Janne Pesonen HIFK:n urheilujohtajana

• 212 038
  • 1 730

Oliko valinta sopiva?

• Kyllä

Ääniä: 86 17,5%
  • Ei

Ääniä: 271 55,2%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 155 31,6%

• Äänestäjiä
    491

StadiForEver

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikea on arvostella, kun ei tiedä onko Jannelle annettu minkäälaista budjettia tälle kaudelle. Ja jos ei, niin ei Janne sitä voi medialle kertoa. Se tj:n taikka hallituksen pj:n homma.
Tuskin kukaan toimisi niin kuin UTJ nyt, mikäli olisi euroja käytössä. Jos olisi 500 ke käytössä, niin sillä saisi 3-4 laadukasta pelaajaa sen jälkeen kun veroraja on mennyt. Esim. Kärppiin mennyt Björk olisi ollut ”helppo” houkutella IFK:n, jos olisi ollut massia.
Villelle kenkää ja Pesonen saisi näyttää miten kasaa ensi kauden jengin.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vaikea kommentoida kun ei kaveria ole juurikaan näkynyt tai kuulunut.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Osaava UTJ olisi jo ennen kautta tai aivan viimeistään verorajan jälkeen marssinut niiden idioottien puheille, jotka ovat vastuussa tästä hyökkäyksen keräilyerästä, ja takonut heidän takaraivoonsa kaikki riskit mitä tällainen liian ohut materiaali sisältää. Nyt Pesonen nukkui tässäkin ja tässä sitä ollaan, kun kaikki riskit realisoituvat. Korvia myöden kusessa.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Janne, kun jätät töitäsi tekemättä niin nyt ne kasaantuu. Sinulla on noin 5kpl tehtäviä hoitamatta laadulla ja turha kuvitella, että saat tehdä näitä ylitöinä. Älä valita resursseista, jos et tee töitäsi, nimeä paperiin ja ylitä vaikka budjetti. Jos tulee siitä kenkää niin olet ainakin yrittänyt tehdä työsi. Tämä saamattomuus on maksanut yrityksellemme ison kolauksen maineessa ja brandiarvossa ja sen takaisin saaminen vaatii aikaa. Uskallan väittää ettei HIFK ole enään tämän viimeisen vuoden tapahtumien takia arvostetuin/arvokkain urheilubrandi Suomessa...
En olisi Peltosen aloittaessa voinut kuvitellakaan kuinka syvälle IFK voi sukeltaa. No ei ainakaan tarvitse miettiä nouseeko Peltosen paita kattoon vai ei. Paljon plussia, mutta miinuksia alkaa olla vähintään yhtä paljon.... väärä ketju tämä viimeinen kappale...

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ensi viikolla on pakko tapahtua Janne ja mitään sekundaa ei tänne enää tarvita. Tee työsi!

Suosikkijoukkue
IFK
Janne, nu kör vi! Nyt olis aika vedellä niitä kaneja hatusta. Heität sen mato-ongen helvettiin ja kalastat vaikka saatana dynamiitilla, ihan sama. Kunhan nyt jotain saat saaliiksi. Ja jos ensi viikolla tulee tiedote jossa kerrotaan jostain nuoresta lupaavasta puolustajasta jolla on positiivinen asenne niin ei jumalauta. Nyt on kasvojenpesun aika, saa suorittaa. Kiitos, tack.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Epäilen, että IFK:ta johtaa todellisuudessa Karavaanari, dinojen etumies.

Kyllä. Hän on r.f:n tj, tai virallisesti seurajohtaja. Lisäksi hallituksen sihteeri. Oy:n tyypit ovat juoksupoikia.

HALLITUS

Hallituksen puheenjohtaja
Alexander Lindholm

Hallituksen varapuheenjohtaja
Jaakko Marttinen

Hallituksen sihteeri
Tom Nybondas

Jäsen
Gustaf Björnberg

Jäsen
Harri Tuohimaa

Jäsen
Aku Vikström

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä. Hän on r.f:n tj, tai virallisesti seurajohtaja. Lisäksi hallituksen sihteeri. Oy:n tyypit ovat juoksupoikia.

HALLITUS

Hallituksen puheenjohtaja
Alexander Lindholm

Hallituksen varapuheenjohtaja
Jaakko Marttinen

Hallituksen sihteeri
Tom Nybondas

Jäsen
Gustaf Björnberg

Jäsen
Harri Tuohimaa

Jäsen
Aku Vikström

Siis HIFKta johtaa yhdistyksen sihteeri? Eikä osakeyhtiön tai yhdistyksen rahamiehet?

Nyt alkaa olee foliohattukamaa jäbät. Jos mä olen joku sijoittaja ja panen ison kasan tuohta tähän seuraan, niin en mä mitään Nybondasta kuuntele.

Herrat johtaa ja alaiset nyökyttelee. Niin se menee kaikkialla.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis HIFKta johtaa yhdistyksen sihteeri? Eikä osakeyhtiön tai yhdistyksen rahamiehet?

Nyt alkaa olee foliohattukamaa jäbät. Jos mä olen joku sijoittaja ja panen ison kasan tuohta tähän seuraan, niin en mä mitään Nybondasta kuuntele.

Herrat johtaa ja alaiset nyökyttelee. Niin se menee kaikkialla.

Yhdistyksen hallituksen sihteeri, joka on hyvin yleinen paikka operatiiviselle johtajalle. Työtehtävä on seurajohtaja, joka käytännössä sama kuin toimitusjohtaja, mutta yhdistyksissä usein käytetään muita titteleitä. R.f. on Oy:n päätösvaltaa käyttävä omistaja.

Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Musta alkaa tuntumaan siltä, että Pesonen odottaa the faksin vieressä tarjouksia agenteilta. Koneessa on paperia, johdot kiinni seinässä, mutta mitään ei kuulu.

Vakavasti puhuen: näytöt tähän mennessä ovat kovin kevyet. Ensi kauden jengi pitäisi olla enemmän tai vähemmän koottuna.

Nyt pitäisi saada tälle kaudelle vahvistuksia, jos tämä kausi ei ole välikausi. Jos on, sitä ei tietenkään sanota julki, onhan sellainen maksavien sponsoreiden ja katsojien muroihin kusemista. Teot puhuvat, eivät sanat. Välikausi sanon minä. Edellisestä mestaruudesta on pitkä aika, ja vuodesta toiseen HIFK:n resursseilla pitäisi tähdätä mestaruuteen, mutta siis välikausi tähän väliin. Jotain on pahasti pielessä seuran johdossa.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Musta alkaa tuntumaan siltä, että Pesonen odottaa the faksin vieressä tarjouksia agenteilta. Koneessa on paperia, johdot kiinni seinässä, mutta mitään ei kuulu.

Vakavasti puhuen: näytöt tähän mennessä ovat kovin kevyet. Ensi kauden jengi pitäisi olla enemmän tai vähemmän koottuna.

Nyt pitäisi saada tälle kaudelle vahvistuksia, jos tämä kausi ei ole välikausi. Jos on, sitä ei tietenkään sanota julki, onhan sellainen maksavien sponsoreiden ja katsojien muroihin kusemista. Teot puhuvat, eivät sanat. Välikausi sanon minä. Edellisestä mestaruudesta on pitkä aika, ja vuodesta toiseen HIFK:n resursseilla pitäisi tähdätä mestaruuteen, mutta siis välikausi tähän väliin. Jotain on pahasti pielessä seuran johdossa.

Boldattu osa on Pesosen tärkein tehtävä.

Ei tiedetä mitkä varat on Pesoselle annettu joukkueen vahvistamiseen kesken kauden ja kun tiedetään, että on kulukuuri päällä niin ei myöskään kukkaron nyörit aivan helpolla aukea ellei kustannusrakenne kevene jostain. Kun pelaajia +10 lasaretissa on aika vaikea kenestäkään luopua.

Suosikkijoukkue
IFK
Oon miettiny, että jos seura otti melkosen riskin palkatessaan harjoittelijan UTJ rooliin, niin kyllä otti Pesonenkin jos budjetissa ei ole paljoa käyttövaraa. Kaveri tulee harjottelemaan aikamoiseen parrasvaloon ilman työkaluja.

Ehkä tässä korostuu nähtävillä oleva absurdi kombo, Suomen ”suurin” urheilubrändi joka ei olekkaan niin suuri ja puikoissa kaveri joka harjottelee puikoissa olemista. Jos homma jatkuu näin niin voi Pesosella tulla myöhemmin aika tiukkaa luoda uraan UTJ roolissa.

Mutta mitä vittua, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei saatana on tää kyllä semmosta vastatuuleen kusemista.

Siirryn lukijan rooliin hetkeksi ettei tule pelikieltoa kohta.

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Oon miettiny, että jos seura otti melkosen riskin palkatessaan harjoittelijan UTJ rooliin, niin kyllä otti Pesonenkin jos budjetissa ei ole paljoa käyttövaraa. Kaveri tulee harjottelemaan aikamoiseen parrasvaloon ilman työkaluja.

Ehkä tässä korostuu nähtävillä oleva absurdi kombo, Suomen ”suurin” urheilubrändi joka ei olekkaan niin suuri ja puikoissa kaveri joka harjottelee puikoissa olemista. Jos homma jatkuu näin niin voi Pesosella tulla myöhemmin aika tiukkaa luoda uraan UTJ roolissa.

Mutta mitä vittua, miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei saatana on tää kyllä semmosta vastatuuleen kusemista.

Veikkaan etteivät muut ehdokkaat suostuneet olemaan kumileimasimena ilman lopullista päätäntävaltaa ja ukkosenjohdattimena ottamaan kaiken kritiikin vastaan.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks

Onhan Pesosella budjetti liittyen ensi kauden joukkueeseen täysmääräisestä pl. jatkuvat sopimukset.

Jos strategia esitetään, että näillä mennään tämä kausi ellei löydy jotain halpaa (Granberg) tai mikä seuraa myös ensi kaudelle kuten Somppi. Nurmi poikkeus sääntöön vaikka epäilen menevän kategoriaan Granbergin kanssa, varsinkin kun kyseessä oli puolen kauden soppari. Kokenut ei tuollaista keppihevosta ota missään tapauksessa kun oma ura kyseessä.
Kokemattomalla vähemmän riskejä.

Itse edelleen arvion Pesosta seuraavan kauden joukkueen rakennuksen mukaan ja myös seuraavan päävalmentaja valinnan kautta.

Suosikkijoukkue
IFK
Onhan Pesosella budjetti liittyen ensi kauden joukkueeseen täysmääräisestä pl. jatkuvat sopimukset.

Jos strategia esitetään, että näillä mennään tämä kausi ellei löydy jotain halpaa (Granberg) tai mikä seuraa myös ensi kaudelle kuten Somppi. Nurmi poikkeus sääntöön vaikka epäilen menevän kategoriaan Granbergin kanssa, varsinkin kun kyseessä oli puolen kauden soppari. Kokenut ei tuollaista keppihevosta ota missään tapauksessa kun oma ura kyseessä.
Kokemattomalla vähemmän riskejä.

Itse edelleen arvion Pesosta seuraavan kauden joukkueen rakennuksen mukaan ja myös seuraavan päävalmentaja valinnan kautta.
Näinhä se myös on. Ehkä tässä on kyynistyny tän vuosien rämpimisten keskellä.

Pesosen tekemiin sopimuksiin liittyen kuitenkin todettava se, että kun katsoo mitä pelaajaa muut ovat signanneet niin kyllä varmaan noille tälle kaudelle Pessin käyttämille rahoille olisi voinut saada myös parempaa vastinetta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy