Täällä palstalla on viime aikoina sattuneista syistä kirjoitettu hyvin paljon jääkiekossa vallitsevasta koodistosta, ihan ansiokkaastikin. Mua hävettää tuon koodiston puolesta tällä hetkellä. Jopa minä olen valmis hyväksymään kaukaloväkivallan tollaisen vitun paskan poistamiseksi, mitä Jarkko Ruudun osalta tänään nähtiin. Jollei sitä helvetin Pelicans-pelleilyä olisi ollut, niin Brändi olis lanannut Ruudun tänään alimpaan helvettiin. Eli taas yksi syy moittia Lahden tapahtumia... ;-)
Jos rakastamani joukkueen pelaaja käyttäytyisi tuolla lailla eikä valmennus puuttuisi asiaan tarvittavin sanktioin, en todellakaan suostuisi käymään joukkueen matseissa ennen kuin paska on poistettu. Ja jos olisin itse tuollaisen speden valmentaja, olisin potkujenkin uhalla vetänyt itse tänään toisella erätauolla daijuun.
Jollei Jokereiden joukkue (!) itse saa tota paskaläjää ruotuun, niin sietääkin matkata synkissä vesissä. Pthyh!
Jos rakastamani joukkueen pelaaja käyttäytyisi tuolla lailla eikä valmennus puuttuisi asiaan tarvittavin sanktioin, en todellakaan suostuisi käymään joukkueen matseissa ennen kuin paska on poistettu. Ja jos olisin itse tuollaisen speden valmentaja, olisin potkujenkin uhalla vetänyt itse tänään toisella erätauolla daijuun.
Jollei Jokereiden joukkue (!) itse saa tota paskaläjää ruotuun, niin sietääkin matkata synkissä vesissä. Pthyh!