Mä uskon, että Erkka ja Kekäläinen on kartalla Kilpeläisen tilanteesta. Jos ei pelaa, niin vahvistus tulee. Jos pelaa, niin ei tule. Ei ongelmaa.
Eiköhän tässä ole ollut ongelma jo kauden alusta alkaen. Meillä ei ollut kunnon kakkosvahtia ollenkaan. Oli vain Tuohimaa ja Zoltan. Kumpikin aivan arvaamattomia kortteja. Tuohimaa pelasi ihan ok, mutta paremmalla kakkosmaalivahdilla olisi tuo meidän tappioputki ollut huomattavasti lyhyempi, ja pisteitä olisi enemmän.
Montako kertaa ollaan kaaduttu siihen, kun luotetaan sokeasti siihen, että pelkällä ykkösmaalivahdilla mennään pitkälle? Sitten kun ykkönen loukkaantuu, ollaan ihan kusessa. Niin kuin nytkin kävi niin.
Hyökkääjiä on tällä hetkellä telakalla yksi(1). Riksakin on todennäköisesti mukana joulun jälkeen.
Niin, TÄLLÄ HETKELLÄ. Hyvähän sitä on nyt huudella, kun kauden aikana on ollut niin Eaves kuin Hardt pidemmän aikaa poissa. Riksakin on ollut jo pari kertaa saikulla. Lahdesta puhumattakaan. Kuten sanoin, on hienoa, että junnut saavat peliaikaa, mutta ei heiltä voi vaatia ykkösketjun stunttausta.
Pulkkinen on meidän paras pistemies. Lahti menisi ohi, jos tätä mitattaisiin p/o tilastolla. On se vähän enemmän kuin pelkkä varjo
Voitko rehellisesti sanoa, että 32 peliin, 22 pistettä on hyvä tulos? Viime kaudella mentiin sentään piste per peli tahtia. Nyt ollaan aika kaukana siitä.
Jokerit on sijalla 4 ja Jokereilla on 4. eniten tehtyjä maaleja. Mun mielestä se on ihan haarukassa.
Ihan haarukassa. Tilastollisesti ehkä. Tosiasia on kuitenkin se, että suurin osa noista maaleista tuli alkukaudesta, kun muut vielä käynnisteli moottoreitaan. Ja sitten viime aikoina jotain SaiPaa ja Tapparaa vastaan.
Erikoistilanteiden toimimattomuus on tämän listan ainoa todellinen huolenaihe. Siitä pojo. Ylivoima tosin on kotona liigan parasta ja alivoima on parantunut jatkuvasti, joten ehkä meillä vielä on toivoa
Ja miksiköhän se yv ei toimi? Koska sieltä puuttuu se kiekollinen yv-pakki. Ei sitä paljoa voi odottaa, että Ossin tai Niemen viivapelillä verkot soisi. Toki, onhan siinä paljon muutakin paranneltavaa. Sen verran paskan näköistä se on, että valmennus saa ottaa oman osansa. Mutta uskon vahvasti, että Lintnerin kaltaisella pelaajalla yv:kin alkaisi toimimaan huomattavasti paremmin.
Viimeks kun mä tarkistin, niin sijoilta 4-6 pääsi suoraan poffeihin, joten riittää mainiosti. Kotietu olis kiva, mutta jos se uhrataan paremman kevätkunnon puolesta, niin ei oo niin justiinsa. Tunnustaudun sokeaksi, vaikka taisitkin jo tehdä sen puolestani.
Pääsee joo, ja joillekkin se riittää. Itse kuitenkin uskon, että Keklu tahtoisi olla se number one ja kyllähän minäkin sitä tahdon olla. On se kumma jos muille riittää joku 4-6 sija. Kyllä me ollaan suuri ja mahtava jokerit, jonka pitäisi taistella sijoista 1-3, eikä 4-6.
Missä Kekäläinen on valittanut pelaajien puutetta? ET:llä pelaajapula toki oli jo etukäteen tiedossa ja käytännössä väistämätön, mutten siltikään muista lukeneeni valitusta. Ja mitkä suuret puheet. Onko tänne luvattu hankkia paljonkin vahvistuksia kauden mittaan, vai mihin viittaat tällä?
Okei, tää ei ehkä ollu kovin ajankohtainen juttu. Myönnän. Viime kauden siirtorajan sulkeuduttua, valitteli, että hyviä pelaajia ei ollut. Näin muistelisin. Tosin, silti muut löysivät niitä "hyviä" pelaajia. Esim SaiPa löysi Lintnerin ja Salcidon. Toiseksi, luulisi, että Keklun suhteilla löytyvän paljon niitä hyviä pelaajia, mutta kuitenkaan ketään ei tullu ja sitten valitellaan jälkeenpäin.
Lintner on huono vaihtoehto ihan pelkästään sen takia, että tuon hintaluokan vahvistuksilla ei käytännössä ole varaa epäonnistua. Jo nyt meinaa tuottaa ongelmia, kun Filppula ja Masto alisuorittavat. Ei oo varaa uusiin kalliisiin floppeihin.
En tietääkseni ole väittänyt, että Lintner olisi ollut joku super pakkohankinta. Silti teidän pitää ottaa se koko ajan esimerkiksi, doh. Sanoin vain, että olisi kelvannut minun jokereihin. Lintner olisi ollut juurit sitä mitä joukkue kaipaa. Yv-spesialisti, rohkea ja taitava. Kiekot menee maalille ja maaliin asti, eikä ekaan puolustajaan tai päätypleksiin. Osaa rauhoittaa peliä ja kaiken lisäksi on rightin pelaaja.
Älä nyt tyhmäksi heittäydy. Dixon maksaa Kerälän liksan moninkertaisesti. On joo parempi pelaaja, mutta kenestä olisit tinkinyt
Mitä tyhmää on toivoa parempaa kakkossentteriä? Ruudun rahat olisin voinu heittää heittämällä kakkosentterille.
Miten sä siihen varautuisit?
Käännetään asia näin päin. Kuinka järkevää sinusta on kasata mestaruudesta taistelevan joukkueen
ykkösketju lasijalan varaan? Jokainen tiesi, että eaves on noin puolet kaudesta sivussa. Todella järkevästi ajateltu, niin Keklulta, kuin valmennukselta. Toki, osuessaan tämä arpa voittaa paljon, mutta riski on aivan liian iso. Nyt kun Eaves on ollut poissa, ykkösen peli on ollut aivan sekaisin.
Kaikella kunnoituksella mfish olet niin pahasti kujalla menestyvän jääkiekkojoukkueen kasaamisen suhteen
Tähän voisit antaa hieman tarkennusta? Keklulla on ollut kohta kaksi kautta aikaa hankkia se kiekollinen yv-pakki, eikä hän ole saanut sitä aikaan. Tätä jos kritisoidaan, niin sinusta "ollaan pahasti kujalla menestyvän jääkiekkojoukkueen kasaamisen suhteen". Hienosti päätelty. *taptap*
sinulla on selvästi hämärtynyt pahemman kerran todellisuuden ja fantasian rajat eläessäsi jossakin Eastside hockey managerin virtuaalimaailmassa
Heh. Missä olen sanonut, että edes pelaan kyseistä peliä? Häh? Sanoin vain, että peli on hyvä. Minulla ei ole mitään ongelmia todellisuuden ja virtuaalimaailman kanssa. Ihan oikeasti, kuinka paljon te otatte itseenne näistä kirjoituksista? Olen kritisoitunut Keklua siitä, että sitä yv-pakki ei näy eikä kuulu. Maalivahdinkin olisi voinut lainata, ja ehkä maalintekijän hankkia, mutta pääasiassa olen kritisoinut sitä vitun pakkia. Minusta teillä on vaikea hahmotella todellisuutta, jos meinaatte, että nykyisellä puolustuksella mennään pitkälle. Auta armias kun playoffit alkaa, sillon yv:istä pitäis ihan oikeasti tehdä maaleja. Heitä sinne Niemi ja Väänänen kentälle, ja sitten ihmetellään, kun ei taaskaan pärjätty.
Koita muistaa joulun aikana myös syödä kinkkua ja iloita maallisista asioista kaiken virtuaalimanagerointisi keskellä.
Tää nyt tais mennä jo vähän insultin puolelle. Ei sillä mitään, toivottavasti sait tyydytettyä itsesi.
Nämä mfsh:n viestit ovat kyllä allekirjoituskamaa ja suoraan parhaimmat läpät topikkiin.
Tämäpä oli antoisa viesti meille kanssalukijoille. Jos jaksat, niin voit toki perustella minulle, tai meille, mikä näissä on niin hauskaa? Se, että kritisoin Keklua? Pitäisikö minun nuolla hänen persettä, jotta olisit onnellinen?
Hauskaa, että kun turpiin tuli koko ajan, 9/10 vaati muutoksia. Vaati pakkia, mokkea, hyökkääjää ja ties mitä. Nyt kun taas ollaan voitettu pari peliä, kaikki onkin ok. Missäs ne muutoksia vaativat on? Menikö pupu pöksyyn? :)
Pointsit Keklulle Hardtin jatkosta!