Mainos

Janne Pesonen HIFK:n urheilujohtajana

• 179 032
  • 1 458

Oliko valinta sopiva?

• Kyllä

Ääniä: 83 17,8%
  • Ei

Ääniä: 252 54,1%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 152 32,6%

• Äänestäjiä
    466

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei mitään hätää sanoo Janne.
Vaikka nyt tulee kunnon teurastus kotona niin kaikki hyvin valtakunnassa.
Johdetaan yhä sarjaa joten kaikki on hyvin.
Kyllä kannattajat/feikkiheikit tämän viimeistään perjantaina unohtaa. Sitten lauantaina on taas saatu Nordikselle yli 8000 katsojaa paikalle. Kassakone laulaa hyvin ja johdetaan yhä sarjaa.

Friedkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Minusta on todella säälittävää että Pesosesta tehdään nyt syntipukki. Oikea vitutuksen osoite on seuran ylin johto ja hallitus. Pesonen pelkkä pieni ratas isossa pyörässä.
Pesonen ei olisi ikinä pitänyt hakea kyseiseen UTJ duuniin. Paikalle oli tulossa ihan kovia osaajia mutta he olisivat vaatineet Peltosen eroa mikä ei tietenkään tuossa organsaatiossa käynyt. Nyt on sitten jengi lukittu 2 kautta eteenpäin valmentajaan jonka osaaminen ei ole 1. valmentajan tasolla.

On käsittämätöntä miten IFKn pelleily voi jatkua kaudesta toiseen. Käynti divarissa näyttää olevan ainoa asia mikä voisi auttaa ongelman ratkaisemiseen mikä tietysti on uusi pääomistaja.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minusta on todella säälittävää että Pesosesta tehdään nyt syntipukki. Oikea vitutuksen osoite on seuran ylin johto ja hallitus. Pesonen pelkkä pieni ratas isossa pyörässä.
Varmasti näin, kaipaisi uudet jaot. Ensimmäistä kertaa sitten Penan aikojen seura jättää ns. merkittävät hankinnat kesken kauden tekemättä paikoille jossa suurin tarve.

Joku uuden alku tässä on, ymmärrän sen, mutta raivostuttavan puusilmäistä touhua uudelta johdolta ja seuralta Sundin loukkaantumisesta lähtien. Ei kiinnosta kuluvan kauden menestys? Ei ilmeisesti tarpeeksi.

Maajohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti näin, kaipaisi uudet jaot. Ensimmäistä kertaa sitten Penan aikojen seura jättää ns. merkittävät hankinnat kesken kauden tekemättä paikoille jossa suurin tarve.

Joku uuden alku tässä on, ymmärrän sen, mutta raivostuttavan puusilmäistä touhua uudelta johdolta ja seuralta Sundin loukkaantumisesta lähtien. Ei kiinnosta kuluvan kauden menestys? Ei ilmeisesti tarpeeksi.
Mobergia lainaten, mestaruus on mukava bonus… eli, ei se juurikaan ole ollut seuran tavoite, vaan se että kaikilla on kliffaa ja ollaan yhtä isoa perhettä

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Onko Pesonen edes yrittänyt, vaikkapa hankimalla riskillä edullisia pelaajia ECHL:ästä tms?
Ei ole. Pesonen on marionetti nukke, jonka langat laitetaan tauolle vain kalareissujen ajaksi ja silloin myös työpuhelin on käsketty jättää toimistolle.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, LA Kings, Arsenal
Mä oon ainakin sitä mieltä edelleen ettei tonne kannata tuoda enää ketään. Ei siis yhtäkään pelaajaa. Vaikka välillä pelin tiimellyksessä alkaakin vahvistuksia kaipaamaan. Loukkaantumiset täytetään toivottavasti vain omilla junnuilla ja odotellaan rauhassa ilman mitään reagointeja loukkaantuneiden parantumista. HIFK:lla on siis seitsemän vakiokokoonpanon pelaajaa vähintään kuukauden saikulla, siis seitsemän ja jokainen voi laskea halutessaan kuinka monta ottelua se tekee. Ennakkoon jo ohkaisesta rosterista. Riittää sitten mihin riittää, alkukausi oli niin hyvä joka antaa turvaa lopullisen sijoituksen suhteen. Nyt kaikki paukut vaan ens kauteen ja omien junnujen kautta paikkaukset rosterissa. Junnut saa samalla tärkeää kokemusta joka kantaa hedelmää tulevina kausina. Varmaan ihan ok kausi tästä tuloksellisesti tulee joka tapauksessa ottaen huomioon lähtökohdat ja näin brutaalit turbulenssit.

Jos tosta oikeasti halutaan tehdä joukkue joka pelaa mestaruudesta tosissaan, vaatisi se jo useita ison profiilin hankintoja ja sekään tuskin riittäisi. Rahaa menisi ihan törkeästi hukkaan ja menestyksen saaminen silti olisi hyvin epävarmaa. Veikkaan, että HIFK pääsee joko niukasti neljän joukkoon (vähän alkaa epäilyttämään jo valitettavasti) tai sitten säälien kautta puolivälieriin. Ihan kiva kausi tiedossa huonoimmillaankin ja pudotuspelejä tulee kotona parhaimmillaan useitakin. Voiko tolta joukkueelta edes enempää vaatia? Mä olen ainakin ihan tyytyväinen nykytilanteeseen, strategiaksi kun valittiin välikausi ennenkauden alkua niin ei sitä nyt enää kannata lähteä muuttamaan varsinkaan näissä olosuhteissa.

Greffin

Jäsen
Mä oon ainakin sitä mieltä edelleen ettei tonne kannata tuoda enää ketään. Ei siis yhtäkään pelaajaa. Vaikka välillä pelin tiimellyksessä alkaakin vahvistuksia kaipaamaan. Loukkaantumiset täytetään toivottavasti vain omilla junnuilla ja odotellaan rauhassa ilman mitään reagointeja loukkaantuneiden parantumista. HIFK:lla on siis seitsemän vakiokokoonpanon pelaajaa vähintään kuukauden saikulla, siis seitsemän ja jokainen voi laskea halutessaan kuinka monta ottelua se tekee. Ennakkoon jo ohkaisesta rosterista. Riittää sitten mihin riittää, alkukausi oli niin hyvä joka antaa turvaa lopullisen sijoituksen suhteen. Nyt kaikki paukut vaan ens kauteen ja omien junnujen kautta paikkaukset rosterissa. Junnut saa samalla tärkeää kokemusta joka kantaa hedelmää tulevina kausina. Varmaan ihan ok kausi tästä tuloksellisesti tulee joka tapauksessa ottaen huomioon lähtökohdat ja näin brutaalit turbulenssit.

Jos tosta oikeasti halutaan tehdä joukkue joka pelaa mestaruudesta tosissaan, vaatisi se jo useita ison profiilin hankintoja ja sekään tuskin riittäisi. Rahaa menisi ihan törkeästi hukkaan ja menestyksen saaminen silti olisi hyvin epävarmaa. .

Olen samaa mieltä. Oli joukkue millainen vain niin keväällä pelataan sitä samaa pelokasta selviytymiskiekkoa kuten joka ikinen kevät Peltosen kanssa. Sillä voi puolimunkilla yhden sarjan voittaa, mutta siihen se jää. Siksikään en näe järkevänä tehdä isoja satsauksia.

Jos saadaan annettua junioreille liigakokemusta niin sekin on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Nyt on hyviä hetkiä katsoa mihin vaikkapa Mäkiaho riittää. Vaikka ei ole mikään juniori enää, niin jostain syystä näen hänessä potentiaalia. On perinteinen fysiikalla junioreissa mukavasti pärjännyt pelaaja ja sitten kun se fysiikan etu loppuu, niin voi mennä yllättävän kauankin lyödä läpi. Näyttää kuitenkin niin raakileelta, että uskon siellä olevan vielä asioita tehtävissä räjähtävyyden ja pelinopeuden puolella. Tai sitten tulee näyttämään aina raakileelta, mutta kortti joka kannattaa katsoa.

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt jos hiljasuus vaan jatkuu niin eikö Pesonen jo itse tajua ettei hänellä ole paljon virkaa? Jos kerran tilanne on se ettei ole YHTÄÄN rahaa niin sanois nyt edes suurelle yleisölle että pakkosäästöt edessä. Olisi helpompi ymmärtää tilanne, juuri nyt en ymmärrä.

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
En minäkään lähtisi millekään paniikkiostoksille ottaen huomioon sairaslistan potentiaalin. Maalivahtia lähtisin katselemaan pikkuhiljaa. Tarvittaisiin timthomas tähän kauteen. Tasainen veskari, jonka edessä olis levollista tehdä hommia vois olla se juttu (sairaslistan tyhjenemisen ohella), joka veisi päätyyn asti.

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
En minäkään lähtisi millekään paniikkiostoksille ottaen huomioon sairaslistan potentiaalin. Maalivahtia lähtisin katselemaan pikkuhiljaa. Tarvittaisiin timthomas tähän kauteen. Tasainen veskari, jonka edessä olis levollista tehdä hommia vois olla se juttu (sairaslistan tyhjenemisen ohella), joka veisi päätyyn asti.
Mä näkisin myöskin ihan huippuluokan maalivahdille tarvetta, lisäksi yhdelle kovalle pakille ja sitten hyökkäykseen.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan

Jos tosta oikeasti halutaan tehdä joukkue joka pelaa mestaruudesta tosissaan, vaatisi se jo useita ison profiilin hankintoja ja sekään tuskin riittäisi. Rahaa menisi ihan törkeästi hukkaan ja menestyksen saaminen silti olisi hyvin epävarmaa. Veikkaan, että HIFK pääsee joko niukasti neljän joukkoon (vähän alkaa epäilyttämään jo valitettavasti) tai sitten säälien kautta puolivälieriin. Ihan kiva kausi tiedossa huonoimmillaankin ja pudotuspelejä tulee kotona parhaimmillaan useitakin. Voiko tolta joukkueelta edes enempää vaatia? Mä olen ainakin ihan tyytyväinen nykytilanteeseen, strategiaksi kun valittiin välikausi ennenkauden alkua niin ei sitä nyt enää kannata lähteä muuttamaan varsinkaan näissä olosuhteissa.
Aika samaa mieltä, sillä kyllä ilmeisesti niin on, että ei johto halua nyt uhrata rahaa. Jos Somppi olisi ollut kädellisempi ja pysynyt ehjänä, kuten myös Nykyri ja jos olisimme saaneet yhden pakin ja taitavan vasemman laitahyökkääjän olisimme voineet taistella kärjessä.
Siinä on liikaa jossittelua.

Satunnaiset Tapparan tai Ilveksen voittamiset eivät riitä ja kyllä nyt sukelletaan reilusti.

Mutta tuosta rakentamisesta olen valitettavasti sitä mieltä, että ensi vuosi on Jasuineen ja Miehoineen myös jo menetetty. Siellä on jo 5/13 pelaajaa, jotka ovat aivan turhia, jos halutaan menestyä ja lisää älyttömiä soppareita voi vielä tulla.

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen oli surkea esitys, mutta ei tässä mitään ole menetetty.

Liiga ei ole mitenkään niin kovatasoinen etteikö kannattaisi yrittää menestystä tänäkin vuonna.

Tammikuussa voisi näyttää kokoonpano tältä:

Taponen
Hovinen

Sund - Martin
Knot - Melart
Manninen - Kiviharju
Nykyri, Luhanka

Vesalainen - Lehterä - Pakarinen
"Vahvistus" - Kodytek - Marleau
Komarov - Somppi - Rask
Seppälä - Åsten - Mäkiaho
Hartikainen

Kyllä tolla voi menestystä tässä Liigassa hakea.

Ajan kanssa loukkaantumisten määrä palaa keskiarvoon mikä HIFK:lla voi olla isompi kuin muilla, mutta ei nyt kuitenkaan tämän hetkinen tilanne. Todennäköisemmin loukkaantumistilanne paranee eikä heikkene tästä eteenpäin.

Runkosarjan sijoitus edelleen hyvä. Nyt pitää vain selvitä näistä viikoista muutamilla leveyttä tuovilla lainoilla/hankinnoilla ja jossain vaiheessa löytää kakkosketjua vahvistava hankinta.

Eli Pesonen nyt kaivamaan jostain ECHL:stä mitat täyttävä kakkosen laituri ja mistä ikinä vähän leveyttä/kilpailua alaketjuihin.

Ege H.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tammikuussa voisi näyttää kokoonpano tältä:

Taponen
Hovinen

Sund - Martin
Knot - Melart
Manninen - Kiviharju
Nykyri, Luhanka

Vesalainen - Lehterä - Pakarinen
"Vahvistus" - Kodytek - Marleau
Komarov - Somppi - Rask
Seppälä - Åsten - Mäkiaho
Hartikainen

Kyllä tolla voi menestystä tässä Liigassa hakea.
Kokonaisuudessaan erinomainen analyysi. Tai ainakin täysin yhtenevä oman näkemykseni kanssa. Toki olisi kiva, jos puolustukseen löydettäisiin Lindbohmin jättämään aukkoon kokenutta paikkausta, mutta kyllä terve kokoonpano on sekin liigaan ihan kilpailukykyinen. Mä olen ollut myös niin tyytyväinen Komarovin otteisiin tällä kaudella, että tarvittava vasen laita voisi olla ajatuksellisesti myös kolmosketjun laituri, joka kilpailee paikasta ylempänä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika samaa mieltä, sillä kyllä ilmeisesti niin on, että ei johto halua nyt uhrata rahaa. Jos Somppi olisi ollut kädellisempi ja pysynyt ehjänä, kuten myös Nykyri ja jos olisimme saaneet yhden pakin ja taitavan vasemman laitahyökkääjän olisimme voineet taistella kärjessä.
Siinä on liikaa jossittelua.

Satunnaiset Tapparan tai Ilveksen voittamiset eivät riitä ja kyllä nyt sukelletaan reilusti.

Mutta tuosta rakentamisesta olen valitettavasti sitä mieltä, että ensi vuosi on Jasuineen ja Miehoineen myös jo menetetty. Siellä on jo 5/13 pelaajaa, jotka ovat aivan turhia, jos halutaan menestyä ja lisää älyttömiä soppareita voi vielä tulla.

Valitettava tosiasia kun on vaan juurikin se, että toi meidän jengin rosteri on aivan liian kapea pitkää kautta ja varsinkin niitä play offseja ajatellen. Nyt kun maalinteko on käytännössä sen ykkösketjun varassa, niin jos sieltä yksikin pelaaja puuttuu tai hänellä on menossa vaisumpi kausi, kuten Lehterällä paraikaa, niin silloin hyökkäyspelimme onkin aivan tukossa, joka nähtiin viimeksi eilen.

Sitten kun puolustuksesta puuttuu myös Lindbohm ja Sund, niin sekin vahvana pidetty osasto on heikompi ja veskaripeli meillä on ollut jo muutenkin tällä kaudella iso arvoitus, vaikka Taponen ja pappi ovatkin pelanneet joitakin hyviä pelejä, mutta silti vaan liian epävarmalta pohjalla on tämäkin tontti.

Nyt oikeasti ensi kautta ajatellen jokaista näitä osa-aluetta pitäisi vahvistaa sen verran vahvasti juurikin sillä, että siellä ei kirjoitettaisi enää niitä jatkosopimuksia näille Komaroville, Jasuille, Hartikaisille ym. nelosketjun miehille, vaan hankittaisiin tonne hyökkäyspäähän niitä parempia hyökkääjiä myös sinne kolmos- ja nelosketjuihin ja ennen kaikkea se varma ykkösmolari maalin suulle.

Kyllä mua vähän huvittaa kun jotkut kirjoittajat käyttäytyy kuin, paremman ilmaisun puutteessa, jätetyt ämmät kun kaverit saa leluja ja me ei. Pesonen voi olla huti, mutta sitä ei varmaksi voida sanoa vielä vähään aikaan. IFK:lla on jäällä edeltäjänsä jäljiltä vitun kallis nippu, haluaa sen itselleen myöntää tai ei, ja tältä osin kädet on sidottu. Mieho on täytepelaaja ja se divarijyrä halpa puolustaja, jolla pulssi. Somppi positiivinen yllätys. Varmaan tohon vielä joku tulee, kun kausi on mennyt odotuksia paremmin, mutta joka tapauksessa kalamiestä rajoittaa vähissä oleva fyrkka.
Kirjoitan tämän nyt uudestaan, ettei unohdu. Pesonen toimii johtaja-tittelillä. Hänen tehtävänsä on myydä sekä toimitusjohtajalle että hallitukselle se ymmärrys, että nämä välikaudet toisensa jälkeen tulevat aina kalliimmaksi kuin menestyminen. Mä olen 41 elinvuoteni aikana todistanut kahta (2!!) mestaruutta. Sellaisella syklillä menestytään. Pelaajabudjetti ei kasva muihin nähden, koska tyydytään keskinkertaiseen. Valmentajiksi ja urheilujohtajiksi palkataan keskinkertaisuuksia tai harjoittelijoita, koska ei haluta maksaa korkeaa liksaa ammattilaisille, joilla saattaisi olla vaatimuksia myös hallitusta kohtaan. Tyydytään vähempään, koska se riittää. Sitten kun on kerrankin hyvä valmentaja (Törmänen), niin kuunnellaan mieluummin edareiden (mm. Petrell) vinkumista ja potkitaan valmentaja pihalle ja palkataan tilalle joku, joka ei vaadi liikoja. Ja tietenkin samalla maksetaan sille potkitullekin valmentajalle palkkaa.

Jos meillä ei johtaja uskalla ja osaa vaatia enempää, vaan tyytyy jäämään vain nostamaan hyvää liksaa, niin paikka ja rooli on fanien näkökulmasta täysin väärä. Hallituksen mielestä varmasti juuri oikea.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että lahjakkaille junnuille annetaan mahdollisuus näyttää ja kasvaa. En myöskään arvosta sitä toimintatapaa, että haalitaan markkinoilta kaikki, mitä irti lähtee, ettei vain muille riittäisi. Sitten on myös se toimintamalli, että ihan aidosti katsotaan niitä puutteita ja paikataan niitä. Sund ei ole palaamassa ihan pian, Lindbohm ei koko loppukauden aikana, Kiviharju tulee missaamaan piakkoin ison läjän pelejä, Nykyri on sivussa pitkään. Jo nyt siellä pyörii Jalasti, Luhanka ja Manninen ihan liian suurilla minuuteilla, samalla kun Martin ja Knot ailahtelevat aivan liikaa pelistä toiseen. Hyökkääjistä ei tarvitse varmaan kovin syväluotaavaa analyysiä tarjota, koska sama kaava toistuu. Ykkönen tekee maalit (toki Vesalaisen kuukauden saikku kuulemma 40 asteen kuumeen takia rokottaa armottomasti tätäkin), kakkonen yhden toisinaan ja loput ovat rosterin täytettä. Maalivahdeista Taponen on ainoa toivo, koska Hovinen vetää aivan karmealla tasolla tällä hetkellä, ja Vinni ja Elias ovat vielä raakileita.

Mitä tekee Pesonen? Kertoilee, että tässä nyt vähän kartoitellaan, minkälaista puolustajaa tarvitaan. Samalla Liigaan lappaa tasonsa näyttäneitä pakkeja vasemmalta ja oikealta, mutta eivät vissiin Jannen vieheistä ole kovin innoissaan. Tai sitten veteen on heitetty pelkkä koukku, koska taitoa vieheiden ja perhojen valmistukseen ei ole ja haavikin maksaa liikaa. Että jos jollekin pelkkä koukku maistuu ja osaa sen itse etsiä suuhunsa, niin hyvä homma. Saalis saattaa toki olla pelkkä vanha kumisaapas tai peräti hapansilakka, mutta ainakin tuli halvalla ja ilman liiallista vaivannäköä.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kirjoitan tämän nyt uudestaan, ettei unohdu. Pesonen toimii johtaja-tittelillä. Hänen tehtävänsä on myydä sekä toimitusjohtajalle että hallitukselle se ymmärrys, että nämä välikaudet toisensa jälkeen tulevat aina kalliimmaksi kuin menestyminen. Mä olen 41 elinvuoteni aikana todistanut kahta (2!!) mestaruutta. Sellaisella syklillä menestytään. Pelaajabudjetti ei kasva muihin nähden, koska tyydytään keskinkertaiseen. Valmentajiksi ja urheilujohtajiksi palkataan keskinkertaisuuksia tai harjoittelijoita, koska ei haluta maksaa korkeaa liksaa ammattilaisille, joilla saattaisi olla vaatimuksia myös hallitusta kohtaan. Tyydytään vähempään, koska se riittää. Sitten kun on kerrankin hyvä valmentaja (Törmänen), niin kuunnellaan mieluummin edareiden (mm. Petrell) vinkumista ja potkitaan valmentaja pihalle ja palkataan tilalle joku, joka ei vaadi liikoja. Ja tietenkin samalla maksetaan sille potkitullekin valmentajalle palkkaa.

Jos meillä ei johtaja uskalla ja osaa vaatia enempää, vaan tyytyy jäämään vain nostamaan hyvää liksaa, niin paikka ja rooli on fanien näkökulmasta täysin väärä. Hallituksen mielestä varmasti juuri oikea.

Karua elämää olla HIFK:n kannattaja ja juuri tasan sen takia takia mitä tuossa yläpuolella toteat. HIFK on vuodesta toiseen jäänyt terävimmistä kärkikahinoista pois kun Liigan lopuksi kaksi joukketta taistelee mestaruudesta.

Valitettavasti HIFK, yksi perinteikkäimmistä ja periaatteessa brändikuvaltaan yksi vahvimmista seuroista, on jäänyt jääkiekon kehityksessä jonnekin 1970-1980 -luvuillle (osin 1990-2000 luvuille) johtamisensa sekä tavoitteellisuutensa osalta. Jos HIFK seurana haluaa taistella mestaruudesta vuodesta toiseen (siis JOS), niin kaiken on muututtava aina sieltä ylhäältä johtoportaasta alkaen voittavassa asenteessa jään tasolle saakka.

Ei kannattajakuntakaan viitsi enää pitkään rahoittaa tätä vuodesta toiseen samanlaista puolivillaista näennäiskilpailullista ja amatöörimäistä toimintaa puhumattakaan sponsoreista. Joskus se raha loppuu kun on jääty jumiin, sinänsä menestykselliseen, menneisyyteen eikä tulevaisuudelta vaikuta olevan yhtään sen parempaa odotettavissa. Kaikki jauhaa nyt vain samaa entistä rataa täysin paikallaan.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ei ole fyrkkaa hankkia ihan pelaajia, niin eikö jotain lainasoppareita voisi kalamies yrittää kalastella?
Tulisi halvemmaksi.

Kyllä tonne tarvitaan liigatason ukkoa ja pikaisesti.

Kyllä sitä kuvetta pitäisi nyt kaivaa ihan ostojakin varten. Lainalle saa mitä saa, harvoin mitään kovin laadukasta ja eikö se lainakin yleensä ole vuokra? Eli jotain sekin maksaa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mitä tekee Pesonen?
Vastaus: emme tiedä. Kyllä mä ymmärrän, että IFK:n krooninen paskuus turhauttaa, mutta UTJ-Pesosen toiminnasta on aika vaikea arvioida muutaman kuukauden otannalla, varsinkin kun IFK on sinä aikana aloittanut runkosarjan tuloksellisesti paremmin kuin.. ikinä? Samaan aikaan esim. Kärppiin on lappanut uutta pakkia sisään, joo... mm. selkävammapotilas AHL:stä ilman koeaikaa. :D Viestisi isosta kuvasta olen samaa mieltä, mutta kritiikin kohdentuminen täällä erinäisiin kenkää-ketjuihin kumuloituneen vitutuksen ja mutu-tason oletusten pohjalta on mielestäni hiukka kohtuutonta, siitä tuo alkuperäinen viesti.
Ei kannattajakuntakaan viitsi enää pitkään rahoittaa tätä vuodesta toiseen samanlaista puolivillaista näennäiskilpailullista ja amatöörimäistä toimintaa puhumattakaan sponsoreista.
Tästä ei muuten jatkis-kuplan ulkopuolella ole mitään näyttöä, vaikka toisin toivoisinkin.

Suosikkijoukkue
Muiden hylkiöt
Joku toimittaja nyt ripi rapi soittamaan Pesoselle ja tenttaamaan tästä loukkaantumistilanteesta ja haastamaan miksei mitään tapahdu pelaajien tulopuolella, mikä on sopparitilanne ens kaudelle yms yms ja vaikeita kysymyksiä, eikä mahdollisuutta antaa mitään "no kyl tää täst" vastauksia. Eikä mitään väsynyttä provo-kolumnia mihin ei reagoi mikään muu taho, kun tämä keskustelupalsta.

Pesonen on johtajana vastuussa siitä, mikä hänen alapuolellaan on, eli omasta tuotteestaan. Puolisen vuotta istunut pallillaan, niin pitäisi olla jo suunnitelmia olemassa ja näitä saisi vähän availla, eikä vaan hymyillä hallin käytävillä sponsseille mykkä-Makke 2.0 versiona. Kaikkea ei voi luonnollisesti julkisesti möläytellä, mutta jos 8kpl ukkoa on poissa vakiorosterista ja kotona kairataan hanuriin 1-7, niin on korkea hetki tulla kulmahuoneesta ulos rauhoittelemaan koko lystiä rahoittavia faneja ja sponsoreita.

Osaat kerran kommentoida telkkarissa, niin puhu meille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy