MattiPussi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tänä vuonna Hotelli Vantaalla. Säästyy fyrkat johonkin has beenin mottipäiseen.Mä odotan jo kevään risteilyä…missä kohtaa Pesonen lentää mereen?
Tänä vuonna Hotelli Vantaalla. Säästyy fyrkat johonkin has beenin mottipäiseen.Mä odotan jo kevään risteilyä…missä kohtaa Pesonen lentää mereen?
Niin kauan kuin Peltonen jatkaa valmentajana, niin yhtään pelaajaa tai toimistohenkilöä ei kannata kenkiä, koska se ei auta mitään. Eikä myöskään kannata hommata pelaajia, koska sekään ei auta mitään. Jos Peltosesta ei vaan voida hankkiutua eroon, niin sitten kaikki paukut kauteen 26-27.
Eli haluat IFKn Mestikseen?Niin kauan kuin Peltonen jatkaa valmentajana, niin yhtään pelaajaa tai toimistohenkilöä ei kannata kenkiä, koska se ei auta mitään. Eikä myöskään kannata hommata pelaajia, koska sekään ei auta mitään. Jos Peltosesta ei vaan voida hankkiutua eroon, niin sitten kaikki paukut kauteen 26-27.
Eli haluat IFKn Mestikseen?
Kohta joku täällä kysyy kaikessa viisaudessaan ollen tyytyväinen sekä valmennukseen, että urheilujohtamiseen - "miksi kukaan seurasta kommentoisi mitään?"Arvostaisin Jannelta ja seuralta jotain ulostuloa. IFK on viimeinen 20, 15, 10 ja viiden ottelun kuntopuntareissa. Mielestäni silloin olisi ihan aiheellista avata, että missä mennään, eikä jättää vaan koko tilannetta kellumaan tyhjiöön.
Tai miksi seura olisi velvollinen kertomaan yhtään mitään kannattajilleen.Kohta joku täällä kysyy kaikessa viisaudessaan ollen tyytyväinen sekä valmennukseen, että urheilujohtamiseen - "miksi kukaan seurasta kommentoisi mitään?"
Pesosen puolesta on vaikea kommentoida muuta, kuin että sisään tulleet pelaajat ovat olleet arpoja ja lähinnä muiden ylijäämää, mikä ei anna Pesosen osaamisesta vahvaa kuvaa. Sitä en tiedä, onko siellä rahahanat täysin suljettu.
Se mikä häiritsee eniten on HIFK:n totaalinen sulkeutuminen kuoreensa. Mitään ei kerrota ulopäin ja kukaan ei edes tiedä, onko siellä vielä ketään edes duunissa. HIFK ei ole suurempi, kuin kannattajansa ja yhteistyökumppaninsa. Nyt eletään jo 2000 lukua ja HIFK:n tiedottaminen on 50 vuotta ajasta jäljessä. Seura on ylimielinen, joka voisi olla jossain tapauksessa hyväkin asia, mutta nyt antaa kuvan taustoista, jotka eivät ymmärrä tämän päivän vaatimuksista mitään.
Voisin luetella monia seuroja eri lajeista, joissa kerrotaan säännöllisesti mitä tapahtuu ja on tulossa. Arsenalin kannattajana on mukava seurata, mitä tapahtuu, mitä on odotettavissa, vaikka ei Artetakaan voi kertoa, kuka tulee tammikuun ikkunassa sisään. Samaa tapahtuu eri lajeissa niin paljon, kannattajia arvostetaan ja heitä halutaan lisää.
Mitä tekee HIFK? Siellä on vedetty kaikki piuhat irti ja toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta, mihin kaikki toiminta tai toimimattomuus näyttääkin johtavan.
Samaa mietin itse aamulla, mutta nyt Jatkoaika korkkasi pelin. Josko se mediamyllykin tästä lähtisi;Sitä taas en ymmärrä, että miksi mediaa ei kiinnosta.
Luulen sen johtuvan siitä että IFKn syväsukellus ei ole poikkeus vaan pikemminkin normi. IFK on keskikastin joukkue tulokseltaan.Itse ymmärrän hyvin, että kukaan IFK:n sisältä ei nyt halua näyttää naamaansa tai kommentoida yhtään mitään. Sitä taas en ymmärrä, että miksi mediaa ei kiinnosta.
Ei lähde. Pitäisi olla vastaava Hesarin urheiluosion pääuutisena että seurassa kukaan heräisi edes jakelemaan medialle latteuksia.Samaa mietin itse aamulla, mutta nyt Jatkoaika korkkasi pelin. Josko se mediamyllykin tästä lähtisi;
HIFK on Liigan huonoin joukkue viiden, kymmenen, viidentoista ja kahdenkymmenen ottelun otannalla
Syyskaudella vahvasti esiintyneen HIFK:n tuloskunto on ollut jo pidemmän aikaa mollivoittoinen. Helsinkiläisjoukkue on ottanut edellisestä kahdeksasta ottelustaan vain yhden kolmen pisteen voiton.www.jatkoaika.com
Keskeneräisiä asioita ei kommentoida, kausi on kesken, uutta strategiaa otetaan vasta käyttöön, ei paljasteta masterplania kilpailijoille. Mitä kaikkia niitä nyt onkaan.Kohta joku täällä kysyy kaikessa viisaudessaan ollen tyytyväinen sekä valmennukseen, että urheilujohtamiseen - "miksi kukaan seurasta kommentoisi mitään?"
Jep. Ei Stadi nyt mikään Montreal ole, mutta luulisi täälläkin kaupungin ykkösjengin konttaus vähän mediaa kiinnostavan. Toimittajien tehtäviin kuuluu etsiä nämä pelkurit piiloistaan ja nyhtää vaikka hohtimilla vastauksia.Ei lähde. Pitäisi olla vastaava Hesarin urheiluosion pääuutisena että seurassa kukaan heräisi edes jakelemaan medialle latteuksia.
Jos olisin Pakarinen purkaisin nyt sopimukseni ja siirtyisin vaikka KalPaan. Olisi edes joku sauma voittaa SM-liiga elämänsä aikana. Meillä sitä ei tule tapahtumaan.Arvostaisin Jannelta ja seuralta jotain ulostuloa. IFK on viimeinen 20, 15, 10 ja viiden ottelun kuntopuntareissa. Mielestäni silloin olisi ihan aiheellista avata, että missä mennään, eikä jättää vaan koko tilannetta kellumaan tyhjiöön.
Mielikuvaksi nimittäin tällöin muodostuu;
A) seuraa ei kiinnosta
B) seurassa ollaan shokissa, eikä tiedetä mitä tehdä
C) ei löydy ammattitaitoa yrittää edes korjata tilannetta miltään osin
Siis onhan IFK ennenkin ollut heikko, sitä ei voi kiistää kukaan. Mutta näin väsynyttä ja alistunutta rödaa minä en muista, vaikka miten pohdinkin. Mun IFK ei alistu ja luovuta. Toimiston vastuunpakoilu vaan syventää kuilua.
Pelaajisto minusta tilanteeseen suuressa kuvassa on vähiten syyllinen, vaikka ammattiylpeyttä peräänkuulutan sinnekin johtaville pelaajille. Ei kuitenkaan ole heillekään helppo tilanne, kun dösässä katsot minkälaista jengiä sinne valuu. Saattaisi olla kusetettu olo verrattaessa siihen hetkeen kun signasit IFK:hon. Nuoret pelaajat ja Hartikaiset sitten taas varmasti yrittävät parhaansa, mutta kun tapauskohtaisesti joko lajitaidot tai fysiikka ei vaan riitä liigaan.
Siellä ne pääsiäissaarten ukot taas seisoskelee!Samaa mietin itse aamulla, mutta nyt Jatkoaika korkkasi pelin. Josko se mediamyllykin tästä lähtisi;
HIFK on Liigan huonoin joukkue viiden, kymmenen, viidentoista ja kahdenkymmenen ottelun otannalla
Syyskaudella vahvasti esiintyneen HIFK:n tuloskunto on ollut jo pidemmän aikaa mollivoittoinen. Helsinkiläisjoukkue on ottanut edellisestä kahdeksasta ottelustaan vain yhden kolmen pisteen voiton.www.jatkoaika.com
Kiviä taskuun. ;)Jos et oikeita pelaajia pysty hankkimaan niin hanki edes joku kovanaama vaikka ilman mailaa pelaamaan tonne. Nyt meidän pelaajia saa teloa miten huvittaa ja kukaan ei tee mitään.