Ei tästä nyt oikeen keskustelua tunnu syntyvän
No ei oikein. Sinun mielestä nykyinen meno on ja neljäs sija on ok, kun minä tahtoisin yv-pakin, ehkä paremman sentterin ja taistelua kärkisijoista. Kummallakin on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta älä suotta ala syyttämään minua jostain fantasia manageripelailusta.
En tiedä onko sinulla lukihäiriö vai mitä, mutta YV-Pakki on vähintä mitä olen tässä toivonut ja se on sinusta fantasiapelailua. Jesjes. Jos haaveilisin jostain crosbystä ja malkinista, niin meno vois olla ihan toinen. Kun tykkäät niin kovin kysellä kaikkea, niin saanko minäkin välistä kysyä, että mikä tarve sinulla on koko ajan hyökätä, syytellä ja vähätellä minua, tai minun mielipiteitä?
mun mielestä meidän yv:n ongelmat vieraissa ei ole viivalla, vaan kiekon ylöstuonnissa ja paikanhaussa.
Tämä on myös totta. Mutta kai sinä ymmärrät, että tämäkin johtuu osin siitä, kun meillä ei ole "Vatasta" tai "Lintneriä". Henkilöä joka uskaltaa ja osaa tuoda sen kiekon sinne ylös. Ei sen aina tarvitse olla hyökkääjä, joka sen kiekon sinne kuskaa.
Ossi ja AJ on muuten mun mielestä hoitaneet oman tonttinsa aika ällistyttävän hyvin.
Toki toki, mutta ei herroja ole tehty viivamiehiks. Suojiin ja pleksiin ampumisella tarkoitin ihan Mastoa, ja kaikki sen varmaan ymmärsivät.
Heh. Yhden(tai kahden) maalin Masto ei kelpaa, mutta kahden maalin Lintner on juuri sitä mitä joukkue tarvitsee. Loogista
Ja miksi piti taas puuttua tähän Lintneriin? Johan sanoin, että hän kelpaisi mun jokereihin, nothing else. Ja ihan tiedoksi, että Masto on pelannu 11 peliä enemmän kuin Riku.
Mun mielestä Kerälä+Ruutu on paljon parempi kombo,
Niin, SINUN mielestä. Miten se oikeuttaa sinut haukkumaan ja dissaamaan minun mielipidettä? :)
Kyllä tää valitettavasti ihan oikeasti vaikuttaa siltä fantasiameiningiltä
Edelleen, en ole pelannu koko peliä, eikä tämä sinun fantasiadissaus johda yhtään mihinkään. Lähinnä huvittaa sinun touhusi.
Kerälähän oli enemmän kuin mitat täyttävä kakkonen viime kaudella ja mun mielestä se oli ihan hyväksyttävä oletusarvo, että pystyy sen tontin hoitamaan myös tällä kaudella.
Niin varmaan kaikilla oli. Jokainen odotti, että mies ottaisi askeleen eteenpäin, eikä taaksepäin, mitä hän on nyt tehnyt. Minusta Erkan K-Vantaan komennus ja julkinen "nöyryytys", kertoo kaiken oleellisen. Mies on pelannu pahasti alle odotusten. 30 peliä ja 5+8, ei paljoa häikäise.
Ihan ilman vittuilua haluaisin kysyä, että minkä takia et ole kyseenalaistanut Hardtin paikkaa ykköskentässä ja vaatinut tilalle jotain kovempaa jannua, vaan olet tyytyväinen jatkosoppariin?
Koska fiksusti rakennettu ketju sisältää, pelintekijän, maalintekijän ja "rouhijan". Dynamite tekee paljon työtä, taklaa, luistelee ja sivussa tekee pisteitä. Varmasti kehittyy vielä ensikaudeksi. Minusta hän on aika lailla "täydellinen" lenkki ykköseen.
Kannattaa lukea Kekäläisen tämänpäiväinen haastattelu
Luin kyllä. Vaikka kuinka tuetaan ja odotetaan pitkäjänteistä työtä, ei se tuo meille sitä yv-pakkia :)
Jos ehdit jo lukemaan, niin tee se uudestaan, koska kaikki pointit ei ihan vielä ole menneet perille.
Noni, taas mentiin insult linjalle.