Jarkko Ruutu – kova pelaaja vai rotta?

  • 688 905
  • 3 212

weee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottava
Taklaus oli selvä päähän kohdistunut taklaus. Tällaisista pitäisi tulla ulosajo ja 1-2 peliä huilia. Ajatelkaa jos kohteena olis ollut Granlund........ Minkälaisen tuomion olis Sailio saanut.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja kyllä voi kyynärpäästä päähänkin halvaantua, kysy vaikka Jaroslav Otevrelilta joka halvaantui vieläkin "vaarattomammasta" tilanteesta.

Hei nyt lopetat! Eikä ilmeisesti tarvi edes perustella!
 

Sakkoliha

Jäsen
Sopisiko, että vasta pudotuspeleissä? Ruutu tulee olemaan kultaa Jokereille pudotuspeleissä kun pääsee samaan askiin näiden sailioiden ja liivikkien kanssa joilla ei pää kestä papan vittuilua ja rottailua.

Ruutu todellakin oli 04-05 kaudella kultaa pudotuspeleissä, kun hölmöili IFK:lle niin paljon rangaistuksia, ettei mitään rajaa. Hieno on kuunnella sitä itkua, kun Ruudun jähyt ratkaisevat otteluita kerta toisensa jälkeen.

Ja tuosta Sailion taklauksesta; siitä olisi kuulunut isompi rangaistus antaa, mutta Ruutu on tilannut tuota itselleen koko kauden ajan ja jälleen tänään nähtiin sitä filmaamista ja rottailua ja joku Pasilasta kehtaa itkeä, jos Janne Pesonen filmasi 5 vuotta sitten finaaleissa. Ruutu on aivan itse pelannut itsellensä maineen, jota kohdellaan kovempaa kuin muita ja jota kohtaan tuomarit ovat tiukempia. Hän on oman maineensa arvoinen, eikä siitä voi syyttää muuta kuin itseään.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...avaisitko silmäsi silti??

Lainaat minua, mutta ihan kuin puhuisit jollekin kuvitteelliselle viholliselle. Kyllä, olen katsonut taklauksen monta kertaa sekä nelosen, että mtv3:n sivuilta. Kyllä, olen sitä mieltä että vauhti taklaajalla oli pieni. Ja kyllä, olen sitä mieltä että kyynärpää nousi selkeästi. Mistähän ihmeestä keksit väittää päinvastaista? Myönnetään, että todella -sanan liittäminen tuohon pieneen vauhtiin oli hieman väritystä minun puoleltani.

Sailion taklaus oli törkeä ja rangaistava. Silti pidän Ruudun kyykistymisiä törkeämpinä. Ruutu on itse tiensä valinnut tietoisena riskeistä. Uhria hänestä en saa. Voi pelata törkeästi halvaannuttamatta toisia, totta kai ja tähän tulisi puuttua ennen kuin joku halvaantuu. Ruudun kohdalla siihen puuttuvat pelaajat, jos liigan kurinpito on kykenemätön.

"Luultavasti sinun mielestäsi" ja "jos Granlundia olisi taklattu" -argumenteilla et kyllä todista etkä edes havainnollista ainakaan minun kirjoituksestani mitään. Avaisitko itse silmäsi?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Joskus aikanaan, ei niin kauan aikaa sitten, keskuudessamme eli ilmiö, jossa ison veden yli lentänyt nikkari muuttui eurooppalaisella jäällä kaksi kertaa kovemmaksi, ilkeämmäksi ja vähemmän pelia kunnioittavammaksi. Tuo ilmiö on haalistunut viimesen noin 5-10 vuoden aikana.

Jostain syystä Ruudun kohdalla tämä ilmiö tuppaa elämään. Työsulkukausi 04-05 oli täynnä kaikenlaista käytöskymppiä, filmausta ja hyppytaklausta. Ei sillain, että olisi ollut Lady Bing -ainesta Änärissäkään, mutta lennolla Eurooppaan karisi pois 50% peliä ja vastustajaa kunnioittavista elementeistä.

Pari viimesintä NHL-kautta olivat omissa muistikuvissani melko seesteistä ja fiksua alemman kentän kokeneen jyrän toimintaa. 09-10 Senators-ketju Ruutu-Kelly-Neil pelasi esimerkillisesti, fyysisesti, fiksusti omalle joukkueelle ja siinä sivussa Ruutu tekaisi yhden kauden piste-ennätyksensä.

Ei nyt mikään jättiyllätys, että on jatkanut SM-liigassa siitä mihin jäikin: pelleilemällä. Toivoin kyllä, että jatkaa edelliskausien tyylikkäämmällä linjalla ja on omalla panoksellaan viemässä Narreja pitkällä. Saattaahan se vielä senkin tehdä, vaikkei ennusmerkit välttämättä sitä puollakaan. Ehkä ainoa seikka fyysiseen peliin kykenevän rotan kohdalla on, että makoilemalla, filmaamalla ja liimaamalla hanskat käsiin sitä vaan ehkä tahraa enemmän omaa mainettaan; kyykkäykset taklaustilanteissa ovat vastustajan terveyden ja peliuran kannalta todella vaarallisia ja kaikilla mittareilla tuomittavia tekoja.

Vetääköhän Rudi muuten rooliaan täysin pokkana, vai uskooko todellakin olevansa syyttä kaltoinkohdeltu, väärinymmärretty ja silmätikku? Meinaan, uskoakseni hän saa ulkopuolelta jonkun verran paskaa niskaansa ja tuollaisessa tilanteessa tietynlainen todellisuudentajun horjuminen ja marttyriys on varmasti houkuttelevaa. Erkan höpinöihin on vaikeampi päästä kiinni, valmentajat puolustelee omiaan melko pitkälle. Kyllähän Toivolakin Porin päässä sillon yhtenä vuotena provosoi taidokkaasti ja käänsi tilanteen kuin tilanteen me vs. muut -asetelmaksi.

Kaiken tämän avautumisen jälkeen on todettava, että noin yleensä fiksuna agitaattorina tunnettu Sailio astuu tuossa rajan yli. Kyynärvarsi kohdistetusti päähän, keposasti pelikielto-matskua. Laittasin haarukkaan 1-2 peliä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihmettelen myös, että Sailiota rankaistiin "väkivaltaisuudesta", ei "päähän kohdistuneesta taklauksesta"... Muistin virkistykseksi laitetaan tänne IIHF:n ja SM-Liigan säännöistä pari kohtaa:

Pään tai niskan alueelle kohdistuvan taklaukseen
soveltuvat rangaistus tuomitaan, jos yksi
seuraavista kohdista täyttyy:

1. Pelaaja kohdistaa taklauksen tai iskun millä
tahansa ruumiin osallaan vastustajan pään tai
niskan alueelle.

3. Pelaaja ojentaa ja kohdistaa kätensä,
kyynärpäänsä, kyynärvartensa tai olkapäänsä
osuakseen vastustajaa pään tai niskan alueelle.

Pelaajalle, joka kohdistaa taklauksen tai iskun, millä
vartalonsa tai varusteensa osalla hyvänsä,
vastustajan pään tai niskan alueelle tai ”ohjaa” tai
”painaa” vastustajan pään suojalasia tai laitaa
vasten, tuomitaan erotuomarin harkinnan mukaan:
• Pieni rangaistus + automaattinen
käytösrangaistus (2’ + 10’)
tai
• Iso rangaistus + automaattinen pelirangaistus
käytöksestä (5’ + PRK)
tai
• Ottelurangaistus (OR)
b) Pelaajalle, joka vahingoittaa vastustajaa ”pään tai
niskan alueelle kohdistuneen taklauksen”
seurauksena, tuomitaan:
• Ottelurangaistus (OR)

Siinä se nyt on mustaa valkoisella. Ei muuta, kun arpomaan Sailiolle oikenmittaista penalttia! Tuomareilta käsittämätöntä toiminaa. Ei ollut muuten edes ainut paikka (potkunkin lisäksi), missä Rudia taklattiin eritäin kyseenalaisesti...
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Lainaat minua, mutta ihan kuin puhuisit jollekin kuvitteelliselle viholliselle. Kyllä, olen katsonut taklauksen monta kertaa sekä nelosen, että mtv3:n sivuilta. Kyllä, olen sitä mieltä että vauhti taklaajalla oli pieni. Ja kyllä, olen sitä mieltä että kyynärpää nousi selkeästi. Mistähän ihmeestä keksit väittää päinvastaista? Myönnetään, että todella -sanan liittäminen tuohon pieneen vauhtiin oli hieman väritystä minun puoleltani.

No enpäs taas sanonut missään vaiheessa että olit väittänyt ettei kyynärpää nouse. Ja todellakin tuon todella-sanan liittäminen tuohon oli hieman väritystä. Ei siinä mitään hirmuvauhtia ole mutta vauhtia kuitenkin.


Sailion taklaus oli törkeä ja rangaistava. Silti pidän Ruudun kyykistymisiä törkeämpinä. Ruutu on itse tiensä valinnut tietoisena riskeistä. Uhria hänestä en saa. Voi pelata törkeästi halvaannuttamatta toisia, totta kai ja tähän tulisi puuttua ennen kuin joku halvaantuu. Ruudun kohdalla siihen puuttuvat pelaajat, jos liigan kurinpito on kykenemätön.

Itse en kyykistymistä tässä pelissä huomannut mutta se on täysin ilmeistä että pidät tuota kyykistymistä Melartin edessä törkeämpänä. Se tottakai koskettaa sinua IFK-fanina enemmän, lisäksi mielipiteeseesi vaikuttanee asetelma rikkeiden tekijistä: Ruutu vs. Sailio. Kumpi on suurempi konna?

Itse olen eri mieltä ja täysin päinvastaista mieltä (kyynärpää naamaan törkeämpi kuin leikkaus) mutta ei tässä nyt sinun tai minun mielipiteet mitään absoluuttisia totuuksia olekaan joten turha tulla tänne puhumaan asioista kuin ne olisi jotain yleistä faktaa.

Ruutu ei ole tänä vuonna ollut todellisuudessa lähelläkään halvaannuttaa ketään, mutta tämän palstan kirjoituksista päätellen jos ei tänään niin pikkuhiljaa Ruutu alkaa olla vaarassa. Tähän tulisi todellakin puuttua jollain muin tavoin kun näillä pikkukakkosilla..

"Luultavasti sinun mielestäsi" ja "jos Granlundia olisi taklattu" -argumenteilla et kyllä todista etkä edes havainnollista ainakaan minun kirjoituksestani mitään. Avaisitko itse silmäsi?

99% teistä Julleista tuli haukkumaan Ruudun alimpaan helvettiin tuon Mikkeen kohdistuneen säälittävän töytäisyn jälkeen, todennäköisyydet siis puhuvat sen puolesta että olit yksi heistä. Granlund on tämän lätkäkansan kultapoju ja Ruutu saatana. Tämä ei saisi vaikuttaa Sm-liigan kurinpitoon, mutta valitettavasti näin tuntuu olevan. Tässä Granlund on voittaja ja Ruutu systeemin uhri. Ei näitä sääntöjä kuuluisi soveltaa nimiin selissä vaikka olisi mitä tehnyt sen ansaitakseen. Ei ilmaveiviä eikä kyykistymisiä..

Mulla on silmät auki
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutu sai mitä ansaitsi. Pelle mikä pelle. Kun pelikiellot ei tuota tulosta, niin jospa pienen saikun jälkeen alkaisi ymmärtämään olematta rottailematta. SM-liiga ei ole mikään rottaliiga, vaikka näitä erityisesti Jokereista näitä tomimäkejä ja jarkkoruutuja löytyy.

Puolustelematta Ruudun tekoja sanonpahan vaan että kunnon turpasauna olisi miehekäs ja suoraselkäinen tapa kuitata rottailut! Tuollainen halpamainen kyynärpää tyrkkäys asettaa Sailion ihan yhtä kyseenalaiseen valoon kuin kohteensakin!

Janne Seppälä
 

Sakkoliha

Jäsen
Ei ollut muuten edes ainut paikka (potkunkin lisäksi), missä Rudia taklattiin eritäin kyseenalaisesti...

Ruutu tilaa itse sitä kohtelua mitä saa, eikä jääkiekkokaukalossa yksikään pelaaja kunnioita tuota Ruudun käytöstä (kyykkiminen, filmaaminen,...). Potkaisutilanteessa Ruutu otti Sailion jalasta kiinni, joten pakko kai se on saada pois siitä, mutta siinä ei todellakaan tapahtunut mitään potkuliikettä, vaan yritti ravistelemalla saada jalan irti. Katsoin tänään yhteensä 25 min peliajasta ottelua (15min 1.erää, 5min päätöserää ja jatkoajan). Tänä aikana näin kolme kertaa Ruudun filmaavan. NHL-kaukalossa kunnioitin Ruutua sekä 90-luvun lopussa liigassa, koska siellä hän pelasi kovempaa ja vastasi teoistaan tappelemalla, mutta Euroopassa hän näkyy olevan täysi pelle, kuten oli työsulkukaudellakin IFK:ssa. Hän on tehnyt hienon uran, mutta valitettavasti pilaa maineensa ja varsinkin tuo filmaaminen on niin ämmää.
 

Sakkoliha

Jäsen
Puolustelematta Ruudun tekoja sanonpahan vaan että kunnon turpasauna olisi miehekäs ja suoraselkäinen tapa kuitata rottailut! Tuollainen halpamainen kyynärpää tyrkkäys asettaa Sailion ihan yhtä kyseenalaiseen valoon kuin kohteensakin!

Janne Seppälä

Molemmat pelaajat ovat sellaisia, joista en pidä, mutta Ruudulla on ilmeisesti Jokereissa tapplukielto, niin eihän niitä koiruuksia voi muulla tavalla kuitata kuin likaisella taklauksella (toivottavasti Sailiolle 1-2 peliä rapsahtaa pannaa), mutta tämä on ollut odotettavissa, että joskus joku vielä tekee Ruudulle jotain kyseenalasita ja uskallan väittää, että saa kokea vielä pahempaakin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei nyt mikään jättiyllätys, että on jatkanut SM-liigassa siitä mihin jäikin: pelleilemällä. Toivoin kyllä, että jatkaa edelliskausien tyylikkäämmällä linjalla ja on omalla panoksellaan viemässä Narreja pitkällä. Saattaahan se vielä senkin tehdä, vaikkei ennusmerkit välttämättä sitä puollakaan. Ehkä ainoa seikka fyysiseen peliin kykenevän rotan kohdalla on, että makoilemalla, filmaamalla ja liimaamalla hanskat käsiin sitä vaan ehkä tahraa enemmän omaa mainettaan; kyykkäykset taklaustilanteissa ovat vastustajan terveyden ja peliuran kannalta todella vaarallisia ja kaikilla mittareilla tuomittavia tekoja.

Ruutuhan on pelannut kiltisti jo pitkään. Itse asiassa sen joulukuisen julli-pelin jälkeen meininki on ollut hyvinkin seesteistä jo pitkään, johtuen varmastikin osaltaan Kekäläisen pitämästä puhuttelusta tuon Melart-hölmöilyn jälkeen. Tehopisteissä Jakke on matkalla 30 pisteen kauteen, joka on kolmosketjun laiturille hyvä saldo.

Playoffeissa Ruutu tulee varmasti olemaan isosti esillä tavalla tai toisella. Oikeastaan vaihtoehtoja on vain kaksi: 1.) Ruutu pelaa vahvaa peliä ilman hölmöyksiä, tekee muutamat tärkeät maalit ja hämmentää samalla muutamat jäähyt vastustajalle.(Tämä kohta toteutui Jaken kohdalla ainakin Itävallassa.)
2.) Tunnelataus menee yli ja Jakke keskittyy liikaa hämmentämiseen tuottaen ongelmia omalle joukkueelleen tyhmillä jäähyillään ym. sekoilullaan. Eli tämä olisi sitä samaa, jota herra esitti keväällä 2005 naapurin paidassa.
Mihinkään näiden kahden välimuotoon en usko.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No enpäs taas sanonut missään vaiheessa että olit väittänyt ettei kyynärpää nouse.

Et. Väitit minun näkevän tilanteen, jossa kyynärpääkään ei oikeastaan nouse. Sitä voin vain arvailla mistä tuo kumpusi.

Mitä tulee Melartin tilanteeseen, matsissa nähtynä se aiheutti toki suuren tunnekuohun. Pystyn kyllä katsomaan sitä nyt ilman paidanvärejä. Myös Väänäseen kohdistunut kyykistyminen oli mielestäni todella törkeä. Tämäkin varmaan johtuu vain asenteestani ruotsalaisia kohtaan...

Ei näitä sääntöjä kuuluisi soveltaa nimiin selissä vaikka olisi mitä tehnyt sen ansaitakseen. Ei ilmaveiviä eikä kyykistymisiä..

Minä olen ainakin sitä mieltä, että rikoksen uusijalle kuuluu teostaan suurempi rangaistus kuin ensikertalaiselle, varsinkin vakavammissa rikkeissä. Sekä normaalielämässä, että urheilussa. Pikkurikkeet toki erikseen. Siitä olen kanssasi toki samaa mieltä, että myös Ruudun rikkomisesta on saatava asiaankuuluva rangaistus.

Nuo sinun todennäköisyyslöpinäsi taas ovat ihan sitä itseään.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Playoffeissa Ruutu tulee varmasti olemaan isosti esillä tavalla tai toisella.

Tässä voisi uskoa Westerlundilla olevan valtava rooli. Varmasti keskusteluja käydään, ehkä enemmänkin kuin täällä arvataan. Erkalla uskoisin kuitenkin olevan jonkin asteen luottamus Ruudun puolelta ja myös auktoriteettia tähän. HIFK:ssa Aravirralla lähti homma "tähtisikermän" kanssa lapasesta muutenkin.

Itse tietenkin tullut nähtyä lähinnä Ruutua HIFK:ta vastaan pelatuissa matseissa, ja tällöin hyödyllisyys ollut vähintään kyseenalainen. Ymmärtääkseni muuten ollut kuitenkin yleensä mies paikallaan ja tärkeä pelaaja joukkueelleen. Paljon vaatii kuitenkin Ruudulta nousta nimenomaan positiivisessa mielessä ratkaisevaan rooliin pleijareissa, sillä jokainen pelaaja liigassa tietää tuomareiden asenteen miestä kohtaan, ja ajoittaiset hölmöilyt. Olisi naiivia kuvitella, että vain Jakke itse osaa taktikoida ja rottailla, eivätkä muut joukkueet hyödyntäisi tätä mitenkään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruutu kerjää kyllä toimillaan usein verta nenästä ja hän ansaitsee kyykistymisistään rangaistukset, mutta olihan tuo todella törkeä taklaus Sailiolta; kädet korkealla ja suoraan päähän.

Mielenkiintoista nähdä, mitä Sailio tuosta saa. Päähän kohdistuneista taklauksista ja päävammoista on paljon puhuttu jääkiekon parissa viime aikoina. Tuo oli malliesimerkki sellaisesta vaarallisesta taklauksesta, joka halutaan pois lajista. Mielenkiintoista nähdä, miten SM-liiga asiaan suhtautuu ja minkälaisia seuraamuksia/pelikieltoja tuollaisista taklauksista tulee.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ruutu tilaa itse sitä kohtelua mitä saa, eikä jääkiekkokaukalossa yksikään pelaaja kunnioita tuota Ruudun käytöstä...

Samojen sääntöjen tulisi silti koskea kaikkia pelaajia. Ihan sama onko se rottamainen Ruutu, joka on istunut jokaisessa pelissä keskimäärin 90 min jäähyllä, vai Pikku-Mikke, joka ei pahemmin jäähypenkillä ole istunut, päähän kohdistunut taklaus on aina päähän kohdistunut takalaus, ja siitä tulisi rankaista sääntöjen mukaisesti.

I rest my case.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Ruutu todellakin oli 04-05 kaudella kultaa pudotuspeleissä, kun hölmöili IFK:lle niin paljon rangaistuksia, ettei mitään rajaa. Hieno on kuunnella sitä itkua, kun Ruudun jähyt ratkaisevat otteluita kerta toisensa jälkeen.


Itsekin hieman ihmettelen sitä, että porukka luulee Ruudun parantavan peliään playoffeissa. Niin ei käynyt Rudin viime SM-liiga visiitillä, eikä kyllä viime kaudella Ducks:sakaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin hieman ihmettelen sitä, että porukka luulee Ruudun parantavan peliään playoffeissa. Niin ei käynyt Rudin viime SM-liiga visiitillä, eikä kyllä viime kaudella Ducks:sakaan.

Jarkko Ruutu on silti voittanut playoffien maalikuninkuuden -98 kaudella, eikä se peli tälläkään kaudella huonoa ole ollut. Miehen ei tarvitse tuosta parantaa yhtään, jos vaan vähentää hieman jäähyjä, sillä kolmos kentän laituriksi tehoja on todella hyvä määrä, eikä Jokerit siihen tule kaatumaan.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Jarkko Ruutu on silti voittanut playoffien maalikuninkuuden -98 kaudella, eikä se peli tälläkään kaudella huonoa ole ollut. Miehen ei tarvitse tuosta parantaa yhtään, jos vaan vähentää hieman jäähyjä, sillä kolmos kentän laituriksi tehoja on todella hyvä määrä, eikä Jokerit siihen tule kaatumaan.


13 vuotta on pitkä aika. Mutta se on tosi, että tehopisteiden valossa Ruutu on pelannut hyvän kauden, eikä mies ole edes hölmöillyt itselleen yhtään pitkää pelikieltoa.

NHL:ssä Ruutu ei kuitenkaan ollut enää kovin tehokas omassa "roolissaan" kun playoffit alkoivat. Pikku rottailut eivät enää saaneet vastustajia pois tolaltaan, kun kyse oli tosi peleistä.

Saa nähdä miten käy täällä kotoisessa SM-liigassa.
 
Toki yleensä näin ei onneksi käy, mutta potentiaalinen riski on niin paljon suurempi, että Melart-casen ja Väänäs-casen tapaisista kyykistymisistä pitäisi rangaista todella rankasti.

Mitäs Väänäselle olisi siinä tilanteessa pitänyt tuomita todella rumasta laitataklausyrityksestä? Eipä olisi halvaantumisriskistä tainnut olla täysin vapaa se svedukaan, jos olisi ottanut Ossin niitin vastaan seisovin jaloin.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kas taas tapahtunut. Kyllähän tuo Sailion taklaus oli omasta mielestäni isomman kuin 2min arvoinen. No onhan se kiva että näemme Granlund ei ole ainoa jolla on omat säännöt, harmi vain kuin Ruudulla on päinvastaset.

Lopuksi muka hassu Arvaa Kuka?-leikki. Linkki vie iltalehden sivuille.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä taklaus menee taas listaan josta olisi pitänyt tulla iso rangaistus ja pitkät pelikiellot päälle. joku 4-5o pelikieltoa olisi aivan loistava tuomio, tosin kun Sm-Liigasta puhutaan niin 1-2o...
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Onhan Sailio tuosta penalttia ansainnut. Ei onneksi Bluesin kannalta erityinen menetys, aika vaisu on Jargus tällä kaudella ollut. mutta mikä ihmeen potku? Rudihan roikkui pitkään jalassa kiinni.
 
Ilari Melart? Kiitos, päivän parhaat naurut. Meidän Jakke on hei pelannut änärissä 650 matsia ja on ollut siellä liigan vihatuimpia. Tämä kaveri on edelleen täyttä terästä.

En kirjoittanut mistään päähänlyöntikisoista, eihän Jakke saa edes heittää hanskoja. Ei sillä etteikö mies siinä lajissa olisi liigan paras. Kuitenkin mikkihiiren kokoinen Sailio sai Ruudun tänään kanveesiin pienellä vauhdilla, vai oliko tämäkin filmiä? Mitäs kun sata kiloa Melartia tulee vähän kovemmalla vauhdilla? Millä tavalla 650 NHL-peliä tekee Jarkosta haavoittumattoman?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Oikeassa olet, Ruutu ei ole systeemin uhri. Ruutu on jatkoajan "Jokeri-antipatia -jaoston" uhri.

Älä vedä tähän ketjuun mukaan kuviteltua Jokeri-antipatiaa, Jarkko Ruudun rottamaisuudella ei ole mitään tekemistä Jokereiden kanssa. Tämä ketju käsittelee puhtaasti Jarkko Ruutu-antipatiaa, hän on omalla tyylillään ansainnut sen ihan itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös