Mene sä nyt sinne omalle hiekkalaatikolle sekakäyttämään.Kiviä taskuun. ;)
Mene sä nyt sinne omalle hiekkalaatikolle sekakäyttämään.Kiviä taskuun. ;)
Oli pakko tulla kattelee meininkiä, kun niin kovasti tykkäätte meidän palstalla huudella herjuuksia. :)Mene sä nyt sinne omalle hiekkalaatikolle sekakäyttämään.
Oliko koulusta vielä talvilomalla vai missä tää jantteri on?Vaikea kommentoida kun ei kaveria ole juurikaan näkynyt tai kuulunut.
Alkaa olee hikiset paikat kaverilla. Siellä on 4 mestis kenttää jäljellä kohta.
Ihan vinkkinä Jannelle vielä että mitkään jimijaloset eivät nyt riitä.Ensi viikolla on pakko tapahtua Janne ja mitään sekundaa ei tänne enää tarvita. Tee työsi!
Eiköhän Janne keittele toimistolla kahvia ja käy hakemassa nisua lähimmästä marketista hallituksen herroille ja tj;lle. Jokapäiväinen mielistelytuokio hoituu siinä samalla kahvia kaataessa samalla.Millainen on Pesosen työpäivä? Kahvia ja miniputtia officella?
Epäilen, että IFK:ta johtaa todellisuudessa Karavaanari, dinojen etumies.Eiköhän Janne keittele toimistolla kahvia ja käy hakemassa nisua lähimmästä marketista hallituksen herroille ja tj;lle. Jokapäiväinen mielistelytuokio hoituu siinä samalla kahvia kaataessa samalla.
Epäilen, että IFK:ta johtaa todellisuudessa Karavaanari, dinojen etumies.
Kyllä. Hän on r.f:n tj, tai virallisesti seurajohtaja. Lisäksi hallituksen sihteeri. Oy:n tyypit ovat juoksupoikia.
HALLITUS
Hallituksen puheenjohtaja
Alexander Lindholm
Hallituksen varapuheenjohtaja
Jaakko Marttinen
Hallituksen sihteeri
Tom Nybondas
Jäsen
Gustaf Björnberg
Jäsen
Harri Tuohimaa
Jäsen
Aku Vikström
Siis HIFKta johtaa yhdistyksen sihteeri? Eikä osakeyhtiön tai yhdistyksen rahamiehet?
Nyt alkaa olee foliohattukamaa jäbät. Jos mä olen joku sijoittaja ja panen ison kasan tuohta tähän seuraan, niin en mä mitään Nybondasta kuuntele.
Herrat johtaa ja alaiset nyökyttelee. Niin se menee kaikkialla.
Musta alkaa tuntumaan siltä, että Pesonen odottaa the faksin vieressä tarjouksia agenteilta. Koneessa on paperia, johdot kiinni seinässä, mutta mitään ei kuulu.
Vakavasti puhuen: näytöt tähän mennessä ovat kovin kevyet. Ensi kauden jengi pitäisi olla enemmän tai vähemmän koottuna.
Nyt pitäisi saada tälle kaudelle vahvistuksia, jos tämä kausi ei ole välikausi. Jos on, sitä ei tietenkään sanota julki, onhan sellainen maksavien sponsoreiden ja katsojien muroihin kusemista. Teot puhuvat, eivät sanat. Välikausi sanon minä. Edellisestä mestaruudesta on pitkä aika, ja vuodesta toiseen HIFK:n resursseilla pitäisi tähdätä mestaruuteen, mutta siis välikausi tähän väliin. Jotain on pahasti pielessä seuran johdossa.
Veikkaan etteivät muut ehdokkaat suostuneet olemaan kumileimasimena ilman lopullista päätäntävaltaa ja ukkosenjohdattimena ottamaan kaiken kritiikin vastaan.Oon miettiny, että jos seura otti melkosen riskin palkatessaan harjoittelijan UTJ rooliin, niin kyllä otti Pesonenkin jos budjetissa ei ole paljoa käyttövaraa. Kaveri tulee harjottelemaan aikamoiseen parrasvaloon ilman työkaluja.
Ehkä tässä korostuu nähtävillä oleva absurdi kombo, Suomen ”suurin” urheilubrändi joka ei olekkaan niin suuri ja puikoissa kaveri joka harjottelee puikoissa olemista. Jos homma jatkuu näin niin voi Pesosella tulla myöhemmin aika tiukkaa luoda uraan UTJ roolissa.
Mutta mitä vittua, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei saatana on tää kyllä semmosta vastatuuleen kusemista.
Siirryn lukijan rooliin hetkeksi ettei tule pelikieltoa kohta.
Oon miettiny, että jos seura otti melkosen riskin palkatessaan harjoittelijan UTJ rooliin, niin kyllä otti Pesonenkin jos budjetissa ei ole paljoa käyttövaraa. Kaveri tulee harjottelemaan aikamoiseen parrasvaloon ilman työkaluja.
Ehkä tässä korostuu nähtävillä oleva absurdi kombo, Suomen ”suurin” urheilubrändi joka ei olekkaan niin suuri ja puikoissa kaveri joka harjottelee puikoissa olemista. Jos homma jatkuu näin niin voi Pesosella tulla myöhemmin aika tiukkaa luoda uraan UTJ roolissa.
Mutta mitä vittua, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei saatana on tää kyllä semmosta vastatuuleen kusemista.
Siirryn lukijan rooliin hetkeksi ettei tule pelikieltoa kohta.
Näinhä se myös on. Ehkä tässä on kyynistyny tän vuosien rämpimisten keskellä.Onhan Pesosella budjetti liittyen ensi kauden joukkueeseen täysmääräisestä pl. jatkuvat sopimukset.
Jos strategia esitetään, että näillä mennään tämä kausi ellei löydy jotain halpaa (Granberg) tai mikä seuraa myös ensi kaudelle kuten Somppi. Nurmi poikkeus sääntöön vaikka epäilen menevän kategoriaan Granbergin kanssa, varsinkin kun kyseessä oli puolen kauden soppari. Kokenut ei tuollaista keppihevosta ota missään tapauksessa kun oma ura kyseessä.
Kokemattomalla vähemmän riskejä.
Itse edelleen arvion Pesosta seuraavan kauden joukkueen rakennuksen mukaan ja myös seuraavan päävalmentaja valinnan kautta.