Janne Pesonen HIFK:n urheilujohtajana

• 252 145
  • 1 977

Oliko valinta sopiva?

• Kyllä

Ääniä: 94 18,5%
  • Ei

Ääniä: 273 53,8%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 161 31,8%

• Äänestäjiä
    507

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
- - Olen antanut itseni ymmärtää, että Jorilla on ainakin jollain tavoin sukset ristissä naapuriin. Voihan se olla, että mieli on muuttunut uuden organisaation myötä, mutta en löisi vetoa sen puolesta.
Mun tarvi nyt oikeen tarkistaa, koska Jori on viimeksi pelannut naapurin paidassa. Siitä on hiukan alle 20 vuotta. Mahtaako hän oikeesti enää muistaa tai muistella Jokereita - hyvässä tai pahassa. Minä en muistele 20 vuoden takaisia työpaikkojani. Mä luulen, että me lätkän seuraajat romantisoidaan näitä kasvattajaseura-asioita vähän liikaa. Elämä vie eteenpäin ja menneet (aikoinaan vaikka kuinka tärkeät) asiat hiipuu mielestä, kun sijaan tulee uusia tärkeitä asioita.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Joukkue jonka liigassa pelaaminen ensi kaudella on erittäin epävarmaa ei varmasti ole ollut minkäänlainen vaihtoehto Lehterälle. Ei hänen peliuransa ole Filppulan tapaan vielä saattohoidossa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tarvi nyt oikeen tarkistaa, koska Jori on viimeksi pelannut naapurin paidassa. Siitä on hiukan alle 20 vuotta. Mahtaako hän oikeesti enää muistaa tai muistella Jokereita - hyvässä tai pahassa. Minä en muistele 20 vuoden takaisia työpaikkojani. Mä luulen, että me lätkän seuraajat romantisoidaan näitä kasvattajaseura-asioita vähän liikaa. Elämä vie eteenpäin ja menneet (aikoinaan vaikka kuinka tärkeät) asiat hiipuu mielestä, kun sijaan tulee uusia tärkeitä asioita.

Silloin kun kyse on kasvattiseurasta, on ensimmäinen työpaikka mun mielestä väärä verrokki. Mä hakisin silloin vertailukohdan lapsuudesta ja nuoruudesta. Mä ainakin muistan, mitä seuraa lapsena edustin. Kyllä sillä seuralla mulle erityinen merkitys on, vaikka. Tämä siis viittauksena Lehterän tilanteeseen. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että vuosikymmenten takainen työpaikka tuskin sen suurempia tunteita herättää, vaikka uskallankin veikata Jorin kyllä muistavan hyvinkin tarkasti mitä seuraa on milläkin kaudella edustanut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy