Soppa kylläkin syntyi siitä kun tanskalaiset söivät sanansa.
Soppa syntyi kun Ässät eivät halunneet itse tehdä töitä sen eteen, että varmistaisivat kaiken olevan oikeasti kohdallaan kun tehdään isoja julkistuksia niin pitää myös itse tehdä sen eteen töitä.
Ei vaadi jos osapuolet pitävät mitä lupaavat
Kerrotko missä yrityksissä isoimmat päätökset tehdään vain puheiden perusteella?
Ässät ilmeisesti kuuluu tähän joukkoon mutta muilla seuroilla on ollut tapana varmistaa nämä paperilla ja varsinkin se, että luvat ovat oikealta henkilöltä.
Eikä se ole sanojen syömistä jos Tanskassa hallituksen PJ ei halua päästää valmentajaa lähtemään kun ensiksi sopimus toiseen seuraan on julkaistu tämä sopimuksen julkaisu veti herneen nenään Tanskassa.
SK:n jutun voi kuka tahansa tarkistaa ja todeta asian olevan näin. Sinä taas teet aika villejä päätelmiä yhdestä IS:n uutisesta jossa ei puhuta sanallakaan siitä, että oliko vai eikö ollut Ässillä lupaa.
Se juttu on maksumuurin takana joten sitä ei voi kuka tahansa tarkistaa.
Miten tuo yksi SK:n juttu on nyt niin merkittävästi kovempi kuin IS:n juttu fakta tasolla?
Senkö takia, että se on sinun mielestäsi faktaa toisin kuin IS:n juttu?
IS:n jutussahan nimenomaan puhutaan siitä onko lupaa kun Lehtinen totesi kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa ja yllättäen kun siihen luotettiin niin kävi näin.
Ässien toiminta näissä tärkeissä jutuissa on ollut niin tapaus Kotkanniemessä kuin tässäkin luokatonta ei ammattilaisseurassa vaan toimita vähän sinne päin vaan asiat pitää varmistaa ja tehdä hyvien tapojen mukaan.
Eli jos tanskalainen seura antaa luvan ja syö sen jälkeen sanansa, se on Ässien syy. Mielenkiintoinen logiikka.
Joku on antanut luvan neuvotella mutta ei kaiken perusteella sopimuksen tekoon ja onko tällä henkilöllä ollut sihen edes valtuuksia?
Ei vaan Ässien syy on tämä julkisuus rumpa, jonka olisi voinut välttää tekemällä itse tausta varmistukset, tätä et tunnu käsittävän mitenkään.
Jos puhutaan seuran tärkeimmästä rekrytoinnista niin ei varmistuksia jätetä sen varaan, että juu niin meille sanottiin.
1. Pasanen teki niin, lue annetut lähteet
2. Miten voit väittää, ettei Ässät olisi saanut lupaa jos olisivat kysyneet?
Se, että Pasaselle on luvattu ei poista Ässien vastuuta asiasta.
Kaikesta päätellen Ässillä ei ollut kirjallista lupaa julkistukseen ei tämä homma olisi muuten näin päättynyt jos se olisi ollut niin koko julkisuus rumpaa ei olisi tullut.
Toimitin pyynnöstä vaaditut, ei siirrellä hillotolppia.
Niin Lukko, Dufva ja Vuori oli esimerkki siitä kuinka homma pitää hoitaa, samoin kun Pennanen ja Jukurit.
Ässien tapaus taas esimerkki siitä kuinka seura yrittää itse päästä helpolla ja tekee asioita kiirellä vähän sinne päin.
Kun Ässät olisivat vähän malttaneet niin kaikelta olisi vältytty nyt Ässien kiire julkaisuun laukaisi lumipallon kun Ässien toimistolla ei ollut varmistettu asioita riittävästi jos ne varmistukset olisi tehny niin koko homma olisi selvinnyt ennen julkistusta.