@godspeed
Vastasin kun totesit minun olettaneen asioita ja sitten osoittautuikin, että sinä olit olettanut minun olettaneen? Rohkenen olettaa, että minun on sallittua vastata moiseen oletukseen?
Eikä minulla ole tarvetta mitään väittelyitä "voittaa" - osaan poistua kun asia ei etene ja olen sanottavani sanonut. Sanon vain oman mielipiteeni , ja ymmärtääkseni tähän minulla on täysi oikeus kuten kaikilla muillakin palstalaisilla. Mikäli kaikki olisivat aina samaa mieltä asioista voisi tämäkin keskustelupalsta olla melko tylsä.
Asiaan sen verran, että Sillanpäästä oli toki haku päällä Suomessa jolloin hänet luonnollisesti otetaan kiinni maahan saapuessa. Se kristalli mikä hänellä oli mukana ei kuitenkaan ole maagisesti tipahtanut hänen taskuunsa Hki-Vantaalla - eikä varmaan Dohassakaan - joten se on ollut (mitä suurimmalla todennäköisyydellä - nyt
oletetaan) hänellä mukana Thaimaasta lähdettäessä. Ja tämä tosiaan on aivan käsittämättömän typerää toimintaa.
[Spekulointi alkaa]
Edit: kovin omituiselta kuulostaisi se, että poliisi olisi ollut yhteydessä Thaimaan & Qatarin viranomaisiin ja ohjeistanut / pyytänyt heitä päästämään Sillanpään lähtemään maasta / päästämään transitista läpi Qatarissa. Normaaliolosuhteissa ei näet olisi ollut yhtäkään syytä etteikö Sillanpää olisi päässyt lähtemään Thaimaasta tai Qatarista?
Eihän poliisi voinut tietää, että Sillanpäällä on kristallia mukanaan?
[/Spekulointi loppuu]
Palataan asiaan kun lisää uutisia tipahtelee niin ei tarvitse oletella puolin eikä toisin.
Peace and love.