Onkohan Erkalla pikku hiljaa syytä keskustella Jarkon kanssa ihan vakavissaan - kahden kesken? Heitän kysymyksen lähinnä kahdesta syystä: ko. pelaajan yleinen uskottavuus joukkueessa & valmentajan uskottavuus valmentajana.
Erkan saavutukset Leijonien vastaavana ovat aivan huikaisevat - siitä ei voi olla eri mieltä. Jarkon saavutuksista urallaan voi oikeinkin hyvin olla eri mieltä.
Pelaaja itse, siviilifiksuna, voisi mielestäni kämpillään aivan rauhassa keskustella peilin kanssa. Mitä mies oikeasti haluaa ja miksi?
Miehellä kun olisi taitavilla käsillään annettavaa niin kovin paljon enemmän joukkueelleen kentällä kuin boksissa.
Jotain rajaa tulisi olla faneilla ja kiekkoniiloillakin tässä kommentoinnissa. Tänään Ruutu pelasi omassa roolissaan varsin hyvin, ennen tuota lopun surkuhupaisaa episodia, hupaisan siitä teki lähinnä tuo ulosajo.
Täyttä asiaa Raibelta. Koko Ruutu-höpinä on saavuttanut pisteen, jossa tuomaritkin alkavat ylireagoinnin. Ruudun omaa syytä on tietenkin osaksi, mutta jotain rajaa kuitenkin. Tämäniltaisesta ei kukaan muu pelaaja olisi saanut kakkosta isompaa, jos sitäkään. Jos olisi jäänyt kokonaan viheltämättä, IFK-katsomo olisi vihellellyt normaalit 3-5 sekuntia, siinä kaikki. Nyt luultavasti Iltapulu repäisee kovat otsikot Ruudun sikailusta IFK-tähtipelaajaa kohtaan. Miten petaat, siten makaat.
Itellä on muistikuvat 2004-05 kuadelta Ruudun toiminnasta/kohtelusta ja ei se ainakaan sillon helpottanut, loppujen lopuks Rudi alko itse kaivamaan itselleen kuoppaa näiden asioiden kanssa.
Onhan se nyt varma asia jos lähdet ottelun tavallaan ratkettua ajelemaan vastustajan ykkössentteriä niin kyllä lennät pihalle täällä taikka nahilassa. Ruudulta on kaukalossa aina puuttunut sellainen respect peliä ja vastustajaa kohtaan ja sitä paitsi tässä tilanteessa pilasi Jokereiden mahdollisuudet päästä edes tasoihin joten pidän tekoa typeränä. Ruutu tulee peli peliltä vaikeuttamaan Jokereitten pelaamista ja se on fakta, se nähtiin 2004-05 IFK:ssakin.
...tässä tilanteessa pilasi Jokereiden mahdollisuudet päästä edes tasoihin joten pidän tekoa typeränä. Ruutu tulee peli peliltä vaikeuttamaan Jokereitten pelaamista ja se on fakta, se nähtiin 2004-05 IFK:ssakin.
Mistäköhän tämä siviilifiksuus juttu on oikein lähtöisin? Että pelaajalla on kaksi eri persoonaa? Itse Jarkko Ruutua yhtään tuntematta luulen, että hän on samantapainen siviilissä kuin kentällä. Tämä toki lievemmällä asteikolla siviilissä, kun pelissä voi elää ns. tunteella.Pelaaja itse, siviilifiksuna...
Ruutu tulee peli peliltä vaikeuttamaan Jokereitten pelaamista ja se on fakta, se nähtiin 2004-05 IFK:ssakin.
No nimenomaan esimerkiksi jatkoaika on juuri oikea paikka sanoa suoraan mitä ajattelee. Toinen paikka missä voi antaa surutta mennä, on jäähalli. Ilmoille vaan kaikki paha mieli, jos siltä tuntuu. Ei näitä jatkiksen juttuja kukaan niin vakavasti ota, ettei täällä voisi vähän tuulettaa menemään.
NHLssä tulee oikeasti noutaja jos pelaa noin.
Faktaa on lähinnä se, että vain tuossa Jyp-matsissa nähtiin sitä huonompaa lakkokausi-Ruutua. Kaikissa muissa Jokerimatseissa, mukaanlukien tämänpäiväinen IFK-tappio, Jakke on ollut enemmän Jokereille hyödyksi kuin haitaksi. Tuo viimeinen ulosajo oli tuomarien järjestämä kuriositeetti ja matsi oli käytännössä jo ratkennut ennen sitä.
Minä ainakin pidän siitä, että Ruutu oikeasti satuttaa myös vastustajan tähtipelaajia (esim. tänään Granlundia kahteen otteeseen ja kerran Peltosta), koska se kuuluu hänen duuniinsa. Lisäksi hyvää puolustuspelaamista läpi ottelun.
Joko sosiaalinen media temppuilee tai sitten Twitter Ruutu on saanut käskyn keskittyä olennaiseen. Toivottavasti on saanut pestyä jo rappunsa.
No mitä käytännön hyötyä Ruudun kolauksesta Granlundiin oli?
Tarkoitat tällä mitä? Omalle hiekkalaatikolle leikkimään, kiitos.
Katsoin nyt uudestaan tuon Rudyn "ryntäyksen". Siis repesin huutonauruun, koska kaverihan jumalauta liuku vain Mikkee päin. Ei nyt jumalauta sanon minä ja nauran vieläkin täällä melkein ääneen. Se saatana myös jarrutti ennen tota taklausta. HERRAN JESTAS SENTÄÄN! *hymiö*
Todennäköisesti tarkoitti sitä, ettei Ruudun twitter-tiliä näyttäisi olevan enää olemassa. Ainakaan minulle tulee ilmoitus "Sorry, that page doesn't exist".Tarkoitat tällä mitä? Omalle hiekkalaatikolle leikkimään, kiitos.
Naulan kantaan. En tunne Jarkko Ruutua, mutta toiminta kaukalossa sekä monista näkemistäni miehen haastatteluista vedetyn kuvan perusteella en ole kovin vakuuttunut, että Jarkko Ruutu on siviilissä mikään älyttömän fiksu tapaus. Lätkäpiireissä ehkä jollain yo-todistuksella saa älykön maineen, mutta kyllä mä välillä ihan rehellisesti mietin, onko Jarkko Ruudulla kaikki ihan kondiksessa.Mistäköhän tämä siviilifiksuus juttu on oikein lähtöisin?
-
Sanottakoon toinenkin asia: olen tavannut lukemattoman määrän ihmisiä, jotka osaavat lukea ja päntätä sekä vastaavasti kirjoittaa lukemansa/oppimansa hyvin paperille. Ylppäreissä on tullut laudatureita ja yliopiston opinnotkin ovat sujuneet keskiarvoa paremmin. Kaikki näistä henkilöistä eivät todellakaan ole mitään kovin fiksuja. Ihan oikeasti.
No ei niitä voi verrata mutta pikku Mickelle vaan tiedoksi NHLssä tulee oikeasti noutaja jos pelaa noin.