Jarkko Ruutu- Mikä paskahousu!

  • 77 325
  • 303

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Noo, antaa pojan kieriä maassa mun puolesta, mutta jos tuloksena on että itsekin saa jäähyn, ei kai kaikki mennyt aivan suunnitelmien mukaan.

Jos lopputuloksena on se, että vastustajalta lähtee Stamkosin kaltainen kaveri boksiin niin kyllä se mun mielestä on aika win-win tilanne.

Tietenkin jos Stamkos olisi lyönyt esimerkiksi Nummelinia pari kertaa selkään niin täällä haukuttais Stamkos historian pahimmaksi siaksi ikinä ja oltaisiin helvetin huolestuneita siitä ettei Numppa vain loukkaantunu tilanteessa.

Filmaaminen voi mun puolesta kyllä jäädä jalkapallon (ja SM-liigan) puolelle, mutta jos sitä on pakko harrastaa jääkiekossa niin sen voi jättää sitten ihan vihellyksen jälkeen. Jarkkohan muistaakseni jäi jonkun Weberin(?) taklauksen jälkeen makoilemaan vastustajan maalin taakse ja peli jatkui ihan normaalisti. Ei näin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Jos lopputuloksena on se, että vastustajalta lähtee Stamkosin kaltainen kaveri boksiin niin kyllä se mun mielestä on aika win-win tilanne.
No joo, täytyy sen verran tarkentaa että en tiedä tuliko Ruudun jäähy taklauksesta, vai siitä ajanpeluusta. Taklauksesta ulos -> win-win, ajanpeluusta ->not so good.
 

Mounir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
No joo, täytyy sen verran tarkentaa että en tiedä tuliko Ruudun jäähy taklauksesta, vai siitä ajanpeluusta. Taklauksesta ulos -> win-win, ajanpeluusta ->not so good.

No se jäähy annettiin ihan suoraan ajanpeluusta/filmauksesta. Joten voi sanoa että harvinaisen ärsyttävää toimintaa jätkältä. Ja tuon takia annettavat jäähyt ovat todella harvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös