No jos olivatkin niin eivät ainakaan ole enääNo olihan ne ihan todistetustikin pelikunnossa?
No jos olivatkin niin eivät ainakaan ole enääNo olihan ne ihan todistetustikin pelikunnossa?
Järkyttävää paskaa taas IFK:lta tänään. En silti ole ollenkaan varma, että Pesonen olisi tähän tilanteeseen se #1 syyllinen, jos ollenkaan. Hieman hämmentää miten asiasta on niin vahva konsensus täällä luotu. Mielestäni kaikki merkit viittaavat siihen, että sitä rahaa ei tosiaan ole Pesoselle annettu tilanteeseen nähden tarpeeksi käyttöön. Hämmentävästi tuo taktiikka jopa aluksi toimi, mutta loukkaantumiset vei senkin onnen.
No jos mies on tosiaan se alistettu puudeli kuka tuohon talutusnuoraan on kiltisti suostunut, niin sitä suuremmalla syyllä kannattajien näkökulmasta vaihtoon vaan vaikkakaan ei tule tapahtumaan.
Alan olla ihan varma Pesosen kohdalla, että ei varmasti ollut paras vaihtoehto, mutta tähän nähtyyn pelleilyyn ilmeisesti sopivin.
Ikosesta en tiedä. Hiihteli pelaamansa pelit niin tilanteiden ulkopuolella etten huomannutkaan sitä kuin ehkä kerran.No jos olivatkin niin eivät ainakaan ole enää
Mä ainakin purkaisin turhautumiseni nyt muihin tahoihin kuin Pesoseen. Ensi kaudella hän on mielestäni taas ihan normaalia riistaa, kun on asioihin päässyt oikeasti vaikuttamaan.
Kentällä IFK oli tänään(kin) ihan paska.
En halua nähdä sitä minäkään. Kaikki paikataan sisäisellä kasvulla.Monet täälläkin puhuu, että haluaa nähdä Pesosen ensikauden joukkueen ennen kuin arvioi.
Mä en todellakaan halua, voi olla seurahistorian karmein keräilyerä tulossa. Muiden seurojen ylijäämää tai vaihtoehtoisesti kovaa laatu Hockey ettanista.
Jos rahaa on käytössä niukasti, niin sitä paremmalla syyllä ne vähätkin pennit olisi pitänyt käyttää laatuun eikä määrään.Järkyttävää paskaa taas IFK:lta tänään. En silti ole ollenkaan varma, että Pesonen olisi tähän tilanteeseen se #1 syyllinen, jos ollenkaan. Hieman hämmentää miten asiasta on niin vahva konsensus täällä luotu. Mielestäni kaikki merkit viittaavat siihen, että sitä rahaa ei tosiaan ole Pesoselle annettu tilanteeseen nähden tarpeeksi käyttöön. Hämmentävästi tuo taktiikka jopa aluksi toimi, mutta loukkaantumiset vei senkin onnen.
Jos rahaa on käytössä niukasti, niin sitä paremmalla syyllä ne vähätkin pennit olisi pitänyt käyttää laatuun eikä määrään.
On se sikäli myöhäistä, että kalamiehen täsmähauista Mieho jatkaa myös seuraavalla kaudella. Muilta osin en oikein usko, että Janne on ehtinyt vielä aloittaa töitä ensi kautta silmällä pitäen. Kesällä meillä on seitsemän sopimuspelaajaa ja herra Virveli kertoo, että aika kuivat ovat markkinat. Sitten vedetään ässä hihasta ja tehdään sopimukset tusinalle junnuja ja kerrotaan, että onhan meillä kaikki pelipaikat täytettynä.Mulle on pitkin hampain ok jos Pesonen tuhoaa tämän kauden. Seuraavaan ei kyllä sitten saa enää koskea.
Tiedetään että on jo myöhäistä.
Täytyy muistaa, että Pesonen hankki ensitöikseen myös Miehon, jota ainakin itse pidän täysin turhana hankintana. Yksi laatuhyökkääjähän tosin tulikin (Somppi), mutta uskon, että Ikosen, Nurmen (ja Miehon) hinnalla olisi saanut ison profiilin pelaajan myös alakertaan.Validi näkemys. Itse en ole varma. Tai siis paskaan ei kannata rahaa käyttää, mutta niin että jäätäisiin hinta/laadussa plussalle. Mille pelipaikalle se yksi laatuäijä olisi haettu? Kaikille pelipaikoille löytyy mielestäni argumentit. Ehkä tästä syystä valitsi toisin. Somppi oli mielestäni ihan hyvä haku. Ja Hovinenkin, vaikka käyrä kääntyi pahasti hyvän alun jälkeen. Ruotsin ukko suoriutui paremmin kuin odotin, mutta jäi kokeiluksi. Nurmesta ja Ikosesta en osaa sanoa vielä oikein mitään, mutta ei nyt ole kovin korkealla odotukset. Halpoja varmasti (toivottavasti) olivat. Loukkaantumisethan ne tämänkin valitun suunnan on nyt pahiten kussut. Toivotaan että siellä budjetissa olisi vielä tilaa edes sille yhdelle oikeasti hyvälle ukolle.
Täytyy muistaa, että Pesonen hankki ensitöikseen myös Miehon, jota ainakin itse pidän täysin turhana hankintana. Yksi laatuhyökkääjähän tosin tulikin (Somppi), mutta uskon, että Ikosen, Nurmen (ja Miehon) hinnalla olisi saanut ison profiilin pelaajan myös alakertaan.
En pysty käsittämään miksi Pesonen valittiin UTJ:ksi. Ainoa seikka, joka tulee mieleen, että hänet palkattiin syntipukiksi, joka voidaan surutta uhrata, kun menestys taas kerran kiertää joukkueen.
Mene nukkumaan, sillä tässä jengissä ei koskaan muutokset tule olemaan väistämättömiä vaan samalla tyylillä ja/tai tyylittömyydellä jatketaan kunnes Sosnovyi borin ydinvoimala poksahtaa ja sittenhän muutoksia tulee väistämättä vähän sinne ja tänne.Jotain radikaalia tarvis tapahtua että kaikki saatanan harjottelijat ja suojatyöpaikkalaiset saatais pois. Otetaanko Nordiksen pihalla non-stop mielenosotus samalla tyylillä ku kipinävartio, mutta isommalla jengillä. Varmasti olis media mukana ja muutokset väistämättömiä? Vai käydänkö vaan hallilla ja nautitaan ku No smoking team kaatuu jatkoilla himassa. Vai menenkö nukkumaan?
Pesosella ei ole minkäänlaista johtajan karismaa tai kykyä. Siksi piilottelee pää puskassa ja kerran puoleen vuoteen kun toimittaja soittaa jauhaa latteuksia.Mä en voi olla ihmettelemättä sitä, että peli toisensa jälkeen vallitsee syvä hiljaisuus. Mitään ei tehdä, mitään ei sanota? Voiko olla oikeesti, että on niin paskat housussa vai onko asenne niin ylimielinen ja koetaan ettei tarvitse?
Ei ole mitään sanottavaa. Kaikki tietää että Peltonen on surkea koutsi mutta sitä ei voi seuralegendana kenkiä poiskaan. Kaikki tietää että Pesonen on liian suurissa saappaissa mutta sitä ei voi kenkiä kun just vasta aloitti. Kaikki tietää että joukkue on väärin kasattu mutta rahat on vähissä ja kukaan ei vissiin tiedä mistä niitä pelaajia hommattaisiin kun Tobbari vei puhelinmuistion mennessään.Mä en voi olla ihmettelemättä sitä, että peli toisensa jälkeen vallitsee syvä hiljaisuus. Mitään ei tehdä, mitään ei sanota? Voiko olla oikeesti, että on niin paskat housussa vai onko asenne niin ylimielinen ja koetaan ettei tarvitse?
Ihan samaa olen ihmetellyt. Tietysti jos ei ole mitään mitä sanoa, eikä ketään olla hankkimassa, niin mitä sitä tyhjänpäivästä jauhamaan, mutta on tää tämän kauden pelaajapolitiikka ollut melkoisen aneemista syyskuusta joulukuuhun.Mä en voi olla ihmettelemättä sitä, että peli toisensa jälkeen vallitsee syvä hiljaisuus. Mitään ei tehdä, mitään ei sanota? Voiko olla oikeesti, että on niin paskat housussa vai onko asenne niin ylimielinen ja koetaan ettei tarvitse?