Ammattimies piti olla asialla, mutta mikään ei silti muutu. Mitähän tällä nyt sitten haetaan?
Eiköhän ammattimies tiedä.
Alkaa jo isteänikin hieman taas huvittamaan tämä touhu. Ammattimies piti olla asialla, mutta mikään ei silti muutu. Mitähän tällä nyt sitten haetaan?
Kavereille kanssa. Siellä alkaa olla kohta Jokereissa selänpesijää jos jonkinlaista, kun Kekkuli raijaa lisää tuttuja rapakontakaa.
Kolmatta valmentajaa tukemaan tämän hetkistä valmennustiimiä? Soita Kekäläiselle jos pahasti häiritsee. Toki omasta joukkueestahan löytyy kuitenkin kaikkien veskarivalmentajien kuningas Sakari ja kakkosvalmentajana kaveri, jonka ei ole koskaan nähty itse asiassa avaavan suutaan.
Erikoinen haku, koska ilmeisesti valmennuskokemusta ei ole lainkaan
Ilmeisesti mitään kekäläisen toimia ei siis saa kyseenalaistaa tai muuten tullaan heti tökkimään takaisin, niinkuin ala-asteella on tapana. "Mutta sun joukkueessa on Sakari ja kakkosvalmentaja on mykkä"....Mitä vittua?
80-luvun tappelijalla ei välttämättä ihan hirveästi ole annettavaa 2010-vuoden SM-liigaan. Tai sitten on.
Tässä on aika hyvin kiteytetty omatkin ajatukset. Ei äkkiseltään kyllä tajua tätä värväystä, mutta toisaalta ei tiedä yhtään minkälainen ukko se on kaukalon laidalla. Tuo tappelijan ura nyt ei välttämättä merkkaa mitään, ei sitä tiedä minkälainen taitokiekon ihannoija voi olla.
Ah, tuota en huomannutkaan. Kokemusta siis löytyy ainakin junnuvalmennuksesta. Eihän näistä tiedä, jotenkin tuntuu että näistä entisistä hanskaajista tulee aika paljon valmentajia, varsinkin kun McRae ei mikään ihan one trick pony ollut koskaan, vaan teki jopa pisteitäkin. Old School hockeyta siis parhaimmillaan, brändikiekkoa Jaffalaan ja naapurin kyykytys?Joko se Kekäläinen väärentää tiedotteetkin kun väittää tällaista:
hän on valmentanut St. Louisissa 90-ikäluokan joukkueen USA:n mestariksi ja Pohjois-Amerikan kovimman junioriturnauksen Silver Stickin mestariksi kolme kertaa peräkkäin
No saa kyseenalaistaa jos on jotain perustelujakin sille, mutta itse keskityit vain hihittelyyn niin ei se kovin kummoista kyseenalaistamista ole. Voisitko vaikka perustella miksi McRaen kokeileminen Westerlundin valmennustiimiin on huono vaihtoehto?
Ja pahoittelut, sekoitin sinut näihin naapurin kannattajiin.
En tiedä mitä toimenkuvaa Keklu on Basilille tarkalleen ajatellut, mutta yksi skenaario tulee heti mieleen, kun vain katsoo kaverin peliuran jälkeistä taivalta. Eli toiminut St. Louisin scouttina ja valmentanut menestyksekkäästi junnuja Yhdysvalloissa.Lähinnä siksi tänne kirjoitin, että itse en ainakaan näe mitä kyseinen herra mahdollisesti toisi Jokereille? Vaikka on junioreita valmentanut, niin kyse on silti junnukiekosta, vaikka maana onkin ollut se uskomaton ja mahtava Amerikka.
Lähinnä siksi tänne kirjoitin, että itse en ainakaan näe mitä kyseinen herra mahdollisesti toisi Jokereille?
...
Lähinnä siksi tänne kirjoitin, että itse en ainakaan näe mitä kyseinen herra mahdollisesti toisi Jokereille? Vaikka on junioreita valmentanut, niin kyse on silti junnukiekosta, vaikka maana onkin ollut se uskomaton ja mahtava Amerikka. Aika näyttää pystyykö tämä mies mitään lisäarvoa Jokereille tuomaan, mutta itseäni se ihmetyttää. Vai hommattiinko mies tänne tekemään Eavesit? ;)
Hyväksyn pahoittelusi.
Aika näyttää pystyykö tämä mies mitään lisäarvoa Jokereille tuomaan, mutta itseäni se ihmetyttää.
Olisi todellakin mielenkiintoista kuulla, mitä tällä haetaan ja onko Kekäläisen idea vaiko Westerlundin. Saattaisi olla tekemistä osittain myös RBK-ryhmän ja nuorien sisäänajon kanssa liigaryhmään. Jos vaikka jonkinlainen akatemia on suunnitteilla.Ei kyllä täysin aukea minulle tämä kokeilu.
Oheisen linkin takana on Ilkka Palomäen kolumni aiheesta "Kekäläinen rakentaa dynastiaa".
Tekstissä sivutaan myös Basilin palkkaamista.