Mainos

Janne Pesonen HIFK:n urheilujohtajana

• 131 223
  • 998

Oliko valinta sopiva?

• Kyllä

Ääniä: 72 16,7%
  • Ei

Ääniä: 228 53,0%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 150 34,9%

• Äänestäjiä
    430

Number#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen synninpäästön Pesoselle valmis antamaan tästä kaudesta kävi miten kävi. Massia on mutta jos sitä ei haluta käyttää niin vaikea sitä on niitä pelaajia hommata. Dumataan sitten ensi kaudella jos aihetta tulee. Somppi oli hyvä haku ja Lehterän jatkosta myös iso plussa. Luulen, että siellä etsitään myös puolustajaa joka on valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa IFK:hon kuin vain loppukauden sopparilla. Toivottavasti ei kuitenkaan millään takapainoitteisella sopimuksella, eiköhän ne ole nyt nähty.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kannattaa päivittyä tälle vuosikymmenelle sunkin, koska kiva-Harrihan ei ole pelaajascouttaukseen osallistunut enää aikoihin
Niin, mutta minua kiinnostaa tietää miksi hän roikkuu siellä asiantuntijana vaikka meillä on Köllin johtama SAB. Onko hän neuvomassa SAB:ta, hallitusta, tj:tä, Villeä vai Pesosta? Vai kenties jäädytyskoneen käyttäjää?

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Luulen, että siellä etsitään myös puolustajaa joka on valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa IFK:hon kuin vain loppukauden sopparilla.
Toivon, ettei tällainen vanhakantainen ajattelu ohjaa Pesosta. Ipan Klinberg on hyvä esimerkki napakymppi hausta. Nyt rakennetaan tämän kauden joukkuetta ja yhden erän seurannalla voin sanoi että Klinberg on Liigan paras ulkomaalaisvahvistus. Se jatkaako uraa Liigassa ensi kaudella on epäolennaista. Nyt taistellaan kuluvan kauden mestaruudesta. Miksi kukaan ykköskorin ulkkareista sitoutuisi HIFK:iin moneksi kaudeksi? Tuo kyllä selittäisi sen miksei meille ketään saada vaikka tarve on akuutti.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin, mutta minua kiinnostaa tietää miksi hän roikkuu siellä asiantuntijana vaikka meillä on Köllin johtama SAB. Onko hän neuvomassa SAB:ta, hallitusta, tj:tä, Villeä vai Pesosta? Vai kenties jäädytyskoneen käyttäjää?

Frendi oli jutellu itse legendan kanssa tästä ja Rindell ei enää kai tee muuta kuin noita peli-ennakoita ”asiantuntijana” ja saa niistä jonkun nimellisen pikkukorvauksen.

70-vuotias eli käytännössä eläkkeellä ja pyörii mukana rakkaudesta lajiin.

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka/ketkä muuten nykyään Hifkissa on Pesosen apuna tarvittaessa scouttaamassa pelaajia? Tästä en tietoa löytänyt. Kautonen oli jossain vaiheessa, oman päätoimensa ohella,onko enää?

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Pienen, siis ihan pienen synninpäästön voin Pesoselle antaa. Onhan se aika tekemätön paikka, kun jokaista hankittua pelaajaa kohden loukkaantuu kaksi muuta pelaajaa sekä tämä uusi hankinta. Mitä paremman pelaajan hankkii, sitä nopeammin hän hajoaa. Vanha HIFK sanonta.
Itse palkkaisin Hercule Poirotin selvittämään tätä mysteeriä.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Koskas Sund ja Lindbohm loukkaatuivatkaan? Itselläni on kyllä sellainen käsitys että aikaa on ollut ja tässä välissä pelaajia maakuntiin hankittu.
Pointti olikin lähinnä siinä, että vaikka Pesonen hankkisi 10 uutta pelaajaa, seuraavalla viikolla puolet heistä ja puolet muusta joukkueesta olisi loukkaantuneena.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näiden loukkaantumisten keskellä Pesosen arvosana tulee multa keväällä, kun nähdään minkälaisen joukkueen se kasaa ensi kaudeksi. Kun on vaikea sanoa miten sillä on ollut rahaa täksi kaudeksi?

Jos siellä on ensi kaudella kolmonen muodossa Komarov-Mieho-Rask ja nelonen muodossa Åsten-Hartikainen/Jasu-Seppälä, niin tietää ettei taso ole ainakaan noussut edellisestä urheilujohtajasta.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Näiden loukkaantumisten keskellä Pesosen arvosana tulee multa keväällä, kun nähdään minkälaisen joukkueen se kasaa ensi kaudeksi. Kun on vaikea sanoa miten sillä on ollut rahaa täksi kaudeksi?
Oma arvosanani Pesoselle on 2/10. Kaksi plussaa tulee Sompista ja Hovisesta. Kahdeksan nollaa tulee tekemättömistä töistä; puuttuvista hankinnoista ja Mestis+ tason pelaajien roikottamisesta mukana. Arvosana ensi kaudesta muodostuu sitten myöhemmin. Rahaa joukkueen rakentamiseen varmuudella on. Jopa Liigan konkurssikypsillä ”kriisi joukkueilla” on varaa hankkia pelaajat. Höpinöihin siitä ettei meillä rahkeet sellaiseen riittäisi, on olemassa helppo lääke: printtaa tämän ketjun paperille ja pyyhkii sillä persettä loppu syksyn.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pienen, siis ihan pienen synninpäästön voin Pesoselle antaa. Onhan se aika tekemätön paikka, kun jokaista hankittua pelaajaa kohden loukkaantuu kaksi muuta pelaajaa sekä tämä uusi hankinta. Mitä paremman pelaajan hankkii, sitä nopeammin hän hajoaa. Vanha HIFK sanonta.
Itse palkkaisin Hercule Poirotin selvittämään tätä mysteeriä.
Sekin on totta tietysti, kaikki ne näyttää tippuvan tässä kroonisesti kipeässä seurassa.
Mutta yrittikö IFK paikata koko syyskaudeksi tippunutta Sundia ollenkaan. Hommattiin syvyyspakki joo, en tuomitse sitä, mut että 1-korin pakki tippui, ei esim. samantasoinen kun rotaatiopakki. Sitä vois kysyä seuralta.

Uskon kyllä Pesosta ja Villeä että pakkia on etsitty, mutta onko vasta nyt kun Lindbohm tippui. Jossain X:ssä tms. se Liigaan tulijoiden lista kesken kauden vilahti, ja olisihan siinäkin listassa nyt ollut meille ainakin joku hyvä pakkivaihtoehto kun Sund tippui.

Alikaa tää kärsivällisyys olla vähän koetuksella taas. Aivan hirmuinen materiaalietu vieraille tänään, vittu.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Oma arvosanani Pesoselle on 2/10. Kaksi plussaa tulee Sompista ja Hovisesta. Kahdeksan nollaa tulee tekemättömistä töistä; puuttuvista hankinnoista ja Mestis+ tason pelaajien roikottamisesta mukana. Arvosana ensi kaudesta muodostuu sitten myöhemmin. Rahaa joukkueen rakentamiseen varmuudella on. Jopa Liigan konkurssikypsillä ”kriisi joukkueilla” on varaa hankkia pelaajat. Höpinöihin siitä ettei meillä rahkeet sellaiseen riittäisi, on olemassa helppo lääke: printtaa tämän ketjun paperille ja pyyhkii sillä persettä loppu syksyn.
Voivat ne 8 nollaa olla sitäkin, ettei uskalla rehdisti sanoa ettei rahaa ole annettu käytettäväksi ja kertoa syytä siihen.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Joo. Jos siis rahaa on ollut käytössä, niin touhu on ollut jopa edeltäjää huonompaa ja kunnon työpaikkaharjoittelijan osastoa.

Mutta enhän mä tiedä onko hallitus antanut Pesoselle fyffeä, niin en viitti dissata, muuta kuin Miehon hankinnasta. Siitä miinus.

Siks mä venaan sitä ens kauden julkistusta.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Voivat ne 8 nollaa olla sitäkin, ettei uskalla rehdisti sanoa ettei rahaa ole annettu käytettäväksi ja kertoa syytä siihen.
Oletus on että, niin kauan kuin Liigassa pelataan, jää muiden kulujen jälkeen rahaa myös joukkueen rakentamiseen. Etenkin kun katsojamäärät ovat meillä tasaisesti Liigan kärkeä.

edit. Jos edellisen tai nykyisenj UJn toimesta meillä on allekirjoitettu ylihintaisia sopimuksia, niistä pitää hankkiutua eroon. Kalliimmaksi tulee roikottaa niitä mukana taloutta ja urheilullista menestystä haittaamassa.

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Tulevat kaudet vedettiin vessanpöntöstä alas sillä sekunnilla, kun Pesonen valittiin tehtävään. Meiltä on vittu vakiokokoonpanon pelaajia tällä hetkellä kahdeksan sivussa vähintään seuraavat kaksi viikkoa, neljä näistä on jopa kaksi kuukautta tai yli. Pesonen on paikannut näitä loukkaantumisia, ja jo ennestään vajaata rosteria KAHDELLA pelaajalla, joista toinen on kuukauden sivussa.. Tästä suosta ei kyllä tällä kaudella enää nousta, ellei Pesonen jostain revi kentällistä liigatason pelaajia. Ei mitään Hartikaisia, Mannisia tai Granbergejä, vaan LIIGATASON pelaajia, vittu. Olen puhunut.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Oletus on että, niin kauan kuin Liigassa pelataan, jää muiden kulujen jälkeen rahaa myös joukkueen rakentamiseen. Etenkin kun katsojamäärät ovat meillä tasaisesti Liigan kärkeä.

edit. Jos edellisen tai nykyisenj UJn toimesta meillä on allekirjoitettu ylihintaisia sopimuksia, niistä pitää hankkiutua eroon. Kalliimmaksi tulee roikottaa niitä mukana taloutta ja urheilullista menestystä haittaamassa.

Mä itse kanssa hiffaan ton logiikan, mutta jos tuli miltsi takkiin viime kaudella vaikka halli oli täynnä melkein koko ajan ja ei ollut edes niin paha lama kuin nyt on, niin mä en oikeasti tiedä miten päin helvettiä HIFKn kulut on vedetty?

Eiks meillä esimerkiksi ole tyyliin sarjan kallein valmentaja? Ainakin suhteessa menestykseen. Mitä muuta siellä on vedetty edeltäjien toimesta vihkoon?

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
3 vakiokokoonpanon puolustajaa ulkona vähintään vielä 2kk. Tämän hetken meidän paras pakki lähdössä junnukisoihin kohta. Näistä kaksi loukkia ja Kiviharjun lähtö kisoihin ollut tiedossa jo pitkään. Mitä on tapahtunut? Ei yhtään mitään. Herää saatana ja tee työsi. Muihin jengeihin mennyt tässä välissä useampi huippupakki. Täysi vätys taitaa olla tämä Pesonen.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mutta jos tuolla on Sund, Lindbohm ja Nykyri käytännössä melkein koko loppukauden veke, niin kyllähän siellä pitää toimistolla herätä.

On se sitten Pesonen tai TJn avain kassaan, niin nyt pitää tulla ukkoa sisään ja heti.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mä itse kanssa hiffaan ton logiikan, mutta jos tuli miltsi takkiin viime kaudella vaikka halli oli täynnä melkein koko ajan ja ei ollut edes niin paha lama kuin nyt on, niin mä en oikeasti tiedä miten päin helvettiä HIFKn kulut on vedetty?
Eikös tuo tappio johtunut pääasiassa investoimisesta ravintolatoimintaan? Ja ei niitä rahoja olla pelaajabudjetista otettu, eikä niitä ole käteisellä maksettu. Nyt tässä alkaa pelottaa millä rahalla Garden rakennetaan.. Åsten tulee vielä rikkomaan kaikki ennätykset..:)

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mihin me edes tarvitaan UTJta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy