Jan Lundell palaa HIFK:hon

  • 237 646
  • 911

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Lisätään Saken ansiolistalle vielä ainakin Laaksoharju, joka taisi olla joku kakkosveskari mestiksessä, kun hänet HIFKiin roudattiin. Ja Sakke sen kuin kehui miestä jo harkkapeleistä lähtien, vaikka hoover oli heti päällä.

Entäs Bäckströmin alkutaival HIFK:ssa (ennen 2000-lukua)? Joku ainakin heitti kommenttia, että Sakke dissasi miestä kybällä.
 

scholl

Jäsen
Aku Limnell, Marc Moberg ja Juuso Oinonen ovat myöskin kaikki kadonneet jonnekin. Eivät dominoi muissakaan liigajoukkueissa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ahlqvist taitaa olla nyt divarissa,
No ei taida. Tai sitten minulta on mennyt ohitse se seikka, että KalPa on tippunut mestikseen.

schollille: Juuso Oinonen ei onnistunut nousemaan Jokipoikien ykkösmaalivahdiksi. Kaksi kautta yritti. Pelaa tällä hetkellä mestistä TirkkosPekan SaPKossa. Taitanee olla tällä hetkellä SaPKon ykkösveskari.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täällä kun on tiettyjen troll... siis henkilöiden toimesta toitotettu, että vain voittoprosentilla on väliä, niin mainitaan nyt, että Jannen (27 peliä) voittoprosentti on liigan viidenneksi kovin, jos ei lasketa mukaan veskoja, jotka ovat pelanneet vain satunnaisesti (max. 7 peliä, muilla eli tähän lasketuilla 26-45). Taakse jäävät mm. Lassila ja Lasak.

Ei paskemmin metusalem-kakkosveskalta. Joo, mukaan mahtuu heikompi ajanjakso alkuvuodelta, mutta se oli paskaa koko joukkueen osalta, ei vain maalivahdin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ei viitti tuonna "Unkarin" ketjuun avautua, niin avaudutaan oikeaan paikkaan.

Siis voi vittu oikeesti! Kukaan ei saa niin suurta huomiota kuin Jan Lundell. Tottakai jokainen IFK-kannattaja toivoo, että IFK menee päätyyn asti. Mua ei kiinnosta, onko siellä Jan Lundell, Juuso Riksman tai Timo Lindström maalissa, jos kannu tulee. Mulla on omat epäilykseni ja epäluottamukseni Lunkkaa kohtaan, jos se edelle menemme play offeissa. En mä saa mitään orgasmeja, jos Lunkka hyytyy tosi paikassa tai se imee. Se vituttaa, on siellä kuka tahansa imuroimassa. Mutta kyllä mä nyt itse hlökohtaisesti olen himpun verran luottavaisempi, jos meillä on terve Juuso Riksman maalissa. Jos ei ole, toivon, että Lundell on kunnossa ja eikä ajattele mitään vaan menee ja ottaa niitä vitun koppeja ja megasaveja, mitä muuan otti mm. eilen.

Turha niitä maaleja on clippikerhon kanssa täällä sitä ja tätä. Mutta fakta on, vastus kovenee ja maalimäärät pienenevät, silloin tarvitaan veskarilta kaikkein eniten. Silloin pienet marginaalit tulevat esiin. Mutta täytyy sanoa, vaikken mikään Lundell-fani olekaan, niin orgasmi tulee, jos/kun Jan Lundell nostaa kannun käsiensä yläpuolelle nyt keväällä. Oli sitten ykkönen, kakkonen tai kolmonen. Nyt te tiedätte kaiken mun orgasmeista! Sitä se IFK aiheuttaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä tällainen pikkumainen ja ämmämäinen kommentti Lindströmin Timpan ketjussa eräältä kirjoittajalta nimimerkillä BOL ylimmäisenä sivulla 6. Selkeää vanhojen muistelua = ämmämäisyyttä omassa sanavarastossasi:
Timo Lindström - Sivu 6 - Jatkoajan keskustelupalsta...

Vastaan nyt tähän miehekkääseen viestiin Timo Lindströn-ketjusta täällä.

Jos se on sun mielestäsi Lunkan paapomista, että pistää faktat tiskiin ja kaivelee menneitä muistuttamalla, että siellä edellisessä pleijariflopissa oli lieventävänä asianhaarana mm. loukkaantuminen, niin so be it. Itse näen asian eri tavalla, eikä mulla ole mitään syytä, saati tarkoitusta, tehdä Jan Lundellista maailmanhistorian parasta maalivahtia. Ei edes kakkosveskaria. Itse roikut jossain Lunkan ysäri-esityksissä ja muistat kyllä tarpeen tullen kertoa, kuinka juuri Jan Lundell ryssi myös muiden joukkueiden menestyksen.

Samalla, kun syytät mua offtopicista, voisit itsekin lukea niitä omia viestejäsi ja noteerata sen paskan määrän, jota tänne suollat ja jonka faktana esität. Mutta voin helposti myöntää, että kyllä mullakin aihe Timo Lindströmistä on karannut näpeistä aika pahasti. Happy now? Palstapoliisina tässä ei todellakaan ole tarkoitus toimia, joten anteeksi sekin, jos asian nyt niin käsitit. Happy now? Itse tosin kävit kaivelemassa vanhoja otteluketjuja ajaaksesi omaa agendaasi. Sun mielestä Janne on luultavasti syyllinen myös Pohjois-Afrikkaa vaivaavaan koomaepidemiaankin.

Mitä mieltä olet muuten Lunkan tämän kauden tilastoista, joita myös sivusin kirjoituksessani? Sopivasti ignoorasit ne, koska ne eivät nyt lainkaan tue omaa missiotasi. Joka siis on tiivistettynä se, että Janne päästää aina vähintään kolme maalia ja joukkue joutuu hartiavoimin tekemään duunia saadakseen tehtyä tarvittavat maalit. Lunkkahan häviää myös jokaisen mv vs. mv- taiston. Tosin minkäänlaista valmista tilastoa näistä ei taida olla? Joku voi varmaankin tehdä sellaisen ja katsotaan sitten, millä sijalla Janne siinä sarjataulukossa norkoilee...

Toivon, että Janne saa päättää uransa mestaruuteen IFK:ssa. Tavallaan olen sitä mieltä, että IFK:ssa olisi aika tehdä nuorennusta maalivahtiosastolla, mutta jos Janne jatkaa jatkossakin samalla tasolla kuin millä on tämän kauden vetänyt, jatkakoon mun puolestani vaikka seuraavat 35v. Siis kakkosmaalivahtina. Jos nuorennusta tehdään, sen voisi vaikka aloittaa siitä, että hankitaan ykkösmaalivahdiksi sellainen tapaus, jolla on parhaat vuotensa vielä edessä ja joka ei kärsi kroonisista vammoista.

Pierukommentti oli nappiheitto. Mä olen just tollanen. Hienosti päätelty.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tavallaan olen sitä mieltä, että IFK:ssa olisi aika tehdä nuorennusta maalivahtiosastolla, mutta jos Janne jatkaa jatkossakin samalla tasolla kuin millä on tämän kauden vetänyt, jatkakoon mun puolestani vaikka seuraavat 35v. Siis kakkosmaalivahtina. Jos nuorennusta tehdään, sen voisi vaikka aloittaa siitä, että hankitaan ykkösmaalivahdiksi sellainen tapaus, jolla on parhaat vuotensa vielä edessä ja joka ei kärsi kroonisista vammoista.
Niin tai sitten,sillä tavalla että heitetään muinaisjäänne nimeltä Jan Lundell helvettiin. Fakta on, että Jannella loppuu työt Sm-liigassa sinä päivänä, kun IFK ei tarjoa jatkosopimusta! Sakke samalla ovenavauksella hiuksista vittuun, ja kunnon mv-valmentaja tilalle, ja Juuson taakse joku nuori urallaan eteenpäin menevä kaveri.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
BOL: En mä jaksa vääntää tästä. Seurauksena on ihan loputon suo. Mä en usko, että käytännön tilanteessa oltaisiin isosti eri mieltä näistä jutuista. En millään usko, että istut Riksmanin peleissä toivomassa HIFK:n tappiota ja toivon, ettet usko minun toivovan Lundellin floppaavan hänen peleissään. Näinhän se ei mene. Enkä roiku ysärimuistoissa, jos yhdessä viestissäni (Kärppä-fanille) muistutan Lunkan Oulun ajoista. Mikset syytä Johannesta ysärimuistoissa roikkumisesta? Luet mun viestejäni kuin piru raamattua ja sama täällä toisinpäin. Tässä tuppaa molemmilta unohtumaan, että Lunkka-draaman ympärillä olemme saavuttaneet paljon yksimielisyyttäkin. Mm. nämä asiat;

-Lunkka on profiililtaan 2-mv ja hänelle on turha napista siitä, että 1-mv makaa lasaretissa
-Lunkka pelasi huonosti -08 pleijarit

Isot linjat aika samoissa ja nyt on 2011. Lunkan statsit tältä kaudelta eivät ole paskemmat: 27 peliä, 92,26%, GAA 2,34, voittoprosentti 61,54%. Näillä lukemilla hän hengailee sijoilla 10-15 SM-liigavahtien tilastoissa. Ei siis top femmassa, vaan aika hyvin omalla paikallaan: sarjakakkosen 2-mv:n mestoilla, vai mitä? Riksman 26 peliä, 92,72%; GAA 1,93, voittoprosentti 76%. Hyvää näissä luvuissa on se, että HIFK:n 1- ja 2-mv:n välillä on eroa ja tämän myöntäminen on monelle prolunkalle vaikeaa. Huonoa näissä luvuissa on se, että 2-mv on pelannut yhden ottelun enemmän kuin 1-mv. On aika kohtuullisen normaalia olla just nyt huolissaan siitä, saadaanko 1-mv playoffeihin kuntoon. Mun rehellinen mielipiteeni on se, että Riksman on HIFK:lle selvästi parempi vaihtoehto pleijareihin kuin Lunkka. Mutta vielä kerran: Tämä ei ole Lunkan vika.Lunkalle oli äärimmäisen tärkeää saada kuuden häviön putki poikki. Hän on nyt voittanut 2 matsia peräkkäin ja mua ainakin huolestutti, että hän jäisi samalla tavalla jumiin kuin viime kaudella. Onneksemme näin ei käynyt.

Toisin kuin luullaan, en ole kovin kiinnostunut Lunkasta. En esimerkiksi edes muistanut hänen Kärppä- ja TPS-aikojaan. Ei mua herranjumala kiinnosta muiden jengien mv-kuviot! Tanskan liiga oli uutta tietoa, Tsekin liigan muistan tietenkin, koska sieltä hän takaisin tuli. Ja mitä tulee siihen vanhaan otteluketjuun: siitä ei päästä mihinkään, että reaaliajassa vm. -08 ensimmäisen TPS-matsin jälkeen mulla ei ollut edes kommenttia Lunkan osuudesta. Jos olisin teorian mukaisesti ollut sairaalloinen Lunkka-vihaaja koko hänen uransa ajan, on 120% varmaa, että olisin tuutannut kyseisen otteluketjun täyteen Janne-negaa. Kyllä tässä pelejä katsotaan ihan kokonaisuutena. Lunkka on mulle aikalailla samantyyppinen pelaaja kuin Janne Laakkonen tai Jussi Pesonen: kiinnostava, kun pelaa meillä ja muina aikoina täysin EVVK. Kun lähtee, ei tule ikävä, mutta mieleen jää paljonkin yksittäisiä hienoja suorituksia. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?

Ja siis relaa jo. Voin vakuuttaa, että nettiin kirjoittaessani olen eniten nettihenkilö JHag. Oikeassa elämässä en pahemmin funtsaile Lunkkaa tai Timppaa ja pelaavan maalivahdin hiffaan yleensä vasta hallille tullessani. En muista milloin olisin viimeksi käynyt katsomassa ottelun kokoonpanot iltapäivällä. Sun jutussa oli myös yksi helmi koskien otteluketjukommenttia. Kysyin, että mikset ollut kommentoimassa HIFK-TPS -matsia ja vastasit: Miksi siellä olisi pitänyt olla mun kommenttejani? Olisiko sillä muutettu ottelun lopputulosta? Nythän et ole aivan looginen. Miksi kommentoit HIFK;n peliestiykset -ketjussa? Eihän silläkään muuteta mitään lopputuloksia? Ja miksi spekuloit ensi kauden pelaajia? Ei sen ketjun viesteillä ole yhtään mitään vaikutusta ensi kauden joukkueeseen. Heh. Tämä ei ollut vittuilua, mua vaan huvitti, kun huomasin, että kauhean hyvin et ollut editoinut ennen lähettämistä.

Sorry jos joku osio kuolemattomassa viestinnässäni on ollut henkilökohtaisesti loukkaavaa. Ei missään tapauksessa ole tarkoitus. Mä aion jatkaa puhtaalta pöydältä ja ihan vaan tsekkailla matsi kerrallaan missä mennään. Ja jos HIFK Riksmanin voimin pelaisi mestaruuden, Jannelle kuuluu iso osa siitä mitskusta. Hän on pelannut vähintään puolet runkosarjasta. Jos HIFK Lunkan voimin pelaa mestaruuden, olen aivan sairaan iloinen HIFK-fani ja uskallan silloin tulla sanomaan, että olin väärässä, kun ennen pleijareita epäilin, ettei Lunkalla voi pärjätä. Jälkiviisaita tulee silloin paljon ja mitä todennäköisimmin yhdenkään viestihistoriasta ei löydy ainuttakaan merkintää ennen Lunkka-pleijareita, mutta sehän ei estä sanomasta: "Mä tiesin että Lunkka riittää!"

med vänlig hälsning, JHag - eikös huomenna ole peli?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta täytyy sanoa, vaikken mikään Lundell-fani olekaan, niin orgasmi tulee, jos/kun Jan Lundell nostaa kannun käsiensä yläpuolelle nyt keväällä. Oli sitten ykkönen, kakkonen tai kolmonen. Nyt te tiedätte kaiken mun orgasmeista!
Kaiken?

Hommaa nyt hyvä ihminen edes näppylähanskat tai banaani!
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Kun tätä vääntöä täällä on, niin joku Niilo Tilasto voisi tehdä datan, missä on liigan ns. kakkosveskojen pörssi. Eli ykkösveskojen tilastot pois ja verrataan kakkosia. Kumpi on Jypin kakkonen? Tuokkola?
 

Stigu

Jäsen
Fakta on, että Jannella loppuu työt Sm-liigassa sinä päivänä, kun IFK ei tarjoa jatkosopimusta! Sakke samalla ovenavauksella hiuksista vittuun, ja kunnon mv-valmentaja tilalle, ja Juuson taakse joku nuori urallaan eteenpäin menevä kaveri.
Tämä IFK:n veskareiden ravintoketjuhan menee seuraavasti: Nybari-Sakke-Lunkka. Eli:

- jos Lunkka pelaa IFK:n kakkosena, on tästä vastuussa Nybari
- jos Lunkka pelaa IFK:n ykkösenä, on tästäkin vastuussa Nybari
- jos Sakke on IFK:n veskarivalmentaja, on tästä vastuussa Nybari

Ei toi tuon vaikeampaa ole. Urhelheilutoimenjohtaja Tom Nybondas on loppukädessä vastuussa veskareiden ja veskarivalmentajan hankinnoista.

Tompan isoin "musta piste" on Sakke, jolla ei ole meriittilistallaan yhdenkään lupaavan veskarin kehittäminen tai yhdenkään huippuveskarin skouttaus. Jostain kumman syystä Sakke roikkuu organisaatiossa mukana. Oli tuo syy mikä tahansa, on Nybarilla kuitenkin ilmeisesti sen verran silmää, että hän on tajunnut ettei Saken alaisuuteen voi hankkia kehityskelpoisia veskareita, vaan sinne pitää hankkia näitä kokeneita kehäkettuja. Lunkkahan on kokeneiden kehäkettujen sarjassa hyvä kakkosveskari, ja mun on ainakin vaikea nähdä kuka nykyisistä veskarikonkareista olisi parempi kakkosveskari kuin Lunkka.

Omasta mielestäni Lunkka on nimenomaan veskariosastolla Nybarin oivallisin taidonnäyte- ottaen siis huomioon, ettei kakkosena voi olla kehityskelpoista untuvikkoveskaria. Veskarivalmentajan ja ykkösveskarin skouttaus näyttävät epäonnistuvan vuosi toisensa jälkeen. Juuri kun Pitkiksestä päästiin eroon, piti tilalle palkata kahden vuoden sopparilla Lentsu, joka siis on pelannut vähemmän pelejä, kuin kakkosveskarimme. Itse en ainakaan kovin luottavaisin mielin lähde pleijareihin, kun Lentsun track record on tiedossa. Lentsu on tainnut pelata tällä kaudella 7 matsia peräkkäin, kunnes on syystä tai toisesta siirtynyt luukkuvahdiksi.

Mä en mitenkään saa Lunkkaa syylliseksi tähän IFK:n surullisenkuuluisaan veskaritilanteeseen, joka jatkuu vuodesta toiseen. Ennemmin hän on mielestäni sijaiskärsijä.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
- jos Sakke on IFK:n veskarivalmentaja, on tästä vastuussa Nybari

Eiköhän hallitus vastaa Saken palkkaamisesta, Sakke vetää kk-palkalla, ei tulo tai ulos -meiningillä. Tuskin Nybari vastaa tästä.
 

Stigu

Jäsen
Eiköhän hallitus vastaa Saken palkkaamisesta, Sakke vetää kk-palkalla, ei tulo tai ulos -meiningillä. Tuskin Nybari vastaa tästä.
Tsekkaa, mitä J. Kekäläinen tekee naapurin puolella. Hän kenkii ulos ne henkilöt ketkä haluaa, ja tuo omat henkilöt sisään, riippumatta siitä, mikä on henkilön suhde organisaatioon. Kyllä se on enemmän UTJ:n halusta ja kyvystä kiinni: Jos Nybari haluaisi Saken ulos organisaatiosta, hän myös saisi hänet sieltä pois.

Ykkösveskaristamme Lentsusta vielä (vaikkei tähän ketjuun kuulukkaan). Itse ainakin lasken omalla naisen logistiikallani niin, että
- Lentsun voittoprosentti on 75%
- todennäköisyys sille, että lentsu pelaa on 50%
Näistä seuraa, että matemaattisesti Lentsun todellinen voittoprosentti on 37,5%. MOT.

Ja Nybaria kun on tullut arvosteltua, niin vielä pienet kehut: Timo "Jimmy" "Magyar" "Hungaroring" Lindströmin hankinta menee jo reilusti komiikan puolelle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tsekkaa, mitä J. Kekäläinen tekee naapurin puolella. Hän kenkii ulos ne henkilöt ketkä haluaa, ja tuo omat henkilöt sisään, riippumatta siitä, mikä on henkilön suhde organisaatioon.

Eikös Kekäläinen ole kuitenkin TJ, niin sillä on myös enemmän natsoja tehdä näitä päätöksiä, vastaa myös samalla pelaajahankinnoista. Nybondas ei voi kenkiä ketään henkilökuntaan kuuluvaa pois, kun hänen tehtävänsä on hommata pelaajat.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tsekkaa, mitä J. Kekäläinen tekee naapurin puolella. Hän kenkii ulos ne henkilöt ketkä haluaa, ja tuo omat henkilöt sisään, riippumatta siitä, mikä on henkilön suhde organisaatioon. Kyllä se on enemmän UTJ:n halusta ja kyvystä kiinni: Jos Nybari haluaisi Saken ulos organisaatiosta, hän myös saisi hänet sieltä pois.

IFK:n ja Saken suhde ei ole yksinkertainen, mutta rohkenen väittää, että ei Nybondas ilman päätäntävaltaa tässäkään asiassa ole. Eli aivan 100% varmasti pystyisi halutessaan vaikuttamaan Dinojenkin mielipiteisiin. Nybondashan on kuitenkin aito IFK-broileri, joka nauttii Dinojen jakamatonta suosiota. Ehkäpä Sakesta ei yhdessä yössä eroon päästäisi, mutta lopulta kuitenkin, kunhan jaksaa agendaa itsepäisesti ajaa. Jos näin olisi alettu esim. 5v. sitten tehdä, voisimme hyvinkin olla jo Sakke-free-osastolla. Tai ainakin hyvin lähellä sitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vaikka titteli on nimellisesti mikä tahansa, niin Sakke on HIFK:n ihan omassa pursiseuraorganisaatiossa selvästi korkeammalla kuin Nyba. Sakke oli jo paikoillaan ennen Nyban tuloa ja jos näistä kahdesta jompikumpi lähtee, niin veikkaan että se on Nyba. Tarkoitan sitä, että kumpi on tukevammin kiinni organisaatiossa. Nykyinen tj:mme Valtanenkin on Saken miehiä ja tämän uskallan sanoa ilman mitään juorulehtilisää. Valtasella on valta (heh) kengätä Sakke, ei Nyballa. Valtanen on TJ. Sakke on silta Dinojen ja nykyjohdon välillä ja Nyba on junnukoutsi. Luultavasti Kife ja Frank eivät edes tiedä, että Nyba on nykyään UTJ...tässä oli karrikointia mukana 1%:n verran. Sen lisäksi he ihmettelevät miksi Sakke kulkee puku päällä pelipäivinä ilman patjoja ja rällää. Mulle on hieman epäselvää se, miten Saken kanssa menetellään, mutta käsittääkseni hän ei kuulu ensi kauden valmentajistoon. Siis virallisesti. Mutta jos Sakke ei lähde ulkomaille, hän tulee jäämään HIFK:hon ja titteliksi voidaan laittaa vaikka joukkueenjohtaja. Jos jollain on tuoreempaa ja positiivisempaa tietoa, niin hyvin mielelläni kuulen sitä!

Kekäläinen on itse asiassa aivan loistava esimerkki, sillä syksyllä -97 hän otti kunnolla yhteen Dinojen & Saken kanssa. JK halusi vankemman 1-mv:n, joka olisi samalla Saken ohittaja. Tämän hyväksyminen oli tiukka paikka Dinoille. Koska loppu oli onnellinen, Dinot unohtivat samantien vastustaneensa Thomasin tuloa ja luultavasti he ovat omasta mielestään palkanneet Thomasin ihan itse. Keku on harvinaisen suora tyyppi ja hänellä ei ole ongelmia haluta vain parasta tärkeimmille positioille. Jos Mika Järvinen -case olisi tapahtunut HIFK:ssa, olen 120% varma, että asiaan olisi reagoitu aikaisintaan 30. tammikuuta. Nyt Keku on Norrenan perässä, hän haluaa aina huippumaalivahdin ja hankkii seuraavan, jos Norrena tai muu sisääntulija ei onnistu. HIFK:hon ei voida toistaiseksi ajatellakaan duuniin ketään, joka saisi Kekäläisen haluamat valtuudet ja juuri siksi Kekäläistä ei pyydetty HIFK:hon, vaan Jokereihin.

Stigu: Ostan 50% tuosta Lunkan sijaiskärsijyydestä. Muistutan kuitenkin, että jokaisen pelaajan on mahdollista lopettaakin jossain vaiheessa ja kovimmat sällit pistävät hokkarit naulaan ennenkuin biologia ottaa voiton. Jannen osa on aika iisi. Ilman sarvia ja hampaita: mikään muu liigajoukkue ei ole tehnyt hänelle työtarjousta vuosiin, eikä tule tekemään. Jos HIFK haluaa jatkaa hänen edullista diiliään, on ihan ymmärrettävää, että Lunkkakin haluaa pelata. Kandee muistaa myös Lunkan itsensä esille ottama asia: kaudella, jolloin Askey-Lunkka (kiitos Pentti tämänkin pilaamisesta) oli mv-kaksikkomme, Lunkka totesi aivan yksiselitteisesti viihtyvänsä parhaiten kahden vuorottelevan maalivahdin rosterissa. Suomeksi sanottuna hän ei itsekään ilmaissut millään tavalla haluavansa olla ehdoton ykkönen. Ja katsokaapas tuon kauden yhteneväisyyttä nykyisen kanssa: Askey-Lundell pelasi aika tasavahvasti ja Lunkan statsit olivat hyvät ja kas kummaa - myös Riksman-Lundell tasaisesti (26 ja 27 ottelua) tuottaa Lunkalle hyvät lukemat! Sinänsä tämä ei ole 2-mv:n profiili.
 

Stigu

Jäsen
Stigu: Ostan 50% tuosta Lunkan sijaiskärsijyydestä. Muistutan kuitenkin, että jokaisen pelaajan on mahdollista lopettaakin jossain vaiheessa ja kovimmat sällit pistävät hokkarit naulaan ennenkuin biologia ottaa voiton. Jannen osa on aika iisi. Ilman sarvia ja hampaita: mikään muu liigajoukkue ei ole tehnyt hänelle työtarjousta vuosiin, eikä tule tekemään. Jos HIFK haluaa jatkaa hänen edullista diiliään, on ihan ymmärrettävää, että Lunkkakin haluaa pelata.
Joo, näinhän se on. Normaalistihan jengeillä on kakkosveskarina kehityskelpoinen junnu (pl Jyp) . IFK:lla tuo kuvio ei tosiaankaan toimi, joten sanoisin, että IFK-Lunkka-avioliitto on win-win-diili: IFK saa varman kakkosen ja Lunkka peliaikaa kun ykkösveskari joko floppaa tai on saikulla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nostan jo ketjun valmiiksi ylös ;). Videoclippikerho ja ProJanne osasto estraadi on teidän! Mahtava esitys Jannelta ensimmäisessä erässä! Milloin Janne on päästänyt viimeksi alle 2 maalia ottelussa? Riksman on ollut ilmeisesti jo aamujäillä, että toivoa sopii että Riksman ja Timppa hoitavat loppukauden eikä Jannen tarvitse enää pelata!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nostan jo ketjun valmiiksi ylös ;). Videoclippikerho ja ProJanne osasto estraadi on teidän! Mahtava esitys Jannelta ensimmäisessä erässä! Milloin Janne on päästänyt viimeksi alle 2 maalia ottelussa? Riksman on ollut ilmeisesti jo aamujäillä, että toivoa sopii että Riksman ja Timppa hoitavat loppukauden eikä Jannen tarvitse enää pelata!

6.1 on viimeksi päästänyt yhden maalin, eipä se kyllä tuon jälkeen montaa matsia ole pelannutkaan ja tänään alkaa selvitä syyt, miksi ei. Riksmania ja Nybondasta tästä asiasta voidaan syyttää kyllä enemmän. Jos meillä olisi sellainen ykkönen, joka olisi edes terveenä, niin Lundellia ei tarvitsisi peluuttaa. Tänään kyllä huikea 1.erä Jannelta, varsinkin tuo toinen maali, terve. Ekassakin Lundell oli kyllä saatanan nopeasti polvillaan ja siihen se sitten jäikin, tätä polvilleen menoa on selvästi treenattu viime aikoina. Todella sähäkkää.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Nostan jo ketjun valmiiksi ylös ;). Videoclippikerho ja ProJanne osasto estraadi on teidän! Mahtava esitys Jannelta ensimmäisessä erässä! Milloin Janne on päästänyt viimeksi alle 2 maalia ottelussa? Riksman on ollut ilmeisesti jo aamujäillä, että toivoa sopii että Riksman ja Timppa hoitavat loppukauden eikä Jannen tarvitse enää pelata!

Kiitos.
Ensimmäinen maali vaikea, Kerman huippulaukojana laukoo luistelusta tarkasti yläkulmaan. Vaikea liikkua vastaan kun kaveri laukoo melkein kohti tulevasta luistelusta.
Toinen maali hieno haltuunotto/pyörähdys Kiiskiseltä maalintakaa maalineteen, josta ylläripylläri lällyistä sisään, tämä ehkä Jannen maali; nopeammin tolppaan kii ja ne lällyt kiinni, tai edes se maila siihe torjuntatyöskentelyyn mukaan. Pakki kyllä otti syötön selvästi pois.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Nostan jo ketjun valmiiksi ylös ;). Videoclippikerho ja ProJanne osasto estraadi on teidän! Mahtava esitys Jannelta ensimmäisessä erässä! Milloin Janne on päästänyt viimeksi alle 2 maalia ottelussa? Riksman on ollut ilmeisesti jo aamujäillä, että toivoa sopii että Riksman ja Timppa hoitavat loppukauden eikä Jannen tarvitse enää pelata!

Näin täytyy toivoa, koska kyllähän tämän ottelun näytöillä on täysin 100% selvää, ettei Lundell pysty pelaamaan näitä isoja otteluita. Juuri, kun IFK pääsee kaventamaan, niin Lundellin pää pettää 100% ja hirveä hörppy.

Toki saamme kohta tänne Kulta-Lunkka fanipojat kertomaan, kuinka tappio oli kaikkien muiden kuin Lunkan syy.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Toki saamme kohta tänne Kulta-Lunkka fanipojat kertomaan, kuinka tappio oli kaikkien muiden kuin Lunkan syy.

Lunkka-fanipoika ilmoittautuu. Janne oli tänään aivan helvetin huono, ei kysymystäkään. Isossa kuvassa Lunkalla on ihan jees statsit kakkosveskaksi, eikä ole hänen vikansa että joutuu pelaamaan liikaa, ja jälleen kerran meillä on ykkösenä täysin hyödytön kaveri.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllhän tämä tappio menee Lundellin pitkään piikkiin 95%:sesti, ei jumalauta mitä puuhastelua. Pelaaminen menee kokoajan huonompaan suuntaan. Tänään kaksi länkimaalia ja todella helppoja sellaisia. Toivottavasti se suomen sairain mies nyt pystyisi pelata loppukauden, koska muuten on ihan turha edes puhua mestaruudesta. Kyllä jaksaa taas siepata... Vaikka KalPa hallitsi kahta ekaa erää, niin eihän niillä mitään kunnon mestoja ollut, mutta kiitos tästä Lundell.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Täytyy kyllä toivoa ettei Juusolle iske "flunssa" playoffien aikaan, koska en kyllä luota itse Lunkkaan kun hän joutuu torjumaan useita pelejä putkeen, mutta omalle tontilleen on kyllä kelvollinen (siis 2. mv:ksi).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös