PELLE!!! Eikö tuota idioottia saa millään kuriin!? Hei vittu oikeesti.. jos nyt joku taas tulee puolustamaan tuota äskeistäkin tilannetta nii ei voi kuin ihmetellä! pelle menee taas kyykkyyn kun Talaja tulee antamaan hyvää pusua..
Näköjään allekirjoittanut näki siis kanssa ihan oikein... Hienointahan tilanteessa oli vielä, että jäähyn sai Talaja eikä Ruutu. -bKääntää myös selän ja kyykkää. Sailio kävin hyvin muistuttamassa tästä.
Hieno mies !
Ei tässä kummempia. Musta silmä pukee hyvin tätä runkkua.
Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että huikeasti on narri-fanien mielipiteet muuttuneet Ruudusta sen jälkeen, kun tuli Jokereihin Hifk:n sijasta.
Ruutuhan ei tuon jälkeen enää pelannut.
Jälkimmäisen ymmärrän, mutta mikä potkiminen? Ruutu piti kiinni Sailion jalasta, niin pitäskö Sailion vaan kiltisti venailla että Jarkko päästää irti? Kyllä itse ainakin yrittäisin riuhtoa jalkani pois ja jos se on teidän mielestä potkimista niin olkoon.Sailion kaksi kertaa ulos pelistä- ensiksi luistimella potkimisesta ja sitten törkeästä kyynärpää taklauksesta, Ruutuhan ei tuon jälkeen enää pelannut.
Niin on kyllä HIFK-fanienkin. Uskon, että aika moni HIFK-fani puolustelisi Ruudun temppuja, mikäli ne tapahtuisivat HIFK-paidassa (ei tietenkään kaikki).Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että huikeasti on narri-fanien mielipiteet muuttuneet Ruudusta sen jälkeen, kun tuli Jokereihin Hifk:n sijasta.
Jälkimmäisen ymmärrän, mutta mikä potkiminen? Ruutu piti kiinni Sailion jalasta, niin pitäskö Sailion vaan kiltisti venailla että Jarkko päästää irti? Kyllä itse ainakin yrittäisin riuhtoa jalkani pois ja jos se on teidän mielestä potkimista niin olkoon.
Taisi muutaman vaihdon pelata, mutta kaatuili pari kertaa ihan omituisissa paikoissa. Pahoin pelkään, että aivotärähdys tuosta tuli...
Jälkimmäisen ymmärrän, mutta mikä potkiminen? Ruutu piti kiinni Sailion jalasta, niin pitäskö Sailion vaan kiltisti venailla että Jarkko päästää irti? Kyllä itse ainakin yrittäisin riuhtoa jalkani pois ja jos se on teidän mielestä potkimista niin olkoon.
Taitaa olla SM-liigassa hyväksyttävää, löytyy jo ennakkotapaus Janeckyn muodossa 90-luvun lopulta.Ai sinun säännöissä saa vähän luistimella potkaista jos toinen puristaa vähän jaloilla kiinni, kannattaisi ehkä tsekata mitä sääntökirja sanoo luistimella potkaisemisesta.
Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että huikeasti on narri-fanien mielipiteet muuttuneet Ruudusta sen jälkeen, kun tuli Jokereihin Hifk:n sijasta.
Kyllä, ja tämähän edustaa koko jokerifanikuntaa.Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että huikeasti on narri-fanien mielipiteet muuttuneet Ruudusta sen jälkeen, kun tuli Jokereihin Hifk:n sijasta.
Minun säännöt, sinun säännöt. Lue se edellinen viestini vaikka uusiksi, jos jossain vaiheessa viestiä sanoin että luistimella potkaiseminen on sallittua niin tarjoan kakkukahvit, tervetuloa tännepäin! Riuhtominen ja potkiminen tietääkseni on eri asia? Vai miten se on sielläpäin maailmaa?Ai sinun säännöissä saa vähän luistimella potkaista jos toinen puristaa vähän jaloilla kiinni, kannattaisi ehkä tsekata mitä sääntökirja sanoo luistimella potkaisemisesta.
Korjataan sen verran, että kyynärpäätaklaus suoraan päähän. Aivan selkeä vahingoittamisyritys. Mutta ai niin, Jarkkoa saa taklata ihan miten vaan. Pelaajille on eri säännöt.Hehe, vähän kyynärpää nousi ja Ruutu vetää kauheat kuolevat joutsenet ja itkee vielä taklauksen jälkeen tuomarille. Kyynärpäätaklaus ja selkeä kakkonen. That is it.
Löytyykö jo suoraa linkkiä tähän taklaukseen? Olisi mukava nähdä mitä Rudia tällä kertaa syytellään...
Sitä paitsi Ruutu ei ole itse tällä kaudella yhtään törkeämpää taklausta/tekoa tehnyt.