Viestin lähetti rudy25#
Jarkko on joka tapauksessa maajoukkueen vakiokalustoa halusivatpa helsinkiläisten rahoilla elelevät maalaiset sitä tai ei.
Tässä tuli todella ansiokas kommentti. Pisteet sulle.
Ja annatko mulle hiukan rahaa myös.
Viestin lähetti rudy25#
Jarkko on joka tapauksessa maajoukkueen vakiokalustoa halusivatpa helsinkiläisten rahoilla elelevät maalaiset sitä tai ei.
Viestin lähetti Panzerfaust
Ruutu kuitenkin pelaa näkemäni, kuulemani ja lukemani mukaan ihan samaa peliä pamerikan puulaakikaukaloissa kuin täällä, vielä vähän vittumaisemmin, siihen ei kovin moni jätkä koko maailmassa pysty.
Paskat. Pointtia sun jutusta ei löydy lainkaan, mutta varmaan jokunen irtopinna tuli. Ruutu on lätkäskenen Mervi Tapolan mies, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni. Jarkko on helppoa riistaa pulleasormisen Röngän roskalehteen. Toi tonttijuttu on niin naurettava, ettei se voi olla totta. SM-liigan Sysimetsä-palkinto lähtee Jarkolle.Viestin lähetti Panzerfaust
Pointti on siinä, että Jarkko Ruutu vastaa tekemisistään, mediassa ja kaukalossa, rohkeammin kuin kukaan muu suomalaisessa lätkäskenessä. Ja se on meille kaikille ihan oikein.
Viestin lähetti Tumba
Paskat. Pointtia sun jutusta ei löydy lainkaan, mutta varmaan jokunen irtopinna tuli. Ruutu on lätkäskenen Mervi Tapolan mies, joka ei osaa pitää turpaansa kiinni.
Viestin lähetti Tumba
Paskat.
.... diiiba daabaa poistettu välistä ...
SM-liigan Sysimetsä-palkinto lähtee Jarkolle.
Tässä vaiheessa on oikeastaan turhaa toivoakkaan että asiasta voisi keskustella, mutta olen tehnyt saman havainnon. Jarkko Ruutu on NHL:ssä ja SM-liigassa kuin kaksi eri pelaajaa. Kuitenkin kyseessä on sama mies. Voisiko erona olla liigojen erilaiset säännöt? Toisessa liigassa pelaaja joutuu vastaamaan tekemisistään ja sanomisistaan, toisessa säännöt suosivat rottamaisuutta ja tilanteiden kesken jättämistä, täällä se on joukkueen etu.Viestin lähetti vlad
Sanoisin, että hyvin pitkälti samaa peliä - ärsyttää, raataa, repii, taklaa kovaa, mussuttaa vastustajille, tarpeen tullen tappelee mutta en ole nähnyt hänen NHLssä syyllistyvän siinä määrin filmaamiseen ja kuolevien joutsenten esittelyyn kuin nyt kotoliigassamme.
Hänen kritiikkinsä olisi huomattavasti vakavammin otettavampaa mikäli hän ei vesittäisi kritiikkiään toimimalla vastoin puheitaan kaukalossa sillä oikeita huomioita hänen kritiikkinsä myös kaiken muun ohella pitää sisällään.
Viestin lähetti dana77
Voisiko erona olla liigojen erilaiset säännöt? Toisessa liigassa pelaaja joutuu vastaamaan tekemisistään ja sanomisistaan, toisessa säännöt suosivat rottamaisuutta ja tilanteiden kesken jättämistä, täällä se on joukkueen etu.
Viestin lähetti dana77
Jarkko Ruutu on NHL:ssä ja SM-liigassa kuin kaksi eri pelaajaa. Kuitenkin kyseessä on sama mies.
Viestin lähetti Tumba
Panzerfaustille pointsit pään pitämisestä ylhäällä. Olisin ollut pettynyt, jos sieltä olisi tullut jotain jeesmies skeidaa. Sun irtopinnat on nyt liian syvällä poimittaviksi. En osaa saksaa, joten mitä Panzerfaust tarkoittaa? Nyrkkipanoa?
Viestin lähetti Panzerfaust
Ruudun avautuminen on vittu täyttä asiaa, oli se taklaus sitten väärä tai oikea. Nimenomaan tuollaista pelaajien taholta tulevaa tykitystä kotimainen lätkäkeskustelu mediassa tarvitseekin.
Anna palaa, Rudi! (Ja toivottavasti NHL alkaa pian, niin pystyisi toivomaan myös menestystä matseihin.)
Tämä viesti ei sisällä sarkasmia.
Viestin lähetti dana77
Voisiko erona olla liigojen erilaiset säännöt? Toisessa liigassa pelaaja joutuu vastaamaan tekemisistään ja sanomisistaan, toisessa säännöt suosivat rottamaisuutta ja tilanteiden kesken jättämistä, täällä se on joukkueen etu.
Minä ainakin tiedän kumman tyylistä pelaamista mieluummin katselisin.
Näen aika ison eron pelaajien pelityyleissä pohjois-amerikassakin. Ville Nieminen tappelee (lue: joutuu tappelemaan) pari kertaa kaudessa, Rudi lukuisia kertoja.Viestin lähetti Artsi
Miksi Niemisen Villen ei tarvitse sortua tuohon Jarkon pelityyliin täällä? Kuitenkin ovat NHL:ssä hyvin samantyylisiä pelureita. Eiköhän totuus ole, että Jarkko on ihan itse tyylinsä valinnut, eikä siittä muita voi syyllistää.
Viestin lähetti Artsi
Miksi Niemisen Villen ei tarvitse sortua tuohon Jarkon pelityyliin täällä? Kuitenkin ovat NHL:ssä hyvin samantyylisiä pelureita. Eiköhän totuus ole, että Jarkko on ihan itse tyylinsä valinnut, eikä siittä muita voi syyllistää.
Viestin lähetti mixu
lisäys.
kohta 6.Ruutu osaa tapella-Nieminen ei.
Tämä on näytetty toteen jopa suomessakin asti näkyneissä NHL otteluissa. Videolta löytyy Willie Mitchellin kohtaaminen joskus muutama vuosi sitten joka meni about tasan. Fight cardista löytyy jos jonkinlaista keskisarjalaista.Viestin lähetti Olkku
Mistäs tiedät ? Itse en ole nähnyt kyseistä tilannetta ja kuitenkin seuraan kiekkoa, kohtuullisen tiiviisti.
Ruudulla on kolmattakymmentä farmitappelua ja vähän vähemmän NHL-tappeluita takana. Vähän yli viisikymmentä yhteensä. Menestys on ollut vaihtelevaa, paranemaan päin. Pahasti Ruutu on saanut päähänsä Dan Simpsonilta ja Rick Berrylta. Vertailun vuoksi laittaisin nämä miehet suunnilleen Heleniuksen sarjaan. Varsinaisesti jalkoja Ruudulta ei ole koskaan lyöty alta, päinvastoin on käynyt kolme kertaan. Meikäläisille tutuin jäältä talutettu lienee Craig Rivet. Isoin tyrmätty taitaa olla Mike Grier, joka onkin ihan painava kaveri. Siinä tappelussa tosin Ruudulta aukesi omakin silmäkulma. Aivan hyppykeppejä jos ei lasketa niin, hyviä voittoja on about saman verran kuin häviöitä.Viestin lähetti Olkku
Mistäs tiedät ? Itse en ole nähnyt kyseistä tilannetta ja kuitenkin seuraan kiekkoa, kohtuullisen tiiviisti.
Viestin lähetti Sean #19
Tässä on ollut pientä vertailua Ruudusta ja Niemisestä, joten eroavaisuudet ainakin NHL:ssä:
1. Ruutu haluaa tapella - Nieminen joutuu tappeleen.
Viestin lähetti Sean #19
2. Ruutu on välillä katsomossa tai puree tuppia - Nieminen on aina kolmoskentässä
Viestin lähetti Sean #19
3. Nieminen on tarvittaessa valmis menemään vielä pisemmälle kovissä otteissa kuin Ruutu (esim case Lecavalier)
Viestin lähetti Sean #19
4. Ruutu filmaa - Nieminen ei.
Viestin lähetti Sean #19
5. Ville on pahimmillaan/parhaimmillaan paljon ärsyttävämpi kun Jakke. Molemmat on hyviä pelaajia ja toivottavasti nähdään MM-skaboissa.
Viestin lähetti Artsi
Itse olen pitänyt Jarkko Ruutua suuressa arvossa, mutta tämänhetkistä "kaatuilevaa ja itkevää Ruutua" en osaa arvostaa. Eikö kiekko olekkin kovien miesten kova peli? Minusta ainakin ja minusta tällainen filmaaminen ja itkeminen on "akkojen hommaa".
Ihmettelen, miksi Jarkko ei pelaa kuten toinen NHL:n raataja, eli Niemisen Ville, joka mennen tullen haukkuu koko seurajohdon, eikä loukkaantumisestaankaan syyllistänyt muita. Ville on peluri, jota tällaisen täysverisen ilvesläisenkin pitää arvostaa, mutta "tämänpäivän" arkko ei.