Vammoistahan ei hiiskuta ennen kuin vasta kauden jälkeen.Bondilla olkapäävamma? Joukkueella ongelmia luvassa.
Pitää muuten paikkansa, mutta ei toki ollut Brosnanin vika tämä.Aallonpohja nähtiin tosiaan viime viikon keskiviikkona.
Pari puudutuspiikkiä ratkaisee kaikki ongelmat.Bondilla olkapäävamma? Joukkueella ongelmia luvassa.
Retardin porukan ammuskelusta tuli mieleen venäläisten touhut Zaporizzassa ja Tsernobylissä viimeisen puolentoista vuoden aikana.
Brosnanin vika ei ole. Ainoa Brosnan Bond jolle annan puhtaat paperit on Tomorrow Never Dies. Tässä Christmas Jones, Golden Eyessä Onatop, ja Die Another Dayssä ihan kaikki tökkii.Pitää muuten paikkansa, mutta ei toki ollut Brosnanin vika tämä.
Melkein hävettää tunnustaa, että olen nähnyt yhden Tomb Raiderin, mutta siinäkin oli Daniel Craig.Yhtään ei muistuta Lara Croftia tuo tohtori Joulu.
Kyllä Lara on kovis.Melkein hävettää tunnustaa, että olen nähnyt yhden Tomb Raiderin, mutta siinäkin oli Daniel Craig.
WHAT? Mä häpeän! Montako Golden Eyeta monsieur ketjuruletti on laittanut kuntoon? MY GOD.Golden Eyessä Onatop
Parempi pelisarjana. Kuten myös Resident Evil.Melkein hävettää tunnustaa, että olen nähnyt yhden Tomb Raiderin, mutta siinäkin oli Daniel Craig.