Kävin Nordiksella viimeksi Sport-pelissä 18.12. Saavuttiin seurueen kanssa katsomaan lämmittelyitä hyvissä ajoin vieraspäädyn käytäväaukolle, juuri ennen kuin jengit saapuivat jäälle. Fiilistelin, krhm, tai siis 10v pikkuveljeni fiilisteli ja liehutteli IFK-lippua ja seurasi innoissaan lämmittelyitä.Onko tätä Pesosta edes olemassa? Onko kenelläkään näköhavaintoa? Kun nyt kävi katsomassa Saipan pelin Lappeenrannassa, niin on pakko todeta, että hiukan alavireinenkin Saipa näytti HIFK:n vastaavaan verrattuna NHL-joukkueelta. Kun tämän oletetun Pesosen hankinnat ovat tuota luokkaa, niin parempi olisi olla hankkimatta ketään.
Itse sain iltaan huumoria, kun ensin käytävältä ohitseni kävelee muuan tätä nykyä Edmonton Oilersia edustava pelaaja- ja kehitysjumppari Tobias Salmelainen, joka meni istumaan D3'n yläosaan. Seurasi hänkin lämmittelyitä. Tämän jälkeen ohitseni käveli Janne Pesonen, joka meni D2'n ylätasanteelle. Tervehdin Pesosta. Pesonen, oikea ihminen kun on, tervehti jopa takaisin. Vilkaisin kerran taakseni, jossa suuri urheilujohtajamme seurasi lämmittelyitä keskittyneen näköisenä, kädet taskuissaan. Ilmeessä oli havaittavissa Villen tyylistä eleetöntä kulmakarva-tähyilyä. Mutta niin, jos näitä hahmoja haluaa nähdä niin suosittelen alkulämpöjä ja D-päätyä sijainniksi.
Se oli ikimuistoisin lämmittely tähän mennessä. Niin, ja olihan itse pelikin. Se oli oikeesti huonoin lätkämatsi, jota olen koskaan livenä todistanut. Mitähän tuumasi Oilersin ja Kärppien miehet? Pikkuveljeni piti illasta, vaikka totesin hänkin pelin olleen ihan paska.