Viestin lähetti Nikke
Siis tuolta minä seuraan otteluita ja turnauksia. Champions Race pisteet löytyvät ATP:n sivuilta mutta minä en noista entry-pisteistä tiedä.
Nyt mä kyllä putosin ihan kokonaan. Tykkisyöttö on siis amerikkalainen ilmiö? Onhan Samprasilla ihan hyvä serve-volley, mutta löytyy niitä muitakin avuja, vaikka ura onkin jo alamäessä. Agassia taas ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa syöttökoneeksi. Keitä ne ässiin pelinsä perustavat amerikkalaiset sitten oikein ovat? Takavuosien syöttönsä varassa olleet pelaajat ovat kyllä suurimmaksi osaksi eurooppalaisia, Becker, Rosset, Ivanisevic, Rusedski jne.Viestin lähetti Sampe
Ja Niemisen peli Hewittiä vastaan oli muuten mainiota katsottavaa kun kumpikin pelaa taitotennistä eikä amerikkalaista ässiin perustuvaa rytinää.
Tosin Jarkko meni ja hävisi kyseiselle sällille maaliskuussa North Miami Beach:n $50.000 Challengerin toisella kierroksella 1-6, 6-3, 6-4. Revanssin paikka.Viestin lähetti Mazza
Kolmannella kierroksella tulee vastaan USA:n Alex Kim, joten jatkoon etenemiseen on erinomaiset mahdollisuudet.
Mistäköhän tuon repäisit? Eiväthän Jarkko ja Srichaphan ole edes koskaan kohdanneet. http://www.atptennis.com/en/players...dorn&player2=Nieminen,+Jarkko&playernum2=N289Viestin lähetti eagle
Thaimaan lahjanhan Jarkko voitti vähän aikaa sitten. Kuitenkin hyvä muistaa että tämä mies kaatoi muistaakseni Andrei Agassin vähän aikaa sitten myös, että ei turha mies ollenkaan.
Viestin lähetti Sarme
Mistäköhän tuon repäisit? Eiväthän Jarkko ja Srichaphan ole edes koskaan kohdanneet.