunnialla laivansa satamaan. Voi olla, että palkinto odottaa myöhemmin.

Pitkäjänteisyys on kestävän toiminnan peruste. Ehkä saadaan nyt taloudellista voittoa lisää ja lisää. Kekäläisen rakentama ensi vuoden laiva voi olla entistäkin loistokkaampi, tukevampi, kestävämpi ja nopeampi. Joitakin pieniä peruskorjauksia pitää pystyä tekemään myös kauden aikana, siispä toivoisin, ettei ainakaan rahoituksesta se jäisi kiinni.

Hyvää Joulua teille kaikille!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Keklu kokoaa selvästi jengiä, joka pysyy pääpalikoiltaan kasassa tätä kautta pidempään ja siinä mielessä ollaan valmiita ottamaan riskejä ja tarjoamaan junnuille laavakylpyjä.

Nordlund pitäisi saada vaihdettua jonnekin kauas ja kunnon kiekollinen puolustaja (joka osaa sekä hyökätä että puolustaa) ineen parin-kolmen kauden sopparilla.


Nordlund on muuten tehnyt viimeisessä 4 pelissä kaksi maalia :) Kovassa vedossa siis. Tätä tahtia kun jatkaa saa mies 10 runkosarja osumaa kauden päätteeksi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Pitkäjänteisyys on kestävän toiminnan peruste. Ehkä saadaan nyt taloudellista voittoa lisää ja lisää.

Niin, Harkimohan totesti yksiselitteisesti Kekäläisen tultua ohjaimiin, että seuran taloudellinen toiminta on saatava takaisin voitolliseksi. Tämä tarkoittaa minusta mm. sitä, että ne ajat kun pelaajabudjetti ylitettiin - Harkimon masseilla -jatkuvasti kesken kauden ovat ohi. Tietysti jos joku ykkösveskari loukkaantuu, niin se pitää paikata, mutta yleisesti pelaajasiirtojen suhteen on totuteltava tylsempiin aikoihin kuin Virmasen ja Harkimon säätäessä puikkoja. Eli Kekäläisen pitkäjänteisyys on paitsi strateginen valinta, niin myös pakon sanelemaa.

Katsojakeskiarvo oli ainakin vielä lokakuussa parempi kuin 10 vuoteen, joten eiköhän sitä taloudellista voittoa ala jossain vaiheessa tulla, kunhan urheilulliset tulokset eivät aivan floppaa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Niin, Harkimohan totesti yksiselitteisesti Kekäläisen tultua ohjaimiin, että seuran taloudellinen toiminta on saatava takaisin voitolliseksi.

Tämä ei kyllä millään tavoin sulje pois kesken kauden tulevia vahvistuksia:
- Jokaisen seuran pitäisi lähteä siitä lähtökohdata, että kesken kauden vahvistus tai pari on hankittava. Yhdelläkään joukkueella ei ole pakka keväällä niin hyvin kasassa, että floppeja, jättämättä otettuja tasonnostoja ja loukkaantumisia ei olisi syytä korvata. Jos koko pelaajabudjetti on käytetty jo ennen avauskierrosta, varasuunnitelmaa floppien/loukkaantumisten rahoitukselle ei ole ja edes "yli budjetin" tulevia rahoja ei käytetä, niin huh huh. Meininki on vähän kuin tämän kauden Ilveksessä.
- Yleisökeskiarvo taitaa olla yli budjetoidun. Tämä tarkoittaa lisää viivan alle, jos (ja toivottavasti kun) budjetti on laadittu realistisista lähtökohdista. Jos tavoitteena on tehdä "vain" plussatulos, irronnee "ylimääräisiä plussarahoja" myös itse ydintoimintaan.
- Ilman uhrauksia ei tule tuottojakaan. Suomalaiseen yleisöön menestys tekee vaikutuksen ja menestyvää tuotetta seurataan. Samoin sijoitusten perusteella tulee "lisärahaa", mahdollisesti enemmän pelejä (=lipputuloja) ja apua seuraaville kausille sponsorineuvottelujen muodossa.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Tämä ei kyllä millään tavoin sulje pois kesken kauden tulevia vahvistuksia:

Ei sulje, enkä mielestäni ihan niin antanut ymmärtää, mutta selvästi laihempiin aikoihin pelaajasiirtojen suhteen ollaan menty ja ihan loogisin perustein. Tietysti jokerikannattajana voi tulla välillä vieroitusoireita, kun uusia pelaajia ei enää tule ovista ja ikkunoista kesken kauden vanhaan malliin.

Keklu on myös selvästi pelannut jonkinlaista uhkapeliä lyömällä jengin melko valmiiksi lukkoon hyvissä ajoin. Onnistuessaan kasassa on todella yhtenäinen jokeripakka keväällä, mutta jos floppeja on useita, niin sitten on vähemmän kivaa ja ensi kaudeksi taas parannettavaa. Lyhyesti Jokerien pelaajapolitiiikka on vain normalisoitunut ammattimaisempaan ja vähemmän poukkoilevaan suuntaan, eikä mitään sen kummempaa. Keklun suurimmat uudistukset lienee junioripuolella, mihin en ole niin perehtynyt. Onnistuessaan tietysti junnupuolikin palvelee hintalaadultaan paremman rosterin puolesta lähitulevaisuudessa.

edit:
Poistettu turhaa spekulaatiota, mikä helposti paisuu ja mitä en kuitenkaan ehdi - enkä välttämättä edes kykene - laajemmin perustelemaan
.
 
Viimeksi muokattu:

Acid

Jäsen
Kaikille joukkueille tulee alamäkiä, kyllä mekin vielä matseja tullaan häviämään, mahdollisesti jopa pari putkeen, mutta pääosin tällä kokoonpanolla Jokerit pelaa voittavaa jääkiekkoa ja silloin akuuttia tarvetta vahvistuksille ei ole. Jos niitä tulee, niin en mä tietenkään pahakseni pane, mutta on itsensä huijaamista väittää ettei meillä olisi mestaruusporukkaa jo valmiiksi.

Ei millään pahalla, mutta on itsensä huijaamista väittää, että tällä nykyisellä jengillä voitettaisiin mestaruus. Ei toivoa. Jos kaikki pysyvät terveenä ( ei varmasti pysy) välieriin mennään, mutta finaalit on siinä ja siinä ja mestaruudesta on ihan turha haihatella. Talous laitetaan myös kuntoon ja tämän takia budjettia kunnioitetaan eritavalla kuin ennen. Keklu käytti kaiken ja vähän ylikin hankkiessaan Ruudun. Otti siis todella tyhmän riskin. Sitä the pakkia on tarvittu jo pitkään ja entäs sitten jos Eero ( ei riitä tällä jengillä mestaruuteen) pelaa pari peliä ja ne nivuset menevät taas? Harkimo on selvästi päättänyt, ettei syydä enään omia rahojaan Jokereihin ( ei mitään vikaa) ja käsittääkseni oli selvästi ilmoittanut Keklulle Ruudun hankinnan yhteydessä, että se oli sitten siinä. Rahaa ei tule. Olen valmis lyömään kenen kanssa vaan vetoa siitä voittaako Jokerit näillä pelaajilla( jotka ei varmasti kaikki pysy terveenä myöskään keväällä) mestaruuden. Kuten olen sanonut, ei toivoa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ei millään pahalla, mutta on itsensä huijaamista väittää, että tällä nykyisellä jengillä voitettaisiin mestaruus. Ei toivoa.
Mä en tiedä voitetaanko mestaruus. Ei välttämättä. Sen mä kuitenkin tiedän, että materiaalista se ei jää kiinni. Meidän liigan top-2 materiaali on roolitettu about täydellisesti ja jos se ei mestaruuteen riitä, niin mun katseet kääntyy Keklun sijasta Erkkaan ja johtaviin pelaajiin.

Loukkaantumiset on sitten asia erikseen ja voivat heiluttaa tilannetta. Niihin olisi hyvä varautua, mielellään etukäteen.
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Odotan itse vähintään välieräpaikkaa ja näen, että tällä hetkellä se tavoite on loistavasti aikataulussa.

Kallein joukkue, kallein valmennus ja kallein toimistusjohtaja, mutta joillekin riittää pääsy välieriin. Shedden veti ekallaan Jokereissa heti finaaliin ja joukkue oli melkein sama kuin se edellinen joka oli lopulta sarjassa sijalla 11. Jos tämän kauden joukkue taas kyykkää tosipeleissä, niin voi huoletta sanoa, että varsinkin Erkka oli järjetön floppi. Westerlundin Jokerit on muuten hävinnyt aina kaikki isot pelit, jos otetaan mukaan myös hävityt finaalit Westerlundin ekalla kaudella Jokereissa + talviklassikko, ratkaiseva seitsemäs puolivälierä ja tuo äskeinen finaali. Erkka on ihan hyvä valmentaja, mutta kyllä hänen aikanaan Jokereissa on saanut aina pettyä. Nyt tuli vielä mieleen se hävitty sarja Kärppiä vastaan, vaikka oli voitettu runkosarja ja mestaruus piti olla varma.

Kyllä sitä toivoisi, että Erkka tänä keväänä onnistuisi ja jos ei, niin ihan hyvä kun jättää valmentamisen.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en tiedä voitetaanko mestaruus. Ei välttämättä. Sen mä kuitenkin tiedän, että materiaalista se ei jää kiinni. Meidän liigan top-2 materiaali on roolitettu about täydellisesti ja jos se ei mestaruuteen riitä, niin mun katseet kääntyy Keklun sijasta Erkkaan ja johtaviin pelaajiin.

Loukkaantumiset on sitten asia erikseen ja voivat heiluttaa tilannetta. Niihin olisi hyvä varautua, mielellään etukäteen.

Juuri näin. Veikkaus muuten tarjoaa matalinta kerrointa Jokereitten mestaruudelle tällä hetkellä, nykyisellä joukkueella siis. Se että "suomalainen voittaa aina" -lafka sitä ennustaa ei nyt tietenkään mikään absoluuttinen fakta ole mutta kyllä se ihan hyvin kertoo siitä miltä joukkue objektiivisten silmien kautta katsottuna näyttää. Kai siellä sitten huijataan oikeen porukalla itseään, vai mitä Acid?
 

Acid

Jäsen
Kai siellä sitten huijataan oikeen porukalla itseään, vai mitä Acid?
Aivan oikein. Veikkauksen porukkahan nyt on jatkuvasti pihalla. Heidän onneksi niin on moni hupi pelaajakin. Jokereiden kerroin on aivan liian pieni. Siellä kuitenkin tiedostetaan, että höynäytettäviä löytyy ja ihmiset lyövät tollakin kertoimella Jokereita, koska se on Jokerit ja niillä on aina kallis joukkue. Katso sitten keväällä pysykö tämä joukkue terveenä ja päästiinkö edes finaaliin. Katsotaan nyt tekeekö se Keklu mitään vai onko rahat tosiaan käytetty.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Eikö tällä hetkellä ole A:,B:,C:ssä täysipäiväiset koutsit? Oliko näin ennen Keklun tuloa?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos mitään radikaalista ei tapahdu siirtoajan mennessä umpeen niin, olen hyvin pettynyt tähän Jokereiden johtajaan.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Eikö tällä hetkellä ole A:,B:,C:ssä täysipäiväiset koutsit? Oliko näin ennen Keklun tuloa?

Ainakaan B.junnuissa ei ole.

Yksi asia mikä nousi mieleeni on Kekäläisen oikean käden eli Ville Sirenin panos Jokereille. Hänestä ei puhuta missään ja mitä ihmettä miehellä tehdään jos keväällä tulijat ovat tasoa Wallen ja Tuhkanen ja kauden aikana ei tule ketään.

Kyllähän nämä Nordlundit :) löytää kuka vaan teksti teevee goutsikin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Yksi asia mikä nousi mieleeni on Kekäläisen oikean käden eli Ville Sirenin panos Jokereille. Hänestä ei puhuta missään ja mitä ihmettä miehellä tehdään jos keväällä tulijat ovat tasoa Wallen ja Tuhkanen ja kauden aikana ei tule ketään.

Lahdesta tulleen Tuhkasen luulisin olleen enneminkin Lämsän kokeilu eikä Sirénin scouttaus.

Hardtin ja Hetényin hankkimisessa uskon että Sirénillä oli vahvasti näppinsä pelissä, kenties myös Dehnerinkin ottamista tryoutille suositteli, joten ei tuo nyt niin huonosti ole, vaikka enempäänkin ja parempaan osumisprosenttiin on tietysti ollut mahdollisuudet (Kalus ja Wallén molemmat huteja, Klingberg ehkä myös). Selvää lienee että jos ei sopivaa pelaajaa löydy ennen siirtotakarajaa, osoittaa syyttävä sormi Kekäläisen lisäksi myös Sirénin suuntaan.

Vielä on aikaa Kekäläisellä, mutta vähän skeptinen fiilis tässä on uusien pelaajahankintojen näkemisen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Lahdesta tulleen Tuhkasen uskon olleen enneminkin Lämsän kokeilu eikä Sirénin scouttaus.

Hardtin ja Hetényin hankkimisessa uskon että Sirénillä oli vahvasti näppinsä pelissä, kenties myös Dehnerinkin ottamista tryoutille suositteli, joten ei tuo nyt niin huonosti ole, vaikka enempäänkin ja parempaan osumisprosenttiin on tietysti ollut mahdollisuudet (Kalus ja Wallén molemmat huteja, Klingberg ehkä myös). Selvää lienee että jos ei sopivaa pelaajaa löydy ennen siirtotakarajaa, osoittaa syyttävä sormi Kekäläisen lisäksi myös Sirénin suuntaan.

Niin sen verran noista edellä mainituista . Tuhkanen oli Lämsän haku ja samalla Try-Outille piti tulla Joni Häppölä.

Hetenyi oli oma juttunsa mutta muuten Keklu ja Siren tekevät duunia niin että Siren kartoittaa näitä nuorempia kavereita kuten Lindhbom oli hänen hakunsa. Wallenia taas Keklu on nähnyt nuorten peleissä. Dehneriä suositteli kuulemma muuan Mike Eaves.

Tuosta sopivan pelaajan löytymisestä sen verran että ei edes hirveitä vaadita siihen että saataisiin parempi sentteri kuin Kerälä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos mitään radikaalista ei tapahdu siirtoajan mennessä umpeen niin, olen hyvin pettynyt tähän Jokereiden johtajaan.

Samaa mieltä. Ihmetyttää miten kovaa aikoinaan lytättiin Virmanen ja Pirnes, ja sitten Kekäläistä ja Filppulaa kohdellaan silkkihansikkain messiaina, vaikka edistystä ei ole tapahtunut ollenkaan edellä mainittuihin nähden.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ihmetyttää miten kovaa aikoinaan lytättiin Virmanen ja Pirnes, ja sitten Kekäläistä ja Filppulaa kohdellaan silkkihansikkain messiaina, vaikka edistystä ei ole tapahtunut ollenkaan edellä mainittuihin nähden.

On totta, että kummatkin Kekäläinen ja Filppula, ovat jossain määrin pettäneet kovat odotukset, mutta silti Virmaseen ja Pirnekseen vertaaminen on ihan naurettavaa. Jos Masa olisi edelleen toimarina, Jokerit rämpisi edelleen todenäköisesti sijoilla 7-8 ja uusia ukkoja olisi tuotu jo tässä vaiheessa kautta sisään 3-5. Kekäläinen ei ole reagoinut riittävästi muutamiin floppeihin ja erityisesti marras- joulukuussa huonon maalivahtipelin vuoksi menetetyt pisteet voivat tulla vielä kalliiksi, mutta Kekäläinen on oikeasti onnistunut kasaaman Joukkueen eikä vaan sekalaisin kriteerein haalittua kasaa yksilöitä ja nähtiinhän se jo alkukaudella, kuinka hyvin homma voi toimia kun (lähes) kaikki avainpelaajat ovat terveinä. Filppulakin on parantanut viime peleissä huomattavasti, vaikka ei tehoille ole päässytkään.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On totta, että kummatkin Kekäläinen ja Filppula, ovat jossain määrin pettäneet kovat odotukset, mutta silti Virmaseen ja Pirnekseen vertaaminen on ihan naurettavaa. Jos Masa olisi edelleen toimarina, Jokerit rämpisi edelleen todenäköisesti sijoilla 7-8 ja uusia ukkoja olisi tuotu jo tässä vaiheessa kautta sisään 3-5. Kekäläinen ei ole reagoinut riittävästi muutamiin floppeihin ja erityisesti marras- joulukuussa huonon maalivahtipelin vuoksi menetetyt pisteet voivat tulla vielä kalliiksi, mutta Kekäläinen on oikeasti onnistunut kasaaman Joukkueen eikä vaan sekalaisin kriteerein haalittua kasaa yksilöitä ja nähtiinhän se jo alkukaudella, kuinka hyvin homma voi toimia kun (lähes) kaikki avainpelaajat ovat terveinä. Filppulakin on parantanut viime peleissä huomattavasti, vaikka ei tehoille ole päässytkään.

Lisäksi ainakin omissa papereissani Keklu saa todella paljon anteeksi jo pelkästään sillä että selvästi Jokeriorganisaatiota rakennetaan pitkällä tähtäimellä. Junnupuoli on laitettu esimerkillisesti kuntoon ja muutenkin organisaatio on vahvistunut selvästi (katsokaa nyt vaikka markkinointia).

Uskon ja luotan edelleen siihen että meillä on peräsimessä rautainen ammattilainen, jolla on pelkkää tätä kautta isompi suunnitelma. Kaikki toimenpiteet tehdään tämän suuremman ajatuksen perusteella.

Tietenkin minua vituttaa kun Jokerit häviää ja tietenkin vaadin että jo tällä kaudella ollaan ylivoimaisia. Mutta ne ovat hetkellisiä vitutuksia, varsinkin jos isossa kuvassa Jokerit nousee omien junnujen ja koko organisaation osaamisen kautta vanhojen hyvien aikojen loistoon. Lisäksi lievästi vituttaa se että toimistolta ei kerrota mitään, mutta jos se auttaa duunissa niin voin sen juuri ja juuri hyväksyä.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Viikko

aikaa pelaajien siirtymiseen. Nordlund täysi vitsi ja Klinberg tämä Kekäläisen mukaan häikäisevä viivapelaaja on takaisin Ruotsissa. Mies puhelee joka käänteessä kaikki tehdään että joukkue vahvistuu. Se ei kauheita vaadi. Nyt on tekojen aika.
 

Esgo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit pre KHL

Johan tässä on pari viikkoa menty ilman senttereitä, eikä ollut tälläkään viikolla kuin tuplapelit samoista loppusijoista (i wish) taistelevaa joukkuetta vastaan. Säästöä sentään kertyy kotipelin lippuhankinnoissa meikäläiselle, niin kauan kuin Keklu esittää kuollutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös