Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Eikös se ollut.Olikos viinipullomies Kuoleman katseessa kun @Roger Moore meinaa pudottaa Stacy Suttonin paloauton tikkaissa
Eikös se ollut.Olikos viinipullomies Kuoleman katseessa kun @Roger Moore meinaa pudottaa Stacy Suttonin paloauton tikkaissa
Pitää olla edes jotain päällä.Miksi Jameksilla on villapaita sängyssä?
Vähemmästäkin on vilttiketju kutsunut.Katon ekaa kertaa Brosnanin leffaa, hän lienee jopa paras Bond-näyttelijä.
Onhan Connery ja Moore myös hyviä, mutta Brosnanin elegantti näytteleminen on mun mieleen.Vähemmästäkin on vilttiketju kutsunut.
Mun lemppari on George Lazenby.Onhan Connery ja Moore myös hyviä, mutta Brosnanin elegantti näytteleminen on mun mieleen.
Ei Brosnan ole aikakautensa Bond-leffojen heikoin lenkki, mutta ainakin itselleni silti symbolisoi tärkeimmän roolin näyttelijänä leffasarjan jonkinlaista aallonpohjaa.Onhan Connery ja Moore myös hyviä, mutta Brosnanin elegantti näytteleminen on mun mieleen.
Aallonpohja nähtiin tosiaan viime viikon keskiviikkona.Ei Brosnan ole aikakautensa Bond-leffojen heikoin lenkki, mutta ainakin itselleni silti symbolisoi tärkeimmän roolin näyttelijänä leffasarjan jonkinlaista aallonpohjaa.