Odotan, että Jukka Suutari tekee ilmoituksen kaikista alle 18-v kohdistuneista taklauksista, mailalla huitomisista, hanskalla lyönneistä, mahdollisista pelaajaan kohdistuneista kirosanoista ja uhkauksista.
V*ttu että Kuopiossa on ainakin yksi todella tyhmä ihminen olemassa.
Kyllähän tästä saa kiittää vain ja ainostaan Jarkko Ruutua kun hän ei kunnioita vastustajaa tippaakaan.
Sitten sen päälle vielä SM-liigaa, joka toimitusjohtajan suulla puhuu toista kun kurinpitäjä samalla päästää "rikolliset" ilman rangaistusta.
KalPa ei varmasti olisi tehnyt protestia jos pelikielto olisi ollut sen +10 peliä ja tuskimpa silloin tuokaan täti olisi asiasta kiinnostunut kun teosta rangaistaisiin kunnnolla.
Tuomio nyt ei ollut linjassa tämän kauden rikkeisiin jos luistelulinjojen risteämisestä saa neljä peliä ja tahallisesta kiekottoman taklaamisesta kolme.
KalPa ei varmasti olisi tehnyt protestia jos pelikielto olisi ollut sen +10 peliä ja tuskimpa silloin tuokaan täti olisi asiasta kiinnostunut kun teosta rangaistaisiin kunnnolla.
koska seurat eivät ole sitoutuneet järjestelmään vaan tekevät valituksia ja kitisevät rangaistuksista mediassa. Ja tämä johtaa muun yhteiskunnan puuttumiseen, mm. älyttömään lastensuojeluilmoitukseen, mikä on muuten muutenkin rajallisten resurssien törkeää tuhlaamista.
Isänsä vetelee jo itkujaan takaisin joten arvaan että sen verran hävettää että perhepiirissä ainakin on tultu jonkin verran järkiinsä.Mitäköhän Artturi itse meinaa tästä asiasta? Meikäläistä ainakin hävettäisi niin vitusti, jos olisin kundin saappaissa.
Tästä kaikesta saa kiittää Kuopiolaisia ja KalPaa.
Mitäköhän Artturi itse meinaa tästä asiasta? Meikäläistä ainakin hävettäisi niin vitusti, jos olisin kundin saappaissa.
Voi olla, että olen väärässä, mutta eikös jonkinlainen laki velvoita ainakin viranomaista tekemään lastensuojeluilmoituksen tietyissä tapauksissa?V*ttu että Kuopiossa on ainakin yksi todella tyhmä ihminen olemassa.
Mitäköhän Artturi itse meinaa tästä asiasta? Meikäläistä ainakin hävettäisi niin vitusti, jos olisin kundin saappaissa.
Ei minun mielestä Lehkosella ole mitään hävettävää. Lehkonen kärsii kyllä ihan syyttä vielä lisää, toivottavasti ei muut junnut tämän seurauksena esim. ikärajojen myötä.
Mikä? Lehkonen keskittyi kiekon katseluun kun lähin vastustajan ukko kaukalossa kaarsi pois...Mitäköhän Artturi itse meinaa tästä asiasta? Meikäläistä ainakin hävettäisi niin vitusti, jos olisin kundin saappaissa.
Voi olla, että olen väärässä, mutta eikös jonkinlainen laki velvoita ainakin viranomaista tekemään lastensuojeluilmoituksen tietyissä tapauksissa?
Voi olla, että olen väärässä, mutta eikös jonkinlainen laki velvoita ainakin viranomaista tekemään lastensuojeluilmoituksen tietyissä tapauksissa?
Palaan vielä tähän. Ensimmäinen väite voi pitää paikkansa, jälkimmäinen ei missään nimessä.Ei menetä Jarkko penniäkään palkastaan. Fakta. Eikä myöskään Jokerit maksa liigalle. Fakta.
Periaatteessa tuo lastensuojeluilmoitus on jopa ymmärrettävä, joskaan en itse olisi sellaista tietenkään tehnyt. Kyllähän näitä asioita pitää silti pystyä tarkastelemaan vähän laajemmaltikin kuin vain pelkästään lajin sisäisinä asioina. Pääsääntöisesti kiekkoa pelataan kuitenkin julkisilla varoilla rahoitetuissa halleissa.
Viime aikojen trendi on näyttänyt olevan, että liigaan tulee koko ajan uusia 16-vuotiaita jarkkoruutujen kanssa samaan kaukaloon. Ymmärtävätkö nämä juniorit oikeasti riskit? Tai kuuluuko heille alaikäisinä vielä edes vastuu tällaisten asioiden tiedostamisesta muutenkaan? Mielestäni ei oikein riitä, jos pelaajan isä heittää lonkalta, että "poika tiedostaa riskit". Kärjistettynä se kuulostaa hieman samalta, kuin jos alaikäinen ottaa alkkomahoolia ja isä sanoo, että "poika tiedostaa kyllä riskit".
Yksi mahdollisuus voisi olla tietysti sulkea liiga alaikäisiltä pelaajilta.