Mitä tekee urheilujohtajalla, joka ei tee mitään? Jopa Peltonen osaisi plokkailla Kollien pistepörssin kärkiä stunteiksi. Pesoselle sopivin joululahja seuralta olisi verokirja käteen.Tällä hetkellä näkyvän tiedon perusteella aivan uskomattoman huono rekrytointi.
Onko nyt kenelläkään _varmaa_ tietoa siitä, onko Pesosella pelimerkkejä käytettävissä? Jos on, niin ulos samantien, mielellään yhdessä -95 sankarin kanssa.
Olisiko antaa jotain tiivistelmää tästä vastauksesta?Pesonen vastasi asialliseen sähköpostiini melko kattavasti. Pelkästään siitä isot pisteet + omista ajatuksistaan tämän hetken tilanteesta. Puheita on helppo uskoa, ensi kesänä/syksynä annetaan sitten lopulliset näytöt ja jos tulos on edelleen huonoa niin ulos.
Tai ylipäätään mitä itse kirjoitit sähköpostiviestiin?Olisiko antaa jotain tiivistelmää tästä vastauksesta?
Aivan sama. Tuollaisen jäällä olevan hökötelmän jos siunaat hiljaisuudella, niin voit lähteä menemään. Otetaan tilalle sellainen kuka keksii ratkaisut.
Toki firmalle kiltti käsinukke sopii kivasti.
Pesonen vastasi asialliseen sähköpostiini melko kattavasti. Pelkästään siitä isot pisteet + omista ajatuksistaan tämän hetken tilanteesta. Puheita on helppo uskoa, ensi kesänä/syksynä annetaan sitten lopulliset näytöt ja jos tulos on edelleen huonoa niin ulos.
Valitettavasti kirjesalaisuus koskee myös sähköposteja.Olisiko antaa jotain tiivistelmää tästä vastauksesta?
Valitettavasti kirjesalaisuus koskee myös sähköposteja.
Käytännössä minun käsityksen mukaan viime kauden budjetti on vedetty isosti vituiksi ja tällä kaudella vedetään banaaninkuorien ja pähkinöiden kanssa budjetin osalta.
Saivartelua sinänsä, mutta tämähän ei pidä paikkaansa. Kukaan ulkopuolinen ei saa lukea viestiä ilman lupaa, mutta sinulla vietin vastaanottajana/lähettäjänä on täysi oikeus julkaista se. Ja samoin toki olla myös julkaisematta.Valitettavasti kirjesalaisuus koskee myös sähköposteja.
Siinä olisi kaksi järjen nobelistia samassa paketissa. Sillä erotuksella, että Sedu ostaisi seuran, Liigan ja Änärin seuraavana päivänä. Siis omasta mielestään.Pesonen voisi vaihtaa vaikka Sedu Koskiseen.
Valitettavasti kirjesalaisuus koskee myös sähköposteja.
Käytännössä minun käsityksen mukaan viime kauden budjetti on vedetty isosti vituiksi ja tällä kaudella vedetään banaaninkuorien ja pähkinöiden kanssa budjetin osalta.
Möyrivä, liian raskas ja kuluttava pelitapa?Kertoiko mitään syitä sille, miksi joukkueessa on kausi toisensa jälkeen järkyttävä määrä loukkaantumisia?
Hevonvitun paskat. Panu Miehoa ei raahattu SHL:stä banaaninkuorien ja pähkinöiden avulla.Valitettavasti kirjesalaisuus koskee myös sähköposteja.